quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:37 schreef fuckroyksopp het volgende:
Ik was altijd in de veronderstelling dat de mensen hier voor het grootste deel intelligent waren, niet dus![]()
Ad Hominem, oprottenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:41 schreef Leafeon672 het volgende:
Doe eens ff een Vocarootje dan. Kunnen we eens horen hoe perfect het Engels van TS wel niet is.
Jouquote:
*ad hominem. Misschien moet je geen worden gebruiken die je niet begrijpt.quote:
Met zijn talenkennis is niks mis.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:42 schreef Rezania het volgende:
Denken dat Timmermans op ook maar een enkel punt goed is.
Boeit precies geen reet. Zoals ik al zei, oprottenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
*ad hominem. Misschien moet je geen worden gebruiken die je niet begrijpt.
Houdt.quote:
Wat hier gebeurt is wel de defitie van Ad Hominem.quote:
Geen idee, ik heb niet naar zijn Engels geluisterd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Met zijn talenkennis is niks mis.
Stoere jongen ben jij.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:44 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Boeit precies geen reet. Zoals ik al zei, oprotten
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat hier gebeurt is wel de defitie van Ad Hominem.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat hier gebeurt is wel de defitie van Ad Hominem.
Dan mag het.quote:
Muphryquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:46 schreef Rezania het volgende:
Wet van Muphry is wel heel erg van toepassing hier.TS, faalloesah.
Klopt gewoon.quote:
faalloesah is wel correct?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:46 schreef Rezania het volgende:
Je kan echt merken dat het zomer is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:46 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Ik ga niet in discussies met stoere internetpiraten zoals jij, vandaar
En weer een écht inhoudelijke opmerking, lekker bezigquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kan echt merken dat het zomer is.Wanneer ga je naar de brugklas? Spannend hè?
Dat moet wel lukken denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ga even een frietje halen, kunnen jullie zolang zonder me?
The friet is strong in this one.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:50 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
En weer een écht inhoudelijke opmerking, lekker bezig
Patat!!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ga even een frietje halen, kunnen jullie zolang zonder me?
Ik denk dat het gebruiken van krachttermen als "perfect" wanneer deze niet relevant zijn wel duidt op een lage(re) intelligentiequote:Op woensdag 23 juli 2014 20:51 schreef RetRy32 het volgende:
Alsof intelligentie direct gelinkt is aan taalkennis.
Hoe zeg je dat in het Engels?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:44 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Boeit precies geen reet. Zoals ik al zei, oprotten
Nee, hetgeen wat je perfect vind is hetgeen wat overeenkomt met het beeld wat in jouw hoofd correct is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:52 schreef fuckroyksopp het volgende:
Ik denk dat het gebruiken van krachttermen als "perfect" wanneer deze niet relevant zijn wel duidt op een lage(re) intelligentie
Hier nog geeneens een week zitten en mij dan een kutuser noemen.quote:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Muphryquote:Volgens de wet van Muphry zal iemand die schriftelijk kritiek levert op een tekst op zijn beurt altijd ten minste één spel- of taalfout maken in zijn eigen tekst.
De naam, die uiteraard een variatie is op de bekendere Wet van Murphy, geeft aan dat het daarbij vooral om de spelling van de tekst gaat, maar ook andere elementen (zinsbouw, woordkeuze) kunnen in het geding zijn. Centraal is de opvatting dat er iets mis zal gaan, maar nu op het terrein van de tekstverzorging.
De wet is ook van toepassing op teksten die op een internetforum geplaatst worden waarin spel-, grammatica- of stijlfouten gemaakt worden, waarna iemand anders zelf fouten maakt in het bericht waarin hij de oorspronkelijke schrijver opmerkzaam maakt op de fout.
Niet weten dat ik dat ironisch bedoel.quote:
Hij spreekt zeker goed engels, maar de term "perfect" is simpelweg niet correct.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:54 schreef erikkll het volgende:
Timmermans spreekt uitstekend Engels met een nauwelijks hoorbaar accent. Het is een illusie te denken dat een accent helemaal weg te werken is. Bovendien: hij spreekt ook nog (goed) Duits, Frans, Italiaans en Russisch. Dat doen niet veel mensen hem na.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, hetgeen wat je perfect vind is hetgeen wat overeenkomt met het beeld wat in jouw hoofd correct is.
Indien dat beeld incorrect is kan je "Timmermans zijn Engels" perfect vinden.
De link met intelligentie is nihil lieverd.
Nou!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
Waarom bieden dit soort kneusjes zichzelf altijd aan hier
De zomervakantie is echt een mooie tijd op FOK!
Schattig grut
Ik wil hem neuken
is dit je kloon? kan je het even aan Farkus melden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
gewoon ff geen woorden als flapdrol.
anders ga ik farkus bellen.
In de UK krijg je alleen een tik op je smoelwerk als je brits imiteertquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:58 schreef NotYou het volgende:
Gedeeltelijk eens met de klacht al moet vermeld worden dat naast het gebroken Engels van de gemiddelde Nederlandse politicus, het al snel heel wat - en misschien zelfs perfect - lijkt.Vast staat wat mij betreft wel dat Timmermans zich voor zijn Engels zeker niet hoeft te schamen.
Niemand spreekt welke taal dan ook 'perfect'. Niemand kan alle zinsconstructies kennen, niemand kent alle woorden. Hij spreekt Engels op het niveau van een native speaker.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:55 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Hij spreekt zeker goed engels, maar de term "perfect" is simpelweg niet correct.
Ervaring mee?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:59 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
In de UK krijg je alleen een tik op je smoelwerk als je brits imiteert
hoe is dit mijn kloon manquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:57 schreef KingRoland het volgende:
is dit je kloon? kan je het even aan Farkus melden.
^ hij spreekt goed Engels, maar dit dus niet. Thus mijn hele puntquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:01 schreef erikkll het volgende:
[..]
Niemand spreekt welke taal dan ook 'perfect'. Niemand kan alle zinsconstructies kennen, niemand kent alle woorden. Hij spreekt Engels op het niveau van een native speaker.
Hij spreekt neutraal Brits Engels.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:59 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
In de UK krijg je alleen een tik op je smoelwerk als je brits imiteert
Heb je op youtube gekeken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:01 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
^ hij spreekt goed Engels, maar dit dus niet. Thus mijn hele punt
Jammer.quote:
Hoe kan je nou stellen dat hij zo goed spreekt als een native. Dat is neurologisch onmogelijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:02 schreef erikkll het volgende:
[..]
Heb je op youtube gekeken?
Dit bijvoorbeeld?
Veel native speakers spreken minder goed Engels dan hij. Deze man is intelligent en heeft hoogstwaarschijnlijk een grotere woordenschat dan de gemiddelde Engelsman.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:02 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Hoe kan je nou stellen dat hij zo goed spreekt als een native. Dat is neurologisch onmogelijk
Neurologisch, ja?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:02 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Hoe kan je nou stellen dat hij zo goed spreekt als een native. Dat is neurologisch onmogelijk
Jaquote:
Punt is dat woordenschat en taalbeheersing twee verschillende dingen zijnquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:04 schreef erikkll het volgende:
[..]
Veel native speakers spreken minder goed Engels dan hij. Deze man is intelligent en heeft hoogstwaarschijnlijk een grotere woordenschat dan de gemiddelde Engelsman.
Oké. Ik durf ook wel te beweren dat zijn taalbeheersing boven dat van een gemiddelde Brit ligt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:08 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Punt is dat woordenschat en taalbeheersing twee verschillende dingen zijn
Heb je dat helemaal alleen opgezocht op Wikipedia?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:07 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Ja![]()
Het vermogen van je brein om de fonetiek van een taal volledig te beheersen sterft namelijk af tussen je eerste en vijfde levensjaar
Ik heb het wel opgezocht, maar kon het niet vinden. Vandaar geen bronquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb je dat helemaal alleen opgezocht op Wikipedia?
Mwa, ik denk het nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:09 schreef erikkll het volgende:
[..]
Oké. Ik durf ook wel te beweren dat zijn taalbeheersing boven dat van een gemiddelde Brit ligt.
Het klopt niet. Taalwetenschappers zien tegenwoordig eerder 8-10 als de leeftijd waarop dat moeilijker wordt. (maar niet onmogelijk)quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:11 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Ik heb het wel opgezocht, maar kon het niet vinden. Vandaar geen bron
Muphryquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:46 schreef Rezania het volgende:
Sowieso dat gelik aan Timmerfrans zijn spijtige aars.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:42 schreef Rezania het volgende:
Denken dat Timmermans op ook maar een enkel punt goed is.
It cuffs exactly no ass. Like I said, rott on.quote:
Goh, is er ook eens iets dat ik even niet weet. Dan zal het ook wel niet terzake doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Muphry
Duhhhhh.
- Geen smaak hebbenquote:
-quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
- Geen smaak hebben
- Je opwinden over de "ophemeling" van muziek die je minder leuk vindt![]()
- Je username baseren op die specifieke frustratie![]()
![]()
![]()
- Link naar de videoclip van Röyksopp & Robyn, omdat het kan:
Ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goh, is er ook eens iets dat ik even niet weet. Dan zal het ook wel niet terzake doen.
En ben je nou blij? Krijg je er een warm gevoel van in je poeperd?
Jongen, dat is expres, google het maar.quote:
Wow. So much klepel. So little klok...quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:07 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Ja![]()
Het vermogen van je brein om de fonetiek van een taal volledig te beheersen sterft namelijk af tussen je eerste en vijfde levensjaar
Please enlighten mequote:Op donderdag 24 juli 2014 16:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wow. So much klepel. So little klok...
Gesimplificeerd:quote:
Hij kan zit erg goed uitten in het Engels (en Frans). Dit komt heel erg goed en gemeend over als hij een speech houdt wat erg belangrijk is in zijn functie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:14 schreef JimmyDean het volgende:
TS is óf oerstom óf overkritisch. Je kunt wellicht horen dat het niet de taal is die hij normaal gesproken spreekt maar er zijn denk ik weinig mensen in Nederland die zo Engels spreekt.
Ik studeer Engels en hoor dus wel wat dingen die een echte native ietsje anders zou zeggen maar dit is gewoon super goed Engels. De gemiddelde Engelsman spreekt denk ik minder RP.
http://i.fokzine.net/usericons/200994/brock_60_60.gifquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:24 schreef Kriegel het volgende:
De gemiddelde Engelsman tegenwoordig beheerst zijn eigen taal op het niveau "u wot m8". Zeker weten wel dat Timmermans op native level zit, een (zeer) licht accent doet daar niets aan af.
En hij ratelt dus net zo gemakkelijk weg in andere talen, bijvoorbeeld het Italiaans:quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:24 schreef Kriegel het volgende:
De gemiddelde Engelsman tegenwoordig beheerst zijn eigen taal op het niveau "u wot m8". Zeker weten wel dat Timmermans op native level zit, een (zeer) licht accent doet daar niets aan af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |