Rijdt dat Belgische meet/test-rijtuig nog rond in Nederland? Zag 'm laatst in Rotterdam staan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:25 schreef Maegrim het volgende:
3 nachtjes met de testtrein mee, wordt weer hard werken
kweenie, foto?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:34 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Rijdt dat Belgische meet/test-rijtuig nog rond in Nederland? Zag 'm laatst in Rotterdam staan.
Nee ik ook geen bonk vanmiddag naar spoor 11. Moet een ander rijpad geweest zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vanmorgen naar spoor 18 ook geen *bonk*. Wel een afgesloten trap.
ben die nog niet tegen gekomenquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:37 schreef Sandrvich het volgende:
Even zoeken!
EDIT:[ afbeelding ]
Deze dus.
Er rijdt ook nog een plan U variant (diesel). Die kom ik 1-2 keer per jaar tegen in het Noorden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:37 schreef Sandrvich het volgende:
Even zoeken!
EDIT:[ afbeelding ]
Deze dus.
Of het is gerepareerdquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook geen bonk vanmiddag naar spoor 11. Moet een ander rijpad geweest zijn.
Oh ik al flink vaak de laatste weken. Voornamelijk in Utrecht en Amersfoortquote:
Stennis trappen met de HC en opgepakt worden door de Spopo's.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:00 schreef Toekito het volgende:
Treinen is saai de laatste dagen. geen leuke dingen meer te beleven!
ik mis serieus de kantoordodo's met hun knuppelverhalen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stennis trappen met de HC en opgepakt worden door de Spopo's.
Raad eens wie daar juist langs wilde?twitter:NS_online twitterde op donderdag 24-07-2014 om 19:04:34Rotterdam-Den Haag: vertraging en uitval van treinen door een defecte trein. http://t.co/axyyfHsO3W #RtdGvc reageer retweet
raad eens wie er in trein naar Den Haag zit, vlak voor De Kuip.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:05 schreef James1988 het volgende:
Raad eens wie daar juist langs wilde?twitter:NS_online twitterde op donderdag 24-07-2014 om 19:04:34Rotterdam-Den Haag: vertraging en uitval van treinen door een defecte trein. http://t.co/axyyfHsO3W #RtdGvc reageer retweet
Zwolle lopen ze nog wel eens rond, dat kantoortje zit naast dat perron dat naar Kampen gaat. In Groningen zitten ze naast de busparkeerplaats, maar wanneer je trammelant hebt duurt het een eeuwigheidquote:
Is ook een kutstad natuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:24 schreef Toekito het volgende:
Ik kwam btw wel op Rdam CS. Is wel 1 bak chaos daar.
Leuk verhaal, maar bij de eerste de beste bries ligt het hele land gewoon weer op zijn gatquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:29 schreef boriq het volgende:
NS Reizigers en Prorail hebben de adviesaanvraag: "Herfstmaatregelen en wijzigingen dienstregeling najaar 2014" naar het LOCOV opgestuurd.
Hierin onder andere wat er vorig jaar in de 'winter' goed ging en wat er minder goed ging. Ook wordt er aandacht besteed aan wat minuten-wijzigingen, onder andere de aansluiting van de sprinter naar Zwolle op de stoptrein naar Zutphen in Hengelo wordt met één minuut verruimd.
Het meest interessante is eigenlijk wel de herintroductie van het DDAR. Het DDAR wordt in het document vooral samen genoemd met de serie 5400 (Amsterdam Centraal - Zandvoort aan Zee)
klik
edit: het document spreekt van 19 stammen DDAR, het getal wat volgens mij ook genoemd was door insiders op Somda.
Als alles zou rijden zouden ze ook niets hebben om op te schrijven onder het kopje 'wat kan er beter' en dat willen wij natuurlijk ook niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar bij de eerste de beste bries ligt het hele land gewoon weer op zijn gat
Gelukkig ben je niet serieus, anders had ik je namelijk laten kielhalenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:39 schreef boriq het volgende:
[..]
Als alles zou rijden zouden ze ook niets hebben om op te schrijven onder het kopje 'wat kan er beter' en dat willen wij natuurlijk ook niet.
Volgens mij wordt ie geduwd door een dieselloc.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er rijdt ook nog een plan U variant (diesel). Die kom ik 1-2 keer per jaar tegen in het Noorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |