Voor heel veel mensen is een kerk juist een houvast.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:59 schreef Toeps het volgende:
Ik vind dat kerkgedoe ook een beetje ongepast of zo. Moeilijk uit te leggen waarom. Misschien alsof ze deze tragedie "claimen" met hun god of zo. Alsof je als kerk alles kunt aangrijpen, naar je toe kunt trekken ter meerdere glorie van god.
Ik dacht veel gehuil te horen toen de eerste kist uit het vliegtuig kwam, kwam wel binnenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef superworm het volgende:
[..]
Nog niet gehoord bewust, maar dit hele gebeuren maakt diepe indruk...
ja, alles hetzelfde voor alle slachtoffers alleen zal de delegatie van koninkrijk etc er nietbij zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef Maver24 het volgende:
Wordt dit hele ritueel ook de komende dagen herhaald met een afgesloten snelweg ?
Toen die RTl-cameraman kwam te overlijden toch ook?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef superworm het volgende:
Peeters op RTL4 schiet vol... shit man. Da's eerste keer ooit voor hem.
Dan hebben ze vandaag behoorlijk doorgewerkt!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef sneakydesert het volgende:
Vanuit de Oost-Oekraïense stad Charkov worden donderdag opnieuw tientallen kisten met stoffelijke resten van slachtoffers van de vliegramp naar Nederland overgebracht. Twee militaire transportvliegtuigen, een uit Nederland en een uit Australië, zullen samen 74 lijkkisten vervoeren. (ANP)
Nee, gaan over provinciale wegen i.p.v. snelweg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, alles hetzelfde voor alle slachtoffers alleen zal de delegatie van koninkrijk etc er nietbij zijn.
Als eerste 20 Cadillacs, daarna 16 Mercedessen en als laatste 4 lincolns.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef PG18 het volgende:
Dacht dat het allemaal dezelfde auto's waren, blijkbaar toch verschillende.
Nee, ik snap dat wel. Dacht ook huh wat is dit?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
De Waalsdorpervlakte zie ik als exclusief WW2 slachtoffers. Maar ja, wie ben ik.
net op t nieuws spraken zo ook over de wegen en dat ze afgesloten wordenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nee, gaan over provinciale wegen i.p.v. snelweg.
twitter:MallorySimonCNN twitterde op woensdag 23-07-2014 om 19:21:27Unbelievable tribute from the Dutch and how they are honoring these victims. People lining the highways and crying. True class and dignity. reageer retweet
Anders moesten de militairen om wagens heenlopen oid.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef TheVulture het volgende:
In het kader van kleine nutteloze vragen: weet iemand waarom de 20-16-4 verdeling werd gemaakt bij het uitladen van de slachtoffers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |