quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
Geen idee. Hopelijk ook wat leuke DVD extra's erop.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer is de DVD box van seizoen 1 te bestellen?
Extended naaktscenes.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen idee. Hopelijk ook wat leuke DVD extra's erop.
Aldert had dit nooit laten gebeurenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:07 schreef Paxcon het volgende:
Veldt die niet goed controleert of het gebouw is afgesloten
Hopelijk roept De Wilde hem op het matje
Ik heb deze aflevering ook niet helemaal meegekregenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:18 schreef Broodboor het volgende:
Waarom had hij überhaupt die foto genomen dan?
Om naar die vriend te sms'en over dat 12-jarigen zich steeds onbeschaafder kleden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:18 schreef Broodboor het volgende:
Waarom had hij überhaupt die foto genomen dan?
In Spangas zouden deze kinderen nog in de kleuterklas zitten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:08 schreef MrSalazar het volgende:
Die lui lijken me een beetje oud om in de brugklas te zitten, eigk
mobiel had ze gevondenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:09 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap deze aflevering nog steeds niet?
1. Hoe kwam ze nou aan zijn mobiel
2. Kwam die foto door onervarenheid met telefoons van Steur?
Gevonden denk ik. En hij zal op een verkeerd knopje hebben gedrukt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:09 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap deze aflevering nog steeds niet?
1. Hoe kwam ze nou aan zijn mobiel
2. Kwam die foto door onervarenheid met telefoons van Steur?
quote:
Thx!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Gevonden denk ik. En hij zal op een verkeerd knopje hebben gedrukt.
Fienquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:10 schreef MrSalazar het volgende:
'Fien' is wel de slechtste 'actrice' van allemaal.
Wel een beetje basisschoolachtig inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef MrBadGuy het volgende:
Naar een pretpark? In de Efteling de hele tijd in Droomvlucht?
http://www.vpro.nl/lees/gids/dagtips/2014/21/zondag.htmlquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel een beetje basisschoolachtig inderdaad
Gewoon bier zuipen in een schuur op een zaterdagavond
quote:Op een gegeven moment krijgt de documentaire zelfs trekken van een satire, als het uitstapje van de PVV-fractie naar de Efteling ter sprake komt. Wilders zou zes, zeven keer in zijn favoriete attractie ‘Droomvlucht’ zijn gaan zitten. Met bewakers in de karretjes voor en achter hem. ‘Mag die man een keer ontspanning hebben?’, zegt De Mos. ‘Als hij blij wordt van een paar engeltjes, dan is dat perfect.’
Stiekem apfelkorn in frisdrankflessen meenemen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel een beetje basisschoolachtig inderdaad
Gewoon bier zuipen in een schuur op een zaterdagavond
Ohjaquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
http://www.vpro.nl/lees/gids/dagtips/2014/21/zondag.html
[..]
Racisme loontquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vader is racist, maar ze hebben een dik huis. Ok
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het altijd zo belachelijk als mensen Nathalie als Natte lee uitspreken.
Walgelijk. Enkel blanken kunnen rassist zijn kennelijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:08 schreef MrBadGuy het volgende:
Nu zijn het juist Dahbia haar ouders die mensen uitsluiten vanwege iemands roots
Tsss kwaliteitstv dit Rens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
Dit programma
Slechte acteurs man. En waar gaat het in godsnaam over? Kan het verdomme nog slechter dan Spangas?
Brugklas > Spangasquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
Dit programma
Slechte acteurs man. En waar gaat het in godsnaam over? Kan het verdomme nog slechter dan Spangas?
Ik kijk nu net.quote:
Het is dat ik het te warm heb om je aan te pakken. Alors zweet nog steeds nadat ik haar de les leerde.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kijk nu net.
Ik heb het één keer eerder gezien toen had een negerin een telefoon gejat ofzo.
Hip, swag, dit, datquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:13 schreef Karina het volgende:
Ze hebben wel allemaal kekke kapseltjes.
Dat is niet zo heel moeilijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Leeftijd klopt wel beter dan bij Spangas.
Baby'squote:Op donderdag 24 juli 2014 19:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn allemaal minstens 15 ofzo joh.
Ik hoor net dat allemaal ouder dan 15 zijnquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rens. Houd je voorliefde voor 12 jarige meisjes eens voor je
Ome Gerrit, ouwe voyeur.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:15 schreef MrBadGuy het volgende:
Ome Gerrit heeft overal camera's opgehangen
1 nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Voor Rens ff de 2 chickies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fort Alpha wordt herhaald op NPO Best.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:16 schreef RensAjacied het volgende:
Oh wacht volgens mij heb ik dit nog een andere keer zijn voorkomen, gingen ze toen niet overnachten op school en kwam die conciërge binnen? Echt heel slecht geacteerd. Krijgen ze hier voor betaald? Tsjonge jonge waarom zijn er geen fatsoenlijke kinderseries meer man. Pure meuk. Net als Spangas maar dit is nog slechter. Maatschappelijk verantwoorde onderwerpen etc. gadverdamme! Bah bah bah!
Echte pro.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Netjes dat die cameraman toch nog naar binnen slipt
Ik dacht meer aan kwaliteitsseries als B&Aquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
Fort Alpha wordt herhaald op NPO Best.
gr gr.
Kwaliteit, ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan kwaliteitsseries als B&A
Hij is wel erg negatief hequote:Op donderdag 24 juli 2014 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Rens een storende factor in deze reeks.
Hij is eckte hooligan je weet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Rens een storende factor in deze reeks.
Volgens mij juist wel, bij Spangas verdwijnen ze inderdaad. hier zie je ze nog gewoon in de klas zitten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat je de meeste leerlingen uit de afleveringen echt nooit meer terug ziet, die verdwijnen gewoon.
Zelfde gebeurt met de kijkers.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat je de meeste leerlingen uit de afleveringen echt nooit meer terug ziet, die verdwijnen gewoon.
Bij jou op het speciaal onderwijs waarschijnlijk niet, nee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:20 schreef RensAjacied het volgende:
Zo ging het er toch helemaal niet aan toe op de middelbare school...
FISSAquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]![]()
Maar gelukkig komt er wel een nieuw seizoen
Idd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:20 schreef Broodboor het volgende:
[..]
Volgens mij juist wel, bij Spangas verdwijnen ze inderdaad. hier zie je ze nog gewoon in de klas zitten.
Dus bij jullie speelde dit soort dingen ook?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij jou op het speciaal onderwijs waarschijnlijk niet, nee.
Tweede klasquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]![]()
Maar gelukkig komt er wel een nieuw seizoen
Doe mij maar Fien. Denk dat dr kut minder stinkt dan die van Anouk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Voor Rens ff de 2 chickies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja? Is me nog niet opgevallen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:20 schreef Broodboor het volgende:
[..]
Volgens mij juist wel, bij Spangas verdwijnen ze inderdaad. hier zie je ze nog gewoon in de klas zitten.
quote:
Doe effe normaal.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Doe mij maar Fien. Denk dat dr kut minder stinkt dan die van Anouk.
Sommige wel, ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus bij jullie speelde dit soort dingen ook?
Wat?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Had ik ook op gehoopt ja. Snap ook niet dat ze dat niet doen, D&D is vorig jaar ook al herhaald.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:22 schreef alors het volgende:
Volgende week Dunya en Desie, ik had gehoopt dat ze eindelijk seizoen 3 van Dance Acandemy zouden uitzendenDan maar downloaden...
Inderdaad. Dit is pas de zesde keer dat ik niet vergeten ben het te kijken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
Niet met de trouwe kijkers uit dit topic natuurlijk.
Dunya en Desie is dan wel weer pure aids.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:22 schreef alors het volgende:
Volgende week Dunya en Desie, ik had gehoopt dat ze eindelijk seizoen 3 van Dance Acandemy zouden uitzendenDan maar downloaden...
Nee is wel leukquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dunya en Desie is dan wel weer pure aids.
Nee joh het is leuk, klein beetje ouderwets wel als je het nu ziet, maar wel goed geacteerd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dunya en Desie is dan wel weer pure aids.
quote:
Drie jaar geleden o.i.d. was het pure aids, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh het is leuk, klein beetje ouderwets wel als je het nu ziet, maar wel goed geacteerd.
Het is 10 jaar oud, er waren maar 3 seizoenen, 2002 tm 2004. En in 2008 nog die film.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Drie jaar geleden o.i.d. was het pure aids, dat weet ik wel.
3 jaar geleden ofzo keken mijn zusjes het altijd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Het is 10 jaar oud, er waren maar 3 seizoenen, 2002 tm 2004. En in 2008 nog die film.
En je account is nog geen 3 jaar oud. Dat is wel een verklaring voor je constante postniveauquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
3 jaar geleden ofzo keken mijn zusjes het altijd.
En daarna had ik dan oogaids.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je account is nog geen 3 jaar oud. Dat is wel een verklaring voor je constante postniveau
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Vandaag was wel top hoorquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:46 schreef Paxcon het volgende:
De topshow van vandaag moet ik nog terugkijken, of ik wacht op morgen
Oh, Dunya en Desie
beste quote van het seizoen iddquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vandaag was wel top hoor
Ben beetje de oude afleveringen aant kijken (ben pas sinds vandaag bekend met de serie) maar t hoogtepunt tot nu toe is die Joost met z'n: "Ik ga niet nablijven, nablijven is kutstraf"![]()
Dat is een goede nummer twee ja. En een klassieker blijft 'Je hebt mijn leven verpest!'quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ZE IS GEEN POT ZE HEEFT KANKER
mocht er ook zijn.
Wowquote:
Er stond zelfs gewoon een cameraman naast hemquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:32 schreef Fylax het volgende:
Tom is Dom
niet weten dat er camera's op de school zijn
19:00 Nederland 3.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:46 schreef MrSalazar het volgende:
Ik snap niet helemaal wanneer de nieuwe aflevering wordt uitgezonden.
Maar vanwege de geweldige verhaallijnen, karakterontwikkelingen en briljant uitgewerkte plottwist is het altijd wel verstandig om de aflevering twee keer te kijkenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerst de herhaling van gisteren natuurlijk en dan de nieuwe om rond 10 over.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:02 schreef MrBadGuy het volgende:
Een meisje mag bij Job wel op een andere manier betalen
Playboy die jongenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:12 schreef Paxcon het volgende:
En Max hosselde Anouk net even met een subtiele aai over de bol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |