Helemaal in Drenthe. Da's een eindje ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afwisselend in Assen en ergens in Oostenrijk.
Oh echt, wist niet dat je deels in Oostenrijk woonde!quote:Op maandag 21 juli 2014 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afwisselend in Assen en ergens in Oostenrijk.
kingstown is:quote:Op maandag 21 juli 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh echt, wist niet dat je deels in Oostenrijk woonde!
Niet dat ik het ooit gevraagd heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:19 schreef Tem het volgende:
[..]
kingstown is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was mijn tweede vraag, maar vond het wat opdringerig om te stellen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Mijn ouders zijn naar het Noorden verhuisd toen ik zelf nog heel jong was en ik ben hier dus ook opgegroeid. Afstand maakt me niet zoveel uit, maar de directe familie woont nog steeds redelijk in de buurt en dat wat in Schiedam woont heb ik weinig contact mee.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Helemaal in Drenthe. Da's een eindje ja.
Ik heb geen idee wie die gozer is en jij bent altijd de beleefdheid zelve met je nul notes, dus zo opdringerig zal je vraag ongetwijfeld niet zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]dat was mijn tweede vraag, maar vond het wat opdringerig om te stellen.
Dat is Rudi man, uit een oud Heineken reclamequote:Op maandag 21 juli 2014 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie die gozer is en jij bent altijd de beleefdheid zelve met je nul notes, dus zo opdringerig zal je vraag ongetwijfeld niet zijn.
Of je skileraar bent, dat was een typetje uit volgens mij een bierreclame.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie die gozer is en jij bent altijd de beleefdheid zelve met je nul notes, dus zo opdringerig zal je vraag ongetwijfeld niet zijn.
Ik ben eigenlijk in Purmerend opgegroeid. Ik kom hier net kijken, maar heb het naar mijn zin. Mijn ouders wonen wel in P'rend. Dus ik ga nog wel regelmatig heen en weer. Heb daar ook veel vrienden zitten. Maar ja het is maar een uurtje rijden, dus goed te doen. Purmerend zal altijd een bijzondere plek blijven voor mij.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn naar het Noorden verhuisd toen ik zelf nog heel jong was en ik ben hier dus ook opgegroeid. Afstand maakt me niet zoveel uit, maar de directe familie woont nog steeds redelijk in de buurt en dat wat in Schiedam woont heb ik weinig contact mee.
Toepasselijke TTquote:Op maandag 21 juli 2014 20:14 schreef Tem het volgende:
Dit had dan moeten zijn. Kingstowns hol uitwonen.
Evn opruimen enzo, straks weer terug!quote:
Nooit eerder gezien.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is Rudi man, uit een oud Heineken reclame
Lol nee, ik ben een koukleum eerste klas en skiën is echt helemaal niet mijn ding.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of je skileraar bent, dat was een typetje uit volgens mij een bierreclame.
Godverdomme dat is GEEN muziek dat is herrie.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Godverdomme dat is GEEN muziek dat is herrie.
Dat is zeker Jason die daar staat te 'zingen'quote:
Komt omdat je 286 bent. Anders heeft Webschip wel Psalm muziek voor jequote:Op maandag 21 juli 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond spit it out wel leuk. Maar dat was het wel.quote:
Een kerkorgel kan wel gruwelijk mooi zijn hoor. Deze man is een baas op een kerkorgel.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Komt omdat je 286 bent. Anders heeft Webschip wel Psalm muziek voor je
Ik heb die DVD, het album Disasterpieces vond ik wel goed. Spit it out is wel nice.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik vond spit it out wel leuk. Maar dat was het wel.
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Komt omdat je 286 bent. Anders heeft Webschip wel Psalm muziek voor je
Mooie variant op het origineel.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een kerkorgel kan wel gruwelijk mooi zijn hoor. Deze man is een baas op een kerkorgel.
Dit vind ik echt fokking mooi.
Dirty Dancing?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]met godmuziek heb ik helemaal niks. Ik ben meer van de disco en soul
Dan ga je toch lekker Dries Roelvink luisteren? Aardappelkut.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker Dries Roelvink luisteren? Aardappelkut.
Wat een taal weer.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker Dries Roelvink luisteren? Aardappelkut.
Lekker fris is anders, maar de mensen die daar mee te maken krijgen zijn wel wat gewend.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef Webschip het volgende:
Dat lijkt me een vreselijke lucht, die trein.
Dat moet ook wel. Ik heb nog nooit geroken hoe een lijk ruikt.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Lekker fris is anders, maar de mensen die daar mee te maken krijgen zijn wel wat gewend.
Ik wel, 2 keer, dat vergeet je niet meer.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat moet ook wel. Ik heb nog nooit geroken hoe een lijk ruikt.
Ruikt het naar rotte vis?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wel, 2 keer, dat vergeet je niet meer.
Ook niet met een container die zes weken in 35 graden zon heeft gestaan?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, het is nergens mee te vergelijken.
Nope, het is een heel typische geur.. je herkent het ook meteen bij een volgende keer.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ook niet met een container die zes weken in 35 graden zon heeft gestaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |