Ik vind ook dat je een dergelijke optie open moet houden. De rebellen hebben echter de schijn wel tegen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:44 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nog iets.
Er is nog een kleine kans dat het een false-flag operatie van het Oekraïense leger is geweest. Dat ze met die BUK naar separatistisch gebied zijn gereden en het vliegtuig expres hebben neergeschoten.
Dan zouden ze daarna dus ontzettend brutaal gewoon met dat ding door Luhansk zijn gereden (overigens zie ik amper verkeer, dus hoe laat was het eigenlijk, dat ze daar reden?).
Iets wat dit een beetje sterker maakt (maar echt sterk is het niet;)), is dat de BUK lanceerinstallatie op een vrachtwagen is geladen. Daar is dan niet meer aan te zien of het om een Oekraïens legervoertuig gaat, omdat de markering op het voertuig staat en niet op de lanceerinstallatie. Daarnaast is een vrachtwagen een stuk sneller.
ALS ik zo'n sterk staaltje zou uithalen, dan zou ik het op die manier doen. Moeilijk te identificeren en snel weer weg. Het enige dat ik zou moeten voorkomen is dat ik door een wegversperring gestopt wordt. Snel Luhansk in, voor die camera langs (die wisten ze al te zitten, er waren al meerdere beelden van gepost), en dan snel weer terug naar west-Oekraine, voordat iemand wakker wordt.
Overigens valt het me ook op dat de BUK in zuidoostelijke richting rijdt, op die weg. Als ik naar Rusland wilde vluchten met dat ding, dan zou ik in noordoostelijke richting aan het rijden zijn, de andere kant op. En eigenlijk zou ik helemaal niet daar zijn, maar op de snelweg die er naast ligt.
Maar wie weet probeerden ze een wegversperring te omzeilen.
Mensen: dit is een theorie, geen complot. Haal het onderuit waar je kan, en voel je niet geroepen om er flames over te uiten. Ik zal niet boos worden, dus hoef je niet op voorhand al te gaan schreeuwen.
Bedankt.
Hebben ze letterlijk gezegd tussen nu en een uur?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:02 schreef Partypoeper het volgende:
CNN is iig begonnen met het goede programma. Tussen nu en een uur horen we het.
Geen stream hier, ik kijk tv
Ze zeiden dat het programma een uur zou duren en dat het bewijs in dit programma behandeld zou wordenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:03 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Hebben ze letterlijk gezegd tussen nu en een uur?
Dit dus... ik vind hem zo tenenkrommend onoprechtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanochtend vertelde hij dat hij dit weekend nog getwijfeld had of hij met een hoop bekende artiesten een nummer moest gaan maken.
Goddank niet van gekomen, maar het feit alleen al dat je het overweegt.
Nee want ze kunnen geen Nederlands.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:03 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Hebben ze letterlijk gezegd tussen nu en een uur?
Als dj is je functie het bespelen van de massa.. dat doet hij in dit geval ook. Alles wat die gozer uitkraamt komt op mij altijd tamelijk onecht over.. ook door dat popi-jopie taalgebruik altijd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verdenk hem er altijd van dat hij zich stiekem aftrekt bij dit soort dingen....
Ja, verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als dj is je functie het bespelen van de massa.. dat doet hij in dit geval ook. Alles wat die gozer uitkraamt komt op mij altijd tamelijk onecht over.. ook door dat popi-jopie taalgebruik altijd.
Werkt niet op ipad.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:04 schreef MangoTree het volgende:
CNN http://www.playlivenews.com/2010/08/watch-cnn-news-live/
NIet alle lichamen komen tegelijk aanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:05 schreef Blistering het volgende:
Het lijkt me toch sterk dat er morgen serieus ~150+ lijkwagens in een colonne gaan rijden, maar correct me if I'm wrong.
Vlaggen tussen zonsondergang en zonsopkomst mag niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:04 schreef sonnyspek het volgende:
Best indrukwekkend gezicht, zo'n straat bij mij vol met vlaggen halfstok.
Inderdaad, die eerste info is uitermate cruciaal!quote:
quote:
Per 50 komen ze aanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:05 schreef Blistering het volgende:
Het lijkt me toch sterk dat er morgen serieus ~150+ lijkwagens in een colonne gaan rijden, maar correct me if I'm wrong.
Dank je.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:04 schreef MangoTree het volgende:
CNN http://www.playlivenews.com/2010/08/watch-cnn-news-live/
Ja ik bedoel ook morgen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vlaggen tussen zonsondergang en zonsopkomst mag niet.
Nog niks, maar volgens de aankondiging horen we het binnen een uurquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:08 schreef Fokker89 het volgende:
Ik schakel net in. wat moet er te zien zijn op Cnn?
Nou met eerdere momenten met vlag halfstok.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het indrukwekkend is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |