Steengoeie grapquote:Op maandag 21 juli 2014 18:21 schreef Lt.Surge het volgende:
IB4 grappen zoals; Wat is Henk's favoriete muziek? Hard Rock
Graag on-topic.
Ik zie niet iets tussen je spullen staan wat ik kan gebruiken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:53 schreef Orion212 het volgende:
Ziet er goed uit, beginnende interesse in de spinosaurus- en haaientanden! Interesse in een ruil voor iets uit mijn topic?
Misschien een domme vraag, maar hoe kom je aan deze fossielen? Kan je die gewoon kopen met certificaat etc?
25x15 cm ongeveer. zie foto, beide delen zijn aanwezig. bij de trilobieten is het wat duidelijker te zien. je hebt het beestje en de afdruk zeg maar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:27 schreef Miniem het volgende:
afdruk van 2 vissen, positief en negatief. 45,-
Hoe groot zijn deze? en wat houdt positief/negatief in?
35 incl. Voor het vissenpaartje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:31 schreef lipper het volgende:
Ik weet niet specifiek welke vis. hij komt uit de Green River Formation in wyoming USA.
zo uit mijn hoofd uit de krijt-periode.
Je hebt PMquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
35 incl. Voor het vissenpaartje.
(Ik vind het erg mooi.)
Dat ben ik niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:54 schreef Moody het volgende:
Dit ben jij toch? http://www.marktplaats.nl/verkopers/19538172.html
Is iets meer dan een paar items. Mag ik vragen waarom je je verzameling weg doet? Lijkt me zonde. Of doe je een deel weg?
Ok, ik verkeek me op de meetlat danquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:01 schreef lipper het volgende:
[..]
Dat ben ik niet.
maar ik doe een deel weg om weer nieuwe te kunnen kopen. ik wil john zo lang mogelijk buiten de deur houden.
Het kan gewoon in een doosje of envelop hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok, ik verkeek me op de meetlat dan
Begrijpelijk dat je een deel weg doet. Ben benieuwd naar je topstukken, maar dat is niet iets voor dit topic helaas....
Jammer dat je zover in die uithoek van Nederland woont, anders had ik wel wat opgehaald denk ik.
wow, prachtigquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:33 schreef lipper het volgende:
Ook heb ik diverse Pijlpunten uit de jonge steentijd (7000-4000)
[ afbeelding ]
12,5 per stuk
Nogal een verschil te zien in kundigheid van de makers, sommigen zijn juweeltjes, anderen prutswerkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:33 schreef lipper het volgende:
Ook heb ik diverse Pijlpunten uit de jonge steentijd (7000-4000)
[ afbeelding ]
12,5 per stuk
Ik heb het formaat eens nagemeten, de stenen zijn circa 15x10 cm.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:32 schreef lipper het volgende:
[..]
25x15 cm ongeveer. zie foto, beide delen zijn aanwezig. bij de trilobieten is het wat duidelijker te zien. je hebt het beestje en de afdruk zeg maar.
Waar heb ik dat beweerd? Ik zie het niet in de OP staan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb het formaat eens nagemeten, de stenen zijn circa 15x10 cm.
Bij lange na niet 25x15. Erg jammer dit, ik had verwacht dat ze groter waren.
Wat wil je hiermee doen? Ik zou graag een oplossing willen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:13 schreef lipper het volgende:
[..]
Waar heb ik dat beweerd? Ik zie het niet in de OP staan.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:32 schreef lipper het volgende:
[..]
25x15 cm ongeveer. zie foto, beide delen zijn aanwezig. bij de trilobieten is het wat duidelijker te zien. je hebt het beestje en de afdruk zeg maar.
Op de foto is duidelijk te zien hoe groot hij is. En ik heb gezegd dat hij ongeveer zo groot is.quote:
Lekker makkelijk gezegd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:25 schreef lipper het volgende:
[..]
Op de foto is duidelijk te zien hoe groot hij is. En ik heb gezegd dat hij ongeveer zo groot is.
Heb jij nog nooit in je leven dat papierformaat gezien? En je hebt een pm gestuurd dat je alles heel mooi vind.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lekker makkelijk gezegd.
Op de foto is dat niet te zien hoor.
En ongeveer inderdaad, een paar cm afwijking vind ik niet erg. Maar dit is behoorlijk, zeker voor een fossiel.
Wat doe ik precies verkeerd? Ik heb een bevestiging van hem dat hij blij is met de vissen én de extra's die ik erbij heb gedaan. Dit heeft hij via een PM gedaan. Hij wekt de indruk dat ik dit opzettelijk doe. Terwijl de grootte duidelijk te zien is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Fijne manier van omgaan met je klanten op een publiek forum.
Hoe weet ik nou of het A3/A4/A5 is?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:33 schreef lipper het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit in je leven dat papierformaat gezien? En je hebt een pm gestuurd dat je alles heel mooi vind.
En een week later kom je hiermee.
Het ligt op lijntjespapier zodat je een inschatting kan krijgen hoe groot
Iets is. Dat is bijna hetzelfde als
Ergens een Euromunt naast leggen. Dan heb je een referentie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |