Hij was ook op de top van zijn kunnen eind jaren 90.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:32 schreef hhh38 het volgende:
Ik ken VDB1 ook alleen van het nieuwsbericht dat ie overleed
En ik ben 20.
Hij is nu niet meer bang om teruggepakt te worden, interviewtje met Rogers gezien.quote:
Denk niet dat Mollema doping wil gebruiken hoor dus neequote:Op woensdag 23 juli 2014 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een paar goede tips van Boogerd ofzo gekregen.
Ja daaromquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Natuurlijk wint die wel. Dit kunstje heeft hij al zo vaak geflikt.
VDB1 was fantastisch in 99' .quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij was ook op de top van zijn kunnen eind jaren 90.
boogerd wou ook geen doping gebruikenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:34 schreef Eyoo het volgende:
[..]
Denk niet dat Mollema doping wil gebruiken hoor dus nee
Stop nou eens met lullen man.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:33 schreef Eyoo het volgende:
Stel dat er een Rus vandaag een Nederlander verslaat in de sprint zou best pijnlijk zijn op deze dag
Ik had het ook liever niet gezien, maar het is gewoon te laat. Kiriyenka zien ze nooit meer terug. Die is al lang en breed gedoucht als Mollema en de anderen er zijn.quote:
HAHAHAquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:33 schreef Eyoo het volgende:
Stel dat er een Rus vandaag een Nederlander verslaat in de sprint zou best pijnlijk zijn op deze dag
Te veel kopmannen en te weinig knechten in deze groepquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:36 schreef FredWielergek het volgende:
tsjonge, deze groep wordt gewoon niks.
zo zonde
Ja, die neutraliseren de kopmannen. Houden alles tegenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:37 schreef FredWielergek het volgende:
movistar mannen halen al die ontsnappers terug
Op dit moment is dat het hoogst haalbare...ik begrijp het dus wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:38 schreef DeeBee het volgende:
Walgelijke ploeg dat Movistar, rijden voor de tweede plek.
Wat is er mis met rijden voor de tweede plek?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:38 schreef DeeBee het volgende:
Walgelijke ploeg dat Movistar, rijden voor de tweede plek.
Lijkt me sterkquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:39 schreef franklop het volgende:
Misschien dat Valverde ook nog voor de Bollen wil? Veel punten te halen bij de finish natuurlijk
Achterstand is veel te groot als ik me niet vergis. Majka, Rodriguez en Nibali staan vrij dicht op elkaar, maar daarna is er een groot gat (20 punten?) naar Voeckler.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:39 schreef franklop het volgende:
Misschien dat Valverde ook nog voor de Bollen wil?
Baas.quote:
Dit vind ik ONGEPASTquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:40 schreef marcodej het volgende:
Ik eet een raket. Mag dat, op een dag als vandaag?
Nee, je wordt zo meteen geband.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:40 schreef marcodej het volgende:
Dat is gepast bescheiden ijsje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:40 schreef marcodej het volgende:
Hij gaat winnenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:43 schreef Blik het volgende:
Groupe Mollema nu dus 2'30 voor groupe Nibali
Gaat 1 van de heren op die manier Koning Leopold voorbij?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:43 schreef Blik het volgende:
Groupe Mollema nu dus 2'30 voor groupe Nibali
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:40 schreef marcodej het volgende:
Op de NOS?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:43 schreef Jason22 het volgende:
We gaan zo overschakelen naar de herdenking
Sky-bazenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:43 schreef Mykonos het volgende:
Zou wel een anticlimax zijn als Kiryienka dit wint zeg, na zo'n leuk begin van de etappe
Verschil Mollema - Konig is 2 minuten, dus ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat 1 van de heren op die manier Koning Leopold voorbij?
Dan moeten ze niet zo hard rijdenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Verschil Mollema - Konig is 2 minuten, dus ja.
Rolland nog niet
2 minuten voor Bauquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat 1 van de heren op die manier Koning Leopold voorbij?
lol, je zei raketquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:45 schreef Eyoo het volgende:
Haha als sporza nu naar hun kijkcijfers kijkt die schieten omhoog als een raket
Hahaquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:45 schreef Eyoo het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:45 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Of even respect voor diegene die het überhaupt niet meer kunnen zien?
Nog nooit gezien deze mensenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:44 schreef marcodej het volgende:
Als ik aan Movistar denk, moet ik altijd aan deze Kattukse held denken:
http://www.blindenfonds.nl/quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:45 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:45 schreef Eyoo het volgende:
Klopt, er zijn nog steeds teveel mensen die blind zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:45 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
of respect voor tour liefhebbersquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:45 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Zap naar Sporza.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:46 schreef The_Avatar het volgende:
De grootste onzin tv in de historie van TV maken. Beetje vergelijken met de aankomst van de stoomboot.
Erg wat er gebeurd is maar moeten we nou echt een landende vliegtuig zien ?
Wat een verschrikkelijke slechte humor heb jij zeg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:45 schreef Eyoo het volgende:
Pas op hoor, anders ben je respectloos.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:46 schreef The_Avatar het volgende:
De grootste onzin tv in de historie van TV maken. Beetje vergelijken met de aankomst van de stoomboot.
Het houdt niet op, niet vanzelf. Het houdt niet op, totdat jij iets doeeeeeeet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke slechte humor heb jij zeg.
vliegtuigslachtoffers met een vliegtuig vervoerenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:46 schreef The_Avatar het volgende:
Ja dat is echt zo'n onzin als iemand het uberhaupt wil zien kan het toch gewoon alleen op nederland 1quote:
Omdat niemand iets mag uitzenden tijdens een minuut stiltequote:Op woensdag 23 juli 2014 15:48 schreef Eyoo het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo'n onzin als iemand het uberhaupt wil zien kan het toch gewoon alleen op nederland 1
Ja, want als dit geen Nederlanders waren geweest had het de NOS geen kut geboeid.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:46 schreef The_Avatar het volgende:
Niet belangrijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:49 schreef Ambrosius het volgende:
Toch al ruim 3 minuten die Mollema pakt op z'n belagers.
Schuift zo op naar plaats 6.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:49 schreef Ambrosius het volgende:
Zonder zich echt te hoeven inspannen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:49 schreef Ambrosius het volgende:
kan beter zich concentreren op de rit. De meeste voorsprong verlies je wel op de slotklim, anders wel morgen.quote:
je zal herdenken en rouwen, gewoon door je strot geduwd door de staatszenders!quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:48 schreef Mykonos het volgende:
Kijken naar landende vliegtuigen, wat is daar het nut van? Zeggen dat het een Hercules-zoveel is...
Herdenken is goed, maar op deze manier is het een beetje een farce eerlijk gezegd.
Het is vandaag niet echt een gunstige dag voor de Pocket Rocketquote:
Konigquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe eens wat, peloton. König moet nog top 5 worden
Ongepast.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je zal herdenken en rouwen, gewoon door je strot geduwd door de staatszenders!
owee, als je niet meedoet!
Denk het niet. Ga het wel zien. Misschien een minuut geen commentaar, maar dat doen ze vakerquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:51 schreef Ereinion het volgende:
Zouden ze op Eurosport ook een minuut stilte houden?
het is eigenlijk ook zwart wit straks, maar dat zie je over minuutje of 7quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:52 schreef Eyoo het volgende:
Waarom gaat FOK eigenlijk op zwart? Doe dan blank/zwart half om half nu is het best racistisch, hiermee suggereer je dus dat je met witte wel mag praten maar met zwart niet?
Je hoeft geen tv te kijkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je zal herdenken en rouwen, gewoon door je strot geduwd door de staatszenders!
owee, als je niet meedoet!
Matig, matig, goed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:53 schreef poiuytr het volgende:
Hoe zijn die tijdritten van Bardet, Pinot en Peraud eigenlijk?
Ga er nou niet op inquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:53 schreef franklop het volgende:
[..]
het is eigenlijk ook zwart wit straks, maar dat zie je over minuutje of 7
Peraud rijdt makkelijk top-10, schat ik hetzelfde in als een Evans/Van Garderenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:53 schreef poiuytr het volgende:
slecht, matig, goed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:53 schreef poiuytr het volgende:
Peraud erg goed, Bardet en Pinot niet bijzonder.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:53 schreef poiuytr het volgende:
Peraud>Pinot>>Bardet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:53 schreef poiuytr het volgende:
Denk dat die de zwakheid van Bardet enkel versterkt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Peraud>Pinot>>Bardet.
Alleen speelt hier de frisheid ook heel erg mee natuurlijk.
Hou nou eens op met je offtopic getroll en je mislukte pogingen tot humor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:52 schreef Eyoo het volgende:
Waarom gaat FOK eigenlijk op zwart? Doe dan blank/zwart half om half nu is het best racistisch, hiermee suggereer je dus dat je met witte wel mag praten maar met zwart niet?
Wat zeur je dan, je kunt toch kijken. Livestream NOS doet het ook gewoonquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik wil de tour zien, du nu maar op de belg
Bovendien kan je meer als je een plaats verdedigt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Peraud>Pinot>>Bardet.
Is Bardet niet beter als Pinot?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Peraud>Pinot>>Bardet.
Ik woon pal naast een kerk. Ik vind het wat minderquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hier luiden de klokken nu ook al paar minuten. Vind het wel wat hebben.
Pinot schat ik top 25 in, Bardet top 40quote:
ja eigelijk nog een geluk, dat het internet niet op zwart gegaan is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat zeur je dan, je kunt toch kijken. Livestream NOS doet het ook gewoon
Katusha op zijn bakkes, wel toepasselijk. Rodriguez is al aan het afdalen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:56 schreef Ereinion het volgende:
Is het erg als ik het komisch zou vinden als er iets heel spectaculairs gebeurd tijdens die minuut stilte, valpartij van Nibali of zo? Ben wel benieuwd of ze zich op Eurosport kunnen inhouden.
Moet dus wellicht wel wat mogelijk zijn voor Mollema.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Peraud>Pinot>>Bardet.
Is nog geen 16:00.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja eigelijk nog een geluk, dat het internet niet op zwart gegaan is.
Pinot zou zelfs een aanval kunnen doen op Valverdequote:Op woensdag 23 juli 2014 15:57 schreef Eyoo het volgende:
Ben benieuwd of er nog wat gaat gebeuren met de fransen op plek 3 tm 5 of die op de laatste berg van vandaag daar nog om gaan strijden
Hoor jij klokken?quote:
Hoor ook niks in Kattuk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoor jij klokken?
Ik niet. Ongelooflijk, in Kattuk!
Het is wel een heel lange tijdrit, kun je zo een paar minuten verliezen. Zal wel met Lau en Bau gebeuren, geen top rijdrijdersquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pinot zou zelfs een aanval kunnen doen op Valverde
Dat was een soort van klim/daaltijdrit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:57 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Moet dus wellicht wel wat mogelijk zijn voor Mollema.
Vorig jaar in 32km op Bardet ongeveer 1.40.
Ik moest een wind latenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:01 schreef superniger het volgende:
Kunnen we opnieuw beginnen? Ik moest hoesten.
Is dit nu eigenlijk ook een beetje, 500 hoogtemetersquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was een soort van klim/daaltijdrit.
Nee, je gedraagt je de volgende keer maar gewoon.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:01 schreef superniger het volgende:
Kunnen we opnieuw beginnen? Ik moest hoesten.
Ja maar daar kunnen wij autisten toch niet tegenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:01 schreef Max23 het volgende:
Fok was te vroeg, minuut moet nog komen. Zou namelijk niet precies om 16:00 zijn toch?
Ik dacht dat het een grap was.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goede timing wel, ik moest glimlachen
Hahaquote:
In Kattuk is het onmogelijk ze niet te horen.quote:
Gelukkig is het straks wel precies een minuut stilte, anders word ik helemaal gek.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar daar kunnen wij autisten toch niet tegen
Ademenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:04 schreef Wespensteek het volgende:
Wat mag je eigenlijk allemaal niet doen als je stil moet zijn?
Ja maar je weet niet precies wanneerquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig is het straks wel precies een minuut stilte, anders word ik helemaal gek.
Geluid maken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:04 schreef Wespensteek het volgende:
je mag gewoon alles doen, het is een keuze om mee te doen, geen verplichtingquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:04 schreef Wespensteek het volgende:
Alles behalve ademen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:04 schreef Wespensteek het volgende:
Na de taptoe.quote:
Ja maar dat is dan ook exact om 20:00. Dit niet precies om 16:00.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jawel, als de trompet heeft geklonken, net zoals bij de dodenherdenking op 4 mei.
FOK! was een beetje te vroeg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:05 schreef Max23 het volgende:
Trompet nu, dus de minuut begint als hij klaar is
je gaat me toch niet vertellen dat ik al die tijd voor niets stil was?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:05 schreef Max23 het volgende:
Trompet nu, dus de minuut begint als hij klaar is
Ik ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:06 schreef Minimunt het volgende:
Ik dacht dat carnavalnummer te horen die van de efteling
1:20 zelfs alquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:08 schreef poiuytr het volgende:
1:35 moet toch nog wel te doen zijn voor de achtervolgers met 2 klimmen te gaan.
Ja dat lukt wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:08 schreef poiuytr het volgende:
1:35 moet toch nog wel te doen zijn voor de achtervolgers met 2 klimmen te gaan.
?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:08 schreef zikkie het volgende:
We zitten op een forum... Wat een bijdehandjes hier...
Bedankt, Hansquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:08 schreef zikkie het volgende:
We zitten op een forum... Wat een bijdehandjes hier...
Rolland wint denk ik, die heeft hier veel meer ervaring mee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:09 schreef Eyoo het volgende:
Wat zijn de kansen voor Mollema als zijn groep terugkomt?
Hij is denk ik de beste klimmer samen met Rolland en VD Broeck
VD Broeck zal nog wel vallen dus hij heeft best een goede kans
Er zal wel een frissere rittenkaper tussen zitten ofzo, Mollema moet al de hele Tour alles geven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:09 schreef Eyoo het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:09 schreef Eyoo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |