Te veel kopmannen en te weinig knechten in deze groepquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:36 schreef FredWielergek het volgende:
tsjonge, deze groep wordt gewoon niks.
zo zonde
Ja, die neutraliseren de kopmannen. Houden alles tegenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:37 schreef FredWielergek het volgende:
movistar mannen halen al die ontsnappers terug
Op dit moment is dat het hoogst haalbare...ik begrijp het dus wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:38 schreef DeeBee het volgende:
Walgelijke ploeg dat Movistar, rijden voor de tweede plek.
Wat is er mis met rijden voor de tweede plek?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:38 schreef DeeBee het volgende:
Walgelijke ploeg dat Movistar, rijden voor de tweede plek.
Lijkt me sterkquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:39 schreef franklop het volgende:
Misschien dat Valverde ook nog voor de Bollen wil? Veel punten te halen bij de finish natuurlijk
Achterstand is veel te groot als ik me niet vergis. Majka, Rodriguez en Nibali staan vrij dicht op elkaar, maar daarna is er een groot gat (20 punten?) naar Voeckler.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:39 schreef franklop het volgende:
Misschien dat Valverde ook nog voor de Bollen wil?
Baas.quote:
Dit vind ik ONGEPASTquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:40 schreef marcodej het volgende:
Ik eet een raket. Mag dat, op een dag als vandaag?
Nee, je wordt zo meteen geband.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:40 schreef marcodej het volgende:
Dat is gepast bescheiden ijsje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:40 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |