Nee hoor.. er zijn lijkwagens (busjes) waar er vier in gaan.. twee lades naast, en boven elkaarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze net zo goed gewoon stapelen, maar volgens mij gaan ze in Nederland qua transport nog wel een klus krijgen. Corrigeer me als ik het verkeerd heb, maar zover ik weet mag volgens de Wet op de Lijkbeschouwing maar 1 stoffelijk overschot per lijkwagen vervoerd worden. Dat worden dus een hoop wagens en ritjes. En dat geldt ook voor een los lichaamsdeel, zo klein als het kan zijn.
Nou voor allen hard genoeg dat ze allemaal dood zijn..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:46 schreef koekii het volgende:
Trouwens bij wie komt het crash het hardst aan? Bij de mensen die voorin of achterin het vliegtuig zaten?
Ze hebben al eerder een helikopter neergehaald, ze zouden daar ook door geraakt kunnen worden. Kulargument..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:45 schreef Loekie1 het volgende:
Is deze al langsgekomen, interview CNN met Alexander Borodai?
http://www.news.com.au/tr(...)izu68q-1226997307160
Hij komt wel geloofwaardig over. Waarom zo'n groot vliegtuig neerhalen, ze hadden zelf ook geraakt kunnen worden...
Oh misschien was ik het weer vergeten. In ieder geval, het is goed om te zien dat het Oekraiense leger wel ballen heeft om dat gevaarte sneaky sneaky het rebellengebied in te rijden en het dan pontificaal op het plein van de dorpsslager zet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die foto heb ik op de dag van het ongeluk gezien
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:46 schreef koekii het volgende:
Trouwens bij wie komt het crash het hardst aan? Bij de mensen die voorin of achterin het vliegtuig zaten?
Bij de nabestaanden...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:46 schreef koekii het volgende:
Ah, bedankt, neemt niet weg dat het nog steeds veel ritjes en busjes gaan worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee hoor.. er zijn lijkwagens (busjes) waar er vier in gaan.. twee lades naast, en boven elkaar
Ware het niet dat ze 2 dagen van tevoren nog een Antanov hadden neergehaald, dus dat argument gaat niet op.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:45 schreef Loekie1 het volgende:
Is deze al langsgekomen, interview CNN met Alexander Borodai?
http://www.news.com.au/tr(...)izu68q-1226997307160
Hij komt wel geloofwaardig over. Waarom zo'n groot vliegtuig neerhalen, ze hadden zelf ook geraakt kunnen worden...
ik ga ervanuit dat er gewoon een bloementransport vrachtwagen gebruikt gaat worden hoor..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah, bedankt, neemt niet weg dat het nog steeds veel ritjes en busjes gaan worden.
Die is toch veel kleiner?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:48 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ware het niet dat ze 2 dagen van tevoren nog een Antanov hadden neergehaald, dus dat argument gaat niet op.
Ik denk dat dit op een iets andere manier gaat.. maar dat weet ik niet...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah, bedankt, neemt niet weg dat het nog steeds veel ritjes en busjes gaan worden.
quote:
Ik weet dat het een smakeloos/onrespectvolle vraag isquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh misschien was ik het weer vergeten. In ieder geval, het is goed om te zien dat het Oekraiense leger wel ballen heeft om dat gevaarte sneaky sneaky het rebellengebied in te rijden en het dan pontificaal op het plein van de dorpsslager zet.
Ten eerste mag Borodai wel even opgehaald worden....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:48 schreef PicoMMP het volgende:
Als de lichamen in Nederland zijn en alle onderzoeken in Oekraine afgerond zijn, ben ik benieuwd naar wat er gaat gebeuren. Stel dat de Russen de daders zijn, wat gaat dat voor consequenties opleveren? Nederland/EU en Rusland zijn handelspartners, maar in hoeverre zijn we afhankelijk van Rusland? Volgens mij is Rusland eerder afhankelijk van ons (EU) omdat we gas importeren.
Als we het gas elders moeten halen wordt het duurder, maar we zullen niet zo snel zonder zitten. En misschien moeten we ook eens verder kijken. De steentijd is ook niet voorbij gegaan omdat de stenen op waren.
Moet het niet een een officiele lijkwagen zijn (of zo'n busje).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:49 schreef Parzival het volgende:
[..]
ik ga ervanuit dat er gewoon een bloementransport vrachtwagen gebruikt gaat worden hoor..
als dat ding voorin ontploft is.. (waar het op lijkt) .. lijkt me dat je achterin nog de meeste kans zou kunnen hebben gemaakt.. mits je nog wat andere drukgolven ed hebt kunnen overleven.. maar in principe zou je achterin iets meer mee hebben kunnen krijgen van wat er aan de hand was..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:50 schreef koekii het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat het een smakeloos/onrespectvolle vraag ismaar iemand vroeg het ook al in dit topicreeks maar ik kon zijn antwoord vinden dus vandaar.
Shrapnell bewijzen aan de voorkant vooral, dus daar was de impact het grootst.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:46 schreef koekii het volgende:
Als wij importeren vanuit Rusland, dan is Rusland afhankelijk van ons. Echt joh?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:48 schreef PicoMMP het volgende:
Volgens mij is Rusland eerder afhankelijk van ons (EU) omdat we gas importeren.
In dit soort noodsituaties is de wet ondergeschikt waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet het niet een een officiele lijkwagen zijn (of zo'n busje).
Ik ga even die wet zoeken....
Die heeft nog de Russische nationaliteit meen ik, dus dat gaat ook niet zo snel gebeurenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ten eerste mag Borodai wel even opgehaald worden....
Die heeft wel het 1 en ander uit te leggen lijkt me..
Wrs wel, misschien 5 seconden of zo, totdat je zelf ook buiten bent. Tot je verbazing wrs, en die duurt wrs vrij kort...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:51 schreef Parzival het volgende:
[..]
als dat ding voorin ontploft is.. (waar het op lijkt) .. lijkt me dat je achterin nog de meeste kans zou kunnen hebben gemaakt.. mits je nog wat andere drukgolven ed hebt kunnen overleven.. maar in principe zou je achterin iets meer mee hebben kunnen krijgen van wat er aan de hand was..
Komt omdat er veel users zijn die er niet bovenop (kunnen) zittenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:51 schreef MPC60 het volgende:
Dit topic is ook een en al herhaling geworden. Wel goed nieuws dat de lichamen eindelijk naar huis komen.
Kijk nog eens in de OP. Daar staat het meest waarschijnlijke scenario van hoe en wat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:50 schreef koekii het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat het een smakeloos/onrespectvolle vraag ismaar iemand vroeg het ook al in dit topicreeks maar ik kon zijn antwoord vinden dus vandaar.
Kloptquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:52 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Komt omdat er veel users zijn die er niet bovenop (kunnen) zitten
Het is een zelfuitgeroepen mafkees.. en Putin heeft verklaard dat hij niets met hem van doen heeft...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heeft nog de Russische nationaliteit meen ik, dus dat gaat ook niet zo snel gebeuren
Ja. Net zoals de Albert Heijn ook afhankelijk van de klanten is ipv. andersom.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Als wij importeren vanuit Rusland, dan is Rusland afhankelijk van ons. Echt joh?
Niet heel veel kleiner. Afhankelijk van de uitvoering is een Boeing 777 tussen de 64 en 74 meter lang, met een spanwijdte van 61 tot 65 m.quote:
twitter:PaulSonne twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 09:53:44People keep asking what the rebels got in exchange for black boxes. Seems trade was tiny semblance of political legitimacy. #MH17 reageer retweet
Deze had ik nog niet eerder gezienquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:41 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Foto genomen in Torez op de ochtend van 17 juli, ongeveer 8-10 km van de crash site.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja. Net zoals de Albert Heijn ook afhankelijk van de klanten is ipv. andersom.
Kan het niet zo snel vinden, maar dat vraag ik me af.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:51 schreef Snowballed het volgende:
[..]
In dit soort noodsituaties is de wet ondergeschikt waarschijnlijk
Zullen we deze winter merken. Oekraine weigert te betalen dus Rusland gaat sowieso afsluiten. iedereen is momenteel voorraden aan het aanleggen, en er zijn nog andere pijplijnen, maar of die gaan volstaan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:48 schreef PicoMMP het volgende:
Als de lichamen in Nederland zijn en alle onderzoeken in Oekraine afgerond zijn, ben ik benieuwd naar wat er gaat gebeuren. Stel dat de Russen de daders zijn, wat gaat dat voor consequenties opleveren? Nederland/EU en Rusland zijn handelspartners, maar in hoeverre zijn we afhankelijk van Rusland? Volgens mij is Rusland eerder afhankelijk van ons (EU) omdat we gas importeren.
Als we het gas elders moeten halen wordt het duurder, maar we zullen niet zo snel zonder zitten. En misschien moeten we ook eens verder kijken. De steentijd is ook niet voorbij gegaan omdat de stenen op waren.
Zoals ik het nu zie: Rusland moet hulp aan de separatisten stop zetten. Geen wapentuig meer daarnaar toe. Oekraïne zal dan haar soevereiniteit moeten bevechten daar, wrs kost dat veel levens,of misschien niet. Laat Russen vertrekken naar Rusland. De daders zullen worden berecht in een Oekraïens gerechtshof, en krijgen 20 jaar, voor doodslag x 315. Er zijn wel verzachtende omstandigheden. Borodai vertrekt naar Rusland.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:48 schreef PicoMMP het volgende:
Ze ontkennen uberhaupt dat ze wapens leveren. Dus dat wordt lastig stop zetten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zoals ik het nu zie: Rusland moet hulp aan de separatisten stop zetten. Geen wapentuig meer daarnaar toe.
Ja, maar dat valt wel aan te tonen. Nu al.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ze ontkennen uberhaupt dat ze wapens leveren. Dus dat wordt lastig stop zetten.
Dat gaat natuurlijk allemaal in het geheim hé.
twitter:maxseddon twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 09:59:24The rebels have removed their #MH17 memorial from their headquarters & left it in the lobby of the Malaysians' hotel. http://t.co/wDPAoGuVse reageer retweet
Ze kunnen moeilijk gaan verklaren dat ze stoppen met het leveren van wapens. Die leveren ze immers niet. Althans, dat beweren ze.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zoals ik het nu zie: Rusland moet hulp aan de separatisten stop zetten. Geen wapentuig meer daarnaar toe. Oekraïne zal dan haar soevereiniteit moeten bevechten daar, wrs kost dat veel levens,of misschien niet. Laat Russen vertrekken naar Rusland. De daders zullen worden berecht in een Oekraïens gerechtshof, en krijgen 20 jaar, voor doodslag x 315. Er zijn wel verzachtende omstandigheden. Borodai vertrekt naar Rusland.
En Nederland, het zal een tijd lang een litteken blijven. Maar uiteindelijk krijgt het een plaats, idem andere naties.
Ik las van de week dat Oekraïne een verzoek had gedaan voor berechting via het Internationaal Strafhof, maar ik weet niet of Rusland dat erkent en of er überhaupt een uitleveringsverdrag is (en of dat verhaal eigenlijk wel waar is).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zoals ik het nu zie: Rusland moet hulp aan de separatisten stop zetten. Geen wapentuig meer daarnaar toe. Oekraïne zal dan haar soevereiniteit moeten bevechten daar, wrs kost dat veel levens,of misschien niet. Laat Russen vertrekken naar Rusland. De daders zullen worden berecht in een Oekraïens gerechtshof, en krijgen 20 jaar, voor doodslag x 315. Er zijn wel verzachtende omstandigheden. Borodai vertrekt naar Rusland.
Rusland heeft zn handen officieel van de separatisten afgetrokken.. die zijn dus vogelvrij..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las van de week dat Oekraïne een verzoek had gedaan voor berechting via het Internationaal Strafhof, maar ik weet niet of Rusland dat erkent en of er überhaupt een uitleveringsverdrag is (en of dat verhaal eigenlijk wel waar is).
Dan moeten ze dat eerst doen. Vooralsnog hoor je van beide partijen alleen maar beweringen, niemand komt met bewijzen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar dat valt wel aan te tonen. Nu al.
Het valt gewoon aan te tonen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:03 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk gaan verklaren dat ze stoppen met het leveren van wapens. Die leveren ze immers niet. Althans, dat beweren ze.
Officiëel ja. Er zitten immers nog steeds Russische soldaten daar.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:05 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Rusland heeft zn handen officieel van de separatisten afgetrokken.. die zijn dus vogelvrij..
Ik had juist gehoord dat het via een Oekraïens gerechtshof zou gaan. Het Strafhof zou een oorlogsmisdaad inhouden. Ons OM is iig ook naar Oekraïne gegaan, zal afwachten zijn wat zij concluderen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las van de week dat Oekraïne een verzoek had gedaan voor berechting via het Internationaal Strafhof, maar ik weet niet of Rusland dat erkent en of er überhaupt een uitleveringsverdrag is (en of dat verhaal eigenlijk wel waar is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |