quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:11 schreef Hilzillah het volgende:
Kijk, ook gelijk een mooi deel (300) om uit de kast te komen
En ik ben wel een beetje verdrietig... Ik vond mn kloon zo mooi gevonden!
dat is echt wel een beetje kort..... Maar je bent toch nog maar net gestart.. de boel moet of niet goed op gang en in ritme komen.. of het kan een innestelingsbloeding zijn?!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:32 schreef Limvlaaiseslagmetroomburg het volgende:
[..]
Wie riep er om vlaai?
Lieve Sara, een lange cyclus is bloedirritant. Zeker als hij 50 dagen is. Maar de volgende is vast korter
Ik had deze maand niet eens de kans om me zenuwachtig te maken. Want op de dag dat ik ongeveer vruchtbaar zou moeten zijn, werd ik ongesteld. cyclus van 18 dagen... Dat is wel een beetje gek volgens mij ?
Wat kort! en wat jammer !quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:01 schreef sproetjes het volgende:
Hmmm ik ben vandaag ongesteld
Geworden ipv zondag. Op naar de volgende ronde dus!
Dit keer een cyclus van 23 dagen, vorige keer 28
Overigens houd ik niet zo van kloontjes.. ik raak dan in de war....quote:
Ik had een kloon maar had binnen een uur besloten om toch maar onder mijn eigen naam te posten want ik raak er zelf ook van in de warquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Overigens houd ik niet zo van kloontjes.. ik raak dan in de war....
Veeeeeeeeeeeeeeel fijner om onder je eigen naam aan te rommelenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik had een kloon maar had binnen een uur besloten om toch maar onder mijn eigen naam te posten want ik raak er zelf ook van in de war
Ik zie al helemaal voor me hoe ik aan t rommelen ben metquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeeeeeeel fijner om onder je eigen naam aan te rommelen
Ja, zoiets hadden wij ook in gedachten. 2 weken later had ik een positieve testquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:25 schreef Limone het volgende:
Oh nou weet je, het is nu nog niet meer dan neuken in de marge zonder condoom.
Maarrrrrr...
Ik heb wel mijn app weer afgestoft. Dus. Het zou mogen, maar het hoeft niet.
Ohja. Dát vind ik dan wel een beetje spannend!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, zoiets hadden wij ook in gedachten. 2 weken later had ik een positieve test.
Hilz![]()
![]()
Leuk dat jullie voor een tweede gaan!
JA! dat snap ik... en als je veel ellende hebt omtrent je zwangerschappen snap ik het ook wel....quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Als je veel mensen van FOK IRL kent zijn die kloontjes anders best begrijpelijk
Succes allemaal, dat het maar weer een vruchtbaar topic mag worden!
HALLO STOMME EX!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb overwogen om onder een kloon te posten omdat mijn ex hier post (én mijn berichten leest)
En ik heb op mijn werk vorig jaar gezegd dat ik nog geen plannen voor gezinsuitbreiding heb. Zie stiekem wel op om te vertellen dat de plannen gewijzigd zijj mocht t zo ver komen. Maar t is nu eenmaal zo en ik ben gehecht an mijn naam
Ik vind deze ook leukquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:35 schreef Cygne het volgende:
Ik heb mn oude account maar aan de wilgen gehangen. Vind deze leuker.
Ja indd wel heel kort ineens! Maargoed we gaan gewoon vrolijk doorquote:
Zit jij ook op het hondenforum toevallig?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:35 schreef Cygne het volgende:
Ik heb mn oude account maar aan de wilgen gehangen. Vind deze leuker.
Er was bij de Senn wat geouwehoer over de uitgerekende datum. Als het écht een cyclus van 18 dagen zou zijn, dan zou dat wel op zijn plaats vallenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat is echt wel een beetje kort..... Maar je bent toch nog maar net gestart.. de boel moet of niet goed op gang en in ritme komen.. of het kan een innestelingsbloeding zijn?!
[..]
Wat kort! en wat jammer !
[..]
Overigens houd ik niet zo van kloontjes.. ik raak dan in de war....
Ik ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zit jij ook op het hondenforum toevallig?
Ik vind het wel gezellig hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ook
(Maar heb in dit topic voorlopig niks te zoeken, hoe graag ik het zou willen)
Succes Hillz en Limoentje!
Offtopicquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ook
(Maar heb in dit topic voorlopig niks te zoeken, hoe graag ik het zou willen)
Succes Hillz en Limoentje!
ohh waren jullie dat?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:16 schreef Cygne het volgende:
[..]
Offtopic
Wij hebben die reisbench toen van jou gekocht.
Vanaf welke kloon kwam je nu net uit de kast dan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:30 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja. Dát vind ik dan wel een beetje spannend!![]()
![]()
---
Dit is ook een kloon, maar niet omdat ik een bekende op Fok! ben. Maar mijn andere account is al 13 jaar oud. Daar ben ik mee groot geworden. En dat hoeft mijn kind niet te lezen later.
Vandaag? Geen enkelequote:Op woensdag 23 juli 2014 15:32 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Vanaf welke kloon kwam je nu net uit de kast dan?
... meer een mededeling.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef Hilzillah het volgende:
Oooh right... je had hier nov niet gepost. Was een aankondiging
Jup, blijkt lastiger dan gedacht...quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:18 schreef Limone het volgende:
Lastig hè Twist, om er niet mee bezig te zijn?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:04 schreef twist02 het volgende:
Hier ga ik voorlopig nog even door met m'n mislukte ik-ben-er-heus-niet-mee-bezig-en-vind-het-heus-niet-spannend poging!![]()
Wij staan er echt allebei heel relaxt in!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:37 schreef Sara82 het volgende:
[..]That's the spirit girl! Dan ga ik even rustig verder met mijn ik-ben-zo-lekker-nuchter-en-heb-heus-niet-gegoogled-hoe-groot-de-kans-op-een-vals-negatieve-test-is-attitude!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |