quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:37 schreef fuckroyksopp het volgende:
Ik was altijd in de veronderstelling dat de mensen hier voor het grootste deel intelligent waren, niet dus![]()
Ad Hominem, oprottenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:41 schreef Leafeon672 het volgende:
Doe eens ff een Vocarootje dan. Kunnen we eens horen hoe perfect het Engels van TS wel niet is.
Jouquote:
*ad hominem. Misschien moet je geen worden gebruiken die je niet begrijpt.quote:
Met zijn talenkennis is niks mis.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:42 schreef Rezania het volgende:
Denken dat Timmermans op ook maar een enkel punt goed is.
Boeit precies geen reet. Zoals ik al zei, oprottenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
*ad hominem. Misschien moet je geen worden gebruiken die je niet begrijpt.
Houdt.quote:
Wat hier gebeurt is wel de defitie van Ad Hominem.quote:
Geen idee, ik heb niet naar zijn Engels geluisterd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Met zijn talenkennis is niks mis.
Stoere jongen ben jij.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:44 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Boeit precies geen reet. Zoals ik al zei, oprotten
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat hier gebeurt is wel de defitie van Ad Hominem.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat hier gebeurt is wel de defitie van Ad Hominem.
Dan mag het.quote:
Muphryquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:46 schreef Rezania het volgende:
Wet van Muphry is wel heel erg van toepassing hier.TS, faalloesah.
Klopt gewoon.quote:
faalloesah is wel correct?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:46 schreef Rezania het volgende:
Wet van Muphry is wel heel erg van toepassing hier.TS, faalloesah.
Je kan echt merken dat het zomer is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:46 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Ik ga niet in discussies met stoere internetpiraten zoals jij, vandaar
En weer een écht inhoudelijke opmerking, lekker bezigquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kan echt merken dat het zomer is.Wanneer ga je naar de brugklas? Spannend hè?
Dat moet wel lukken denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ga even een frietje halen, kunnen jullie zolang zonder me?
The friet is strong in this one.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:50 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
En weer een écht inhoudelijke opmerking, lekker bezig
Patat!!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ga even een frietje halen, kunnen jullie zolang zonder me?
Ik denk dat het gebruiken van krachttermen als "perfect" wanneer deze niet relevant zijn wel duidt op een lage(re) intelligentiequote:Op woensdag 23 juli 2014 20:51 schreef RetRy32 het volgende:
Alsof intelligentie direct gelinkt is aan taalkennis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |