quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:04 schreef AchJa het volgende:
twitter:MallorySimonCNN twitterde op woensdag 23-07-2014 om 19:21:27Unbelievable tribute from the Dutch and how they are honoring these victims. People lining the highways and crying. True class and dignity. reageer retweet
Op zich moeten de mensen die dat gaan doen, er wel aan gewend zijn..quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:04 schreef nattermann het volgende:
Godverdomme. Je zult de komende dagen die kisten moeten openmaken om de lijken te identificeren.
Ook Belgen, hoorde ik op BNR vanavond.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef sneakydesert het volgende:
Waren er vandaag alleen maar Nederlandse nabestaanden aanwezig?
Nee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef sneakydesert het volgende:
Waren er vandaag alleen maar Nederlandse nabestaanden aanwezig?
Logistiek, de 20 en 4 kwamen uit de C17, als ze alles in ene deden, moesten de laatste 4 heel ver lopenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef TheVulture het volgende:
In het kader van kleine nutteloze vragen: weet iemand waarom de 20-16-4 verdeling werd gemaakt bij het uitladen van de slachtoffers?
Die zijn en komen er vast ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:59 schreef superworm het volgende:
[..]
We moeten idd als land eens beseffen dat hooguit 1 op 3 dit fabeltje nog gelooft. Een gewone herdenking was ook okee geweest.
Klopt, maar dan nog.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich moeten de mensen die dat gaan doen, er wel aan gewend zijn..
Was ff schrikken inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef superniger het volgende:
Na een mooie uitzending op CNN krijg je Amanpour vol op je scherm.
Ja, ook dergelijk, waarschijnlijk, incomplete lichamen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich moeten de mensen die dat gaan doen, er wel aan gewend zijn..
Vond het heel mooi en emotioneel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef Adolecens het volgende:
Vandaag hebben de slachtoffers hun waardigheid teruggekregen en hebben we de wereld laten zien hoe je met respect en waardigheid omgaat..
Intens indrukwekkend dit!
Ik ook niet. Nou ja, ik ben wel gelovig maar niet religieus. Ik vind alle steun welkom. En dat CNN er nou toevallig voor kiest om dit uit te zenden vind ik niet zo relevant.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn en komen er vast ook
Maar voor de wél gelovigen is het prima dat dít er ook is.
Kan er geen last van hebben verder, als niet-gelovige.
dat idd ^^quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn en komen er vast ook
Maar voor de wél gelovigen is het prima dat dít er ook is.
Kan er geen last van hebben verder, als niet-gelovige.
lijkt me ook. Zoiets went nooit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:06 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, ook dergelijk, waarschijnlijk, incomplete lichamen?
Ik denk dat ze toch bij iedere kist weer opnieuw zullen schrikken.
Vertelquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:07 schreef Snowballed het volgende:
Zojuist een verhaaltje over wat er na de ceremonie gebeurde op het vliegveld...
wat?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:07 schreef Snowballed het volgende:
Zojuist een verhaaltje over wat er na de ceremonie gebeurde op het vliegveld...
Ik weet het niet.. ze zullen ook mensen van gruwelijke ongelukken of moordpartijen moeten analiseren. De één zal het moeilijker vinden dan de ander.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:06 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, ook dergelijk, waarschijnlijk, incomplete lichamen?
Ik denk dat ze toch bij iedere kist weer opnieuw zullen schrikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |