Lijkt wel op de McLaren van 2005 in die zin.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mercedes heeft geen betrouwbaarheid blijkt wel.
Red Bull 2010quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Lijkt wel op de McLaren van 2005 in die zin.
1 keertje meer toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:06 schreef Twieki het volgende:
Ten opzichte van Rosberg heeft Hamilton echt veel pech zeg. Het lijkt Vettel - Webber 2013 wel.
Zie de OP een paar posts geleden...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:08 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Geen enkele stream werkt voor me
Die werkt ook nietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie de OP een paar posts geleden...
Goede kans voor zeker één auto.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Caterham en Marussia hebben nu wel een redelijke kans op Q2
Vettel heeft 3 overwinningen verloren door autoproblemen toen (Australie, Bahrein, Korea)quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:11 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Dat waren gwn domme coureurs
Die ook inderdaad, maar McLaren 2005 was het eerste wat in me opkwam.quote:
Helemaal als die auto van Grosjean ook niet echt lekker snel gaat op het moment.quote:
Valt wel mee. 3 races is niet veelquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vettel heeft 3 overwinningen verloren door autoproblemen toen (Australie, Bahrein, Korea)
Turkije, Groot-Brittannië en Hongarije was wel gewoon dom ja.
Vooral bij Hamilton.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot aan Canada leek er echt geen vuiltje aan de lucht voor Merc, maar de laatste races gaat wel echt alles mis
Tegenwoordig is dat veel voor een topteam.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Valt wel mee. 3 races is niet veel
prima tochquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot aan Canada leek er echt geen vuiltje aan de lucht voor Merc, maar de laatste races gaat wel echt alles mis
evenveel als Button in de laatste 3 jaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Valt wel mee. 3 races is niet veel
Niet overdrijven.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:19 schreef opreis het volgende:
[..]
evenveel als Button in de laatste 3 jaar.
Italianen, he? Sinds die de leiding hebben daar is het bergafwaarts gegaanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:19 schreef Zorro het volgende:
Goed gepland van Ferrari. Nieuwe mensen aan de leiding werkt uitstekend.
De tijd die Kimi had was al veel te traag om zeker te zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ferrari![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heeft Kimi eindelijk een beetje snelheid, verprutsen ze het nog steeds![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De tijd die Kimi had was al veel te traag om zeker te zijn
Hij leek in de vrije trainingen gwn snelquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is geen Bottas hequote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raikkonen ook nog in zijn 'thuisgrandprix'
Dit, 7 tienden langzamer dan Alonso. Hij heeft er zelf net zoveel schuld aan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij denkt dat Bottas hier gaat winnen?quote:
Team moet hem gewoon naar buiten latenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dit, 7 tienden langzamer dan Alonso. Hij heeft er zelf net zoveel schuld aan.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raikkonen ook nog in zijn 'thuisgrandprix'
Bottas vindt dit toch zijn thuis grand prix. Kimi niet...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat Bottas hier gaat winnen?
Team had hem gwn naar buiten moeten sturenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dit, 7 tienden langzamer dan Alonso. Hij heeft er zelf net zoveel schuld aan.
Dat ook uiteraard, maar Kimi is natuurlijk ook niet geheel onschuldig in deze.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Team moet hem gewoon naar buiten laten
Als Ferrari-coureur is Monza natuurlijk je echte thuisrace, ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:25 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
[..]
Bottas vindt dit toch zijn thuis grand prix. Kimi niet...
Terwijl Raikkonen gewoon ouderwets hard aan het stampen is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:19 schreef Zorro het volgende:
Goed gepland van Ferrari. Nieuwe mensen aan de leiding werkt uitstekend.
Die heb ik gemistquote:
Ik verbaas me iedere GP weer over de strategische keuzes van de teams, net als de pitstop strategie van Button in Hockenheim.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:25 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Team had hem gwn naar buiten moeten sturen
Nee, hij had een tweede run moeten maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat ook uiteraard, maar Kimi is natuurlijk ook niet geheel onschuldig in deze.
Weet niet meer welk team, en ook niet welke rijder, maar ik zou zweren dat er vorige week nog een brandje was.quote:
fiat tochquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:26 schreef Twieki het volgende:
[..]
Weet niet meer welk team, en ook niet welke rijder, maar ik zou zweren dat er vorige week nog een brandje was.
McLaren is strategisch dan ook het slechtste team in F1. Drm zijn ze niet top team waardig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:26 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik verbaas me iedere GP weer over de strategische keuzes van de teams, net als de pitstop strategie van Button in Hockenheim.
Kvyat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:26 schreef Twieki het volgende:
[..]
Weet niet meer welk team, en ook niet welke rijder, maar ik zou zweren dat er vorige week nog een brandje was.
Dat is Williams toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:27 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
McLaren is strategisch dan ook het slechtste team in F1. Drm zijn ze niet top team waardig.
Kvyat, STR.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:26 schreef Twieki het volgende:
[..]
Nee... hun pitstops zijn prima.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:28 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Die hebben de slechtste pitstops. McLaren is ook hier 2de.
Jawel, aangezien hij nog niet zeker was had het team hem naar buiten moeten sturen. Dat hebben ze niet gedaan, dus fout van het team.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat ook uiteraard, maar Kimi is natuurlijk ook niet geheel onschuldig in deze.
+Magnussenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bottas, Hulkenberg en Kvyat verdienen wel een overwinning.
Ik heb Bottas en 2x Toro Rosso, dus Bottas, Kvyat en Vergne moeten het goed doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:30 schreef Nattekat het volgende:
Kvyat
Ik wist dat aan hem vasthouden voor nog een race de beste keus was
Ik heb al 5 races op rij Massa, Kvyat en STR. Niet echt de gelukkigste combiquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Bottas en 2x Toro Rosso, dus Bottas, Kvyat en Vergne moeten het goed doen.
Mijn andere coureur noem ik maar niet.
Button doet het niet eens zo slecht. Na volgend seizoen mag die wel stoppen. Alonso is ook oud btwquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso moeten de oudjes eens weg. Button en Raikkonen is over.
Massa boven Bottas verkiezenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al 5 races op rij Massa, Kvyat en STR. Niet echt de gelukkigste combi
Eensquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso moeten de oudjes eens weg. Button, Massa en Raikkonen is over.
Maar het ongeluk voor Massa zal morgen wel weer komen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al 5 races op rij Massa, Kvyat en STR. Niet echt de gelukkigste combi
Maar die heeft het niveau nog.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:32 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Button doet het niet eens zo slecht. Na volgend seizoen mag die wel stoppen. Alonso is ook oud btw
Massa haalde toen wel mooi polequote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Massa boven Bottas verkiezen!!!
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al mag Alonso ook wel stoppen na 2015. Maar ja, die 3e titel he. Had gewoon 2010 moeten winnen
Zat rr wel in. Williams moet het meer hebben van de snellere circuits.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:34 schreef opreis het volgende:
RB hier best of the rest?
Met wat geluk kan Vettel nog een onbrekend circuit op zn naam zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |