Gewone schoeven?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:40 schreef Snoepje5 het volgende:
Apart, deze kist heeft geen schroeven (dopjes) bovenop. Zou die nog open zijn dan.
Of ze konden niet allemaal dezelfde kisten krijgen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:40 schreef Snoepje5 het volgende:
Apart, deze kist heeft geen schroeven (dopjes) bovenop. Zou die nog open zijn dan.
Dat is elke piloot.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:40 schreef maily het volgende:
Wat zullen deze piloten blij zijn dat ze heelhuids geland zijn ....
Ja, want misschien ligt dat zusje wel in delen of ...je weet wel..quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:39 schreef Markeerstift het volgende:
Zou het in theorie met de identificatie dan eigenlijk mogelijk zijn dat iemand zijn vader over 2 weken al kan begraven maar zusje pas over 9 maanden oid?
Ze storten lang niet allemaal verkeerd neer hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:40 schreef maily het volgende:
Ja, want andere piloten maakt het geen zak uit of ze neerstorten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:40 schreef maily het volgende:
Gelukkig geen regen iddquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:39 schreef superworm het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo'n respectvolle ceremonie gezien. Die surrealistische mooie blauwe lucht erboven...
Ok dat gaat me weer wat ver, maar ieder het zijne...quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:41 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen in afwachting van de colonne.
Dit vind ik dus wel mooi he.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:41 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt het plaatje compleet, als in: de militairen donkerblauw, de lucht eveneens. Leeg vliegveld met slechts toestellen vol slachtoffers. Zoals al eerder gezegd, eindelijk de eer en het respect die hen toekomt.quote:
Laatste keer dat ik zoiets heb gezien was na dat busongeluk met die Belgische schoolkinderen in Zwitserland .....quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:39 schreef superworm het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo'n respectvolle ceremonie gezien. Die surrealistische mooie blauwe lucht erboven...
Waarom zou je daar gaan staanquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:41 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
ramptoeristenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:41 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:41 schreef Andromache het volgende:
o wat erg. hartverscheurend gehuil toen de eerste kist uit het vliegtuig tevoorschijn kwam. in- en intriest.![]()
![]()
![]()
![]()
WAAROM in godsnaam?!?
Hulde daarvoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:36 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Hoorde net op BBC world dat ze allemaal de zelfde ceremonie krijgen
Eerst de lichamen die volledig en compleet zijn en naar aanleiding van foto's, tattoo's, lichaam kenmerken, etc zijn te identificeren. Daarna komt de rest waar eventueel DNA bepaling bij nodig is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, want misschien ligt dat zusje wel in delen of ...je weet wel..![]()
Sowieso weet ik niet of ze een volgorde aanhouden ( kinderen eerst of de ergst toegetakelde lichamen eerst )
Jammergenoeg moet ik je gelijk geven dat enige vorm van empathie bij sommige ver te zoeken is. Maar modjes zijn hard bezig, dus gewoon negeren en het wordt vanzelf opgeruimd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:41 schreef Blistering het volgende:
Kunnen de modjes zeikwijven als Caland niet verwijderen uit dit topic? Wat een respectloze oetlullen heb je toch. Zelfs bij een gebeurtenis als dit nog niet dat kleine beetje respect kunnen opbrengen om gewoon normaal te doen, maar altijd weer tegen het zere been aan willen trappen van mensen die wél stil staan bij deze gebeurtenis en dit op hun eigen manier verwerken.
Sjonge jonge wat een kortzichtige idioten heb je toch, schrijnend om te zien.
Nee, het is tape met tekst er op geschreven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoek er niets achter. Kunnen ook gewoon stickers zijn van de kisten zelf.
Ja, dat bedacht ik me net ook. Dat was de laatste keer waarvan ik me kon herinneren dat ik ook zo onder de indruk was.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik zoiets heb gezien was na dat busongeluk met die Belgische schoolkinderen in Zwitserland .....
Alsof je dat weetquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef Tha_Duck het volgende:
Voor de dragers lijkt het mij nu het meest verschrikkelijk dat je aan het gewicht voelt of het een volwassene of een kind is
Ik benijd ze niet.
ws om foto´s te maken voor hun FB accountquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:42 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met spandoeken en zo zeker om respect te betuigen neem ik aan...
Juist niet..Juist prachtig weer en dit plaatjequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Regen heeft ook wel iets bij zo'n ceremonie, vind ik.
Heb je er ook een screen van toevallig? Ik vergeet er steeds op te letten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nee, het is tape met tekst er op geschreven.
Colombiaquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef Fred0w het volgende:
blauw geel rood, van welk land is die vlag?
Colombia?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef Fred0w het volgende:
Ik heb liever een fel, félblauwe lucht (contrast tussen wereld die 'vrolijk/zonnig' doorgaat vs. deze ramp) dan een donkere.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ceremoniële kleding, staat net iets netter dan een camo pak.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef agter het volgende:
Vind het wel ouderwetse kleding, die dragers.
Regen is dan droevigquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef Fred0w het volgende:
Roemenie?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef Fred0w het volgende:
Camouflagekleding is bewust vermeden zeiden ze op de radio. "Die hebben de nabestaanden al genoeg gezien de afgelopen dagen."quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:44 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ceremoniële kleding, staat net iets netter dan een camo pak.
Alle vier krijgsmachtdelen zijn vertegenwoordigd. Er zijn dus ook vier verschillende tenueën.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef agter het volgende:
Vind het wel ouderwetse kleding, die dragers.
Ja precies.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:45 schreef superworm het volgende:
[..]
Camouflagekleding is bewust vermeden zeiden ze op de radio. "Die hebben de nabestaanden al genoeg gezien de afgelopen dagen."
Regen is alleen maar vervelend. Ze kunnen beter dit weer hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Veel is ook symbolisch. Als je niet weet bij welke je bent geweest, ben je in gedachten bij allemaal.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:45 schreef Zuivelkoe het volgende:
Nabestaanden zullen denk ik niet bij elke ceremonie aanwezig zijn? Erg naar voor ze dat ze niet weten of ze aanwezig waren toen hun geliefden aankwamen..
Viel mij idd ook opquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alle vier krijgsmachtdelen zijn vertegenwoordigd. Er zijn dus ook vier verschillende tenueën.
Ik heb sinds-ie koning is nooit meer de neiging gehad 'm prins pils o.i.d. te noemen. Hij (en z'n vrouw) doe(t/n) het echt heel erg goed.quote:
kunnen ook gewoon resten zijn. Of persoon was dun of heel dikquote:
Het valt mee dat er geen rouwwagenchauffeur tegen de vlakte is gegaan. Die hebben bijna een uur in deze hitte gestaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Regen is alleen maar vervelend. Ze kunnen beter dit weer hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |