abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:30:49 #71
67670 Skv
Cynist.
pi_142616180
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:27 schreef robin007bond het volgende:
Overzichtelijker topic met ratings van
Alsof iemand daar naar gaat zoeken. Ik zie wel aan hoe lang iemand lid is of het wat zou moeten zijn of niet.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_142616279
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:30 schreef Skv het volgende:

[..]

Het gaat er toch om om effectief wat te verkopen? Gaat een hoop offtopic gezeik tegen.
Er staan dan een heleboel lege topics in V&A met alleen een OP. :+
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:34:39 #73
67670 Skv
Cynist.
pi_142616372
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Er staan dan een heleboel lege topics in V&A met alleen een OP. :+
Misschien is het handig dat de mods eerst een visie geven op waar ze met V&A naartoe willen, waarna wij kunnen brainstormen om die visie vorm te geven. Dit ideeën spuien en vervolgens overal zeggen dat het niet werkt of niks oplevert schiet niet op.

Of je V&A ziet als een sociaal netwerk waarbij users in een vertrouwde omgeving kunnen handelen is natuurlijk heel wat anders dan wanneer je juist het aantal transacties wil verhogen en users een efficiente plek wil bieden om spullen te (ver)kopen, zonder dat community-element er bij.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 22:36:05 #74
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142616448
We zijn op zoek naar de beste ideeën, die stellen we voor aan de grote meneren. Er is niet gezegd dat er iets gaat of kan veranderen, we zoeken input, maar sommige dingen kunnen om een bepaalde reden niet en die lichten we graag toe.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_142616513
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:34 schreef Skv het volgende:

[..]

Misschien is het handig dat de mods eerst een visie geven op waar ze met V&A naartoe willen, waarna wij kunnen brainstormen om die visie vorm te geven. Dit ideeën spuien en vervolgens overal zeggen dat het niet werkt of niks oplevert schiet niet op.

Of je V&A ziet als een sociaal netwerk waarbij users in een vertrouwde omgeving kunnen handelen is natuurlijk heel wat anders dan wanneer je juist het aantal transacties wil verhogen en users een efficiente plek wil bieden om spullen te (ver)kopen, zonder dat community-element er bij.
Fok! is een groot forum en vertrouwde omgeving en community gevoel is er in mijn ogen niet in V&A te vinden.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:38:40 #76
67670 Skv
Cynist.
pi_142616596
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Fok! is een groot forum en vertrouwde omgeving en community gevoel is er in mijn ogen niet in V&A te vinden.
Laat dat dan een keuze zijn voor de richting waarin V&A zich ontwikkelt. Je geeft aan dat dit gevoel er nu niet is. Dan vraag ik me af of we moeten zorgen dat dit er wel komt of dat het prima is zo en dat het wat zakelijker zou mogen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:39:17 #77
67670 Skv
Cynist.
pi_142616634
Maak posts van users waar veel klachten over zijn gekomen tijdens de handelsgeschiedenis rood wanneer deze users binnen V&A posten. En wat ik eerder opperde over thumbnails, zodat je niet meer al die topics individueel aan hoeft te klikken om goederen te bekijken.

En maak topics sorteerbaar op vraagprijs, zodat je alle producten voor een tientje snel kan bekijken als je niet veel geld te besteden hebt.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:46:49 #78
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_142617017
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:39 schreef Skv het volgende:
Maak posts van users waar veel klachten over zijn gekomen tijdens de handelsgeschiedenis rood wanneer deze users binnen V&A posten. En wat ik eerder opperde over thumbnails, zodat je niet meer al die topics individueel aan hoeft te klikken om goederen te bekijken.

En maak topics sorteerbaar op vraagprijs, zodat je alle producten voor een tientje snel kan bekijken als je niet veel geld te besteden hebt.
Die thumbnails lijken mij ook wel een tof idee. Alleen of het mogelijk is in de huidige layout? Maar dat is meer een vraag voor zoem / Breuls :6

En met die gekleurde posts, lijkt een beetje Name and Shame. En wat is ''veel klachten''? Sorry voor alle vragen, maar als ik iets de prullenbak ingooi wil ik wel weten wat ik er precies in gooi ;)
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:49:10 #79
67670 Skv
Cynist.
pi_142617121
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:46 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Die thumbnails lijken mij ook wel een tof idee. Alleen of het mogelijk is in de nieuwe layout? Maar dat is meer een vraag voor zoem / Breuls :6

En met die gekleurde posts, lijkt een beetje Name and Shame. En wat is ''veel klachten''? Sorry voor alle vragen, maar als ik iets de prullenbak ingooi wil ik wel weten wat ik er precies in gooi ;)
Geen idee, twee terechte reports lijkt me wel voldoende om iemand als 'zak hooi' aan te merken. Goed, een kloon is ook snel gemaakt, maar dan kan de TS weer zien dat de bieder dezelfde dag is geregistreerd..
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 23:30:59 #80
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_142619229
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:38 schreef Skv het volgende:

[..]

Laat dat dan een keuze zijn voor de richting waarin V&A zich ontwikkelt. Je geeft aan dat dit gevoel er nu niet is. Dan vraag ik me af of we moeten zorgen dat dit er wel komt of dat het prima is zo en dat het wat zakelijker zou mogen.
Interessante vraag. Wat zou jij willen? En hoe zien andere V&A-gangers dat? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar *O*

Dus: moet het losser of strakker?
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_142619429
Betere/duidelijkere feedback rating (beetje a la eBay style). ja ik weet dat er nu een topic is, maar dat is erg statisch. Je zou gewoon in V&A bij een user een aantal sterren kunnen tonen.

Bidding system a la Marktplaats, met minimaal eerste bod, TEAB, vaste prijs, etc. etc. Dus dat echt als vaste opties, niet als 'tekst' in je OP.

Bovenstaande, maar dan bv. met accepteren van Paypal, verzendkosten voor voor koper/verkoper/gedeeld, past het door de brievenbus, wellicht wat meer integratie met bv. Paypal, BTC, zelfs iDeal (al is dat niet echt haalbaar zonder echt als escrow te functioneren lijkt me).

Kortom; dump de opzet met subfora, maar bij openen topic kan/moet je gewoon een aantal vinkjes zetten voor manier van prijzen/bieden, afmetingen, verzenden/ophalen (wat zijn de kosten en voor wie zijn de kosten), manier van betalen (bank vooraf/achter, contant, paypal, bitcoin, keiharde neukseks, etc.).

Neus vooral eens bij Tweakers, die hebben naar mijn idee een vrij simpele, zo in te vullen, maar toch erg krachtige V&A pagina :Y

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2014 23:38:36 ]
pi_142619511
Oh en niet om gelijk de zuurpruim uit te gaan hangen, maar ik lees in zo'n beetje ieder slightly dev-related topic dat er ernstig tekort is aan dev resources, dus vraag me beetje af hoe haalbaar uberhaupt enige verbetering/verandering is, en of het niet weer neerkomt op 'allemaal leuke ideeën, maar kost teveel tijd/geld om te implementeren, dus misschien ooit'
pi_142619591
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:30 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

Interessante vraag. Wat zou jij willen? En hoe zien andere V&A-gangers dat? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar *O*

Dus: moet het losser of strakker?
Wanneer TS niet klaagt kan het wel wat losser.
Het is een forum en geen verkoopsite toch?
pi_142619635
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:36 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en niet om gelijk de zuurpruim uit te gaan hangen, maar ik lees in zo'n beetje ieder slightly dev-related topic dat er ernstig tekort is aan dev resources, dus vraag me beetje af hoe haalbaar uberhaupt enige verbetering/verandering is, en of het niet weer neerkomt op 'allemaal leuke ideeën, maar kost teveel tijd/geld om te implementeren, dus misschien ooit'
Dat hoort meer in FB op zondag.
pi_142619695
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat hoort meer in FB op zondag.
Ik kan zelden op zondag, dus ik probeer het vaak doordeweeks een beetje een duwtje te geven :9
pi_142619813
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik kan zelden op zondag, dus ik probeer het vaak doordeweeks een beetje een duwtje te geven :9
Ik ben niet gelovig en post mijn shit op elke dag van de week.
pi_142627085
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik ben niet gelovig en post mijn shit op elke dag van de week.
Ik ben ook niet gelovig, maar heb nog weleens een leven in het weekend.

Maar eh, naar aanleiding van dat hele verhaal in Feedback; is het niet handig als modjes ook een beetje duiding geven aan welke kant ze op willen;

- Meer het community idee houden op V&A, en naar mijn idee hoort daar ook bij dat je dingen onderhands gunt aan 'bekenden', of het via andere topics/pm/dm afhandelt
- Meer richting professionele site met biedingen, waar je je users dus min of meer verplicht om biedingen in het topic / via een systeem te plaatsen, en het zo doorzichtiger is.
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:39:56 #88
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_142627271
Editbare OP en inderdaad een reviewsysteem zoals op tweakers.

Verder, tags bij een topic? Een opsomlijstje waar de TS aan kan vinken wat hij globaal aanbiedt en na de TT getoond wordt - games, electronica, bouwspullen, kleren. Maakt het een stuk makkelijker zoeken en filteren.
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:05:27 #89
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_142644757
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:36 schreef Loveless85 het volgende:
Eens met je Tweakers verhaal, zie mijn eerdere post.

En dit is meer voor zoem om te beantwoorden, die wachten we dus even af.

quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
Maar eh, naar aanleiding van dat hele verhaal in Feedback; is het niet handig als modjes ook een beetje duiding geven aan welke kant ze op willen;

- Meer het community idee houden op V&A, en naar mijn idee hoort daar ook bij dat je dingen onderhands gunt aan 'bekenden', of het via andere topics/pm/dm afhandelt
- Meer richting professionele site met biedingen, waar je je users dus min of meer verplicht om biedingen in het topic / via een systeem te plaatsen, en het zo doorzichtiger is.
Om eerlijk te zijn wil ik persoonlijk het community idee behouden zoals het nu eigenlijk al gaat, maar wel op een open manier, voor iedereen inzichtelijk (dus inderdaad biedingen per topic, afhandelen mag uiteraard per DM/PM als koper/verkoper ergens mee akkoord zijn gegaan.

Maar een iets professionelere look zou ik zelf niet erg vinden. Dus inderdaad een fijner/overzichtelijker rating-systeem. Ook vind ik zo'n dropwdown, of layout waar je dingen zoals vraagprijs kan invullen ook wel een goed idee. Puur en alleen al omdat, helaas, weinig mensen ook echt de policy lezen voor zij een topic openen.
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 20:33:46 #90
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_142653488
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:05 schreef Lt.Surge het volgende:

Maar een iets professionelere look zou ik zelf niet erg vinden. Dus inderdaad een fijner/overzichtelijker rating-systeem. Ook vind ik zo'n dropwdown, of layout waar je dingen zoals vraagprijs kan invullen ook wel een goed idee. Puur en alleen al omdat, helaas, weinig mensen ook echt de policy lezen voor zij een topic openen.
is dan het volgende niet een idee?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595414
een template waarin iedereen wordt gewezen wat ze moeten posten met de essentiele dingen?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:36:35 #91
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_142653654
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:33 schreef Geckoo het volgende:

[..]

is dan het volgende niet een idee?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595414
een template waarin iedereen wordt gewezen wat ze moeten posten met de essentiele dingen?
Hmm, ook een optie inderdaad. Dus eigenlijk een topic pointer voor elk nieuw topic?
Alleen blijkt uit ons FB topic dat ook dat eigenlijk niet gelezen word(t).

Edit: Ah, het template staat er automatisch? Mjuh, vind ik persoonlijk ook wel wat hebben.
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:01:23 #92
373071 xatlad
Eye of the sky
pi_142654943
Gewoon een revieuw rating systeem toepassen van 4 onderdelen zoals;

Communicatie
Verzendsnelheid
Productinformatie
Prijs kwaliteit verhouding

1 tm 5 sterren

En een kleine ruimte voor een toelichting

Als je die in het profiel van elke user zou kunnen toevoegen zal al een stuk helpen denk ik. :)
Winner Winner, Chicken Dinner!
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 21:48:27 #93
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142657081
Ik zie iedereen reviews, beoordelingen etc. opperen, maar dit is voorheen gestrand vanwege privacyregels. Ik wil niemand ontmoedigen, maar die regels worden alleen maar strenger, ook als het om 'online-identiteiten' ofwel gewoon nicknames gaat.
pi_142657246
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:48 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zie iedereen reviews, beoordelingen etc. opperen, maar dit is voorheen gestrand vanwege privacyregels. Ik wil niemand ontmoedigen, maar die regels worden alleen maar strenger, ook als het om 'online-identiteiten' ofwel gewoon nicknames gaat.
Zolang je niet met je volledige naam post lijkt me er vrij weinig anders ten opzichte van hoe het nu is, er is al een topic waar men elkaar beoordeeld bovendien...

Verder zou ik het leuk vinden als het íets professioneler werd, maar geen marktplaats 2.0

Van mij hoef je hier niet eerst 3x door te moeten klikken voor je de juiste productcategorie oid hebt gevonden, maar t zou wel een hoop schelen als prijs, manier van bieden / vaste prijs, minimumbod, verzending/verzendkosten, geaccepteerde betaalmiddelen, gewicht, etc. etc. al ingevuld/aangevinkt konden worden :Y Linkje naar het product zoals bij Tweakers zou ook gaaf zijn, jullie zijn toch matties met beslist? :+
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 21:59:15 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_142657594
quote:
4s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:36 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Hmm, ook een optie inderdaad. Dus eigenlijk een topic pointer voor elk nieuw topic?
Alleen blijkt uit ons FB topic dat ook dat eigenlijk niet gelezen word(t).

Edit: Ah, het template staat er automatisch? Mjuh, vind ik persoonlijk ook wel wat hebben.
Ik kijk nooit in de V&A van tweakers. Maar ik zie dat de advertenties er wel gelikt uitzien inderdaad. Heb even zogenaamd een artikel aangeboden en je krijgt dan een invulscherm.

Weet niet of je dit kunt zien als je niet bent ingelogged, anders even inloggen:
http://tweakers.net/aanbod/nieuw/

Als je aanbod of gevraagd aanklikt komt de rest van het invulscherm tevoorschijn.

iets met beter goed gejat

Of ben ik spuit 11 en heb ik de helft van dit topic niet goed doorgelezen :@
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 21:59:27 #96
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142657603
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zolang je niet met je volledige naam post lijkt me er vrij weinig anders ten opzichte van hoe het nu is, er is al een topic waar men elkaar beoordeeld bovendien...

Dat schijnt anders te liggen, want hier zijn het users die elkaar beoordelen en niet FOK! die beoordeelt (want zo zou een feedbacksysteem met sterren geïntepreteerd kunnen worden). Maar wie weet is er een manier te vinden hoor, ik zeg alleen dat we er niet te hard op moeten hopen, dit is recent al eens gestrand.
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:00:31 #97
373071 xatlad
Eye of the sky
pi_142657650
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:48 schreef djkoelkast het volgende:
Klopt echter op andere sites zoals; ebay tweakers bol.com, amazon mag het alleemaal wel kennelijk. Waarom dan op een forum niet?
Winner Winner, Chicken Dinner!
pi_142657667
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:59 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dat schijnt anders te liggen, want hier zijn het users die elkaar beoordelen en niet FOK! die beoordeelt (want zo zou een feedbacksysteem met sterren geïntepreteerd kunnen worden). Maar wie weet is er een manier te vinden hoor, ik zeg alleen dat we er niet te hard op moeten hopen, dit is recent al eens gestrand.
Ik zou serieus niet weten wat er anders is. Users beoordelen elkaar, FOK! slaat de data op, zolang je niet ineens met namen en adressen begint te smijten en privacy-technisch niets anders dan nu.
pi_142657680
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik kijk nooit in de V&A van tweakers. Maar ik zie dat de advertenties er wel gelikt uitzien inderdaad. Heb even zogenaamd een artikel aangeboden en je krijgt dan een invulscherm.

Weet niet of je dit kunt zien als je niet bent ingelogged, anders even inloggen:
http://tweakers.net/aanbod/nieuw/

Als je aanbod of gevraagd aanklikt komt de rest van het invulscherm tevoorschijn.

iets met beter goed gejat

Of ben ik spuit 11 en heb ik de helft van dit topic niet goed doorgelezen :@
Karina op Tweakers _O_ O+
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 22:01:46 #100
9859 crew  Karina
Woman
pi_142657697
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:01 schreef Loveless85 het volgende:

Ik beken :@
niet zo tof doen
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:02:04 #101
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_142657711
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:01 schreef Karina het volgende:

[..]

[/quote]

Hallo, dit is geen SC hé.
pi_142657757
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:01 schreef Karina het volgende:

[..]

Neuken?

Maar fair point hoor, Tweakers heeft heel mooi de middenweg gevonden, niet in de laatste plaats door de perfecte koppeling met de Pricewatch, waardoor je in 90% van de gevallen niks van specs hoeft in te vullen. Je kan daar echt met een paar muisklikken en regeltje tekst een prima advertentie plaatsen.
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 22:03:03 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_142657760
quote:
18s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:02 schreef Lt.Surge het volgende:

Hallo, dit is geen SC hé.
Ik deed geen SC. Loveless begon! Verder geen ideeën eigenlijk behalve inderdaad dat TS de OP en misschien zelfs de TT kan aanpassen.
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 22:03:04 #104
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142657761
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:00 schreef xatlad het volgende:

[..]

Klopt echter op andere sites zoals; ebay tweakers bol.com, amazon mag het alleemaal wel kennelijk. Waarom dan op een forum niet?
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik zou serieus niet weten wat er anders is. Users beoordelen elkaar, FOK! slaat de data op, zolang je niet ineens met namen en adressen begint te smijten en privacy-technisch niets anders dan nu.
Ik weet ook niet hoe het precies zit, ik deel alleen mee waarom het vorige keer niet kon.
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:04:06 #105
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_142657810
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Uit persoonlijk perspectief ben ik daar ook wel nieuwsgierig naar inderdaad.
Maar zoals ik (volgens mij? Ik ben het vergeten :') ) eerder aangaf, denk ik dat Breuls bijvoorbeeld dit prima kan beantwoorden of dit kan/tot in welke mate.
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 22:04:18 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_142657823
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Neuken?

Maar fair point hoor, Tweakers heeft heel mooi de middenweg gevonden, niet in de laatste plaats door de perfecte koppeling met de Pricewatch, waardoor je in 90% van de gevallen niks van specs hoeft in te vullen. Je kan daar echt met een paar muisklikken en regeltje tekst een prima advertentie plaatsen.
Het mooie vind ik ook dat alle advertenties er op deze manier hetzelfde uitzien. Dan hoef je niet te zoeken: waar staat de prijs, wat is het, etc.
niet zo tof doen
pi_142657825
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:03 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

[..]

Ik weet ook niet hoe het precies zit, ik deel alleen mee waarom het vorige keer niet kon.
Ik geloof je, maar ik denk dat t anders ligt, tenzij het zo in elkaar zat dat er dusdanig veel beoordeeld moest worden dat er personen uit te herleiden waren, maar dan hebben we het echt over adressen en telefoonnummers.

Volgens mij kom je daar prima mee weg als je het op basis van username houdt en op 'prima deal, snel betaald, snel verzonden' niveau houdt.
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 22:07:09 #108
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142657958
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:04 schreef Karina het volgende:

[..]

Het mooie vind ik ook dat alle advertenties er op deze manier hetzelfde uitzien. Dan hoef je niet te zoeken: waar staat de prijs, wat is het, etc.
Ik vind dat wel een beetje de charme van FOK!
Tweakers vind ik echt een overgeorganiseerde overmodde kutsite waar alle users graag mod willen zijn en dan reacties op nieuwsberichten gaan beoordelen op de meest achterlijke manier. Maar da's mijn mening slechts :P
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 22:09:46 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_142658094
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:07 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Tweakers vind ik echt een overgeorganiseerde overmodde kutsite waar alle users graag mod willen zijn en dan reacties op nieuwsberichten gaan beoordelen op de meest achterlijke manier. Maar da's mijn mening slechts :P
Met dat tweede ben ik het eens ;) Maar voor V&A vind ik het wel overzichtelijk. Maar ik houd ook wel een beetje van 'netjes' :') Hoe vaak wordt er niet gevraagd naar een richtprijs bijvoorbeeld die niet in het topic is genoemd? Of kan het opgehaald worden of verstuurd, dat soort dingen.

Ik heb nog wel wat karma zag ik :')
niet zo tof doen
pi_142658103
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:07 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

En waar in je bericht gaat t over V&A?

Dat werkt echt prima op Tweakers. En hoe je het ook wendt of keert, ze zijn commercieel een stuk succesvoller dan FOK, dus ze doen vast íets goed :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2014 22:10:09 ]
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 22:19:06 #111
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142658555
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:09 schreef Karina het volgende:

[..]

Met dat tweede ben ik het eens ;) Maar voor V&A vind ik het wel overzichtelijk. Maar ik houd ook wel een beetje van 'netjes' :') Hoe vaak wordt er niet gevraagd naar een richtprijs bijvoorbeeld die niet in het topic is genoemd? Of kan het opgehaald worden of verstuurd, dat soort dingen.

Ik heb nog wel wat karma zag ik :')
Jij hebt toch overal karma *)
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 22:22:27 #112
9859 crew  Karina
Woman
pi_142658702
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:19 schreef djkoelkast het volgende:

Jij hebt toch overal karma *)
Heej geen SC he! Dan wordt de Luitenant boos ;)

Overigens zag ik dat piet_piraat ook wel een punt had, iets met categorieën doen. Stel ik spaar Games, dan moet je de hele lijst doorspitten om te kijken of er games worden aangeboden. Misschien iets met filters doen? Je hebt nu alleen vraag of aanbod. Al is het bij vraag misschien niet nodig.
niet zo tof doen
pi_142659063
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:22 schreef Karina het volgende:

Overigens zag ik dat piet_piraat ook wel een punt had, iets met categorieën doen. Stel ik spaar Games, dan moet je de hele lijst doorspitten om te kijken of er games worden aangeboden. Misschien iets met filters doen? Je hebt nu alleen vraag of aanbod. Al is het bij vraag misschien niet nodig.
Vrij simpel is bijvoorbeeld uit te voeren dat er in elk relevant subforum een sticky topic komt voor V&A linkjes die daar geplaatst kunnen worden.
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 22:31:44 #114
9859 crew  Karina
Woman
pi_142659154
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Vrij simpel is bijvoorbeeld uit te voeren dat er in elk relevant subforum een sticky topic komt voor V&A linkjes die daar geplaatst kunnen worden.
Mjah lijkt me wel veel werk want ik denk dat dat handmatig gedaan moet worden? Moet je echt goed opletten dat je er niet eentje vergeet.
niet zo tof doen
pi_142659162
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Daar zat ik ook aan te denken ja, V&A gewoon 'opheffen' en opsplitsen naar de gewone topics die een aparte V&A tag, pagina, filter, bedenk het, krijgen.

Of nou ja, V&A hoeft dan niet opgeheven, dat kan als totaaloverzicht blijven, maar in ieder geval op die manier filteren.

Zo'n heel doorklik systeem met tig categorieën als Marktplaats zie ik dan persoonlijk weer minder zitten
pi_142659273
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Mjah lijkt me wel veel werk want ik denk dat dat handmatig gedaan moet worden? Moet je echt goed opletten dat je er niet eentje vergeet.
Dat mag de user zelf doen dat plaatsen, alleen modden is dan nodig.
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 22:35:00 #117
9859 crew  Karina
Woman
pi_142659330
quote:
3s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dus dan plaats je 'hier' je advertentie en dan vervolgens een linkje in het desbetreffende forumtopic? Moet de user dat dus wel doen.
niet zo tof doen
pi_142659488
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:35 schreef Karina het volgende:

[..]

Dus dan plaats je 'hier' je advertentie en dan vervolgens een linkje in het desbetreffende forumtopic? Moet de user dat dus wel doen.
Yep, iemand die wil verkopen maakt vast wel gebruik van die mogelijkheid.
pi_142660234
quote:
3s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik zou t automatiseren, handmatig wordt een rotzooi
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:55:32 #120
236046 NotYou
tigerblood
pi_142660383
Een samenwerking met US waarbij aantrekkelijke Fok!sters, al dan niet schaarsgekleed, met de te koop aangeboden producten op de foto gaan. _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_142661474
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik zou t automatiseren, handmatig wordt een rotzooi
Dat is nog beter maar stuk lastiger te regelen denk ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2014 23:15:26 ]
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 23:18:26 #122
9859 crew  Karina
Woman
pi_142661667
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat is nog beter maar stuk lastiger te regelen denk ik.
Iets met een dropdown menuutje of zo? geen verstand van verder natuurlijk :D
niet zo tof doen
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:24:44 #123
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_142662092
Kunnen jullie niet zorgen dat als je V&A opent je eerst een hele zooi advertenties van handelaars krijgt? En dan een stuk naar beneden moet scrollen om particuliere aanbieders te krijgen? Dan lijkt het meer op marktplaats en dat is populairder en dus beter.
pi_142662099
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:18 schreef Karina het volgende:

[..]

Iets met een dropdown menuutje of zo? geen verstand van verder natuurlijk :D
Er is een heleboel mogelijk.
Persoonlijk vind ik nu V&A er een beetje bijhangen, onoverzichtelijk en niet uitnodigend om iets specifieks te zoeken.
Het is meer soort rommelmarkt.
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 23:25:43 #125
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142662161
quote:
3s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het is meer soort rommelmarkt.
En dat is nou juist de charme van V&A!
pi_142662621
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:25 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

En dat is nou juist de charme van V&A!
Dat blijft toch gewoon wanneer er in andere subforums linkjes staan?
Grote voordeel je bereikt meer mensen die specifiek iets zoeken.
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 23:55:33 #127
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142663754
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat blijft toch gewoon wanneer er in andere subforums linkjes staan?
Grote voordeel je bereikt meer mensen die specifiek iets zoeken.
Daar zeg ik toch ook niets over, alleen over dat V&A geen professionele verkoopplek moet gaan worden.
pi_142664170
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:55 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Daar zeg ik toch ook niets over, alleen over dat V&A geen professionele verkoopplek moet gaan worden.
Het is toch handig dat games via subforum GAM gevonden kunnen worden, Dvd's en Blu-Ray in TV, etc.
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 00:14:15 #129
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142664624
quote:
5s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het is toch handig dat games via subforum GAM gevonden kunnen worden, Dvd's en Blu-Ray in TV, etc.
Daar heb ik toch nog altijd niks over gezegd?
pi_142664662
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:14 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Daar heb ik toch nog altijd niks over gezegd?
Heb je er iets over te zeggen?
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 00:18:09 #131
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142664756
quote:
5s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Heb je er iets over te zeggen?
Ik probeer zo weinig mogelijk inhoudelijk mijn mening te geven, alleen aan te geven waar we nu voor staan en welke problemen we zijn tegengekomen bij het proberen veranderingen te introduceren.
pi_142664911
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:18 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik probeer zo weinig mogelijk inhoudelijk mijn mening te geven, alleen aan te geven waar we nu voor staan en welke problemen we zijn tegengekomen bij het proberen veranderingen te introduceren.
Ik brainstorm gewoon wat mee.
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 00:44:47 #133
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_142665712
Mbt ratings van (ver)kopende kan dit niet worden gemeld bij het foto boek? Of heeft niet iedereen dit standaard? Wbt privé gegevens, deze kunnen dan alleen daar worden gepost en eventueel door Mods admins worden weg gehaald.
En het niet actief opslaan van deze gegevens mag niet gedaan worden. Maar werd dat dan wel gedaan met het topic welke 1 of 2 jaar geleden liep wel gedaan? Dacht dat dit gewoon te review was. It's het daarnaast niet mogelijk om deze gegevens alleen ter laten lezen door de Mods?
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_142666104
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:44 schreef Geckoo het volgende:
Mbt ratings van (ver)kopende kan dit niet worden gemeld bij het foto boek? Of heeft niet iedereen dit standaard?
Fotoboek hebben veel users niet maar sterren geven in profiel voor positieve of negatieve feedback in V&A ervaringen topic zou kunnen misschien.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2014 01:00:07 ]
pi_142666432
1 van de meest gestelde gevraagde vragen in V&A is:" Waar kan het opgehaald worden?"
Wanneer het te ver weg is, haken diverse belangstellende af.

Is het een optie dat de verkoper een Google maps link kan plaatsen tijdens het aanmaken van een nieuw topic in V&A?
History can't change the past, the future can.
pi_142667124
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:11 schreef Burner2000 het volgende:
1 van de meest gestelde gevraagde vragen in V&A is:" Waar kan het opgehaald worden?"

Is het een optie dat de verkoper een Google maps link kan plaatsen tijdens het aanmaken van een nieuw topic in V&A?
Hangt beetje van het item af, een beetje verkoper snapt toch wel dat een wasmachine lastig te verzenden is.
Daarnaast is het bewust niet vermelden nu een extra kick vaak. :P
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 07:11:02 #137
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_142669573
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:11 schreef Burner2000 het volgende:

daarnaast is een link gelijk behoorlijk precies. Daarom zie ik meer in een template waarin dit soort standaard punten in worden vermeld
  donderdag 24 juli 2014 @ 09:43:50 #138
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_142671436
quote:
Mbt ratings van (ver)kopende kan dit niet worden gemeld bij het foto boek? Of heeft niet iedereen dit standaard?
Nee, dat is niet standaard. Een fotoboek moet je zelf aanmaken en invullen na dat je je profiel hebt aangemaakt. De rest sla ik even over, want daar durf ik niets over te zeggen. :6
quote:
It's het daarnaast niet mogelijk om deze gegevens alleen ter laten lezen door de Mods?
En ik weet niet echt wat wat we hier mee zouden opschieten. Wij mogen & kunnen niets met deze gegevens. We mogen ze niet aan de user geven die ze nodig heeft, ook niet als het item niet verzonden is bijvoorbeeld, en wij gaan zelf ook niet naar user X toe om hem even duidelijk te maken het item te verzenden + wat extra knaken voor de moeite :D

Of begrijp ik de vraag gewoon helemaal niet? :@
pi_142689193
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 07:11 schreef Geckoo het volgende:

[..]

daarnaast is een link gelijk behoorlijk precies. Daarom zie ik meer in een template waarin dit soort standaard punten in worden vermeld
Het is maar net hoe precies je het wil hebben. Plaatsnaam lijkt me voldoende.
History can't change the past, the future can.
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:33:08 #140
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_142696736
V&A is idd niet wat het ooit was.

Tip 1
Bieden in het topic, geen 'stiekem' gedoe via PM.
Ik heb al een boek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')