quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:11 schreef Hilzillah het volgende:
Kijk, ook gelijk een mooi deel (300) om uit de kast te komen
En ik ben wel een beetje verdrietig... Ik vond mn kloon zo mooi gevonden!
dat is echt wel een beetje kort..... Maar je bent toch nog maar net gestart.. de boel moet of niet goed op gang en in ritme komen.. of het kan een innestelingsbloeding zijn?!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:32 schreef Limvlaaiseslagmetroomburg het volgende:
[..]
Wie riep er om vlaai?
Lieve Sara, een lange cyclus is bloedirritant. Zeker als hij 50 dagen is. Maar de volgende is vast korter
Ik had deze maand niet eens de kans om me zenuwachtig te maken. Want op de dag dat ik ongeveer vruchtbaar zou moeten zijn, werd ik ongesteld. cyclus van 18 dagen... Dat is wel een beetje gek volgens mij ?
Wat kort! en wat jammer !quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:01 schreef sproetjes het volgende:
Hmmm ik ben vandaag ongesteld
Geworden ipv zondag. Op naar de volgende ronde dus!
Dit keer een cyclus van 23 dagen, vorige keer 28
Overigens houd ik niet zo van kloontjes.. ik raak dan in de war....quote:
Ik had een kloon maar had binnen een uur besloten om toch maar onder mijn eigen naam te posten want ik raak er zelf ook van in de warquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Overigens houd ik niet zo van kloontjes.. ik raak dan in de war....
Veeeeeeeeeeeeeeel fijner om onder je eigen naam aan te rommelenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik had een kloon maar had binnen een uur besloten om toch maar onder mijn eigen naam te posten want ik raak er zelf ook van in de war
Ik zie al helemaal voor me hoe ik aan t rommelen ben metquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeeeeeeel fijner om onder je eigen naam aan te rommelen
Ja, zoiets hadden wij ook in gedachten. 2 weken later had ik een positieve testquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:25 schreef Limone het volgende:
Oh nou weet je, het is nu nog niet meer dan neuken in de marge zonder condoom.
Maarrrrrr...
Ik heb wel mijn app weer afgestoft. Dus. Het zou mogen, maar het hoeft niet.
Ohja. Dát vind ik dan wel een beetje spannend!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, zoiets hadden wij ook in gedachten. 2 weken later had ik een positieve test.
Hilz![]()
![]()
Leuk dat jullie voor een tweede gaan!
JA! dat snap ik... en als je veel ellende hebt omtrent je zwangerschappen snap ik het ook wel....quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Als je veel mensen van FOK IRL kent zijn die kloontjes anders best begrijpelijk
Succes allemaal, dat het maar weer een vruchtbaar topic mag worden!
HALLO STOMME EX!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb overwogen om onder een kloon te posten omdat mijn ex hier post (én mijn berichten leest)
En ik heb op mijn werk vorig jaar gezegd dat ik nog geen plannen voor gezinsuitbreiding heb. Zie stiekem wel op om te vertellen dat de plannen gewijzigd zijj mocht t zo ver komen. Maar t is nu eenmaal zo en ik ben gehecht an mijn naam
Ik vind deze ook leukquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:35 schreef Cygne het volgende:
Ik heb mn oude account maar aan de wilgen gehangen. Vind deze leuker.
Ja indd wel heel kort ineens! Maargoed we gaan gewoon vrolijk doorquote:
Zit jij ook op het hondenforum toevallig?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:35 schreef Cygne het volgende:
Ik heb mn oude account maar aan de wilgen gehangen. Vind deze leuker.
Er was bij de Senn wat geouwehoer over de uitgerekende datum. Als het écht een cyclus van 18 dagen zou zijn, dan zou dat wel op zijn plaats vallenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat is echt wel een beetje kort..... Maar je bent toch nog maar net gestart.. de boel moet of niet goed op gang en in ritme komen.. of het kan een innestelingsbloeding zijn?!
[..]
Wat kort! en wat jammer !
[..]
Overigens houd ik niet zo van kloontjes.. ik raak dan in de war....
Ik ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zit jij ook op het hondenforum toevallig?
Ik vind het wel gezellig hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ook
(Maar heb in dit topic voorlopig niks te zoeken, hoe graag ik het zou willen)
Succes Hillz en Limoentje!
Offtopicquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ook
(Maar heb in dit topic voorlopig niks te zoeken, hoe graag ik het zou willen)
Succes Hillz en Limoentje!
ohh waren jullie dat?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:16 schreef Cygne het volgende:
[..]
Offtopic
Wij hebben die reisbench toen van jou gekocht.
Vanaf welke kloon kwam je nu net uit de kast dan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:30 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja. Dát vind ik dan wel een beetje spannend!![]()
![]()
---
Dit is ook een kloon, maar niet omdat ik een bekende op Fok! ben. Maar mijn andere account is al 13 jaar oud. Daar ben ik mee groot geworden. En dat hoeft mijn kind niet te lezen later.
Vandaag? Geen enkelequote:Op woensdag 23 juli 2014 15:32 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Vanaf welke kloon kwam je nu net uit de kast dan?
... meer een mededeling.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef Hilzillah het volgende:
Oooh right... je had hier nov niet gepost. Was een aankondiging
Jup, blijkt lastiger dan gedacht...quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:18 schreef Limone het volgende:
Lastig hè Twist, om er niet mee bezig te zijn?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:04 schreef twist02 het volgende:
Hier ga ik voorlopig nog even door met m'n mislukte ik-ben-er-heus-niet-mee-bezig-en-vind-het-heus-niet-spannend poging!![]()
Wij staan er echt allebei heel relaxt in!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:37 schreef Sara82 het volgende:
[..]That's the spirit girl! Dan ga ik even rustig verder met mijn ik-ben-zo-lekker-nuchter-en-heb-heus-niet-gegoogled-hoe-groot-de-kans-op-een-vals-negatieve-test-is-attitude!
![]()
HOAX!quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:11 schreef Limone het volgende:
En het wordt bij de volgende alleen maar groter, zeggen ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
HOAX!Meer om van te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
f_r, Nellie is 8 maanden en een beetje.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:51 schreef Dottey het volgende:
Ik vind het momenteel een beetje lastig om hier te posten en zal niet zo aanwezig zijn. Af en toe koekeloer ik nog wel even of ik kan juigen voor streepjes
Jammer.. Maarrrr!quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:48 schreef twist02 het volgende:
Helaas hier vandaag al duidelijkheiddus op naar ronde 3!
Wel een mooie cyclus van 28 dagen, dus dat mag wat mij betreft zo blijven! Dit weekend lekker genieten van een wijntje (of 2 of 3) en dan gaan we er weer voor! Heb vriendlief ook al gewaarschuwd dat we blijkbaar nog beter ons best moeten doen!
![]()
Advocaat-van-de-duivel-modus-vanaf-nu:
"Hmm, ik voel (...)" --> "Ja muts, de vorige keer had je een heel lijstje en toen was het ook niet raak"![]()
Mag jij al zwanger worden? Of moet je eigenlijk ook een jaar wachten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:28 schreef Hilzillah het volgende:
Aangepast Rammeltje!
Ik ging al voor een meisje toen de Senn 1 maand wasIK MOET EEN MEISJE!!!
Een jommetje vind ik net zo tof hoorEen meisje puur voor de jurkjes en schoentjes en en en en...
Dikke knuffel voor jouquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:51 schreef Dottey het volgende:
Ik vind het momenteel een beetje lastig om hier te posten en zal niet zo aanwezig zijn. Af en toe koekeloer ik nog wel even of ik kan juigen voor streepjes
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:51 schreef Dottey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:36 schreef Dot. het volgende:
Jaaa, nog zulke leukerds van Hillz en Limone! Veel plezier dan maar met batsen als succes wensen niet mag
Ik weet ook dat er gynaecologen zijn die niet strikt een jaar aanhouden maar min een half jaar of 9mnd maar liever een jaar. Nicht van vriend was voor het jaar weer zwanger en dat was geen probleem. Wellicht dat ze het bij mij met andere reden zo expliciet gezegd hebben. Ik had ook inwendig een snee want ean lag nog heel hoog.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:48 schreef Hilzillah het volgende:
Jammer van deze ronde TwistWijntjes met dit weer! Lekker.
Dottey![]()
Daar heb je helemaal gelijk in fr!!Daar heb ik niet eens over na gedacht weet je dat?
Stom! Maar, technisch gezien kan ik in juli niet meer zwanger raken. Als het weer in een keer raak is dan augustus. Dan is het precies een jaar. Dat mag toch wel?
Oooohhh, vinnik kei-jammer! Maar doe vooral wat goed voelt!quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:51 schreef Dottey het volgende:
Hoera! Veel succes en hopelijk snel twee knallende strepen!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Netjes op mijn verjaardag ongesteld geworden.
Nu gaan we ronde 1 in![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:46 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Hoera! Veel succes en hopelijk snel twee knallende strepen!
Hier weer 3 dagen ongesteld geweest en nu is het weer weg, wel lekker eigenlijkop naar ronde drie dus!
Waarom dat precies? Is je bekken te nauw?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:05 schreef Hilzillah het volgende:
Neuh... Zo serieus was hij er niet over geloof ik... En ik wil bij de tweede toch een KS
(Is eigenlijk niet eens een grapje)
Mag ik daar een heel offtopic vraag over stellen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:48 schreef Cassandra87 het volgende:
I
Tnx! We zijn vandaag ook in 'ondertrouw' gegaan voor een partnerschap (tussen haakjes omdat ik aangifte zo negatief vind klinken)
wat wordt er verstaan onder spotting? Want ik verlies ook helderrood bloed. De dijken zijn alleen nog niet doorgebroken (als in, ik hoef Nog niet vaker mijn maandverband of tampon te wisselen) en het wisselt af met rose slijmquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:58 schreef Risu het volgende:
Geen idee, maar ik had ook altijd spotting, behalve toen ik zwanger was (beide keren) dus het is voor mij altijd sowieso aankondiging van menstruatie geweest. Alleen telde ik wel pas vanaf doorbraak. Toen ging mijn temperatuur ook pas omlaag. Zodoende had ik ook gewoon een lf van 14 dagen. Je kan met temperaturen een keer kijken hoe en wat, dan weet je het zeker. Maar 10 dagen kan best hoor.
ja ik neem privé zijn naam aan. Op t werk niet. Werk bij de sociale dienst en hij is de enige in onze woonplaats met die naam.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Mag ik daar een heel offtopic vraag over stellen?
Vriend en ik zijn ook van plan een geregistreerd partnerschap aan te gaan (vooral omdat vriend ooit wil trouwen met alles erop en eraan, maar nu nog niet) alleen wil ik dan heel graag zijn achternaam gaan voeren. Dat mag, begreep ik, doe jij dat ook? Ik wil Tzt. Wel dezelfde naam hebben als mijn kindje(s) en vriend gaat nevernooit toestaan dat kids mijn achternaam krijgen, dus hè..
Maar waar ik dan tegenaan loop is dst het zo gek staat: "heee je bent getrouwd!" *eh nee, geregistreerd partnerschap, maar ik heb toch zijn achternaam nu..*
Hilz! Wat leuk!quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:48 schreef Hilzillah het volgende:
Jammer van deze ronde TwistWijntjes met dit weer! Lekker.
Dottey![]()
Daar heb je helemaal gelijk in fr!!Daar heb ik niet eens over na gedacht weet je dat?
Stom! Maar, technisch gezien kan ik in juli niet meer zwanger raken. Als het weer in een keer raak is dan augustus. Dan is het precies een jaar. Dat mag toch wel?
Dubbel gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben al ontpilt, mn periodes worden steeds heftigerweek rugpijn gehad en nu buikpijn.
Tnx! We zijn vandaag ook in 'ondertrouw' gegaan voor een partnerschap (tussen haakjes omdat ik aangifte zo negatief vind klinken)
6 dagen hevig Hilz of dat niet?
Weet ik nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Waarom dat precies? Is je bekken te nauw?
Ik moest een jaar wachten van de gyn. Nou, over een maand wordt hij 1 dus dat is een jaarquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:57 schreef Loj het volgende:
[..]
Hilz! Wat leuk!
En hier zei de gyn: zwanger worden binnen een half jaar raad ik je ten zeerste af, binnen een jaar raad ik je af..
Ik was weer zwanger na 1 jaar en 15 dagen... Netjes toch
Limone ook al!! Leukleukleuk
Spotting is naar mijn idee oud bloed. Maar ik heb ook wel eens gehad dat het ook met wat rood bloed kwam voordat het doorbrak. Met temperatuur weet je het dan min of meer zeker.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat wordt er verstaan onder spotting? Want ik verlies ook helderrood bloed. De dijken zijn alleen nog niet doorgebroken (als in, ik hoef Nog niet vaker mijn maandverband of tampon te wisselen) en het wisselt af met rose slijm
Risu, ik kan geen aanpassingen meer doen in de op. Even een mod vragen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:42 schreef Risu het volgende:
[..]
Spotting is naar mijn idee oud bloed. Maar ik heb ook wel eens gehad dat het ook met wat rood bloed kwam voordat het doorbrak. Met temperatuur weet je het dan min of meer zeker.
En ja, zwanger, vandaag 9 weken en al een hartje zien kloppen, dus ik mag wel uit de lijst hier. Als dottey dan ook gauw streepjes piest, dan 'mag' er eindelijk iemand anders bovenaan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |