quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:11 schreef Hilzillah het volgende:
Kijk, ook gelijk een mooi deel (300) om uit de kast te komen
En ik ben wel een beetje verdrietig... Ik vond mn kloon zo mooi gevonden!
dat is echt wel een beetje kort..... Maar je bent toch nog maar net gestart.. de boel moet of niet goed op gang en in ritme komen.. of het kan een innestelingsbloeding zijn?!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:32 schreef Limvlaaiseslagmetroomburg het volgende:
[..]
Wie riep er om vlaai?
Lieve Sara, een lange cyclus is bloedirritant. Zeker als hij 50 dagen is. Maar de volgende is vast korter
Ik had deze maand niet eens de kans om me zenuwachtig te maken. Want op de dag dat ik ongeveer vruchtbaar zou moeten zijn, werd ik ongesteld. cyclus van 18 dagen... Dat is wel een beetje gek volgens mij ?
Wat kort! en wat jammer !quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:01 schreef sproetjes het volgende:
Hmmm ik ben vandaag ongesteld
Geworden ipv zondag. Op naar de volgende ronde dus!
Dit keer een cyclus van 23 dagen, vorige keer 28
Overigens houd ik niet zo van kloontjes.. ik raak dan in de war....quote:
Ik had een kloon maar had binnen een uur besloten om toch maar onder mijn eigen naam te posten want ik raak er zelf ook van in de warquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Overigens houd ik niet zo van kloontjes.. ik raak dan in de war....
Veeeeeeeeeeeeeeel fijner om onder je eigen naam aan te rommelenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik had een kloon maar had binnen een uur besloten om toch maar onder mijn eigen naam te posten want ik raak er zelf ook van in de war
Ik zie al helemaal voor me hoe ik aan t rommelen ben metquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeeeeeeel fijner om onder je eigen naam aan te rommelen
Ja, zoiets hadden wij ook in gedachten. 2 weken later had ik een positieve testquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:25 schreef Limone het volgende:
Oh nou weet je, het is nu nog niet meer dan neuken in de marge zonder condoom.
Maarrrrrr...
Ik heb wel mijn app weer afgestoft. Dus. Het zou mogen, maar het hoeft niet.
Ohja. Dát vind ik dan wel een beetje spannend!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, zoiets hadden wij ook in gedachten. 2 weken later had ik een positieve test.
Hilz![]()
![]()
Leuk dat jullie voor een tweede gaan!
JA! dat snap ik... en als je veel ellende hebt omtrent je zwangerschappen snap ik het ook wel....quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Als je veel mensen van FOK IRL kent zijn die kloontjes anders best begrijpelijk
Succes allemaal, dat het maar weer een vruchtbaar topic mag worden!
HALLO STOMME EX!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb overwogen om onder een kloon te posten omdat mijn ex hier post (én mijn berichten leest)
En ik heb op mijn werk vorig jaar gezegd dat ik nog geen plannen voor gezinsuitbreiding heb. Zie stiekem wel op om te vertellen dat de plannen gewijzigd zijj mocht t zo ver komen. Maar t is nu eenmaal zo en ik ben gehecht an mijn naam
Ik vind deze ook leukquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:35 schreef Cygne het volgende:
Ik heb mn oude account maar aan de wilgen gehangen. Vind deze leuker.
Ja indd wel heel kort ineens! Maargoed we gaan gewoon vrolijk doorquote:
Zit jij ook op het hondenforum toevallig?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:35 schreef Cygne het volgende:
Ik heb mn oude account maar aan de wilgen gehangen. Vind deze leuker.
Er was bij de Senn wat geouwehoer over de uitgerekende datum. Als het écht een cyclus van 18 dagen zou zijn, dan zou dat wel op zijn plaats vallenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat is echt wel een beetje kort..... Maar je bent toch nog maar net gestart.. de boel moet of niet goed op gang en in ritme komen.. of het kan een innestelingsbloeding zijn?!
[..]
Wat kort! en wat jammer !
[..]
Overigens houd ik niet zo van kloontjes.. ik raak dan in de war....
Ik ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zit jij ook op het hondenforum toevallig?
Ik vind het wel gezellig hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ook
(Maar heb in dit topic voorlopig niks te zoeken, hoe graag ik het zou willen)
Succes Hillz en Limoentje!
Offtopicquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ook
(Maar heb in dit topic voorlopig niks te zoeken, hoe graag ik het zou willen)
Succes Hillz en Limoentje!
ohh waren jullie dat?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:16 schreef Cygne het volgende:
[..]
Offtopic
Wij hebben die reisbench toen van jou gekocht.
Vanaf welke kloon kwam je nu net uit de kast dan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:30 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja. Dát vind ik dan wel een beetje spannend!![]()
![]()
---
Dit is ook een kloon, maar niet omdat ik een bekende op Fok! ben. Maar mijn andere account is al 13 jaar oud. Daar ben ik mee groot geworden. En dat hoeft mijn kind niet te lezen later.
Vandaag? Geen enkelequote:Op woensdag 23 juli 2014 15:32 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Vanaf welke kloon kwam je nu net uit de kast dan?
... meer een mededeling.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef Hilzillah het volgende:
Oooh right... je had hier nov niet gepost. Was een aankondiging
Jup, blijkt lastiger dan gedacht...quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:18 schreef Limone het volgende:
Lastig hè Twist, om er niet mee bezig te zijn?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:04 schreef twist02 het volgende:
Hier ga ik voorlopig nog even door met m'n mislukte ik-ben-er-heus-niet-mee-bezig-en-vind-het-heus-niet-spannend poging!![]()
Wij staan er echt allebei heel relaxt in!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:37 schreef Sara82 het volgende:
[..]That's the spirit girl! Dan ga ik even rustig verder met mijn ik-ben-zo-lekker-nuchter-en-heb-heus-niet-gegoogled-hoe-groot-de-kans-op-een-vals-negatieve-test-is-attitude!
![]()
HOAX!quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:11 schreef Limone het volgende:
En het wordt bij de volgende alleen maar groter, zeggen ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
HOAX!Meer om van te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
f_r, Nellie is 8 maanden en een beetje.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:51 schreef Dottey het volgende:
Ik vind het momenteel een beetje lastig om hier te posten en zal niet zo aanwezig zijn. Af en toe koekeloer ik nog wel even of ik kan juigen voor streepjes
Jammer.. Maarrrr!quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:48 schreef twist02 het volgende:
Helaas hier vandaag al duidelijkheiddus op naar ronde 3!
Wel een mooie cyclus van 28 dagen, dus dat mag wat mij betreft zo blijven! Dit weekend lekker genieten van een wijntje (of 2 of 3) en dan gaan we er weer voor! Heb vriendlief ook al gewaarschuwd dat we blijkbaar nog beter ons best moeten doen!
![]()
Advocaat-van-de-duivel-modus-vanaf-nu:
"Hmm, ik voel (...)" --> "Ja muts, de vorige keer had je een heel lijstje en toen was het ook niet raak"![]()
Mag jij al zwanger worden? Of moet je eigenlijk ook een jaar wachten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:28 schreef Hilzillah het volgende:
Aangepast Rammeltje!
Ik ging al voor een meisje toen de Senn 1 maand wasIK MOET EEN MEISJE!!!
Een jommetje vind ik net zo tof hoorEen meisje puur voor de jurkjes en schoentjes en en en en...
Dikke knuffel voor jouquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:51 schreef Dottey het volgende:
Ik vind het momenteel een beetje lastig om hier te posten en zal niet zo aanwezig zijn. Af en toe koekeloer ik nog wel even of ik kan juigen voor streepjes
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:51 schreef Dottey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:36 schreef Dot. het volgende:
Jaaa, nog zulke leukerds van Hillz en Limone! Veel plezier dan maar met batsen als succes wensen niet mag
Ik weet ook dat er gynaecologen zijn die niet strikt een jaar aanhouden maar min een half jaar of 9mnd maar liever een jaar. Nicht van vriend was voor het jaar weer zwanger en dat was geen probleem. Wellicht dat ze het bij mij met andere reden zo expliciet gezegd hebben. Ik had ook inwendig een snee want ean lag nog heel hoog.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:48 schreef Hilzillah het volgende:
Jammer van deze ronde TwistWijntjes met dit weer! Lekker.
Dottey![]()
Daar heb je helemaal gelijk in fr!!Daar heb ik niet eens over na gedacht weet je dat?
Stom! Maar, technisch gezien kan ik in juli niet meer zwanger raken. Als het weer in een keer raak is dan augustus. Dan is het precies een jaar. Dat mag toch wel?
Oooohhh, vinnik kei-jammer! Maar doe vooral wat goed voelt!quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:51 schreef Dottey het volgende:
Hoera! Veel succes en hopelijk snel twee knallende strepen!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Netjes op mijn verjaardag ongesteld geworden.
Nu gaan we ronde 1 in![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:46 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Hoera! Veel succes en hopelijk snel twee knallende strepen!
Hier weer 3 dagen ongesteld geweest en nu is het weer weg, wel lekker eigenlijkop naar ronde drie dus!
Waarom dat precies? Is je bekken te nauw?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:05 schreef Hilzillah het volgende:
Neuh... Zo serieus was hij er niet over geloof ik... En ik wil bij de tweede toch een KS
(Is eigenlijk niet eens een grapje)
Mag ik daar een heel offtopic vraag over stellen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:48 schreef Cassandra87 het volgende:
I
Tnx! We zijn vandaag ook in 'ondertrouw' gegaan voor een partnerschap (tussen haakjes omdat ik aangifte zo negatief vind klinken)
wat wordt er verstaan onder spotting? Want ik verlies ook helderrood bloed. De dijken zijn alleen nog niet doorgebroken (als in, ik hoef Nog niet vaker mijn maandverband of tampon te wisselen) en het wisselt af met rose slijmquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:58 schreef Risu het volgende:
Geen idee, maar ik had ook altijd spotting, behalve toen ik zwanger was (beide keren) dus het is voor mij altijd sowieso aankondiging van menstruatie geweest. Alleen telde ik wel pas vanaf doorbraak. Toen ging mijn temperatuur ook pas omlaag. Zodoende had ik ook gewoon een lf van 14 dagen. Je kan met temperaturen een keer kijken hoe en wat, dan weet je het zeker. Maar 10 dagen kan best hoor.
ja ik neem privé zijn naam aan. Op t werk niet. Werk bij de sociale dienst en hij is de enige in onze woonplaats met die naam.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Mag ik daar een heel offtopic vraag over stellen?
Vriend en ik zijn ook van plan een geregistreerd partnerschap aan te gaan (vooral omdat vriend ooit wil trouwen met alles erop en eraan, maar nu nog niet) alleen wil ik dan heel graag zijn achternaam gaan voeren. Dat mag, begreep ik, doe jij dat ook? Ik wil Tzt. Wel dezelfde naam hebben als mijn kindje(s) en vriend gaat nevernooit toestaan dat kids mijn achternaam krijgen, dus hè..
Maar waar ik dan tegenaan loop is dst het zo gek staat: "heee je bent getrouwd!" *eh nee, geregistreerd partnerschap, maar ik heb toch zijn achternaam nu..*
Hilz! Wat leuk!quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:48 schreef Hilzillah het volgende:
Jammer van deze ronde TwistWijntjes met dit weer! Lekker.
Dottey![]()
Daar heb je helemaal gelijk in fr!!Daar heb ik niet eens over na gedacht weet je dat?
Stom! Maar, technisch gezien kan ik in juli niet meer zwanger raken. Als het weer in een keer raak is dan augustus. Dan is het precies een jaar. Dat mag toch wel?
Dubbel gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben al ontpilt, mn periodes worden steeds heftigerweek rugpijn gehad en nu buikpijn.
Tnx! We zijn vandaag ook in 'ondertrouw' gegaan voor een partnerschap (tussen haakjes omdat ik aangifte zo negatief vind klinken)
6 dagen hevig Hilz of dat niet?
Weet ik nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Waarom dat precies? Is je bekken te nauw?
Ik moest een jaar wachten van de gyn. Nou, over een maand wordt hij 1 dus dat is een jaarquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:57 schreef Loj het volgende:
[..]
Hilz! Wat leuk!
En hier zei de gyn: zwanger worden binnen een half jaar raad ik je ten zeerste af, binnen een jaar raad ik je af..
Ik was weer zwanger na 1 jaar en 15 dagen... Netjes toch
Limone ook al!! Leukleukleuk
Spotting is naar mijn idee oud bloed. Maar ik heb ook wel eens gehad dat het ook met wat rood bloed kwam voordat het doorbrak. Met temperatuur weet je het dan min of meer zeker.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat wordt er verstaan onder spotting? Want ik verlies ook helderrood bloed. De dijken zijn alleen nog niet doorgebroken (als in, ik hoef Nog niet vaker mijn maandverband of tampon te wisselen) en het wisselt af met rose slijm
Risu, ik kan geen aanpassingen meer doen in de op. Even een mod vragen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:42 schreef Risu het volgende:
[..]
Spotting is naar mijn idee oud bloed. Maar ik heb ook wel eens gehad dat het ook met wat rood bloed kwam voordat het doorbrak. Met temperatuur weet je het dan min of meer zeker.
En ja, zwanger, vandaag 9 weken en al een hartje zien kloppen, dus ik mag wel uit de lijst hier. Als dottey dan ook gauw streepjes piest, dan 'mag' er eindelijk iemand anders bovenaan staan.
quote:Op zondag 27 juli 2014 12:20 schreef twist02 het volgende:
Fijn dat je nu lekker kunt genieten Risu!
Pff, dat lijkt me inderdaad vervelend Cassandra!
Het lijkt soms inderdaad wel alsof je lijf het doet om te pesten hè? Ik had ook al 4 of 5 perfect regelmatige cycli gehad en de eerste keer voor het echie was ik meteen een week overtijd![]()
Nu tweede keer voor het echie en krijg ik ook opeens last van spotting (nog nooit van m'n leven gehad), waardoor ik -ook met Maltesers verhaal in m'n achterhoofd- even dacht aan een innestelingsbloeding. Maar dag 2 werd duidelijk dat dat niet het geval was
En ik zie mezelf echt als een vrij nuchter persoon, maar ik maak mezelf helemaal gek met dat hele zwangerschapsgebeuren
In maart 2013 had ik een positieve test, dus wij hebben niet samen bolle buiken gepost.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:46 schreef gestreeptestoel het volgende:
Wij zijn nu ruim 6,5 jaar samen, waarvan 2 getrouwd. We hebben 1 zoon van maart 2013. En we willen graag een 2e om t plaatje compleet te maken. Daarna is het klaar. :-)
Wonen in het Oosten des lands :-P
Succes allen!
Pfff. Negen jaar. Amateurs!quote:Op maandag 28 juli 2014 12:16 schreef SilverSjoiis het volgende:
Ja leuk!
Vriendlief en ik zijn 3 jaar samen waarvan we 2,5 jaar samenwonen in regio Amsterdam. We hebben de leukste hond uit het asiel geadopteerdMijn lievelingsdier is een koe!
En ik zat op te zoeken hoe een man zou heten als hij een cougar zou zijn.. Dus mijn vriend is 'a Dirty Old Male' of ook wel een 'Rhino' of 'manther'Anyways.. Wij schelen 9 jaar (33/24)
Maarre...ik mag hopen dat ze hier tijdens je sollicitatie niet naar gevraagd hebben? Want dat is bij wet verboden hè?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:56 schreef Cassandra87 het volgende:
...omdat een half jaar geleden bij mijn sollicitatie heb aangegeven dat er nog geen vooruitzicht was op kinderen (simpelweg omdater nog niet klaar voor was)
Mag niet, maar t gebeurt wel.quote:[img]
Maarre...ik mag hopen dat ze hier tijdens je sollicitatie niet naar gevraagd hebben? Want dat is bij wet verboden hè?
Kan je altijd nog vertellen als je echt zwanger bentquote:Op maandag 28 juli 2014 21:22 schreef -ik86- het volgende:
Als ik woonplaats en soort hond vertel ben ik te herkenbaar![]()
En dat is inderdaad al wel een tijdje. Ovulatietesten heb ik liggen maar vind ik nog niet zo handig omdat je die dacht ik altijd op een vaste tijd moet doen en ik werk onregelmatig. Wel temperatuur ik dagelijks, hiervoor zet ik de wekker elke dag op de tijd die er er uit moet als ik ochtenddienst heb.
Ik zit er wel aan te denken om binnenkort naar de huisarts te gaan, maar vind dat wel een hele grote stap op de een of andere manier.
Vanwaar de gyn als ik vragen mag? Zijn jullie al langere tijd aan het proberen? Of een hele andere reden?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:25 schreef rammeltje het volgende:
Ik ben 26 en 3 jaar samen met mijn man waarvan een half jaar getrouwd. 1e kindje![]()
Woensdag naar de gynaecoloog!
Ja, weet ik, maar ik vind dat nogal kwalijk als ik eerlijk ben. Heb het ook al eens gehoord van een vriendin die stamelend uitbracht dat ze t.z.t. wel kinderen wilde en vervolgens de baan niet kreeg.quote:
Wil ik even op in springen, ik deed mijn ovulatietesten altijd na het werk. Dat was bijna nooit op dezelfde tijd, maar wel ongeveer zoveel keer plassen na het opstaan. Misschien werkt dat wel voor je?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:22 schreef -ik86- het volgende:
En dat is inderdaad al wel een tijdje. Ovulatietesten heb ik liggen maar vind ik nog niet zo handig omdat je die dacht ik altijd op een vaste tijd moet doen en ik werk onregelmatig. Wel temperatuur ik dagelijks, hiervoor zet ik de wekker elke dag op de tijd die er er uit moet als ik ochtenddienst heb.
Ik zit er wel aan te denken om binnenkort naar de huisarts te gaan, maar vind dat wel een hele grote stap op de een of andere manier.
Okquote:Op maandag 28 juli 2014 21:22 schreef -ik86- het volgende:
Ja maar meer terloops. Ken de teamleider al lang. En had me toch niet tegen gehouden.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:05 schreef twist02 het volgende:
Klinkt goed Cassandra!
[..]
Maarre...ik mag hopen dat ze hier tijdens je sollicitatie niet naar gevraagd hebben? Want dat is bij wet verboden hè?
Wat voor ac gebruikte je? Is t een normale bijwerking?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 04:21 schreef Sara82 het volgende:
Trouwens, wanneer is het normaal om naar de huisarts te gaan? Ik vind het allemaal prima om een jaar te proberen, maar als er niets te proberen valt is dat natuurlijk een beetje zonde. (ik zit morgen alweer op dag 60, en dan reken ik de vijf spetters bloed van 60 dagen geleden voor het gemak ff als menstruatie, want anders gaan we de triple digits in...)
Duurde het bij iemand anders ook zo lang voordat je ongesteld werd? Naar de huisarts geweest? En met wat voor resultaat?
Word er zo onzeker van, vooral ook omdat ik weet dat zowel mijn broer en ik een (wel geheel natuurlijk!) meerjarenproject waren. En bij mijn moeder en oma zijn hun baarmoeders al vrij jong verwijderd omdat het waardeloze vleesboomklompen waren geworden.
April gestopt--> 42 dagen tot 1,5 tamponquote:Op dinsdag 29 juli 2014 07:35 schreef gestreeptestoel het volgende:
Maar Sara. Wacht je nu op de 1e keer na het stoppen met de ac?
En dat je snel een tshirtje mag laten drukken met: hoera, ik word grote neef!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:46 schreef sproetjes het volgende:
Ik heb net inkopen gedaan omdat mijn schoonzusje binnenkort uitgerekend is. Nu rammelt het nog meeral die kleertjes enzo
![]()
Nu vind ik dat mijn neefje zich snel moet melden!
'T nichtje van mijn vriend ook. Dan Komt ze over mijn buik aaien "jij hebt zo'n slanke buik, maar toch zit er een baby in! " *ehm nee, die zit er niet in hoor* "Oom! Je moet een baby in d'r buik stoppen hoor!"quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:56 schreef Sara82 het volgende:
[..]
En dat je snel een tshirtje mag laten drukken met: hoera, ik word grote neef!
Een week geleden heb ik ook een mooie tekening gekregen van ons nichtje van bijna 3. Met een paar schitterende krabbels die mij en mijn vriend moesten voorstellen. En een derde krabbel. Dat was de baby. Toen haar moeder zei: ja maar tante sara en oom X hebben geen baby toch..... werd ze nijdig. "Wel! Baby!" Er was geen discussie over mogelijk.
Ook zo'n lekker rammelmoment, haha!
Jaaaaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:56 schreef Sara82 het volgende:
[..]
En dat je snel een tshirtje mag laten drukken met: hoera, ik word grote neef!
Zat ik toevallig ook aan te denken ja, om het in de OP op te nemen (alleen als mensen dat willen uiteraard!). Maar het moeten ook weer geen hele verhalen worden misschien?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Jammer alleen dat die voorstelrondes weer vergeten worden. Misschien sommige dingen in de op, of leuk voor een keertje?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Leeftijden, kindje, bezig sinds? Misschien nog lievelingsdier en hobby?
+1quote:
Eens!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik stem ervoor dat de 2013 starters plaats gaan maken (en dus positief gaan testen)
quote:Naam: Cassandra87
Bezig sinds: augustus 2014
Kindje #: 1e kindje
Verwachte nod: 21 augustus 2014
Bijzonderheden: Sinds 08-2012 samen met Bartholomeus, we gaan voor ons eerste (Fok!)kindje. Sinds januari 2014 gestopt met de hormonale AC. We kennen elkaar via Fok!, hij woonde aan de andere kant van het land maar kwam regelmatig paardrijden op mijn stal (western) en uiteindelijk is er iets opgebloeid. We wonen sinds 12-2012 samen, hebben twee katten en een pup
Haha, nou met koorts heb ik weinig gemerkt van de hitte.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:16 schreef gestreeptestoel het volgende:
Silver, bah ziek met dit weer is ook niks aan. (ja er is nooit wat aan, maar met warm weer helemaal niet)
Wat fijn dat je geen pcos hebt Rammeltje! Hoop dat deel 2 van het onderzoek ook goed nieuws brengt!quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef rammeltje het volgende:
Vandaag bij de gynaecoloog geweest. Ik heb in ieder geval geen PCOS! Er is wel een follikel te zien van 12mm. Komende vrijdag weer een echo om te zien of de follikel is gegroeid of niet, en dan volgende week waarschijnlijk nog een keer bloedprikken om te kijken of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad.
Ik kan er ook wel uit, maar volgens mij kan het lijstje pas weer in het volgende topic aangepast worden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:00 schreef J0ycie88 het volgende:
Verder zouden Risu en Cholula wel uit de OP mogen. Die zitten al een topic verder!
Oh zou je zomaar vergeten!quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:27 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel uit, maar volgens mij kan het lijstje pas weer in het volgende topic aangepast worden.
Oeh leuk voorstelrondesvind ik stiekem ook leuk, maar ben inmiddels een topic opgeschoven!
En iedereen succes deze ronde!
Aan de door-de-week-bats was ik al gewend.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:42 schreef Limone het volgende:
We moeten in elk geval weer wennen aan de door-de-week-bats.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:41 schreef twist02 het volgende:
[..]
Aan de door-de-week-bats was ik al gewend.
De door-de-week-bats-terwijl-familie-met-een-huissleutel-op-de-stoep-staat was wel nieuw![]()
Oh nee! Wat deed je?!quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:41 schreef twist02 het volgende:
[..]
De door-de-week-bats-terwijl-familie-met-een-huissleutel-op-de-stoep-staat was wel nieuw![]()
Neeeee!! Gewoon NEEEEEE!! De horror! Mijn ouders hebben ook een sleutel maar gebruiken deze alleen als afgesproken!quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:41 schreef twist02 het volgende:
[..]
Maar belangrijker nog: zat het kwakkie er al in?!?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:40 schreef twist02 het volgende:
Haha we hadden het gelukkig wel op tijd door hoor, ze stonden nog niet in de slaapkamer ofzo
Maar had wel moeite om m'n gezicht in de plooi te houden ja.
Wat we al niet over hebben voor zo'n baby. Mooie post voor het babyboek!quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik moet wel even wennen aan de kleffe-hete-benauwde-weer-bats.
Dat doe ik dis echt niet voor mijn lol!
Inderdaad alleen dippen! Dan helaas toch niet de eisprong periode te pakken, denk ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:21 schreef sproetjes het volgende:
Hmpf ga nu wel heel erg twijfelen of ik dan wel een eisprong heb nu ... Ik zie echt alleen een controle streep en t verkleurd wat onder dat plastice laagje onderin.. Ik moet toch nergens iets van afpulken ofzo? Alleen dippen toch?
Denk t ook niet dan. Rare is wel dat ik de vorige keer dus ook geen tweede streep kreeg, terwijl ik op het zelfde moment met een ander "merk" de strepen wel had... Maarja we zien t welquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:10 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Inderdaad alleen dippen! Dan helaas toch niet de eisprong periode te pakken, denk ik.
Ik dacht ook dat ik mijn ei voelde, (ik wist het echt bijna zeker!) maar als dat zo was had ik al lang ongesteld moeten zijn nu, dus blijkbaar zat er gewoon heel toevallig een scheet dwars onderin mijn pens ofzo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:32 schreef sproetjes het volgende:
Op een of andere manier krijg ik op de ovulatie testen van ebay maar geen fatsoenlijke tweede streep, zie elke keer alleen maar de test streep... Terwijl die van de action vorige keer wel gewoon dikke strepen aan gaf (en die van ebay toen al bijna niks).. Ik doe vast iets fout(of de action testen hielden me voor de gek) terwijl ik denk dat ik gisteren toch echt mn ei voelde
Dankjewel voor deze gratis lab lesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:31 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik mijn ei voelde, (ik wist het echt bijna zeker!) maar als dat zo was had ik al lang ongesteld moeten zijn nu, dus blijkbaar zat er gewoon heel toevallig een scheet dwars onderin mijn pens ofzo.![]()
De opties zijn volgens mij:
1.) De ebay-stokkies hebben gelijk, en je hebt nog geen eisprong
2.) Je hebt een korte LH-piek, en je hebt hem net gemist, 24 a 48 uur geleden.
3.) Evt. in combinatie met 2: Je LH piek (als in: concentratie in je pies) is niet zo hoog ('niet zo hoog' is vaak alsnog hoog zat voor een eisprong) als de vorige keer.
4.) Evt. in combinatie met 3: de stokkies van de action meten een lagere waarde als positief dan die van de e-bay.
5.) Technisch verhaaltje: verschillende merken gebruiken verschillende antistoffen. En verschillende lijven breken LH verschillend af. Wanneer een afbraakproduct van jou slechts slechts aan 1 kant werkt als passend puzzelstukje (dus OF aan de kleurstof maar niet aan het streepje, of omgekeerd), kan je een valsnegatief resultaat krijgen. Maar das meteen een zeer zeldzaam verhaal hoor. (hook-like effect heet dit.) Alstublieft, een gratis lab-les. Daar zit een mens echt op te wachten, ofnie![]()
Hoe het ook zij, mocht je hem deze/volgende maand weer niet kunnen vinden, zou ik weer lekker overstappen op de actionstaafjes. Ben benieuwd of je hem nog krijgt!
Ja onzeker nu even wel. Maargoed ik vind het ook wel fijn om wat meer inzicht in mn cyclus te krijgen na jaren de pil te hebben gesliktquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:35 schreef gestreeptestoel het volgende:
Wat een gedoe met die ovulatietesten zeg! Ik begrijp natuurlijk wel waarom men die dingen gebruikt... Maar pff wat een gedoe. Daar wordt je toch ook helemaal onzeker van?
Mocht het raak zijn door seks op een bloedhete benauwde dag komt dat zeker in het babyboekquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:43 schreef Limone het volgende:
[..]
Wat we al niet over hebben voor zo'n baby. Mooie post voor het babyboek!
Geeft niks hoor!quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Oh zou je zomaar vergeten!
je mag je nog wel voorstellen hoor
Ha! En bij elke verjaardag zal je met tranen in je ogen dat verhaal weer vertellen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mocht het raak zijn door seks op een bloedhete benauwde dag komt dat zeker in het babyboek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk moet ik gewoon zo nu en dan blijven posten.. want ik hoor gewoon even nergens anders..
BAH!
en toch ook jeej!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Graag op een zaterdag om 11:11quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:33 schreef L-E het volgende:
Ik vind het natuurlijk doodeng, want narcose, maar we doen aan omgekeerde psychologie nu, en het lijkt wel te werken
Hebben jullie een soort van voorkeur voor wanneer het (al dan niet volgende) kindje geboren wordt? Of gewoon, zo snel mogelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Dat begrijp ik tochquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:33 schreef L-E het volgende:
Ik vind het natuurlijk doodeng, want narcose, maar we doen aan omgekeerde psychologie nu, en het lijkt wel te werken
Hebben jullie een soort van voorkeur voor wanneer het (al dan niet volgende) kindje geboren wordt? Of gewoon, zo snel mogelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed..
tis gewoon ruk..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:19 schreef Dottey het volgende:
Ah lievvvAch schat, ik kan wel janken! Ik krijg al een knoop in mijn maag als ik dit lees, laat staan hoe jij je hieronder moet voelen.Wat een rotsituatie... Hoop ook vooral dat je vriend (desnoods met anderen) praat over zijn twijfels. Want het is voor hem waarschijnlijk ook zwaar om rondjes in zijn eigen hoofd te tollen over zo'n onderwerp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed..
tis gewoon ruk..
we hadden een korte pauze. Manlief ging baanwissel doen en daar werd hij zenuwachtig van. Toen alles rond was konden we weer aan de slag. Dus al met al twee en een halve maand geloof ik dat we een pauze hadden. Maar dat is niets vergeleken bij nu.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Och Dottey wat een rotsituatieJullie waren toch al eens eerder tijdelijk gestopt?
Ik hoop inderdaad ook dat je er goed met je vriend (of iemand anders) over kunt praten
Mijn man wil heel graag kinderen. Hij is ook echt een familieman. Het doet hem ook veel verdriet te stoppen. Hij is 27. bijna 7 jaar jonger dan ik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:43 schreef Limone het volgende:
Jeetje Dottey.Zijn jullie van de dezelfde leeftijd? Wil hij wel kinderen? Wat verdrietig zeg, sterkte!
Getsiederrie.. ik had dat laatst met mijn neef en zijn "vrouw". Ze stonden op puntje om uit elkaar te gaan en ineens was het weer hatsiekiedeeeeejjjj we zijn zwanger van een derde en zo gelukkig met elkaarquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Ggirl het volgende:
He bah, wat rot Dottey!
Ik voel me ook een beetje meeeh vandaag.
Bevriend koppel dat wist dat wij 'n miskraam gehad hebben kwam vandaag onverwachts langs omdat vriendinnetje 'n positieve zwangerschapstest gedaan had vanmorgen. Wel zoveel mogelijk 'blij' voor ze maar het draaide me toch even in de maag.. (Er bekroop me een gevoel dat het leven gewoon oneerlijk is!)
Vanavond met vriend en hondjes naar het bos en ineens begint vriendje te praten dat gisteren toen ze samen waren de vriend van vriendin in vertrouwen verteld had dat hij 'eigenlijk niet wist waar hij mee bezig was' omdat 'hij niet wist of het nog wel lang goed ging' en 'als hij moest kiezen tussen zijn hobby en haar, dat niet voor haar was'
Dat in combinatie met de geluiden die ik de laatste tijd via whatsapp ed van haar hoorde maakte het extra wrang..
Gelukkig dacht mijn lieve vriendje daar hetzelfde over en hebben we samen besloten dat we nu maar extra goed ons best gaan doen.
Ik had dat heel erg bij mijn schoonzusjes.. riepen vanaf het begin dat ze samen zijn we willen ab-so-luut geen kinderen in deze maatschappij brengen etc, vorig jaar september getrouwd en toen ineens "ja we willen toch een kind"... zoeken een donor (de manier waarop ben ik het niet mee eens maar dat is hun keuze) en *plop* mevrouw is meteen zwanger bij poging 1.. van de ene kant fijn dat het ze zo snel gegund is van de andere kant heb ik het er wel moeilijk mee gehad dat ik o.a. mijn schoonouders niet hun eerste kleinkind ga geven bijv. (wij hebben het babymaken even uitgesteld ivm mijn keuze om 8 maanden langer naar school te gaan en zo een hogere rang te kunnen krijgen, ik ben absoluut geen carrieretijger maar in het kader van de reorganisatie zou ik deze kans nooit meer krijgen en zou ik er anders veel langer over doen en alsnog naar school moeten om een hogere rang te krijgen)... heb het daar echt wel even moeilijk mee gehad.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:34 schreef -ik86- het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er ook moeite mee zou hebben als bepaalde vrienden/bekenden van mij zwanger zouden raken voor ik zwanger zou zijn...
ik denk dat de gun factor heus aanwezig is, maar je gunt het jezelf natuurlijk gewoon het hardste.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:44 schreef sproetjes het volgende:
e ene kant fijn dat het ze zo snel gegund is van de andere kant heb ik het er wel moeilijk mee gehad dat ik o.a. mijn schoonouders niet hun eerste kleinkind ga geven bijv. (wij hebben het babymaken even uitgesteld ivm mijn keuze om 8 maanden langer naar school te gaan en zo een hogere rang te kunnen krijgen, ik ben absoluut geen carrieretijger maar in het kader van de reorganisatie zou ik deze kans nooit meer krijgen en zou ik er anders veel langer over doen en alsnog naar school moeten om een hogere rang te krijgen)... heb het daar echt wel even moeilijk mee gehad.
das waarquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik denk dat de gun factor heus aanwezig is, maar je gunt het jezelf natuurlijk gewoon het hardste.
Herkenbaar. Mijn zus wilde nooit kinderen, maar is nu zwanger (ontzettend gewenst na een lang en moeizaam traject). En ik ben ZO blij voor haar. En ik wil het van de daken schreeuwen; ik word weer tante!!! Maar ik moest wennen aan het feit dat ik niet "de volgende in de rij" ben. En dan vind ik mezelf een ontzettende kut, want wat boeit het nou wie de volgende rij is? Twee soorten gevoelens die naast elkaar kunnen bestaan denk ik dan maar. Gelukkig lukt het wel om die (voor mij) negatieve gevoelens te rationaliseren en meedromen over geboortekaartjes etc en heeft het blij voor haar zijn steeds meer de overhand.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ik had dat heel erg bij mijn schoonzusjes.. riepen vanaf het begin dat ze samen zijn we willen ab-so-luut geen kinderen in deze maatschappij brengen etc, vorig jaar september getrouwd en toen ineens "ja we willen toch een kind"... zoeken een donor (de manier waarop ben ik het niet mee eens maar dat is hun keuze) en *plop* mevrouw is meteen zwanger bij poging 1.. van de ene kant fijn dat het ze zo snel gegund is van de andere kant heb ik het er wel moeilijk mee gehad dat ik o.a. mijn schoonouders niet hun eerste kleinkind ga geven bijv. (wij hebben het babymaken even uitgesteld ivm mijn keuze om 8 maanden langer naar school te gaan en zo een hogere rang te kunnen krijgen, ik ben absoluut geen carrieretijger maar in het kader van de reorganisatie zou ik deze kans nooit meer krijgen en zou ik er anders veel langer over doen en alsnog naar school moeten om een hogere rang te krijgen)... heb het daar echt wel even moeilijk mee gehad.
Nu zijn ook onze beste vrienden gestopt met de pil maar "gaan echt nog wel even andere AC gebruiken".... en hoewel ik ze het ontzettend gun hoop ik toch echt dat ik eerder zwanger ben.. en eigenlijk voel ik me daar dan ook weer schuldig over
Ja dat helpt ook wel, kleertje kopen enzo voor hun is natuurlijk erg leukquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:54 schreef Philomijn het volgende:
[..]
Herkenbaar. Mijn zus wilde nooit kinderen, maar is nu zwanger (ontzettend gewenst na een lang en moeizaam traject). En ik ben ZO blij voor haar. En ik wil het van de daken schreeuwen; ik word weer tante!!! Maar ik moest wennen aan het feit dat ik niet "de volgende in de rij" ben. En dan vind ik mezelf een ontzettende kut, want wat boeit het nou wie de volgende rij is? Twee soorten gevoelens die naast elkaar kunnen bestaan denk ik dan maar. Gelukkig lukt het wel om die (voor mij) negatieve gevoelens te rationaliseren en meedromen over geboortekaartjes etc en heeft het blij voor haar zijn steeds meer de overhand.
Ja, Nou de jank en huilbuien ben ik moe en probeer ze een beetje naar achteren te kicken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:54 schreef Philomijn het volgende:
[..]
En Dotty![]()
![]()
Is het een bezinningsperiode voor je man denk je? Wie weet dat de storm over een paar maandjes weer is gaan liggen?
Je bent heel geen domperquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:31 schreef Dottey het volgende:
Anyways.. ik wil geen domper zijn hier.
Ik wil natuurlijk gewoon kunnen juigen voor streepjes en daarom zal ik ook echt wel zo nu en dan even kijken, maar ik denk dat ik voor mijzelf een andere plek moet gaan vinden en daarom denk ik maar verhuis naar het rammeltopic.
Zit er een poepje dwars?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:33 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik heb hier al een week ofzo steken rechtsonder in de buik. Ik snap er niks van... Steeds denk ik ongesteld te worden, maar nee...
SPANNEND!quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:42 schreef twist02 het volgende:
Dotteydoe waar jij je goed bij voelt! Als dat niet hier is, is dat prima, maar je moet hier niet weggaan omdat je je vervelend voelt t.o.v. ons! Ook de minder leuke verhalen horen hier thuis (en hebben mij al meer dan eens met beide benen op de grond gezet!).
Dat gevoel qua "volgorde" herken ik niet echt eigenlijk. Maar misschien komt dat omdat wij allebei de jongste zijn thuis. Want beide families hebben dat duidelijk wel; nu alle oudere broers en zussen kinderen hebben / zwanger zijn wordt er nog vaker gevist wat onze plannen zijn
Enthousiasme is hartstikke leuk hoor, maar sinds we echt bezig zijn word ik er soms een beetje kribbig van. Moet me soms inhouden om niet te reageren met "Jaja, we zijn bezig hoor!".
En van de week toen we 'onderbroken' werden zeg maar, had ik ook sterk de neiging om uit te leggen dat het nog langer gaat duren als we gestoord worden
Maar mijn favoriete deel van de cyclus is weer aangebroken; het deel waar je niet alleen maar af hoeft te wachten maar ook echt iets kunt doen zeg maar
Om maar reclame te maken voor mijn zusjequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Dottey, ik vind het zo vervelend voor jullie. En zo vervelend dat jullie wel willen maar het moment financieel niet het beste is. Dat is hier ook wel een beetje. Maar er is ook geen uitzicht naar beter, dus moeten we maar gewoon prioriteiten stellen..
Zou het jammer vinden als je terug gaat naar de rammelaars, maar als jij je daar beter voelt moet je dat zeker doen. Maar ook jouw verhaal kun je hier kwijt!
Hier ben ik vrij relaxt en eigenlijk niet zo bezig met mijn cyclus. Probeer me er niet te erg op te focussen!
Wel ben ik vandaag begonnen met WeightWatchers. Het getal wat ik op de weegschaal zag wil ik gewoon nooit meer zien! Voor een gezond BMI moet er zo'n 54 kilo af. Maar goed laten we het maar in stapjes doen! Op dit moment hebt ik megatrek en kan ik de kastjes wel leegtrekken. Maar ik ga niets pakken, ik ga zo heel verstandig naar bed!
Oh! Zo herkenbaarquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Dottey, ik vind het zo vervelend voor jullie. En zo vervelend dat jullie wel willen maar het moment financieel niet het beste is. Dat is hier ook wel een beetje. Maar er is ook geen uitzicht naar beter, dus moeten we maar gewoon prioriteiten stellen..
Zou het jammer vinden als je terug gaat naar de rammelaars, maar als jij je daar beter voelt moet je dat zeker doen. Maar ook jouw verhaal kun je hier kwijt!
Hier ben ik vrij relaxt en eigenlijk niet zo bezig met mijn cyclus. Probeer me er niet te erg op te focussen!
Wel ben ik vandaag begonnen met WeightWatchers. Het getal wat ik op de weegschaal zag wil ik gewoon nooit meer zien! Voor een gezond BMI moet er zo'n 54 kilo af. Maar goed laten we het maar in stapjes doen! Op dit moment hebt ik megatrek en kan ik de kastjes wel leegtrekken. Maar ik ga niets pakken, ik ga zo heel verstandig naar bed!
WE CAN DO IT!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:17 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Oh! Zo herkenbaarIk ben tijdens m'n griepje 2,5 kilo afgevallen, dus dat was voor mij weer een goed moment om een doorstart te maken. Ik zat op -17.5 kg door in de relaxstand af te vallen, en daar zat helaas weer +10 kg bij door stress ;'( Maar ik zit na mijn griepje nu op -3 kg, dus ik ben weer op de goede weg! Ben benieuwd hoe het bij jou gaat!
YOU CAN DO IT!
Nog even een knuffel voor Dot! Er is al veel gezegd en geschreven, dus een knuffel van mijn kant moet voldoende zijn
En vandaag is 't officieel gewordenIk krijg een uitbreiding van 8 uur op mijn werk
Dus nu werk ik 32 uur
Ik moet nog 27 kilo voor ik op 'mijn ideale' gewicht zit. Dan heb ik nog steeds een te hoog BMI, maar ik ben vrij grof gebouwd, dus te licht wordt ook niet echt mooiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
WE CAN DO IT!
Gisteren de keukenkastje dicht kunnen laten en vandaag de chocolaatjes en beschuit met muisjes laten staan op het werk! Mijn avondeten staat op. Ik ben weer trots!
Wat fijn van je uren!!
Ik weet ook nog niet of ik doorga tot de 54 kilo eraf hoor.. Dat is zo veel! Maar er moet gewoon af! Ben alleen zo bang voor loshangend vel e.d. Maar goed, dat is iets voor latere zorg!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:28 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Ik moet nog 27 kilo voor ik op 'mijn ideale' gewicht zit. Dan heb ik nog steeds een te hoog BMI, maar ik ben vrij grof gebouwd, dus te licht wordt ook niet echt mooi
Het wordt op een gegeven moment makkelijker hoor! Ik sla met het boodschappen doen nog altijd even makkelijk de koek, snoep & chips over in de supermarkt. En frisdranken zijn vaak de grootste suikerbommen, dus als je daar al een change in kan maken scheelt dat heel wat. Sport je ook?
Oh ja, ik drink ook gewoon Cola Light in de avond. Over dag koffie/water. Wandelen is echt prima. Daar heb ik het ook mee gedaan. Wij gingen elke zondag wandelen om te trainen voor de 4daagse (uitgeloot), maar daar vloog het bij mij er echt af. In combi met korfballen, dat wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet of ik doorga tot de 54 kilo eraf hoor.. Dat is zo veel! Maar er moet gewoon af! Ben alleen zo bang voor loshangend vel e.d. Maar goed, dat is iets voor latere zorg!
Ja op een gegeven moment wordt het wel makkelijker maar toch blijft het oppassen voor valkuilen. Frisdrank laat ik nu echt staan. Een enkele keer misschien een glaasje zero.
Sporten doe ik nog niet. Ik wil me eerste 2-3 weken richten op mijn eetpatroon en daarna (dan is het ook rustiger qua werk) wil ik iig 3 avonden gaan wandelen!
Het plan ligt er.. nu nog uitvoeren!
Ja met een podcast (freakanomics oid), radiodocumentaire of een audioboek op de iPhone. Zo kon ik wel uren dwalen. Met een baby in de draagzak vind ik podcasts luisteren een beetje asociaal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:22 schreef SilverSjoiis het volgende:
Dat was inderdaad de grootste doorslaggevende factor om de knop om te zetten!Zit ook zoveel beter in m'n vel!
Wandelen met een podcast?
Ja, dit was even snelle spinazie uit de vriezer. Verse spinazie uit de bakpan vind ik ook veel beter te kanen.quote:Ik heb een spinazietrauma na m'n griepje. Bah! Kreeg van een collega de tip de verse spinazie de volgende keer te bakken ipv de koken. Was er zelf niet op gekomen om dat te doen.
Vandaag zou ik logischerwijs ongesteld moeten worden. 4 weken na laatste pilmenstruatie. Maar nog niks..
Idem hier... Kg of 5 mag er toch wel af eigenlijk voor er een baby nog meer kgs aanplaktquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:30 schreef twist02 het volgende:
Zou zelf ook eigenlijk echt weer eens moeten gaan sporten, maar het komt er steeds niet van. Zou er het liefst ook nog wel een paar kilootjes af willen hebben voordat ze er bij gaan komen
Aan de andere kant: de hoeveelheid lichaamsbeweging is de afgelopen tijd wel toegenomen
Het zou zo maar eens kunnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:42 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja met een podcast (freakanomics oid), radiodocumentaire of een audioboek op de iPhone. Zo kon ik wel uren dwalen. Met een baby in de draagzak vind ik podcasts luisteren een beetje asociaal.
[..]
Ja, dit was even snelle spinazie uit de vriezer. Verse spinazie uit de bakpan vind ik ook veel beter te kanen.
--
Spannend? Of kan het niet raak zijn?
Gevalletje: We zouden rustig aan doen, maar..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:00 schreef twist02 het volgende:
[..]
Oeh, spannend! Zo'n gevalletje "het zal wel niet in één keer, maar wie weet!"
Had deze compleet gemist! Wat leuk!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:14 schreef sproetjes het volgende:
Even een offtopic jompel: ik word voor vrijdag tanteschoonzusje krijgt vanavond een ballonetje ingebracht om de boel op te starten
Jaaaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:52 schreef twist02 het volgende:
[..]
Had deze compleet gemist! Wat leuk!Gek dat je dat vooraf al weet hè? Had ik bij mijn neefje ook, werd er zelf heel onrustig van; alsof ik ook wat moest doen ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |