Geen lid van de UNSC toch?quote:
Yepquote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef superworm het volgende:
Zitten we gewoon als FOK! met z'n allen naar de VN-stream te kijkenWie had dat durven denken.
Ben toch blij dat de VN bestaat.
Nog een keerquote:
Tja, ach, het is niet veel beter dan een journaliste die voor een aardig salaris een beetje door andermans bezittingen gaat lopen bladeren. Ik zou zeggen, geef zo een kerel 2 biertjes als bedankje voor het werk dattie verzet heeft en laat em die kindertekening lekker boven zijn bed hangen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef marcodej het volgende:
Nu bij Nieuwsuur een mijnwerker die heeft geholpen bij de berging: voor twee bier wilde hij wel de kindertekening laten zien die hij had gevonden.
Ach jeetje. Gaat prima met mijn Engels hoor, maar dit hoorde ik niet helemaal goed en kan toch zijn dat er een woord is dat ik níet ken. Daarom vraag ik het. Maar chapeau hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goede kennis van de Engelse taal, chapeau.
Zn speech is ingestudeerd, nog zo'n kernmerk. Accentloos spreken, dat krijg je enkel als je een tekst vantevoren heb moeten leren.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef Jahr00n het volgende:
hoe ken die timmerman zo sjiek engels praten
Dom... eerder gewiekst. Rutte/VS weten dingen maar zeggen het niet, Rusland weet dingen maar zegt het niet. Is een groot potje blufpoker lijkt soms wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Eigenlijk wel moedeloosmakend wanneer je moet toezien dat de mensen in de cirkel van macht al zo ontoegelijk dom zijn, en dan onze politici (waarvan ik het al wist) zo dom te zien zijn en in een staaltje acteren trappen wat nieteens de amateurs op broadway had gehaald.
En dan krijg je nog het volk... tja.. :/
Even het gebied vergroten met Ome Putin voor de NAVO of VN kan besluiten om al dan niet in te grijpen over een week of 6 nadat de eerste NL/USA opzet vastloopt in het Amerikaanse congres en Obama voor lul staat.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef ACT-F het volgende:
Ondertussen zijn in Donetsk de separatisten zich steeds verder aan het mobiliseren. Ok, de lichamen zijn weg, maar gaat het onderzoek nog veilig plaatsvinden?
blablablablablablablaquote:Op maandag 21 juli 2014 22:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Eigenlijk wel moedeloosmakend wanneer je moet toezien dat de mensen in de cirkel van macht al zo ontoegelijk dom zijn, en dan onze politici (waarvan ik het al wist) zo dom te zien zijn en in een staaltje acteren trappen wat nieteens de amateurs op broadway had gehaald.
Je hebt je punt gemaakt hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 22:26 schreef BaajGuardian het volgende:
twitter:maxseddon twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:26:21The Malaysians drive off to Borodai's office. #MH17 http://t.co/ZbsdqAqamh reageer retweet
nu leg je de emotie er te dik opquote:Op maandag 21 juli 2014 22:26 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben van mening dat jij beter de internetkabel uit de computer kan halen voordat de aivd je komt ophalenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Thugquote:Op maandag 21 juli 2014 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach jeetje. Gaat prima met mijn Engels hoor, maar dit hoorde ik niet helemaal goed en kan toch zijn dat er een woord is dat ik níet ken. Daarom vraag ik het. Maar chapeau hoor![]()
alsof amerika nog een werkelijk eigen leger heeft, dat schikt zich ook naar de corporaties in 'office'.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee man ik ben tegen een EU leger, dat kunnen de Amerikanen niet onder de duim houden dombo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |