Dat blijft toch gewoon wanneer er in andere subforums linkjes staan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dat is nou juist de charme van V&A!
Daar zeg ik toch ook niets over, alleen over dat V&A geen professionele verkoopplek moet gaan worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat blijft toch gewoon wanneer er in andere subforums linkjes staan?
Grote voordeel je bereikt meer mensen die specifiek iets zoeken.
Het is toch handig dat games via subforum GAM gevonden kunnen worden, Dvd's en Blu-Ray in TV, etc.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar zeg ik toch ook niets over, alleen over dat V&A geen professionele verkoopplek moet gaan worden.
Daar heb ik toch nog altijd niks over gezegd?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is toch handig dat games via subforum GAM gevonden kunnen worden, Dvd's en Blu-Ray in TV, etc.
Heb je er iets over te zeggen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar heb ik toch nog altijd niks over gezegd?
Ik probeer zo weinig mogelijk inhoudelijk mijn mening te geven, alleen aan te geven waar we nu voor staan en welke problemen we zijn tegengekomen bij het proberen veranderingen te introduceren.quote:
Ik brainstorm gewoon wat mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik probeer zo weinig mogelijk inhoudelijk mijn mening te geven, alleen aan te geven waar we nu voor staan en welke problemen we zijn tegengekomen bij het proberen veranderingen te introduceren.
Fotoboek hebben veel users niet maar sterren geven in profiel voor positieve of negatieve feedback in V&A ervaringen topic zou kunnen misschien.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:44 schreef Geckoo het volgende:
Mbt ratings van (ver)kopende kan dit niet worden gemeld bij het foto boek? Of heeft niet iedereen dit standaard?
Hangt beetje van het item af, een beetje verkoper snapt toch wel dat een wasmachine lastig te verzenden is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:11 schreef Burner2000 het volgende:
1 van de meest gestelde gevraagde vragen in V&A is:" Waar kan het opgehaald worden?"
Wanneer het te ver weg is, haken diverse belangstellende af.
Is het een optie dat de verkoper een Google maps link kan plaatsen tijdens het aanmaken van een nieuw topic in V&A?
daarnaast is een link gelijk behoorlijk precies. Daarom zie ik meer in een template waarin dit soort standaard punten in worden vermeldquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:11 schreef Burner2000 het volgende:
1 van de meest gestelde gevraagde vragen in V&A is:" Waar kan het opgehaald worden?"
Wanneer het te ver weg is, haken diverse belangstellende af.
Is het een optie dat de verkoper een Google maps link kan plaatsen tijdens het aanmaken van een nieuw topic in V&A?
Nee, dat is niet standaard. Een fotoboek moet je zelf aanmaken en invullen na dat je je profiel hebt aangemaakt. De rest sla ik even over, want daar durf ik niets over te zeggen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:44 schreef Geckoo het volgende:
Mbt ratings van (ver)kopende kan dit niet worden gemeld bij het foto boek? Of heeft niet iedereen dit standaard?
En ik weet niet echt wat wat we hier mee zouden opschieten. Wij mogen & kunnen niets met deze gegevens. We mogen ze niet aan de user geven die ze nodig heeft, ook niet als het item niet verzonden is bijvoorbeeld, en wij gaan zelf ook niet naar user X toe om hem even duidelijk te maken het item te verzenden + wat extra knaken voor de moeitequote:Op donderdag 24 juli 2014 00:44 schreef Geckoo het volgende:
It's het daarnaast niet mogelijk om deze gegevens alleen ter laten lezen door de Mods?
Het is maar net hoe precies je het wil hebben. Plaatsnaam lijkt me voldoende.quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:11 schreef Geckoo het volgende:
[..]
daarnaast is een link gelijk behoorlijk precies. Daarom zie ik meer in een template waarin dit soort standaard punten in worden vermeld
Daar moet je vooral wat over zeggen als mod, krijg je meteen een bak kots over je heenquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:33 schreef Rio het volgende:
V&A is idd niet wat het ooit was.
Tip 1
Bieden in het topic, geen 'stiekem' gedoe via PM.
Klopt wel. Enige nadeel misschien, niet iedereen wil zijn plaatsnaam in een topic zetten voor iedereen om te zien. Dus dan moeten we wel wat hebben voor die mensen, anders kunnen ze wellicht geen topic openen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:34 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Het is maar net hoe precies je het wil hebben. Plaatsnaam lijkt me voldoende.
5 grote groepen bijv.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar zeg ik toch ook niets over, alleen over dat V&A geen professionele verkoopplek moet gaan worden.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:36 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en niet om gelijk de zuurpruim uit te gaan hangen, maar ik lees in zo'n beetje ieder slightly dev-related topic dat er ernstig tekort is aan dev resources, dus vraag me beetje af hoe haalbaar uberhaupt enige verbetering/verandering is, en of het niet weer neerkomt op 'allemaal leuke ideeën, maar kost teveel tijd/geld om te implementeren, dus misschien ooit'
Het klopt wel dat we momenteel niet veel actieve devs hebben, maar dat wil niet zeggen dat er niets van de grond kan komen. We maken altijd een afweging tussen de ontwikkeltijd en hetgeen dat het uiteindelijk oplevert. In dit topic willen we graag van jullie horen wat we kunnen verbeteren in V&A. Vervolgens zullen we kijken of dit idee wenselijk is, of het haalbaar is op technisch en juridisch vlak en of het realiseerbaar is binnen afzienbare tijd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:05 schreef Lt.Surge het volgende:
En dit is meer voor zoem om te beantwoorden, die wachten we dus even af.
Elke user heeft een profiel, daar kun je V&A sterren neerzetten wanneer in ervaringentopic positieve of negatieve feedback wordt neergezet.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:13 schreef mrPanerai het volgende:
Kan je niet zo'n ratingsysteem zoals op 9lives.be opzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |