Ja duidelijk, ik laat me extreem bedonderenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij laat je net zo goed bedonderen. Alleen dan door de tegenpartij.
semanticsquote:Op maandag 21 juli 2014 22:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
alsof amerika nog een werkelijk eigen leger heeft, dat schikt zich ook naar de corporaties in 'office'.
Tsk. Als je zo goed historie kent weet je ook dat het gevaarlijk is om jezelf boven anderen te stellenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja duidelijk, ik laat me extreem bedonderenik kijk geeneens naar wat 'de tegenpartij' zegt, ik ken simpelweg de historie beter dan jullie.
Koop een taart en vier het.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja duidelijk, ik laat me extreem bedonderenik kijk geeneens naar wat 'de tegenpartij' zegt, ik ken simpelweg de historie beter dan jullie.
Ja, dat zal het zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 22:28 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ken simpelweg de historie beter dan jullie.
twitter:kolyandr twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:28:052.5 hrs waiting for Donetsk militia head to hand over mh17 black boxes to the Malaysians. Venue changed for 3d time despite curfew reageer retweet
Die foto ookquote:Op maandag 21 juli 2014 22:28 schreef Falco het volgende:
Dat gedoe met die Maleisiërs en de zwarte doos is net een ordinaire gangsterfilm. Maar op zich wel logisch dat de overhandiging in een ander gebouw gaat plaatsvinden.
Neutraal... hij voed de 'woede' en insinueerd meerdere malen dat de geruchten uit kiev waar zijn met zn opmerkingen over looten van bezittingen en het niet haast maken van het verzorgen van de transporten.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Timmermans' toespraak was aardig neutraal. Jij bent degene die neutraliteit gelijk als anti-Russisch en pro-Amerikaans ziet. Met zo'n instelling lijkt het me voor jou beter als je hier opsodemietert en ergens heen gaat waar men dezelfde kijk op de wereld heeft.
Wat wil je ook, de pro-Russische terroristen zijn ook gewoon ordinaire criminelen, georganiseerde misdaad.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:28 schreef Falco het volgende:
Dat gedoe met die Maleisiërs en de zwarte doos is net een ordinaire gangsterfilm
daar heeft hij natuurlijk wel een puntjequote:Op maandag 21 juli 2014 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Neutraal... hij voed de 'woede' en insinueerd meerdere malen dat de geruchten uit kiev waar zijn met zn opmerkingen over looten van bezittingen en het niet haast maken van het verzorgen van de transporten.
Toch blijf ik dat onzin vinden. Zo ver we hebben kunnen zien, hebben de separatisten, de mijnwerkers en de locals alle lijken geborgen en in bodybags gestopt. Ze hebben een gekoelde trein geregeld terwijl ze ook nog een oorlog aan het voeren zijn en hebben gezorgd dat dat ding ook nog eens alle lijken koelde. Ondertussen hebben ze eventueel de mensen van de OVSE tegen gehouden en hebben ze enkele dagen moeten wachten totdat er welgeteld drie Nederlandse experts ter plaatse waren. Die drie gasten hadden ook niet 300 lijken kunnen bergen. En ook de mensen van de OVSE zijn er niet om lijken te bergen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:27 schreef superworm het volgende:
NOS:
Harde woorden Timmermans bij VN
Toegevoegd: maandag 21 jul 2014, 22:23
Timmermans is woedend dat het zo lang duurt voordat de slachtoffers uit het rampgebied zijn gehaald. "Tot ik sterf zal ik niet begrijpen dat het zo lang duurde voordat reddingswerkers hun moeilijke werk mochten doen, en dat menselijke resten gebruikt zijn als politiek spelletje. Ik hoop dat ik dat nooit meer hoef te zien."
Zijn we er al papa?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:29 schreef DeJori het volgende:
[..]twitter:kolyandr twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:28:052.5 hrs waiting for Donetsk militia head to hand over mh17 black boxes to the Malaysians. Venue changed for 3d time despite curfew reageer retweet
Die foto ook
[ afbeelding ]
Muziekje op de achtergrond: Baby don't hurt me * bewegende hoofdjesquote:Op maandag 21 juli 2014 22:29 schreef DeJori het volgende:
[..]twitter:kolyandr twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:28:052.5 hrs waiting for Donetsk militia head to hand over mh17 black boxes to the Malaysians. Venue changed for 3d time despite curfew reageer retweet
Die foto ook
[ afbeelding ]
Dat laatste dus.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:27 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
ThugMaar ik dacht eerst ook dat hij fuck zei, misschien hoopte ik dat ook wel
![]()
Daar zijn gewoon beelden en zelfs ooggetuigenverslagen van, dus ik snap niet hoe je dat 'geruchten' kunt noemen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Neutraal... hij voed de 'woede' en insinueerd meerdere malen dat de geruchten uit kiev waar zijn met zn opmerkingen over looten van bezittingen en het niet haast maken van het verzorgen van de transporten.
Ik hoop dat we ze nog terug zienquote:Op maandag 21 juli 2014 22:29 schreef DeJori het volgende:
Die foto ook
[ afbeelding ]
Kijk, een keer wat anders dan je hangende LP.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
twitter:ChristopherJM twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:29:55Asked if #MH17 black box would be handed over tonight, Malaysia delegation tells me, "we have no idea." http://t.co/0oFcUBIyaO reageer retweet
Ah ja, nou zijn dat al "geruchten uit Kiev" geworden? Je maakt jezelf totaal belachelijk zo.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is inherent aan een dergelijk ongeluk.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk bang dat er nog heel wat lichaamsdelen liggen.
NOS zal 'm zo wel geupload hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:31 schreef Qwea het volgende:
speech toevallig al online? kan hem zo snel niet vinden.
Nog niet. Nieuwsuur herhaalt hem zometeen en daarna komt ie op die UN website onder de livestream als het goed is.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:31 schreef Qwea het volgende:
speech toevallig al online? kan hem zo snel niet vinden.
Wel stoere mannen die Maleisiërs.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:31 schreef Scrummie het volgende:
Als ik die verhalen lees over black boxes enzo, zie ik ergens ver weg Jack Bauer daar in die bus zitten. Wachtend op z'n kans.
geldquote:Op maandag 21 juli 2014 22:32 schreef Jahr00n het volgende:
waarom zouden die schurken de zwarte dozen afstaan? of hebben ze de belangrijke data er af gesloopt
Die is vast nog moe van het fietsen van gisteren.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:31 schreef Scrummie het volgende:
Als ik die verhalen lees over black boxes enzo, zie ik ergens ver weg Jack Bauer daar in die bus zitten. Wachtend op z'n kans.
twitter:wijnbardivino twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:29:05Bravo Timmermans op #cnn geen politiek gelul dit keer. Fake Russen gooien letterlijk onze kinderen in een trein. Ik ben misselijk #mh17 reageer retweet
Ze hadden de zwarte dozen al een paar dagen (was gewoon te zien op beelden).quote:Op maandag 21 juli 2014 22:32 schreef Jahr00n het volgende:
waarom zouden die schurken de zwarte dozen afstaan? of hebben ze de belangrijke data er af gesloopt
Ja naja gewieksts in de context van het volk, en de komedie.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:26 schreef superworm het volgende:
[..]
Dom... eerder gewiekst. Rutte/VS weten dingen maar zeggen het niet, Rusland weet dingen maar zegt het niet. Is een groot potje blufpoker lijkt soms wel.
Ja, je komt duidelijk erg belezen over.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zouden ze ook aan te passen zijn?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze hadden de zwarte dozen al een paar dagen (was gewoon te zien op beelden).
Daarmee hebben ze tijd genoeg gehad om de gegevens eerst te analyseren.
Omdat ze geen keus hebben. Als ze ze achterhouden zitten ze ook fout.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:32 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:32 schreef Nintex het volgende:
Geeft de FSB per ongeluk de zwarte doos van de MH370, worden conspiracy denkers helemaal leip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |