In mijn voorbeeld waren de mensen die bij Duitsland wilde horen de regering in Kiev.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dus dan moet Nederland toch gewoon hard optreden tegen die minderheid separatisten en Duitsland op zijn vingers tikken?
Timmermans moet minister-president worden!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Buiten dat is het ook een erg goede spreker...
Zucht.....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:24 schreef So_Surreal het volgende:
Dat vliegtuig is toch gewoon neergeschoten door de Ukraïne om Europa en de VS in het conflict te betrekken ?
http://rt.com/news/174412-malaysia-plane-russia-ukraine/
ook de Krim?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo bijdehand? Doe eens niet alsof je tegen een achterlijke praat, want dat is niet zo. Ik ken de geschiedenis, ik ken het hele verhaal. Oekraine als land wou wel degelijk bij de EU, dat is mijn punt, en dat is een feit.
Ah, ik ben het gewoon met je eensquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
In mijn voorbeeld waren de mensen die bij Duitsland wilde horen de regering in Kiev.
Je maakt mijn punt dus duidelijk
Dat is niet waar? Waarom stemde Oekraïne dan in 2004 en 2010 op een pro-Russische president?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oekraine als land wou wel degelijk bij de EU, dat is mijn punt, en dat is een feit.
Alle feiten wijzen op het tegendeel. Bovendien is RT een propaganda medium van het Kremlin, dus niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:24 schreef So_Surreal het volgende:
Dat vliegtuig is toch gewoon neergeschoten door de Ukraïne om Europa en de VS in het conflict te betrekken ?
http://rt.com/news/174412-malaysia-plane-russia-ukraine/
Wie moet er dan onderhandelen..?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Timmermans moet minister-president worden!
Maar je ziet Oekraïne wel als één onverdeeld landquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo bijdehand? Doe eens niet alsof je tegen een achterlijke praat, want dat is niet zo. Ik ken de geschiedenis, ik ken het hele verhaal. Oekraine als land wou wel degelijk bij de EU, dat is mijn punt, en dat is een feit.
Na referendum bleek dat 95% van de Krim bij Rusland wilde horen.quote:
Het associatie verdrag.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat is niet waar? Waarom stemde Oekraïne dan in 2004 en 2010 op een pro-Russische president?
waaruit blijkt dat Oekraïne als land bij de EU wilde horen?
En de Chinese volkspartij krijg 99% van de stemmen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Na referendum bleek dat 95% van de Krim bij Rusland wilde horen.
Dan wil je niet bij de EU horen lijkt mij.
Nou, oa. dit: De meeste Oekraïners steunen de toetreding tot de EU. Dit zal echter alleen mogelijk zijn nadat vele wetswijzigingen en offers zijn gemaakt aan de Oekraïense kant."[6] Oekraïne stemde op 18 september 2013 voor een associatieovereenkomst met de EU.[7] Oekraïne zou eigenlijk op vrijdag 30 november van dat jaar een associatieakkoord met de EU ondertekenen.[7]quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat is niet waar? Waarom stemde Oekraïne dan in 2004 en 2010 op een pro-Russische president?
waaruit blijkt dat Oekraïne als land bij de EU wilde horen?
Argumenten ?quote:
Mja, lekker referendum met Rusland in je nek. Dat je dat nog gelooft...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Na referendum bleek dat 95% van de Krim bij Rusland wilde horen.
Dan wil je niet bij de EU horen lijkt mij.
Welke feiten doel jij precies dan op ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:26 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Alle feiten wijzen op het tegendeel. Bovendien is RT een propaganda medium van het Kremlin, dus niet te vertrouwen.
Precies, en dan had de originele burgemeester (democratisch verkozen) er altijd nog gezetenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dus dan moet Nederland toch gewoon hard optreden tegen die minderheid separatisten en Duitsland op zijn vingers tikken?
Heb ik dat gezegd? Ik doel alleen op het feit dat het westen bij elke onrust in die regio kans grijpt om nog wat zout op dequote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Oekraïeners en Georgiërs hebben geen menselijk besef?
En zijn in jouw ogen tegenstanders van Rusland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |