Dit topic was een jaar lang zo dood als een pierquote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet overdreven. Al helemaal niet als je merkt dat een aantal users hun favoriete topic niet meer terug herkennen. Heb er weinig problemen mee dat er ook ineens andere mensen mee posten, integendeel zelfs, het kan alleen maar gezelliger worden.
Het is alleen jammer dat jullie al een vaste groep hebben die ineens allemaal hier gaan posten en ook allemaal naar elkaar toe trekken. Dan kan ik me voorstellen dat de mensen die hier de laatste tijd komen dat als irritant ervaren.
Er hing hier een relaxte sfeer waar mensen over van alles konden praten, een grapje hier en daar maar ook af en toe goed serieus en dat is naar mijn mening verdwenen in 3/4 topics. Zeker na bepaalde opmerkingen en het feit dat er eigenlijk gewoon een SEX SC meet wordt gepland onder het mom van de Relatie SC.
En de 'nieuwe' users zijn oude users van dit topic, kan best maar waarom zijn jullie dan niet gebleven. Niet ineens je 'plek' gaan opeisen als je deze al een keer verlaten hebt. Om even in relatie termen te spreken, je gaat ook niet weg van je huidige vriend/vriendin om naar je ex te gaan met de reden "ja zij wilt niet meer"
Zo en nu terug naar de SC, voor discussies zie ik de dm's wel tegemoet.
Hoi, ik ben rival!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef aeque het volgende: [..] Ik vind het nog steeds niet overdreven. Al helemaal niet als je merkt dat een aantal users hun favoriete topic niet meer terug herkennen. Heb er weinig problemen mee dat er ook ineens andere mensen mee posten, integendeel zelfs, het kan alleen maar gezelliger worden. Het is alleen jammer dat jullie al een vaste groep hebben die ineens allemaal hier gaan posten en ook allemaal naar elkaar toe trekken. Dan kan ik me voorstellen dat de mensen die hier de laatste tijd komen dat als irritant ervaren. Er hing hier een relaxte sfeer waar mensen over van alles konden praten, een grapje hier en daar maar ook af en toe goed serieus en dat is naar mijn mening verdwenen in 3/4 topics. Zeker na bepaalde opmerkingen en het feit dat er eigenlijk gewoon een SEX SC meet wordt gepland onder het mom van de Relatie SC. En de 'nieuwe' users zijn oude users van dit topic, kan best maar waarom zijn jullie dan niet gebleven. Niet ineens je 'plek' gaan opeisen als je deze al een keer verlaten hebt. Om even in relatie termen te spreken, je gaat ook niet weg van je huidige vriend/vriendin om naar je ex te gaan met de reden "ja zij wilt niet meer"
Zo en nu terug naar de SC, voor discussies zie ik de dm's wel tegemoet.
![]()
Ik heb woorden die je kunnen troostenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb 2 blauwe nagels op dit moment. Nu wil Fas vast geen seks hebben met me
Ja, heel nieuw. Nog nooit op R&P gepost en zoquote:
Je hebt een randje gemistquote:Op maandag 21 juli 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Onlangs gemaakt. Ook nog een voet in beeld voor de liefhebbers, zie ik.
Mooi kleurtje.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Voetenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Pls, die pens van mij wil je niet zien.quote:
Does not computequote:Op maandag 21 juli 2014 21:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb woorden die je kunnen troosten
'Dat wilt ze anders waarschijnlijk ook niet'
Omdat niet iedereen de feedback leest.quote:
Omdat je nog steeds de SEX SC kliekjes mentaliteit ziet.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Post dan ook gezellig mee
Het gaat nu toch ook leuk en gezellig?
Dat weet ik en heb ik ook geen problemen mee. Maar ik raad je dan aan om de laatste 2/3 topics voor de grote verhuizing te lezen en dan de 3 na de verhuizing. Dan merk je wel degelijk verschil.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:46 schreef Royco1 het volgende:
Sommige waren er nog steeds sporadisch natuurlijk.
En lighten up, it's only internet.
Precies! Schone leiquote:Op maandag 21 juli 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heel nieuw. Nog nooit op R&P gepost en zo.
Niet de jouwe, kut.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls, die pens van mij wil je niet zien.
Sowieso al niet, toch.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb 2 blauwe nagels op dit moment. Nu wil Fas vast geen seks hebben met me
Nee joh, helemaal niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben jij zo'n voetengeilert? Dat had ik niet achter je gezocht...
Zo veel is er niet verandert hoor, ik zat er in die topics ook al.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen de feedback leest.
[..]
Omdat je nog steeds de SEX SC kliekjes mentaliteit ziet.
[..]
Dat weet ik en heb ik ook geen problemen mee. Maar ik raad je dan aan om de laatste 2/3 topics voor de grote verhuizing te lezen en dan de 3 na de verhuizing. Dan merk je wel degelijk verschil.
Nou nou.quote:
Oh. Ik dacht om nog even lekker de discussie weer aan te zwengelen (wat je overigens goed lukt!).quote:Op maandag 21 juli 2014 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen de feedback leest.
[..]
Omdat je nog steeds de SEX SC kliekjes mentaliteit ziet.
[..]
Dat weet ik en heb ik ook geen problemen mee. Maar ik raad je dan aan om de laatste 2/3 topics voor de grote verhuizing te lezen en dan de 3 na de verhuizing. Dan merk je wel degelijk verschil.
Wel nieuwsgierig naar!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls, die pens van mij wil je niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |