zou ik ook doenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik las ook dat Hamas instructies zou hebben gegeven om iedere Palestijnse dode te kenmerken als een onschuldige burger. Je weet dus niet hoeveel Hamas strijders zijn gestorven,
nee dat was mijn fout, dat is iig de opmerking waar op gereageerd werd dus het punt blijft staan verderquote:
Jouw voorbeeld ging erover dat je dat dus wel zag. Daarnaast zijn er beelden op youtube van drones die dat dus wel zien. Kortom die ballon gaat niet omhoog.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je de opdracht krijgt om een wapenopslagplaats te bombarderen dan haal je gewoon die trekker over ervanuitgaande dat er geen kindertjes in de schoolbanken zitten wat dat kan zo'n dronetje ook niet ruiken natuurlijk
en zelfs dan nog ...
Als het ze ging om geen burgerslachtoffers te maken dan zijn ze dat ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:46 schreef sp3c het volgende:
als het de israeli's om burgerslachtoffers zou gaan dan zijn ze afschuwelijk slecht in hun werk
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:12 schreef jamesdeen het volgende:
5:50 P.M. U.S. Secretary of Defense Chuck Hagel says Israel has asked the U.S. for $225 million, to compensate for missing parts necessary for operation of Iron Dome batteries.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als het doel van Israel was het doodmaken van zoveel mogelijk civiele burgers, zouden we binnen 2 weken praten over een 500.000 doden en niet het huidige aantal.
euh nee dan moet je het ff teruglezenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jouw voorbeeld ging erover dat je dat dus wel zag. Daarnaast zijn er beelden op youtube van drones die dat dus wel zien. Kortom die ballon gaat niet omhoog.
Wat is dit voor bullshit? Netanyahu is de fucking premier van Israelquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:46 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Netanyahu was toch geen goede bron zei je? Oja, en nu het in je straatje ligt opeens wel.
dan heb ik je verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
euh nee dan moet je het ff teruglezen
het ging over de een of ander organizatie die zich beklaagd over het feit dat er wapens in schooltjes worden gevondeb
kare (meen ik) stelde dat hij niet gek op zou kijken als de kindertjes nog gewoon naar die school zouden gaan waarna jij begon te lollercopteren
das geen feitquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan heb ik je verkeerd begrepen.
Feit blijft dat Israël het kan zien als er burgerkindjes in de scholen zitten, door middel van surveillance met drones.
Er staat in hetzelfde bericht dat het een verlaten school is, en jij komt even beweren dat de kinderen alsnog naar school gaanquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
euh nee dan moet je het ff teruglezen
het ging over de een of ander organizatie die zich beklaagd over het feit dat er wapens in schooltjes worden gevondeb
kars (meen ik) stelde dat hij niet gek op zou kijken als de kindertjes nog gewoon naar die school zouden gaan waarna jij begon te lollercopteren
Dat vind ik een beetje moeilijk te peilen. Gisteren werd er gezegd dat men bezig was met het afronden van de operatie, maar vandaag werd oa aan Golani die op dit moment nog standby staan gemeld dat ze zich klaar moesten maken voor de 'volgende inzet'.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is er nog zicht op een wapenstilstand op korte termijn, of gaat dit nog wel ff door?
Bedankt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje moeilijk te peilen. Gisteren werd er gezegd dat men bezig was met het afronden van de operatie, maar vandaag werd oa aan Golani die op dit moment nog standby staan gemeld dat ze zich klaar moesten maken voor de 'volgende inzet'.
Ha'aretz had er een update over:quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik vind het nu wel genoeg eigenlijk. Buitenproportioneel is nu wel een woord dat in me opkomt.
helemaal niet man lees ff goed ... zelfs maanvis begrijpt hetquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Er staat in hetzelfde bericht dat het een verlaten school is, en jij komt even beweren dat de kinderen alsnog naar school gaan
We gaan het zien.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ha'aretz had er een update over:
5:13 P.M. Defense Minister Moshe Ya'alon tells Golani Brigade troops on the Gaza border to prepare for the next mission ahead as the Israel Defense Forces reaches the end of this stage of locating and destroying tunnels.
"We are preparing the next stages of the fighting after dealing with the tunnels and you need to be ready for any mission," Y'alon says. "You need to be ready for more important steps in Gaza and the units that are now on standby need to prepare to go in."
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
helemaal niet man lees ff goed ... zelfs maanvis begrijpt het
quote:UNRWA discovered rockets hidden in a vacant school in the Gaza Strip
Ze kunnen het wel zien, er is dag en nacht surveillance van drones.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
das geen feit
soms wel, soms niet, ligt aan de situatie en dan nog kan het belang van het uitschakelen van die wapens groter zijn dan die van de civiele populatie
daar is op zichzelf niets mis mee
Nee, niet op elke straathoek kan en staat zomaar een drone gericht (worden). Wordt ook niet altijd gedaan voor een aanval.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel zien, er is dag en nacht surveillance van drones.
Dat wil niet zeggen dat alles gezien wordt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel zien, er is dag en nacht surveillance van drones.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |