Het feit dat Rusland niet betrokken is, vind ik nogal een smalle conclusie. Niet direct betrokken bij het neerhalen inderdaad, maar die separatisten stonden toch in contact met Moskou? En dat wapen moet toch ergens vandaan komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:15 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Misschien dat we dat nog zullen horen dan...
Er van uit gaande dat de VS dan geen deal heeft gemaakt met Rusland om het de doofpot in te stoppen, zou dit dus betekenen dat de BUK niet door Rusland geleverd is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:10 schreef YazooW het volgende:
twitter:AP twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 23:01:43BREAKING: US officials: Intel suggests Malaysia plane shot down by separatists, no link to Russia found. reageer retweet
Welkomquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:11 schreef youri123 het volgende:
Hallo,
Ik ben nieuw hier en mogelijk is dit al gepost maar volgens mij is dit rete interessante informatie wat ik jullie niet wil laten ontgaan.
Een blog heeft uitstekend speurwerk opgeleverd wat volgens mij heel sterk is en idd laat zien dat de het toestel is neergeschoten door een buk systeem en dat deze door Rusland is geleverd en na de blunder vliegensvlug is terug gereden naar Rusland voor vernietiging van het bewijs .
Zie hier :
http://ukraineatwar.blogs(...)-that-shot-down.html
http://ukraineatwar.blogs(...)-malaysian-mh17.html
http://ukraineatwar.blogs(...)cted-of-missile.html
De info word gestaafd met zoveel mogelijk bewijs en feiten en ik denk persoonlijk dat gezien de koppeling van de informatie van de Amerikanen, wat bijna exact overeenkomt met deze bevindingen, toch wel goed laat zien dat dit het meest logische scenario is geweest van alle rond vliegende verhalen op het moment.
Dit zou eigenlijk op de frontpage gepost moeten worden imo.
Door eerst de handleiding te lezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:14 schreef marcodej het volgende:
Hoe komen die separatisten dan aan dat systeem en hoe kunnen ze die dan bedienen?
Als je nieuw bent ga jij dus juist alle posts nalopen om zo ons respect te verdienen. Je steekt er maar meer energie in.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:15 schreef youri123 het volgende:
[..]
Dacht ik alMaar ik ga niet alle posts na lopen.
Maar waarom staat dit niet dan bv op de frontpage bij de nieuwspagina ? Ik bedoel iedere scheet van Justin Bieber word als hot nieuws gebracht, maar dit soort nieuwsfeitjes niet ?
Het zijn mannen, die zijn gewoon op knoppen gaan rammenquote:
Hoe kom je er bij dat er geen link met Rusland is gelegd?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:16 schreef MagicIsland1 het volgende:
Dit is de enige reden dat er nog geen link is gelegd met rusland
[ afbeelding ]
Ja, maar aan de andere kant kun je de Russen niet de schuld geven van het neerhalen van een passagiersvliegtuig als ze alleen maar het wapen geleverd hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het feit dat Rusland niet betrokken is, vind ik nogal een smalle conclusie. Niet direct betrokken bij het neerhalen inderdaad, maar die separatisten stonden toch in contact met Moskou? En dat wapen moet toch ergens vandaan komen.
Ja, natuurlijk is dat juist. Net zo juist als stellen dat het het Oekraiense leger was. Of dat het de Russen zelf waren. Of dat het fascistische Oekraiense militanten waren. Of dat het CIA mensen waren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waar totdat het tegendeel bewezen is??? Je bedoeld "mogelijk" neem ik aan. De wetenschap trekt alsnog naar de meest waarschijnlijke conclusie. Het is ook juist om te stellen dat het waarschijnlijk de rebellen zijn geweest.
Thanksquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Welkom![]()
Altijd goed om post(er)s te zien die iets willen toevoegen
Die laatste link heb ik hier ook al zien langs komen, zeker interessant. Net als de overige twee links. Het is inmiddels wel meer dan bewezen dat die BUK op die plek reed, daar hoeft ook niet aan getwijfeld te worden. Probleem is echter dat het filmpje van vorige week kan zijn, vorige maand of zelfs vorig jaar, is het tijdstip/datum van dat filmpje op de een of andere manier te controleren?
Of men heeft met Poetin gesproken en zullen hem niet verder in verlegenheid brengen en hij steunt dan de separatisten niet meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:16 schreef MagicIsland1 het volgende:
Dit is de enige reden dat er nog geen link is gelegd met rusland
[ afbeelding ]
ALs je zo'n wapen levert aan de seperatisten......... Dan lijkt het mij dat je op de hoogte bent van wat ze ermee van plan zijn......quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:19 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant kun je de Russen niet de schuld geven van het neerhalen van een passagiersvliegtuig als ze alleen maar het wapen geleverd hebben.
Waar je ze wel de schuld van kunt geven is dat ze de separatisten zijn blijven steunen ná de crash, en vooral dat ze niet hebben gezorgd dat de rampplek met rust werd gelaten.
Nu is het zaak dat de schuldigen gepakt worden, wie dan ook.
Ik heb nu CNN op tv.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:15 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht even dat het kon met de app LiveStation waar CNN ook tussen staan maar na 1 minuut kijken stopt het en moet je betalen
amazon.co.ukquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:14 schreef marcodej het volgende:
Hoe komen die separatisten dan aan dat systeem en hoe kunnen ze die dan bedienen?
Ja zeker. En dat plan was niet om een passagiersvliegtuig uit de lucht te knallen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ALs je zo'n wapen levert aan de seperatisten......... Dan lijkt het mij dat je op de hoogte bent van wat ze ermee van plan zijn......
Schieten op militaire vliegtuigen, alleen dat deden ze niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan lijkt het mij dat je op de hoogte bent van wat ze ermee van plan zijn......
weet iemand of dit de moeite waard is?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:21 schreef yvonne het volgende:
Zo op sbs6 een docu die gister al op Chanel4 te zien was.
23.30
Kerry had toch bewijs dat ze getrained waren in Rusland?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:21 schreef TheVulture het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)__neergehaald__.html
De VS houdt de Russen indirect dus wel verantwoordelijk
Dat laatste wordt uit het bericht van The Guardian ook duidelijk inderdaad:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Nee... maar je bent gewoon een oetlul als je dat ding levert want je weet dat het gruwelijk mis kan gaan bij dat stel varkens....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ja zeker. En dat plan was niet om een passagiersvliegtuig uit de lucht te knallen.
Ik ga zo iig kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
weet iemand of dit de moeite waard is?
Of is het sensatie ?
Op vooroordelen over C4 en SBS ga ik me de moeite besparen, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of is het sensatie ?
Duurt maar heel kort, half uurtjequote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of is het sensatie ?
Getraind in wodka zuipen en peuken roken en ach ja bedien ook maar met je dronken kop een raketsysteem...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:22 schreef Nintex het volgende:
[..]
Kerry had toch bewijs dat ze getrained waren in Rusland?
1) Gestolen van het Oekraïense leger.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:14 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij weten ze de precieze locaties van al die dingen, en was er niet één vermist, of afgevuurd vanuit Oekraïne.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:24 schreef RetepV het volgende:
[..]
1) Gestolen van het Oekraïense leger.
2) Overlopers van het Oekraïense leger die het apparaat aan de separatisten hebben overgedragen.
Met punt 2 hebben ze meteen de mensen erbij die het ding kunnen bedienen.
Vanmiddag gedownload en gezien, gaat tot ongeveer gistermiddag, toen de trein werd geïnspecteerd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of is het sensatie ?
Ik weet niet of je ooit de binnenkant van een dashboard hebt gezien van een buk lanceersysteem maar de kans dat je een jumbo kan vliegen door een op 1 van de knopjes te drukken is groter dan dat je uberhaupt het lichtknopje kan vinden in zo een cabine van zo een lanceercontrole systeem.quote:
ik zit naar aanleiding van je quote weer het filmpje van BUK op vrachtwagen te bekijken, met name het kenteken: XP464250? zwarte plaat met witte letters/cijfers, uit welk land komt die combinatie? oekraine en rusland zie ik zo gauw even niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:02 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je een dergelijke optie open moet houden. De rebellen hebben echter de schijn wel tegen.
Spotify dus.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:24 schreef Snowballed het volgende:
Ik was even weg..
Is deze al gepost?
21:58 uur
Geen reclame op radio en televisie
Er wordt morgen op de dag van nationale rouw op geen enkele radio- of televisiezender van de publieke omroep reclame uitgezonden. Verder is er geen amusement op de tv-zenders en worden er op de radio geen spelletjes gespeeld. Ook wordt de muziek aangepast.
http://nos.nl/liveblog/67(...)-onderzoek-mh17.html
Dat word vage radio op 3fm...
Oke... ik denk niet dat iemand het op deze manier niet begrijpt..quote:
VS heeft dus geen geld voor een nieuwe oorlogquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:21 schreef TheVulture het volgende:
CNN sbs neem ik op.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:25 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kijken jullie naar CNN of naar sbs6 met die reportage
Geef even een gil als het interessant wordt op CNN, kan sbs niet opnemenquote:
Ik heb hem op CNN, en laatste nieuws is coming up zoals die kerel net zei.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:25 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kijken jullie naar CNN of naar sbs6 met die reportage
Dat zal lastig worden helaasquote:Rijkswaterstaat roept mensen op om niet stil te staan langs de route.
Als ie daar gegevens van de constructeur voor heeft ipv een bewering van hemzelf, dan wil ik dat geloven.Maar z'n bewering:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
OK, ok hij een SU25 kan hoger maar het wordt niet zo eenvoudig voor dat beestje om een 777 bij te houden. Zie ook: dit_Avation_Herald_artikeltje
[..]
Is onzin, geef me een vleugel dun en groot genoeg, een motor met minimaal vermogen, en het ding vliegt slechts enkele m/s, zal op geen enkele hoogte kunnen stijgen aan 100 ft/min, maar als je geduld genoeg hebt bereikt ie wel 10 km. Wat volgens hem dus onmogelijk zou zijn.quote:From an aerodynamics point of view it is impossible to reach 10,000 meters of altitude with a service ceiling at 7,000 meters unless energy of substantial excess speed is being converted into altitude.
Zal het niet te zien zijn via sbs gemist ofzo?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Geef even een gil als het interessant wordt op CNN, kan sbs niet opnemen
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:26 schreef eight het volgende:
[..]
VS heeft dus geen geld voor een nieuwe oorlog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |