Pinot schat ik top 25 in, Bardet top 40quote:
ja eigelijk nog een geluk, dat het internet niet op zwart gegaan is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat zeur je dan, je kunt toch kijken. Livestream NOS doet het ook gewoon
Katusha op zijn bakkes, wel toepasselijk. Rodriguez is al aan het afdalen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:56 schreef Ereinion het volgende:
Is het erg als ik het komisch zou vinden als er iets heel spectaculairs gebeurd tijdens die minuut stilte, valpartij van Nibali of zo? Ben wel benieuwd of ze zich op Eurosport kunnen inhouden.
Moet dus wellicht wel wat mogelijk zijn voor Mollema.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Peraud>Pinot>>Bardet.
Alleen speelt hier de frisheid ook heel erg mee natuurlijk.
Is nog geen 16:00.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja eigelijk nog een geluk, dat het internet niet op zwart gegaan is.
Pinot zou zelfs een aanval kunnen doen op Valverdequote:Op woensdag 23 juli 2014 15:57 schreef Eyoo het volgende:
Ben benieuwd of er nog wat gaat gebeuren met de fransen op plek 3 tm 5 of die op de laatste berg van vandaag daar nog om gaan strijden
Hoor jij klokken?quote:
Hoor ook niks in Kattuk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoor jij klokken?
Ik niet. Ongelooflijk, in Kattuk!
Het is wel een heel lange tijdrit, kun je zo een paar minuten verliezen. Zal wel met Lau en Bau gebeuren, geen top rijdrijdersquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pinot zou zelfs een aanval kunnen doen op Valverde
Dat was een soort van klim/daaltijdrit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:57 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Moet dus wellicht wel wat mogelijk zijn voor Mollema.
Vorig jaar in 32km op Bardet ongeveer 1.40.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |