Alsof je dat weetquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef Tha_Duck het volgende:
Voor de dragers lijkt het mij nu het meest verschrikkelijk dat je aan het gewicht voelt of het een volwassene of een kind is
Ik benijd ze niet.
ws om foto´s te maken voor hun FB accountquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:42 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met spandoeken en zo zeker om respect te betuigen neem ik aan...
Juist niet..Juist prachtig weer en dit plaatjequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Regen heeft ook wel iets bij zo'n ceremonie, vind ik.
Heb je er ook een screen van toevallig? Ik vergeet er steeds op te letten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nee, het is tape met tekst er op geschreven.
Colombiaquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef Fred0w het volgende:
blauw geel rood, van welk land is die vlag?
Colombia?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef Fred0w het volgende:
Ik heb liever een fel, félblauwe lucht (contrast tussen wereld die 'vrolijk/zonnig' doorgaat vs. deze ramp) dan een donkere.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ceremoniële kleding, staat net iets netter dan een camo pak.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef agter het volgende:
Vind het wel ouderwetse kleding, die dragers.
Regen is dan droevigquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef Fred0w het volgende:
Roemenie?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef Fred0w het volgende:
Camouflagekleding is bewust vermeden zeiden ze op de radio. "Die hebben de nabestaanden al genoeg gezien de afgelopen dagen."quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:44 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ceremoniële kleding, staat net iets netter dan een camo pak.
Alle vier krijgsmachtdelen zijn vertegenwoordigd. Er zijn dus ook vier verschillende tenueën.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef agter het volgende:
Vind het wel ouderwetse kleding, die dragers.
Ja precies.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:45 schreef superworm het volgende:
[..]
Camouflagekleding is bewust vermeden zeiden ze op de radio. "Die hebben de nabestaanden al genoeg gezien de afgelopen dagen."
Regen is alleen maar vervelend. Ze kunnen beter dit weer hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Veel is ook symbolisch. Als je niet weet bij welke je bent geweest, ben je in gedachten bij allemaal.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:45 schreef Zuivelkoe het volgende:
Nabestaanden zullen denk ik niet bij elke ceremonie aanwezig zijn? Erg naar voor ze dat ze niet weten of ze aanwezig waren toen hun geliefden aankwamen..
Viel mij idd ook opquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alle vier krijgsmachtdelen zijn vertegenwoordigd. Er zijn dus ook vier verschillende tenueën.
Ik heb sinds-ie koning is nooit meer de neiging gehad 'm prins pils o.i.d. te noemen. Hij (en z'n vrouw) doe(t/n) het echt heel erg goed.quote:
kunnen ook gewoon resten zijn. Of persoon was dun of heel dikquote:
Het valt mee dat er geen rouwwagenchauffeur tegen de vlakte is gegaan. Die hebben bijna een uur in deze hitte gestaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Regen is alleen maar vervelend. Ze kunnen beter dit weer hebben.
Ja, heel vreemd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:46 schreef Valerie. het volgende:
Dat ze de lijkwagens gaan volgen naar Hilversum vind ik wel een beetje gek trouwens.
Hoorde het iddquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:46 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Naar de Hangar. Niet naar de kazerne.
Ja dat had van mij ook niet gehoeven. Dit was zo wel genoeg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:46 schreef Valerie. het volgende:
Dat ze de lijkwagens gaan volgen naar Hilversum vind ik wel een beetje gek trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |