Je hebt er gewoon vanaf te blijven, al is het een volgesnoten zakdoek.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Alsof nabestaanden zitten te wachten op flessen sterke drank.
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:06 schreef superworm het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat honden tegen boompjes pissen. Territoriale afbakening.
Was zojuist op NPO, herhaling van vanmiddag..quote:Op maandag 21 juli 2014 20:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waar is dat te volgen dan? Ik luister overigens liever naar Rutte, en daar ben ik niet eens een fan van.
En dat anno 2014quote:Op maandag 21 juli 2014 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik voel me een beetje.. Amerikaans de laatste paar dagen. Ik kan me niet van het gevoel afhelpen dat ik het liefste de lichamen daar weg wil hebben om vervolgens gewoon die hele teringzooi plat te bombarderen. Gewoon, al die dronken, stelende pleurisseperatisten (en tevens media geile liegende kut reporters) reduceren tot een grote rode mistige wolk.
Jammer genoeg neem je dan ook een heleboel onschuldige burgers mee, mensen die ook al lichamen in de tuin hebben gehad enzovoort. Echt een bizar drama dit.
Ik heb dat ook ja. Sowieso heeft ie het charisma van een bord peen en uien.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:05 schreef PG18 het volgende:
Ben ik de enige die geen minuut lang naar Willem Alexander kan luisteren?
Word* er gewoon geïrriteerd van
Sjongejongejongequote:Op maandag 21 juli 2014 20:06 schreef superniger het volgende:
[..]
Ben je nu klaar met je machogebral?
Hij kan net zo goed gewoon 'me wijfie' zeggen of zo. En als Máxima weer eens spreekt en ze noemt Willem, dan is het natuurlijk 'mijn mannetje' of 'mijn ventje'.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:06 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom hij altijd naar Máxima refereert als 'mijn vrouw' ipv gewoon (Koningin) Máxima
Licht herkenbaar, op het platbombarderen na.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik voel me een beetje.. Amerikaans de laatste paar dagen. Ik kan me niet van het gevoel afhelpen dat ik het liefste de lichamen daar weg wil hebben om vervolgens gewoon die hele teringzooi plat te bombarderen. Gewoon, al die dronken, stelende pleurisseperatisten (en tevens media geile liegende kut reporters) reduceren tot een grote rode mistige wolk.
Jammer genoeg neem je dan ook een heleboel onschuldige burgers mee, mensen die ook al lichamen in de tuin hebben gehad enzovoort. Echt een bizar drama dit.
Het massive aantal van 50?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:03 schreef michaelmoore het volgende:
Noah Sneider @NoahSneider
Massive convoy of rebels and equipment on the road near shakhtyorsk heading away from #Donetsk. Cars, buses, tanks, APCs, maybe ~50 total.
41 min geleden
Dat heb ik met die hele familie.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:05 schreef PG18 het volgende:
Ben ik de enige die geen minuut lang naar Willem Alexander kan luisteren?
Word* er gewoon geïrriteerd van
Een convooi van 50 voertuigen is massive ja.quote:
Het ongeluk vond ik al ongelooflijk, maar dat is, helaas, wel eens vaker gebeurt. De afwikkeling en de nasleep, die zijn echt de intens rotte kers op een koeienvlaai. Nog nooit heb ik zoiets ergs van zo ''dichtbij'' meegemaakt.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dat anno 2014. Het is onwerkelijk, zowel het ongeluk als de nasleep.
kennelijk is de crashsite nu een belangrijke vededigingspunt geworden men wil voorkomen dat het in handen van het westen komt deze weekquote:
Ik denk dat heel veel Nederlanders zo denken.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:
dat zou er op wijzen dat er nog dingetjes liggen die ze graag kwijt willen makenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kennelijk is de crashsite nu een belangrijke vededigingspunt geworden men wil voorkomen dat het in handen van het westen komt deze week
... en dan ook nog tweet (over anderen) 'hoe respectloos is dát dan?'quote:Op maandag 21 juli 2014 20:03 schreef superworm het volgende:
[..]
Punt is dat ze in dagboeken neust EN twittert over anderen die het gore lef hebben aan de spullen aldaar te zitten. Woordenboekdefinitie van hypocrisie.
tja wat wil je 20km in het vierkantquote:Op maandag 21 juli 2014 20:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zou er op wijzen dat er nog dingetjes liggen die ze graag kwijt willen maken
Ik was net een posting aan het schrijven waar ik zo'n beetje precies exact hetzelfde in wilde zeggen.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Dichtbij, daar issie weerquote:Op maandag 21 juli 2014 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het ongeluk vond ik al ongelooflijk, maar dat is, helaas, wel eens vaker gebeurt. De afwikkeling en de nasleep, die zijn echt de intens rotte kers op een koeienvlaai. Nog nooit heb ik zoiets ergs van zo ''dichtbij'' meegemaakt.
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Waarom likt een hond aan zijn ballen?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:06 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom hij altijd naar Máxima refereert als 'mijn vrouw' ipv gewoon (Koningin) Máxima
Of verborgen willen houden.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zou er op wijzen dat er nog dingetjes liggen die ze graag kwijt willen maken
Én het belangrijke punt dat het een zeer doelbewuste actie was van Al-Qaeda, terwijl dit (waarschijnlijk) een ongelukkige samenloop van omstandigheden is.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:13 schreef Scrummie het volgende:
Geeft, voor mij althans, ook een andere blik op de reacties van Amerikanen op 9/11. Toen dacht ik dat ze hysterisch waren in hun reacties af en toe. Nu begrijp ik dat gevoel van hun een stukje beter. En dat ging om een nog groter aantal doden, in hun eigen land, op meerdere plekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |