dat heb je goed gehoord 1 krijzende vrouw gevold door nog een paar, dat moment brak ikzelfquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik dacht veel gehuil te horen toen de eerste kist uit het vliegtuig kwam, kwam wel binnen
Ze wouden in de "buik" van het vliegtuig kijken...quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:11 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Snap het wel ergens. Die vliegtuigen komen ook echt uit Oekraïne.
Ik kan het niet uitleggen geloof ik.
RTL4 sowieso nooit. Op CNN zijn ze (Christiane Amanpour) het verhaal wat breder aan het bespreken, maar dan moet je wel geïnteresseerd zijn in de politiek. De connectie met de de rouwstoet is er nog wel, de beelden komen nog wel langs.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:10 schreef Badr_Harry het volgende:
Welk kanaal moet ik nemen, zit nu op rtl4
De lichamen zullen verpakt zijn in luchtdichte zakken nu.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:11 schreef Markeerstift het volgende:
Mbt de geur: mijn onderbuurvrouw werd een paar jaar terug na 3 weken dood gevonden in haar woning. Om die enorme penetrante doodsgeur tegen te gaan had zowel de politie als de mensen die het huis op hebben geruimd een flinke dot dampo onder hun neus gesmeerd. Dan ruik je enkel dat kennelijk..
true that. jammer dat rtl geen livestream heeft, ik heb geen tvquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar wel al bekende beelden als je heel de dag hebt gekeken. Ik kies voor RTL.
Je schijnt die doodsgeur gelijk te herkennen zeggen ze.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:11 schreef Markeerstift het volgende:
Mbt de geur: mijn onderbuurvrouw werd een paar jaar terug na 3 weken dood gevonden in haar woning. Om die enorme penetrante doodsgeur tegen te gaan had zowel de politie als de mensen die het huis op hebben geruimd een flinke dot dampo onder hun neus gesmeerd. Dan ruik je enkel dat kennelijk..
Zo werkt het niet altijd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:10 schreef znarch het volgende:
[..]
Als je dat elke dag doet went het ja. Als je er niet tegen kan ga je ander werk doen.
RTL is tenminste HD. NOS is SD bagger.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
RTL4 sowieso nooit. Op CNN zijn ze (Christiane Amanpour) het verhaal wat breder aan het bespreken, maar dan moet je wel geïnteresseerd zijn in de politiek. De connectie met de de rouwstoet is er nog wel, de beelden komen nog wel langs.
Ah keequote:Op woensdag 23 juli 2014 20:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze wouden in de "buik" van het vliegtuig kijken...
Absoluut. En ook nooit meer te vergeten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Je schijnt die doodsgeur gelijk te herkennen zeggen ze.
Dit, sommige machinisten maken het vaak mee dat er een persoon voor hun trein springt. Soms breken ze pas bij de zoveelste.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo werkt het niet altijd.
Genoeg mensen die er pas na jaren niet meer tegen kunnen.
Als mensen hetzelfde ruiken als dode dieren, dan is dat een onmiskenbare geur ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Je schijnt die doodsgeur gelijk te herkennen zeggen ze.
Zoveel jonge mensenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:13 schreef ellevehC86 het volgende:
http://www.bild.de/news/a(...)r-36911866.bild.html
Conducteur moet er dan als eerste naar toe toch? Die krijgen ook geen frisse beelden te zien..quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:13 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dit, sommige machinisten maken het vaak mee dat er een persoon voor hun trein springt. Soms breken ze pas bij de zoveelste.
Van een aantal lui die ik ken die regelmatig met doden te maken hebben wennen kinderen nooit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo werkt het niet altijd.
Genoeg mensen die er pas na jaren niet meer tegen kunnen.
Dan klopt er iets niet. NOS is HD, en dat kun je zelfs zien als je geen TV abonnement bij je provider hebt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
RTL is tenminste HD. NOS is SD bagger.
Is de geur hetzelfde als het kadaver van een schaap? Mijn buurman had ooit een shoarmatentje en had volgens mij wat vlees vergeten in zijn kelder.. die stank zal ik ook nooit vergetenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Absoluut. En ook nooit meer te vergeten.
Studiobeelden sowieso niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:15 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dan klopt er iets niet. NOS is HD, en dat kun je zelfs zien als je geen TV abonnement bij je provider hebt.
Dat voel ik ook een beetje zo. Misschien een beetje arrogant, maar een soort 'zo hoort het dus'-gevoel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:15 schreef Bensel het volgende:
Het voelt alsof we vandaag de afgelopen dagen met oneervol gedrag hebben gecorrigeerd. En dat op deze spontane manier. Dat is een heel sterk statement richting de rest van de wereld.
Die juist wel. Publieke (buiten) beelden worden pas sinds een paar jaar in HD uitgezonden, het eerste grote evenement was de inauguratie.quote:
Bron: Spa?quote:
Twee gezinnen. Goed opletten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:18 schreef PG18 het volgende:
NOS journaal moet weer één slachtoffer of één gezin uitlichten en hun woonplaats bezoeken![]()
Hoogstaand nieuws.
Nieuws is het wel denk ik. Het probleem is dat je het verhaal soms niet goed over kunt brengen met alleen getallen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:18 schreef PG18 het volgende:
NOS journaal moet weer één slachtoffer of één gezin uitlichten en hun woonplaats bezoeken![]()
Hoogstaand nieuws.
http://www.totaaltv.nl/ni(...)eind-2014-in-hd.htmlquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:17 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die juist wel. Publieke beelden worden pas sinds een paar jaar in HD uitgezonden, het eerste grote evenement was de inauguratie.
"mogelijk dat"quote:
Komt vast wel. Die zangeres was iig Iris Kroes van The Voice.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:19 schreef ForzaMilan het volgende:
Is er toevallig al een filmpje van dat lied met die vrouw op die harp?
Dit. Bij 'mijn' organisatie waar we bezig zijn met een kindervakantie week hebben we om 16:00 uur 1 minuut stilte gehouden. Met 400 kinderen en 70 leiding is dat heel lastig - maar de kinderen waren voor die ene minuut muisstil. Kippenvel van top tot teen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Indrukwekkend.
Ook de beelden van A'dam Centraal, Schiphol e.d. waar mensen die op weg zijn van A naar B gewoon blijven staan waar ze staan en een minuut stil zijn.
En de rouwstoet... erg mooie tribute. Al hoop ik het nooit meer te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |