Er is dan ook niks mis met de servicequote:Op woensdag 23 juli 2014 15:33 schreef misteriks het volgende:
2 maand geleden nog mee gevlogen; ik was heel erg te spreken over hun service
Er zijn geen Nederlanders bij betrokken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geen breaking news op NOS
faal
Hoezo niet? zou toch kunnen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Er zijn geen Nederlanders bij betrokken.
Dat zou geen punt moeten zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Er zijn geen Nederlanders bij betrokken.
Logisch toch? Helemaal als het vliegtuig neerstort door een oorzaak als slecht weer.quote:
Dat had ik nog niet gezienquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Logisch toch? Helemaal als het vliegtuig neerstort door een oorzaak als slecht weer.
Dan is het in elk geval geen wereldnieuws.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:41 schreef TC03 het volgende:
Tegenwoordig is al het goed nieuws als:
1. Het vliegtuig gevonden wordt
2. Het vliegtuig niet in een oorlogsgebied neerstort
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
morgen ook gewoon dag van nationale rouw
Je moet je batterij oplaaienquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vliegtuigrampen worden het helemaal dit jaar.
Moet ik nog uitleggen waarom 'Transavia' wel dichtbij is en 'TransAsia' niet? Of heb je liever een schouderklopje voor je emo.gif?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vlieg over 3 weken, komt wel dichtbij allemaal.
En andere provider kiezenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je moet je batterij oplaaien
Neuh, volkomen onschldig uit de lucht geknald worden versus een "gewoon" ongeluk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |