Dit dus. Maar ze zullen ook niet genegen zijn om bewijsstukken die gebruikt kunnen worden tijdens een internationaal tribunaal zomaar in de media te gooien. De Russen weten trouwens allang dat de Amerikanen raketlanceringen van SAM's kunnen volgen. Sowieso ligt Oekraïne al onder een vergrootglas van de internationale veiligheidsdiensten.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:25 schreef Nintex het volgende:
[..]
Amerikanen zitten in een lastig pakket. Als ze die satteliet beelden laten zien dan kunnen de Russen exact de posities achterhalen van de kijkhoeken van de Amerikanen en blindspots maken.
Ik denk als je concreet bewijs zoekt, je die niet gaat krijgen in deze zaak. Nooit.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:25 schreef PG18 het volgende:
Komt Amerika nog eens met bewijs eigenlijk? Steeds maar roepen dat ze bewijs hebben, maar het is tot nu toe alleen nog maar bij woorden gebleven toch?
Heb het live gezien vanaf het moment dat het tweede vliegtuig binnenvloog, en er werd meteen de suggestie gewekt dat het boze Palestijnen waren. In de dagen daarna werd de identiteit van de kapers en de link met AQ inderdaad vrij snel bekend.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow en ik maar denken dat het grote kritiekpunt bij 9/11 net is dat meteen de naam Osama Bin Laden en de namen van de kapers bekend werden. Jee zo leer je nog wat
Bush was heel simpel, 'Either you're with us or you're with the terrorists'. Hamas wilde ineens vrede met Israel, Putin zei Amerika op alle manieren te willen helpen, landen in het Midden Oosten zeiden massaal ja tegen het openstellen van het luchtruim etc., want iedereen was bang meegenomen te worden in de wraakactie. Je kunt veel zeggen van Bush, maar zeker in zijn eerste termijn hadden zijn vrienden/vijanden respect voor hem en zijn gezag.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er werd wel degelijk ook geroepen (zelfs door bush, al was het maar één keer) dat het palelstijnse conflict de root cause van 9/11 was en dat het difinitief opgelost moest worden.
Maar dat was na een paar dagen ook al weer weggeëbt.
Dat hebben ze toch al gegeven? YT filmpjesquote:Op maandag 21 juli 2014 20:25 schreef PG18 het volgende:
Komt Amerika nog eens met bewijs eigenlijk? Steeds maar roepen dat ze bewijs hebben, maar het is tot nu toe alleen nog maar bij woorden gebleven toch?
Het gaat hem helemaal niet om bewijs, hij wil vooraf twijfel zaaien in het bewijsquote:Op maandag 21 juli 2014 20:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk als je concreet bewijs zoekt, je die niet gaat krijgen in deze zaak. Nooit.
Daar ben ik bang voor.
Daar kunnen ze ook gewoon een iphone app voor gebruiken:quote:Op maandag 21 juli 2014 20:25 schreef Nintex het volgende:
[..]
Amerikanen zitten in een lastig pakket. Als ze die satteliet beelden laten zien dan kunnen de Russen exact de posities achterhalen van de kijkhoeken van de Amerikanen en blindspots maken.
Hij heeft natuurlijk wel gewoon gelijk. Rusland heeft geen vrije pers, alleen staatspropaganda, met een erg slechte geschiedenis. Hij heeft ook de statistieken aan zijn zijde.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:27 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Hier de laatste update uit de kindercrèche:
[..]
Hier past een mooie uitdrukking in het Engels bij: "Who are you going to believe, me or your lying eyes?"
Oh, shut up will you.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:25 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Die schoenen zijn ook niet zoveel waard.
schijnt een AWACS in de lucht te hebben gehangen, die zal het wel gezien hebben maar dat gaan ze niet online zetten natuurlijkquote:Op maandag 21 juli 2014 20:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Het meeste bewijs is vrij toegankelijk. Het echte werk zal wel beginnen zodra het onderzoek in het veld is afgerond en ze niets meer met de separisten hoeven te doen.
Misschien wachten de Amerikanen met onweerlegbaar(?) bewijs tot Poetin zich heeft vastgebeten in zijn versie van het verhaal.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Het meeste bewijs is vrij toegankelijk. Het echte werk zal wel beginnen zodra het onderzoek in het veld is afgerond en ze niets meer met de separisten hoeven te doen.
AWACS vliegen al sinds het begin van het conflict over Polen en de Baltische Staten als ik me niet vergis.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
schijnt een AWACS in de lucht te hebben gehangen, die zal het wel gezien hebben maar dat gaan ze niet online zetten natuurlijk
die moet dit gewoon gezien hebben lijkt mequote:Op maandag 21 juli 2014 20:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
AWACS vliegen al sinds het begin van het conflict over Polen en de Baltische Staten als ik me niet vergis.
Of tot alle lichamen dat gebied uit zijn en er geen afhankelijkheid meer is van de verschillende partijen.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien wachten de Amerikanen met onweerlegbaar(?) bewijs tot Poetin zich heeft vastgebeten in zijn versie van het verhaal.
Ja.. Daarom stappen journalisten op bij Russia Today en net hoorde ik op tv dat journalisten/pers niet mogen spreken over een neergeschoten vliegtuig.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Daar kunnen ze ook gewoon een iphone app voor gebruiken:
http://www.space.com/23225-iphone-app-spy-satellites.html
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gewoon gelijk. Rusland heeft geen vrije pers, alleen staatspropaganda, met een erg slechte geschiedenis. Hij heeft ook de statistieken aan zijn zijde.
http://rsf.org/index2014/en-index2014.php
Idd ook niet onverstandig.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of tot alle lichamen dat gebied uit zijn en er geen afhankelijkheid meer is van de verschillende partijen.
En toch kreeg ie bijna een schoen tegen zijn kop. Sowieso mensen die anno 2014 Bush nog de hemel inprijzen.quote:
Zoiets. Waarom al je kaarten al op tafel leggen als dit niet nodig isquote:Op maandag 21 juli 2014 20:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien wachten de Amerikanen met onweerlegbaar(?) bewijs tot Poetin zich heeft vastgebeten in zijn versie van het verhaal.
Ik vermoed dat de amerikanen heel goed weten wie het gedaan heeft, sterker nog, ik denk dat ze precies weten wie op wiens order het knopje heeft ingedrukt.quote:
Waar gaan ze heen danquote:Op maandag 21 juli 2014 20:34 schreef Snoepje5 het volgende:
Ah, willem alexander zit alweer bijna lachend in het zonnetje.
http://www.flightradar24.com/PHKBX/3ded7b0
Waarvoor ? Hij heeft dat vliegtuig niet neergeschoten. Als de separatisten dat hebben gedaan dan was het per vergissing als ik de geluidsopnamen die daarnet op het NOS journaal werden getoond kan geloven.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:33 schreef RijstNatie het volgende:
Wanneer krijgen we van die breedhoofd putin een excuses?
Lijkt me idd sterk dat 't anders is.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de amerikanen heel goed weten wie het gedaan heeft, sterker nog, ik denk dat ze precies weten wie op wiens order het knopje heeft ingedrukt.
In Syrie vallen iedere dag doden. Durft niemand zich mee te bemoeien. Nou ja die kant ging het dus nu ook op met Oekraine.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Toestemming gegeven? Hoe kom je daar nu bij?
En een paar doden? Doel je op dit vliegtuig?
in elk land vallen iedere dag dodenquote:
Als je een geweer aan een kleuter geeft en dat gaat mis heb je de trekker ook niet overgehaald, maar je bent op z'n minst verantwoordelijk en bovendien verwijtbaar nalatig.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarvoor ? Hij heeft dat vliegtuig niet neergeschoten. Als de separatisten dat hebben gedaan dan was het per vergissing als ik de geluidsopnamen die daarnet op het NOS journaal werden getoond kan geloven.
Omdat hij ze voorzien heeft van wapens waarmee ze burgervliegtuigen kunnen neerhalen.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarvoor ? Hij heeft dat vliegtuig niet neergeschoten. Als de separatisten dat hebben gedaan dan was het per vergissing als ik de geluidsopnamen die daarnet op het NOS journaal werden getoond kan geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |