SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* za/zo 26/27 juli - Iets bij Kano ofzo
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Gefeliciteerd![]()
Hoe heet ze?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:00 schreef MarcoD het volgende:
Gister was het zo warm dat ik maar de hele dag binnen ben gebleven, niets voor mij die warmte..Feli.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gister was het zo warm dat ik maar de hele dag binnen ben gebleven, niets voor mij die warmte..gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eten!!!![]()
![]()
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Gister was het zo warm dat ik maar de hele dag binnen ben gebleven, niets voor mij die warmte..Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar gaat je gemiddelde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Dank jullie!
Ze heet Sofie en alles zit erop en eraan :-)If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Mooie naamquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:27 schreef MarcoD het volgende:
Dank jullie!
Ze heet Sofie en alles zit erop en eraan :-)![]()
![]()
Gister was het zo warm dat ik maar de hele dag binnen ben gebleven, niets voor mij die warmte..Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gefeliciteerd Marco & Marco-milf !!
Tot zaterdag dan he, Sophie gaat toch gewoon mee in de kar achter de fiets neem ik aan?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:27 schreef MarcoD het volgende:
Dank jullie!
Ze heet Sofie en alles zit erop en eraan :-)
Was ook een optie geweest voor mijn dochtertje, alleen beginnen de voorletters van mij en mijn vriendin allebei met een S, dus erg handig was het niet.
Isa is het uiteindelijk geworden!
Even wennen is het nu, hoop dat je weer wat tijd kan vinden om te fietsen.
Erg lekker om even van je dames weg te zijn
(Fiets zelf nu weer 1x door de week, en 1x in het weekend.. op de MTB dat wel.. dus geen 4 uur onderweg, mijn dochtertje is vandaag precies 3 weekjes jong)
Owja sterkte met de slapeloze nachten![]()
![]()
We gaan gewoon op kraamvisite.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:48 schreef Gripper het volgende:
Gefeliciteerd Marco & Marco-milf !!
Tot zaterdag dan he, Sophie gaat toch gewoon mee in de kar achter de fiets neem ik aan?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
SS is historisch gezien toch ongelukkiger dan SSSquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:58 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Was ook een optie geweest voor mijn dochtertje, alleen beginnen de voorletters van mij en mijn vriendin allebei met een S, dus erg handig was het niet.
Isa is het uiteindelijk geworden!
Even wennen is het nu, hoop dat je weer wat tijd kan vinden om te fietsen.
Erg lekker om even van je dames weg te zijn
(Fiets zelf nu weer 1x door de week, en 1x in het weekend.. op de MTB dat wel.. dus geen 4 uur onderweg, mijn dochtertje is vandaag precies 3 weekjes jong)
Owja sterkte met de slapeloze nachten![]()
idd!quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
SS is historisch gezien toch ongelukkiger dan SSS
gelukkig heten we ook geen Kees, Karin en Karlijn![]()
![]()
Ik moet zeggen Knut, die kneiter van een hit uit je sig maakt het broodje kipfilet extra lekker
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Heino maakt alles beter.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:22 schreef kanovinnie het volgende:
Ik moet zeggen Knut, die kneiter van een hit uit je sig maakt het broodje kipfilet extra lekker![]()
Wel he? Met dit soort muziek op zou ik in Limburg zo de cauberg KOM pakken. Ben alleen bang voor bizkit als hij mij inhaalt enzo.quote:
Heino is coolquote:
Paar jaar terug nog live gezien met een optreden in de Radstake (Oktoberfeesten)![]()
Vroeger.... toen je nog vrijheid had....quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:24 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Heino is cool
Paar jaar terug nog live gezien met een optreden in de Radstake (Oktoberfeesten)
zucht... dat waren nog eens tijden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vroeger.... toen je nog vrijheid had....
Nu zelfs voor het eerst sinds 10 jaar NIET naar de zwarte cross..
Alles voor de dames he..
(de kleine huilt hartverscheurend veel en hard 's nachts... kan mijn vriendin echt niet alleen met haar laten zaterdag, heeft echt gigantisch slaaptekort)![]()
Geef dat kind gewoon aan je schoonouders en neem je vriendin mee naar de zwarte crossquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:26 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
zucht... dat waren nog eens tijden.
Nu zelfs voor het eerst sinds 10 jaar NIET naar de zwarte cross..
Alles voor de dames he..
(de kleine huilt hartverscheurend veel 's nachts... kan mijn vriendin echt niet alleen met haar laten zaterdag, heeft echt gigantisch slaaptekort)![]()
![]()
Ai, das wel naar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:26 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
(de kleine huilt hartverscheurend veel en hard 's nachts... kan mijn vriendin echt niet alleen met haar laten zaterdag, heeft echt gigantisch slaaptekort)
dat gaat volgend jaar ook zeker gebeurenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef dat kind gewoon aan je schoonouders en neem je vriendin mee naar de zwarte cross
Alleen nu na een keizersnede gaat ze het echt niet volhouden een hele dag op het festival![]()
![]()
zekers.. overdag is ze heeeeeel tevreden ding.. maar 's nachts...quote:
Nah, gaat wel goedkomen. Gisteren naar osteopaat geweest, gaat allemaal wel goedkomen!![]()
![]()
De meeste hier kunnen beter voor zoiets kijken.
Edit: Deze dame is beter te aanschouwen dan de vorige.![]()
![]()
moeder en dochter ook matchende helmpjes.. how cutequote:Op donderdag 24 juli 2014 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: Deze dame is beter te aanschouwen dan de vorige.
(pfff voordat ik toch op zoiets ga fietsen met de kleine!)![]()
inderdaad.. er zijn grenzen!
Marco en Gezin.. gefeli! Weer een toekomstig Wielrenstertje erbijeveryone's a critic...
even you ! !![]()
Perfect, die vieze kleine schijtfabriek voorop zodat ie als kreukelzone fungeert voor jou! Bij een aanrijding worden op zn minst de voetjes en knieën verbrijzeld, blijft je fiets toch maar weer mooi heelquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: Deze dame is beter te aanschouwen dan de vorige.
Mijn foto's op Flickr!
Ik voorzie de FOK! jeugdploeg. Met als coaches Kaas en Gripper. Dan kunnen de 5 papa's soigneren, de moeders flaneren en de kinderen rijden met kun kutjes.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Is het al weekend?
ik heb net met een collega patat gegeten op het terras van een snackbar vlakbij kantoor hiero, dus het voelt voor mij al wel als weekend.quote:
Ik zag daar trouwens nog een tof patatmannetje staan, je weet wel. ik zal je zo de foto even appen!!Mijn foto's op Flickr!
Lekker fietsen!quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, want in het weekend is het slecht weerIk heb maar "doorgewerkt" in de pauze dus vroeg naar huisquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:17 schreef Gripper het volgende:
[..]
ik heb net met een collega patat gegeten op het terras van een snackbar vlakbij kantoor hiero, dus het voelt voor mij al wel als weekend.
quote:Ik zag daar trouwens nog een tof patatmannetje staan, je weet wel. ik zal je zo de foto even appen!!
Verhuizen naar het oosten!quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, want in het weekend is het slecht weer
prima weer hier![]()
![]()
Boven de dertig maakt het fietsen pas prettigquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:23 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Verhuizen naar het oosten!
prima weer hier
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Ik ga de tour wel kijken.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik had met 3 collega's een afspraak om een toertocht in Duitsland te rijden in augustus. Huidige stand van zaken:
1 uitgeschakeld wegens nieuwe meniscus, 1 in ziekenhuis wegens nierstenen, en ik heb om 10 uur een afspraak met de fysio (om te horen dat ik me aanstel, hopelijk). Je gaat je haast afvragen of IT wel een gezond vak is.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tijdrit![]()
Ik ga wel kijken hoe het gras dat ik nog niet heb geplant aan het groeien is.
Nee, nu. Zaterdag fietsen met Gripper, maybemarco, DDX en kees.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ahquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, nu. Zaterdag fietsen met Gripper, maybemarco, DDX en kees.![]()
Tweede rondje van het jaar, 30 kilometer langer dan vorige week. 56,5 KM. ong. 2 uur 15 minuten. Met ontiegelijk veel wind de laatste 25 kilometer![]()
Volgende keer maar richting Medemblik. Wat dat betreft kun je hier niet veel kanten op![]()
8 augustus moet ik naar Leeuwarden fietsen, hopen op wind mee.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je weet dat je huisadres er nog in staat?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ach gut, thijsje heeft ruzie omdat ie het hautacam segment niet heeft gehaald![]()
Wat is dat toch een sneu figuur.
http://www.strava.com/activities/170225480![]()
Journalist is een groot woord maar dat is hem ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef muzas het volgende:
Da's toch die journalist op strava waar kanovinnie ging fittiezoeken?![]()
Die van mij staat er niet inquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
Je weet dat je huisadres er nog in staat?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik zou zoiets nooit doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef muzas het volgende:
Da's toch die journalist op strava waar kanovinnie ging fittiezoeken?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Gisterenavond naar die oude vriend van me gereden om de fiets te bekijken. Na een snelcursus op zijn klikschoenen een paar rondjes daar gefietst. Schakelen ging allemaal prima, geen vreemde geluiden, remmen werkten ook allemaal top (net blokjes vervangen), dus was er al vrij snel uit: Voor mij een prima fiets voor een leuk bedrag.
Vandaag dus ook maar meteen even naar de fietsenwinkel hier gegaan voor een paar schoenen (met kliksysteem Kano!), een fietsbroek en een helm. Al met al voor ¤180 aan spulletjes gekocht.
Thuis aangekomen meteen de plaatjes onder de schoenen gemonteerd en wat geprobeerd. Had wat speling bij de hak en wist niet zeker of dat normaal was, dus prachtige gelegenheid om de eerste paar kilometers te maken.. Op de fiets terug naar de fietsenmaker om te checken (was allemaal goed btw), en meteen even m`n zadel te verstellen.
Vanavond ga ik voor 't eerst een echt rondje rijden. Geen idee hoe lang/ ver, maar gewoon even lekker wennen aan de fiets, de houding, etc. Ik ga hier veel plezier aan beleven ben ik bang!![]()
![]()
Zijn dat de rode shimano plaatjes? Als je net begint zou ik de gele monteren.. Met die rode krijg je eerder last van je knieen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:09 schreef Levitas het volgende:
Gisterenavond naar die oude vriend van me gereden om de fiets te bekijken. Na een snelcursus op zijn klikschoenen een paar rondjes daar gefietst. Schakelen ging allemaal prima, geen vreemde geluiden, remmen werkten ook allemaal top (net blokjes vervangen), dus was er al vrij snel uit: Voor mij een prima fiets voor een leuk bedrag.
Vandaag dus ook maar meteen even naar de fietsenwinkel hier gegaan voor een paar schoenen (met kliksysteem Kano!), een fietsbroek en een helm. Al met al voor ¤180 aan spulletjes gekocht.
Thuis aangekomen meteen de plaatjes onder de schoenen gemonteerd en wat geprobeerd. Had wat speling bij de hak en wist niet zeker of dat normaal was, dus prachtige gelegenheid om de eerste paar kilometers te maken.. Op de fiets terug naar de fietsenmaker om te checken (was allemaal goed btw), en meteen even m`n zadel te verstellen.
Vanavond ga ik voor 't eerst een echt rondje rijden. Geen idee hoe lang/ ver, maar gewoon even lekker wennen aan de fiets, de houding, etc. Ik ga hier veel plezier aan beleven ben ik bang!
[ afbeelding ]![]()
Ziet er fraai uit chef! Wel strava gebruiken he?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
rood=geen speling toch? Of is dat zwart?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn dat de rode shimano plaatjes? Als je net begint zou ik de gele monteren.. Met die rode krijg je eerder last van je knieen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Bôh een Cadex! Cult dingen.quote:![]()
Een van de eerste carbon frames, carbon buizen met alu lugs.
De afstelling ziet er zo op het eerste gezicht niet slecht uit. Zadel staat horizontaal, niet tever naar voren of naar achteren, en het stuur ook wel ok. Eerst maar eens lekker rijden en kijken of je lekker zit, en nergens pijn in nek of schouders krijgt.
Veel plezier
Mijn foto's op Flickr!
Ventieldopjes
Geen zadeltas
En het gaat wel hard achteruit met de beeldkwaliteit van de FOK!fotografen he?
Thx allen!Heb al wel een strava accountje, dus grote kans dat ik daar gewoon gebruik van maak. Kan m`n Timex GPS horloge (met HRM) prima gebruiken op de fiets
Volgens de FM was zwart geen speling, deze rode hebben 4,5 graden speling aan beide kanten (dus 9 graden totaal)quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
rood=geen speling toch? Of is dat zwart?Shit, die fucking ventieldopjes. Helemaal vergeten om te kijken of die erop zittenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
Ventieldopjes
Geen zadeltas
En het gaat wel hard achteruit met de beeldkwaliteit van de FOK!fotografen he?![]()
. En tja, een snelle foto met een iPhone is nou eenmaal niet hetzelfde als met spiegelreflex
![]()
![]()
Die bel is er ook al vanaf toch?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dit is die zonder speling.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:20 schreef Levitas het volgende:
Thx allen!Heb al wel een strava accountje, dus grote kans dat ik daar gewoon gebruik van maak. Kan m`n Timex GPS horloge (met HRM) prima gebruiken op de fiets
[..]
Volgens de FM was zwart geen speling, deze rode hebben 4,5 graden speling aan beide kanten (dus 9 graden totaal)
[..]
Shit, die fucking ventieldopjes. Helemaal vergeten om te kijken of die erop zitten. En tja, een snelle foto met een iPhone is nou eenmaal niet hetzelfde als met spiegelreflex
![]()
![]()
En die heb ik ook niet. Ik heb plaatjes die helemaal rood zijn, deze: http://bbbcycling.com/bike-parts/pedals/BPD-02Aquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is die zonder speling.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
En die heb ik ook niet. Ik heb plaatjes die helemaal rood zijn, deze: http://bbbcycling.com/bike-parts/pedals/BPD-02A
Veel plezier met je fiets!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: