Eerste 20 allemaal dezelfde Cadillac, daarna had de Hercules er nog 6 aan boord, dus 16 x Mercedes, weer allemaal, nagenoeg zelfde type auto, laatste 4, Lincolns.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef TheVulture het volgende:
In het kader van kleine nutteloze vragen: weet iemand waarom de 20-16-4 verdeling werd gemaakt bij het uitladen van de slachtoffers?
quote:
Nabestaanden betraden de landingsbaan om militairen en overige medewerkers te bedanken voor hun inzet.quote:
Zullen ze al eens gehad hebben, maar wennen zal het niet. Zeker niet als er een kind in ligt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:06 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, ook dergelijk, waarschijnlijk, incomplete lichamen?
Ik denk dat ze toch bij iedere kist weer opnieuw zullen schrikken.
quote:
Nabestaanden die aarzelend de landingsbaan opgingen en het vliegtuig in mochten.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:08 schreef MissionPhailed het volgende:
Nabestaanden betraden de landingsbaan om militairen en overige medewerkers te bedanken voor hun inzet.
quote:
Over nabestaanden die de baan opliepen naar de vliegtuigen en bij de (nog open) klep foto's maakten alsof ze hun geliefden wouden voelen...quote:
Als je dat elke dag doet went het ja. Als je er niet tegen kan ga je ander werk doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. ze zullen ook mensen van gruwelijke ongelukken of moordpartijen moeten analiseren. De één zal het moeilijker vinden dan de ander.
Dat miste ik net.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:07 schreef Snowballed het volgende:
Zojuist een verhaaltje over wat er na de ceremonie gebeurde op het vliegveld...
ik heb dat gewoon op tv gezien hoor. Ook dat ze Timmermans bedankte.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:08 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
[..]
Nabestaanden betraden de landingsbaan om militairen en overige medewerkers te bedanken voor hun inzet.
twitter:andersoncooper twitterde op woensdag 23-07-2014 om 19:22:26God Bless the Netherlands for how they are welcoming these people on the first part of their journey home reageer retweet
Nee waar dit over ging werd niet uitgezonden alleen over verteld netquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik heb dat gewoon op tv gezien hoor. Ook dat ze Timmermans bedankte.
Sbs 6quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:10 schreef Badr_Harry het volgende:
Welk kanaal moet ik nemen, zit nu op rtl4
net wat je wil; nos is samenvattingquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:10 schreef Badr_Harry het volgende:
Welk kanaal moet ik nemen, zit nu op rtl4
Snap het wel ergens. Die vliegtuigen komen ook echt uit Oekraïne.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[..]
Over nabestaanden die de baan opliepen naar de vliegtuigen en bij de (nog open) klep foto's maakten alsof ze hun geliefden wouden voelen...
(zo zei de presentator het)
Dit ja.. op verschillende filmpjes zag je de meest weerzinwekkende overblijfselen.. knap als je een knop kan omzetten en dat werk doenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:04 schreef nattermann het volgende:
Godverdomme. Je zult de komende dagen die kisten moeten openmaken om de lijken te identificeren.
Hij is niet eens christelijk....quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:10 schreef beantherio het volgende:
twitter:andersoncooper twitterde op woensdag 23-07-2014 om 19:22:26God Bless the Netherlands for how they are welcoming these people on the first part of their journey home reageer retweet
Maar wel al bekende beelden als je heel de dag hebt gekeken. Ik kies voor RTL.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:11 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
net wat je wil; nos is samenvatting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |