Volgens mij juist wel, bij Spangas verdwijnen ze inderdaad. hier zie je ze nog gewoon in de klas zitten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat je de meeste leerlingen uit de afleveringen echt nooit meer terug ziet, die verdwijnen gewoon.
Zelfde gebeurt met de kijkers.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat je de meeste leerlingen uit de afleveringen echt nooit meer terug ziet, die verdwijnen gewoon.
Bij jou op het speciaal onderwijs waarschijnlijk niet, nee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:20 schreef RensAjacied het volgende:
Zo ging het er toch helemaal niet aan toe op de middelbare school...
FISSAquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]![]()
Maar gelukkig komt er wel een nieuw seizoen
Idd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:20 schreef Broodboor het volgende:
[..]
Volgens mij juist wel, bij Spangas verdwijnen ze inderdaad. hier zie je ze nog gewoon in de klas zitten.
Dus bij jullie speelde dit soort dingen ook?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij jou op het speciaal onderwijs waarschijnlijk niet, nee.
Tweede klasquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]![]()
Maar gelukkig komt er wel een nieuw seizoen
Doe mij maar Fien. Denk dat dr kut minder stinkt dan die van Anouk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Voor Rens ff de 2 chickies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja? Is me nog niet opgevallen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:20 schreef Broodboor het volgende:
[..]
Volgens mij juist wel, bij Spangas verdwijnen ze inderdaad. hier zie je ze nog gewoon in de klas zitten.
quote:
Doe effe normaal.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Doe mij maar Fien. Denk dat dr kut minder stinkt dan die van Anouk.
Sommige wel, ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus bij jullie speelde dit soort dingen ook?
Wat?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Had ik ook op gehoopt ja. Snap ook niet dat ze dat niet doen, D&D is vorig jaar ook al herhaald.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:22 schreef alors het volgende:
Volgende week Dunya en Desie, ik had gehoopt dat ze eindelijk seizoen 3 van Dance Acandemy zouden uitzendenDan maar downloaden...
Inderdaad. Dit is pas de zesde keer dat ik niet vergeten ben het te kijken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
Niet met de trouwe kijkers uit dit topic natuurlijk.
Dunya en Desie is dan wel weer pure aids.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:22 schreef alors het volgende:
Volgende week Dunya en Desie, ik had gehoopt dat ze eindelijk seizoen 3 van Dance Acandemy zouden uitzendenDan maar downloaden...
Nee is wel leukquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dunya en Desie is dan wel weer pure aids.
Nee joh het is leuk, klein beetje ouderwets wel als je het nu ziet, maar wel goed geacteerd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dunya en Desie is dan wel weer pure aids.
quote:
Drie jaar geleden o.i.d. was het pure aids, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh het is leuk, klein beetje ouderwets wel als je het nu ziet, maar wel goed geacteerd.
Het is 10 jaar oud, er waren maar 3 seizoenen, 2002 tm 2004. En in 2008 nog die film.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Drie jaar geleden o.i.d. was het pure aids, dat weet ik wel.
3 jaar geleden ofzo keken mijn zusjes het altijd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Het is 10 jaar oud, er waren maar 3 seizoenen, 2002 tm 2004. En in 2008 nog die film.
En je account is nog geen 3 jaar oud. Dat is wel een verklaring voor je constante postniveauquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
3 jaar geleden ofzo keken mijn zusjes het altijd.
En daarna had ik dan oogaids.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je account is nog geen 3 jaar oud. Dat is wel een verklaring voor je constante postniveau
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Vandaag was wel top hoorquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:46 schreef Paxcon het volgende:
De topshow van vandaag moet ik nog terugkijken, of ik wacht op morgen
Oh, Dunya en Desie
beste quote van het seizoen iddquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vandaag was wel top hoor
Ben beetje de oude afleveringen aant kijken (ben pas sinds vandaag bekend met de serie) maar t hoogtepunt tot nu toe is die Joost met z'n: "Ik ga niet nablijven, nablijven is kutstraf"![]()
Dat is een goede nummer twee ja. En een klassieker blijft 'Je hebt mijn leven verpest!'quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ZE IS GEEN POT ZE HEEFT KANKER
mocht er ook zijn.
Wowquote:
Er stond zelfs gewoon een cameraman naast hemquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:32 schreef Fylax het volgende:
Tom is Dom
niet weten dat er camera's op de school zijn
19:00 Nederland 3.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:46 schreef MrSalazar het volgende:
Ik snap niet helemaal wanneer de nieuwe aflevering wordt uitgezonden.
Maar vanwege de geweldige verhaallijnen, karakterontwikkelingen en briljant uitgewerkte plottwist is het altijd wel verstandig om de aflevering twee keer te kijkenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerst de herhaling van gisteren natuurlijk en dan de nieuwe om rond 10 over.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:02 schreef MrBadGuy het volgende:
Een meisje mag bij Job wel op een andere manier betalen
Playboy die jongenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:12 schreef Paxcon het volgende:
En Max hosselde Anouk net even met een subtiele aai over de bol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |