quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:49 schreef gijsman het volgende:
je ziet het vaker.. als er 1 crasht dan volgen er meer
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:50 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu hoogseizoen voor vliegtuigmaatschappijen.
Neehoor, ik zat gewoon bier te hakken op het terras. Ik vind gewoon die plaatjes op social media walgelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:19 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Mensen zoals jij
Jij stond gisteren zeker ook alleen maar "EN DE MENSEN IN GAZA DAN!?" te roepen
Gisteren een TransAsia toestel waar het misging bij noodlanding.iets van 50 dodenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:31 schreef Kikopuz het volgende:
Mensen hebben het over drie toestellen in een week. Naast deze en mh17, welke nog meer dan?
Een vliegtuig in Taiwan gisteren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:31 schreef Kikopuz het volgende:
Mensen hebben het over drie toestellen in een week. Naast deze en mh17, welke nog meer dan?
Toestel van Transasia gisteren of eergisterenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:31 schreef Kikopuz het volgende:
1 met 49 doden dacht ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:31 schreef Kikopuz het volgende:
Er is vorig jaar(?) in Zwitserland een bus in een tunnel tegen de wand gecrasht...quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dan toch maar weer allemaal met auto op vakantie.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Gisteren een TransAsia toestel waar het misging bij noodlanding.iets van 50 doden
Damn.. ik zie het. Gaat lekker zoquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Een vliegtuig in Taiwan gisteren.
Tiental kleine kindjes in een klap dood.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:33 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Er is vorig jaar(?) in Zwitserland een bus in een tunnel tegen de wand gecrasht...
Gewoon binnen Europa blijvenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:34 schreef Yaaar het volgende:
Nouja, nu begin ik wel echt banger te worden om te vliegen
Ik word pas bang als het bijvoorbeeld een KLM vliegtuig is die boven Parijs verdwijnt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:34 schreef Yaaar het volgende:
Nouja, nu begin ik wel echt banger te worden om te vliegen
Oekraïne is Europaquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Gewoon binnen Europa blijven
Het lijkt alsof het vliegtuig doormidden breekt doordat het voorwiel uit is, ik denk dat met alleen de achterwielen uit om te remmen het misschien wel goed was gegaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Oeh.. toch nog lastiger dan ik had verwacht, zo'n noodlanding in de woestijn:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:31 schreef Kikopuz het volgende:
quote:July 17 – Malaysia Airlines Flight 17, a Boeing 777 en route from Amsterdam to Kuala Lumpur was shot down by a surface-to-air missile over Eastern Ukraine, killing all 283 passengers and 15 crew.
July 23 – TransAsia Airways Flight 222, an ATR-72-500 en route from Kaohsiung to Penghu crashed during go-around. 47 people were confirmed dead while 11 were seriously injured.
Dan was dit erg leerzaamquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:36 schreef P4tje het volgende:
[..]
Het lijkt alsof het vliegtuig doormidden breekt doordat het voorwiel uit is, ik denk dat met alleen de achterwielen uit om te remmen het misschien wel goed was gegaan.
http://preppers.nl/quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, snel, paniek![]()
5e wereldoorlog dit-dat-alles.
Was een geplande crash, piloten waren er al uit. Staan nog meer video's over van in het vliegtuig ook.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:36 schreef P4tje het volgende:
[..]
Het lijkt alsof het vliegtuig doormidden breekt doordat het voorwiel uit is, ik denk dat met alleen de achterwielen uit om te remmen het misschien wel goed was gegaan.
Heb ik geen zin in. Ik wil sowieso nog veel verre reizen maken. Binnenkort vlieg ik naar NY. Voorheen was ik echt nooit bang, maar nu vind ik het een beetje jammerlijk wordenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Gewoon binnen Europa blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |