Top, satellietbeelden van gisteren, hahaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:02 schreef Snowballed het volgende:
Vers nieuws:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Ja, want ze kunnen daar niet eerst uitzoeken wie NLer is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:02 schreef roos94 het volgende:
Ik snap het niet, gaan alle lijken nou naar nl? Ook buitenlandse lichamen?
Nee er is even een geluidsprobleem met de verslaggever... dat word nu opgelost.. en ze proberen zo opnieuwquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Top, satellietbeelden van gisteren, haha
Ah, okequote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee er is even een geluidsprobleem met de verslaggever... dat word nu opgelost.. en ze proberen zo opnieuw
Wij hebben de leiding daarin gekregen... (en hebben ook de meeste expertise)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, want ze kunnen daar niet eerst uitzoeken wie NLer is.
Daar wordt je stil van...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:47 schreef Astasha het volgende:
https://www.facebook.com/%20virangnaa/posts/304142183080153
Ze worden daarna na het land van herkomst gebracht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:02 schreef roos94 het volgende:
Ik snap het niet, gaan alle lijken nou naar nl? Ook buitenlandse lichamen?
Eens, maar vooralsnog is er toch ook alleen sprake van het oosten? Daar is immers dat referendum op 11 mei gehouden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Het eind van het liedje is wel dat Rusland na een hoop oorlog en geweld en dood en verderf genoegen moet nemen met de Krim en afvallige deelrepubliekjes zoals Zuid-Ossetië en evt. Donetsk en Luhansk, terwijl de relatie van Rusland met de rest van Oekraïne en Georgië voor lange tijd verziekt is. De slag gewonnen maar de oorlog verloren, zo heet dat toch?
Misschien zou Poetin ook eens moeten proberen om e.e.a. via een charme-offensief op te lossen. Dat zou een hoop ellende schelen en uiteindelijk wel eens effectiever kunnen zijn.
En al die andere talenquote:
Buiten dat is het ook een erg goede spreker...quote:
LOL!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:58 schreef DeJori het volgende:
Goeie timing:twitter:cnni twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 11:47:06BREAKING: UK Home Office to hold independent inquiry into 2006 death of Russian spy Alexander #Litvinenko in London: http://t.co/y8AQkHOANI reageer retweet
Echt he, die hele speech, ik had gisteren kippenvel op m'n armen staan, was gewoon perfect.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Buiten dat is het ook een erg goede spreker...
Euh....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:10 schreef MrTorture het volgende:
[..]
En al die andere talenZelfs beter dan Ivo Niehe!
Een charme offensief werkt alleen als je met tegenstanders die menselijk besef hebben te maken hebt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:00 schreef Igen het volgende:
[..]
?
Misschien zou Poetin ook eens moeten proberen om e.e.a. via een charme-offensief op te lossen. Dat zou een hoop ellende schelen en uiteindelijk wel eens effectiever kunnen zijn.
Inderdaad, ik zeik altijd op ministers die beroerd Engels spreken, maar Timmermans spreekt echt goed Engels. Mag dus ook gezegd worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:11 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Echt he, die hele speech, ik had gisteren kippenvel op m'n armen staan, was gewoon perfect.
Haha ja, propganda werkt perfect.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:11 schreef Dibble het volgende:
[..]
Maar ik zal nu wel als pro worden bestempeld
Maar ook wát hij zei, over die politieke spelletjes en hoe met de lichamen werd omgegaan, keihard.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zeik altijd op ministers die beroerd Engels spreken, maar Timmermans spreekt echt goed Engels. Mag dus ook gezegd worden.
Europa?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha ja, propganda werkt perfect.
Of nog erger, je wordt als conspiracy theorist bestempeld
Open je ogen mensen. 90% van Oost-Oekraïne wil bij Rusland horen, waarom moet het Westen dat per se stoppen? Wie zijn wij?
Of juist andersom, dat mensen vinden dat je niet genoeg rouw toont omdat je toch nog even naar de AH wil omdat je er achter komt dat de melk voor je baby eerder op is...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Ook een reden waarom een officiële dag van nationale rouw zou falen. Je kan er wel om roepen, maar er zouden heel veel mensen alleen maar boos en verontwaardigd zijn dat alles dicht is etc.
Wie is Europa om te beslissen dat heel Oekraïne deel van de EU moet worden, terwijl ze dat niet willen?quote:
Er word/werd de laatste tijd anders ook behoorlijk geinvesteerd door westerse grondbezitters..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:11 schreef Dibble het volgende:
Oekraine is een gefaald deelstaat. Het kan niet functioneren zonder de USSR. Dat was al snel duidelijk naar de val.
Ik vind dat hij het sowieso goed doet. Die toespraak van hem in de VN is hard line, petje af voor die man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |