Het probleem is, dat alleen de medestanders kijken. En die zijn het met hem eens. Daarom heb ik helemaal geen zin om te kijken: ik zou alleen maar een machteloos gevoel van spijt en medeleven voeden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:52 schreef Drxx het volgende:
[..]
Goede scores op Rotten Tomatoes (95%, uitzonderlijk hoog zelfs), IMDB en Metacritic. Zal er vanmiddag eens een blik op werpen
quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:52 schreef Drxx het volgende:
Goede scores op Rotten Tomatoes (95%, uitzonderlijk hoog zelfs), IMDB en Metacritic. Zal er vanmiddag eens een blik op werpen
Ik heb het niet gezien, en heb ook niet de behoefte meer om subjectieve propaganda te bekijken van Palestijnen. Ik snap ook niet waarom men hier keihard is jegens "Joodse-Propaganda", maar tegelijkertijd "Palestijnse Propaganda" slikt voor zoete koek. Jodenhaat zal wel een band scheppen ofzo?quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:02 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het probleem is, dat alleen de medestanders kijken. En die zijn het met hem eens. Daarom heb ik helemaal geen zin om te kijken: ik zou alleen maar een machteloos gevoel van spijt en medeleven voeden.
Ik zou wel benieuwd zijn wat tegenstanders van de Palestijnen en/of voorstanders van de staat Israel (ik scheid ze zorgvuldig!) hiervan vinden. Maar ik vrees dat die niet durven kijken en/of hun ervaringen niet durven delen.
Zucht. (zie onderstaande reactie)quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:26 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het niet gezien, en heb ook niet de behoefte meer om subjectieve propaganda te bekijken van Palestijnen. Ik snap ook niet waarom men hier keihard is jegens "Joodse-Propaganda", maar tegelijkertijd "Palestijnse Propaganda" slikt voor zoete koek. Jodenhaat zal wel een band scheppen ofzo?
Die andere link heb ik wel in mijn favorieten gezet, daar ben ik dan wel benieuwd naar. Volgens mij kwam hij van de meneer met zijn wouden
Het is niet raar dat je de hele tijd onzin loopt te verkondigen als je Likud als enige bron aanhoudt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:41 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ook Zionisten kunnen de waarheid verkondigen, IC. En daar waar je twijfelt kan je het dubbelchecken. Alleen omdat Likud zionistisch is, betekent niet automatisch dat alles onzin is wat ze verkondigen. Dat heet nu, naar de andere kant van het verhaal luisteren!
nice togquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:43 schreef Yi-Long het volgende:
http://www.jonathan-cook.(...)-israeli-mainstream/
huilbaby'squote:Op woensdag 23 juli 2014 02:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die lelijke walrus op de voorgrond..quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op social media is een plaatje van een dood kindje jammer genoeg al genoeg om een mening te vormen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:28 schreef ntm het volgende:
http://www.independent.co(...)l-media-9621379.html
Tja, als je dat hoofd iedere dag in de spiegel ziet, dan word je vanzelf wel compleet ziek in je hoofd natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die lelijke walrus op de voorgrond...
Uiteraard verwacht ik niets van dit alles terug te zien op de FP. Daar verschijnen alleen berichten over haat-imams.quote:Israeli rabbi: Its okay to kill innocent civilians and destroy Gaza
Dov Lior, a racist Israeli rabbi from the West Bank settlement Kiryat Arba, recently posted a Halakhic ruling allowing to kill innocent civilians, after being asked about the war (its a massacre) in Gaza.
Here are a few lines from the ruling (pictured below):
The Torah of Israel guides us in all walks of life, private and public, on how to behave during war and also how to keep moral standards.
The Maharal from Prague (Rabbi Judah Loew A.K.), in his book Gur Arye, clearly writes that in all wars the attacked people are allowed to attack fiercely the people from whom the attackers came from and they do not have to check if he personally belongs to the fighters.
Therefore, during war the attacked people are allowed to punish the enemy population in any punishment it finds worthy, such as denying supplies or electricity and also to bomb the whole area according to the discretion of the army minister and not to just simply endanger soldiers lives but to take crushing deterrence steps to exterminate the enemy.
In the case of Gaza, the Minister of Defense will be allowed to instruct even the destruction of Gaza so that the south will no longer suffer and to avoid harm to our people who have been suffering for so long from the surrounding enemies.
Any kind of talk about humanism and consideration are moot when speaking of saving our brothers in the south and in the rest of the country and bringing back quiet to our country.
Inmiddels zijn het er al minstens 2, weet ik zeker. Maar goed, het zal uiteraard wel weer Palestijnse propaganda zijn, en die babies waren gewoon een wapen-depot aan het beschermen. Stelletje kleine anti-semitische hufters dat het waren....quote:Op woensdag 23 juli 2014 03:09 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Op social media is een plaatje van een dood kindje jammer genoeg al genoeg om een mening te vormen.
Interessant, zou je dat willen vertalen of samenvatten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:02 schreef Aloulou het volgende:
Hamas' gewapende tak al-Qassam brigades heeft verklaard een Israelisch gevechtsvliegtuig boven Deir al-Balah geraakt te hebben met een raket.
Exact dit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 03:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Inmiddels zijn het er al minstens 2, weet ik zeker. Maar goed, het zal uiteraard wel weer Palestijnse propaganda zijn, en die babies waren gewoon een wapen-depot aan het beschermen. Stelletje kleine anti-semitische hufters dat het waren....
(!)
Het is een kort bericht: "dat er een poging is gedaan een Israelisch oorlogsvliegtuig uit de lucht te schieten om 19h40 rondom Deir Balah wat resulteerde in het raken van een F16 vliegtuig". "Het vliegtuig is met een raket vanaf de grond beschoten".quote:Op woensdag 23 juli 2014 03:17 schreef Nibb-it het volgende:
Interessant, zou je dat willen vertalen of samenvatten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |