Net door mijn dierenarts gebeld. We hebben het er even over gehad en ze vond het niet direct als iets ernstigs / acuuts klinken. Nu afgesproken dat ik het twee weken ga aankijken en als er dan nog steeds gekraak is, kom ik langs met mijn kat en gaan ze foto's maken. Dierenarts zei dat het zonder foto's lastig is vast te stellen wat er is en met foto's kunnen ze goed zien wat de staat van zijn rug is en of er iets aan te doen is.quote:
40 kg vetgemest? Wat zo veel heeft Link ong nodig voor 8 weken, schat ik. Varkensvlees is niet aan te raden voor een hond. Verkoop je ook varkensvlees voor humane consumptie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:28 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Nee sorry, er is atm slechts één konijn genomineerd en die wordt voor eigen gebruikWe hebben nog wel wat biggen en (dwerg)geiten over
![]()
Al hebben we trouwens wel een al heel goed vetgemest 'dwerg'konijntje te logeren dat vanmiddag mijn cavia's aanvloog toen die door het blijkbaar iets te grofmazige gaas heen waren gekropen, dus....
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
Net door mijn dierenarts gebeld. We hebben het er even over gehad en ze vond het niet direct als iets ernstigs / acuuts klinken. Nu afgesproken dat ik het twee weken ga aankijken en als er dan nog steeds gekraak is, kom ik langs met mijn kat en gaan ze foto's maken. Dierenarts zei dat het zonder foto's lastig is vast te stellen wat er is en met foto's kunnen ze goed zien wat de staat van zijn rug is en of er iets aan te doen is.
Ben nu voorlopig even gerustgesteld
Inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:45 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]![]()
Kijk, gewoon je dierenarts bellen en vragen, zij bijten niet
Nee de oudere beer is niet gecastreerd. Dit hebben we eigenlijk nooit gedaan in verband met dat hij alleen zat. Is de beste optie dan om de jonge beer te castreren en te kijken of dit helpt? Of raad je dan aan het helemaal niet te doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:35 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Is de oudere beer wel gecastreerd? Als het wel het geval is, dan is het wel zeer verstandig om ook de jonge te laten castreren. Als zij beide niet gecastreerd en jij alleen de jongste laat castreren, dan kan het zijn dan hun rangorde omslaat (maar dat is dan de zorg voor later, misschien moet je dan de oude alsnog laten castreren).
Lastig... Een zeugje en een gecastreerd mannetje of 2 zeugjes zijn toch iha wat makkelijker.
Ik denk dat het toch het beste is om de jongste te castreren en dan kijken hoe het gaat. Want zo heeft je oude cavia ook geen leuk leven meer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:56 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Nee de oudere beer is niet gecastreerd. Dit hebben we eigenlijk nooit gedaan in verband met dat hij alleen zat. Is de beste optie dan om de jonge beer te castreren en te kijken of dit helpt? Of raad je dan aan het helemaal niet te doen.
Ja dat klopt, maar toentertijd wilde mijn ouders een mannetje erbij omdat ze geen zin hadden in jonkies. (En ook niet precies wisten wat de kosten van castratie was). Dus we moeten nu roeien met de riemen die we hebben
Nee staat achterop specific pak maar dat geld voor volwassen honden van 18 kg dus weet niet wat een pup dan moet. Tussen RC en Specific inzitten? Dus 110?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:37 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Maar gaat de dierenarts gezegd dat je 220 gram per dag moet geven?
Eigenlijk moet je toch zsm op Specific overstappen, dus als je nog met een grote voorraad RC zit, misschien verkopen/weggeven/gebruiken als beloningssnoepjes?
Dank je wel voor de info!quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:21 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch het beste is om de jongste te castreren en dan kijken hoe het gaat. Want zo heeft je oude cavia ook geen leuk leven meer.
Pups eten normaal gesproken een stuk meer dan volwassenen. Als ik bij mijn eigen hondje kijk (maar dat is maar een ieniemienie ding) was hoeveelheid als pup ongeveer 3x zoveel als voor volwassenen. Uiteraard enigszins verschil afhankelijk van leeftijd (3 maanden is anders dan 6 maanden).quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee staat achterop specific pak maar dat geld voor volwassen honden van 18 kg dus weet niet wat een pup dan moet. Tussen RC en Specific inzitten? Dus 110?
En is RC zo slecht dat we beter onze 20 kg kunnen verkopen? Ik dacht als je het mixt dat het dan al een stuk beter is. (kosten van specific weer is nieuw kopen zit ook niet echt in ons budget)
RC is niet slecht! Maar Rocky moet zsm in zijn calcium inname naar beneden gaan! Daarom kiest je DA waarschijnlijk ook voor Adult ipv Puppy Specific (nog minder calcium in Adult, terwijl Puppy al veel minder calcium bevat dan RC Maxi junior).quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee staat achterop specific pak maar dat geld voor volwassen honden van 18 kg dus weet niet wat een pup dan moet. Tussen RC en Specific inzitten? Dus 110?
En is RC zo slecht dat we beter onze 20 kg kunnen verkopen? Ik dacht als je het mixt dat het dan al een stuk beter is. (kosten van specific weer is nieuw kopen zit ook niet echt in ons budget)
Wat ik me afvraag he. Je hebt geen budget voor een zak nieuw voer. Hoe doe je dat als woefsel morgen iets gaat mankeren? Door iets heel lulligs zijn poot breekt ofzo?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hmm, nee, 40 kg zal dat konijntje niet redden denk ikquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:44 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
40 kg vetgemest? Wat zo veel heeft Link ong nodig voor 8 weken, schat ik. Varkensvlees is niet aan te raden voor een hond. Verkoop je ook varkensvlees voor humane consumptie?
Ben verzekerd, en heb wel geld alleen even niet voor een nieuwe zak voer van 60kg. Hebben nu 7,5 kg van specific en 40kg rcquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he. Je hebt geen budget voor een zak nieuw voer. Hoe doe je dat als woefsel morgen iets gaat mankeren? Door iets heel lulligs zijn poot breekt ofzo?
Zet ook maandelijks wat geld apart die verzekeringen dekken niet altijdquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ben verzekerd, en heb wel geld alleen even niet voor een nieuwe zak voer van 60kg. Hebben nu 7,5 kg van specific en 40kg rc
Heb wel een spaarpot hoor voor dat soort dingen, alleen ons maandelijkse budget is wat krapjes kwa boodschappenquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zet ook maandelijks wat geld apart die verzekeringen dekken niet altijd
Grote kans dat de dierenwinkel je dichte zak brokken wel wil terugnemen als je het uitlegt. Er is een spaarpot zeg je. Het is beter voor je hond. Hij heeft pijn nu ik snap eerlijk waar niet dat dit een discussiepunt is. Wat de DDA al aangaf open zak gebruiken om paar dagen te mengen. En de rest als snoepjes hoef je die voorlopig niet te kopen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb wel een spaarpot hoor voor dat soort dingen, alleen ons maandelijkse budget is wat krapjes kwa boodschappen
Zoals ik het begreep wou hij blijven mengenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:00 schreef Sorella het volgende:
Volgens mij is er geen discussie punt, de open zak gebruikt hij om te mengen met 7,5 kilo van dat andere voer omdat een grote zak op dit moment te duur is. Het is toch een hoop geld inenen wat je moet incalculeren in je boodschappen lasten.
Ik zou het ook bij de dierenzaak proberen zoals thinkoo-pinkk aangeeft, misschien kan je de dichte zak omruilen ?
Nieuw voer met je toch altijd mengen met het oude voer in het begin, iets met de darmen ofzo, zo haal ik het eruitquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep wou hij blijven mengenmaar maakt ook niet uit. Zou gewoon niet willen dat die woef pijn houd
Gewoon naar de brokken gaan die je DA je heeft aangeradenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:14 schreef MeneerLogica het volgende:
Bedankt voor alle tips, nu mag ik mijn zak maxi junior ruilen voor een bulldog junior zak van RC. Is dit beter voor hem of kan ik beter helemaal van RC afstappen?
Dat zeker maar op mij kwam het over alsof hij het op wou mengen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:09 schreef Sorella het volgende:
[..]
Nieuw voer met je toch altijd mengen met het oude voer in het begin, iets met de darmen ofzo, zo haal ik het eruit
Ga ik ook doen maar moet toch iets met die 15 kg doen en ze verkopen geen specific daar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gewoon naar de brokken gaan die je DA je heeft aangeraden
Vragen of je een tegoedbon mag? Of anders hebben ze vast wel speeltjes, hondensnacks, etcquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ga ik ook doen maar moet toch iets met die 15 kg doen en ze verkopen geen specific daar.
Kunnen ze geen waardebon uitschrijven of geld terug geven? Jammer dat ze niet meedenkenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ga ik ook doen maar moet toch iets met die 15 kg doen en ze verkopen geen specific daar.
Ja we hebben RC op marktplaats gezet. Vind het goed zo, maar na een avond verdiepen op internet zie je de door de bomen het bos niet meer. De dierenarts raad specific aan met een grondig onderzoek en toch zijn de berichten online daarover niet altijd positief. Mensen raden eigenlijk voornamelijk Orijen aan of Taste of the Wild. Ik moet toch even goed nadenken wat ik na mijn restje RC (paar kilo) en Specific (8kg) ga doen..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kunnen ze geen waardebon uitschrijven of geld terug geven? Jammer dat ze niet meedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het probleem van internet. Iedereen kan erop zetten wat ze willen. Heb vooral vertrouwen in de expertise van je dierenarts. En ook in die van onze online dierenarts want die kletst ook echt geen onzin.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja we hebben RC op marktplaats gezet. Vind het goed zo, maar na een avond verdiepen op internet zie je de door de bomen het bos niet meer. De dierenarts raad specific aan met een grondig onderzoek en toch zijn de berichten online daarover niet altijd positief. Mensen raden eigenlijk voornamelijk Orijen aan of Taste of the Wild. Ik moet toch even goed nadenken wat ik na mijn restje RC (paar kilo) en Specific (8kg) ga doen..
Van de bovenstaande is Orijen niet in mijn prijsklasse.
Snap ik maar ik vroeg eerder of ik het best specific of rc kan geven. Ik weet niet of specific ook beter is dan alle soorten. Ben misschien een beetje overdreven aan het uitzoeken maar wil het beste voor rocky.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is het probleem van internet. Iedereen kan erop zetten wat ze willen. Heb vooral vertrouwen in de expertise van je dierenarts. En ook in die van onze online dierenarts want die kletst ook echt geen onzin.
Zelf dokteren met google heeft echt geen nut. Dierenartsen hebben een jarenlange studie gevolgd die zullen het echt wel weten.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja we hebben RC op marktplaats gezet. Vind het goed zo, maar na een avond verdiepen op internet zie je de door de bomen het bos niet meer. De dierenarts raad specific aan met een grondig onderzoek en toch zijn de berichten online daarover niet altijd positief. Mensen raden eigenlijk voornamelijk Orijen aan of Taste of the Wild. Ik moet toch even goed nadenken wat ik na mijn restje RC (paar kilo) en Specific (8kg) ga doen..
Van de bovenstaande is Orijen niet in mijn prijsklasse.
Ingredienten TotWJe zou nog naar Acana kunnen kijken, komt uit dezelfde fabriek als Orijen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is volgens mij wel goedkoper.
En waarom houd je de richtlijnen niet aan voor het lopen? Die zijn er niet voor niks? En nee specific zal misschien niet het aller aller beste voer zijn. Maar het zal ook zeker niet slecht zijn. Nogmaals dierenartsen kletsen over het algemeen geen onzin.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Snap ik maar ik vroeg eerder of ik het best specific of rc kan geven. Ik weet niet of specific ook beter is dan alle soorten. Ben misschien een beetje overdreven aan het uitzoeken maar wil het beste voor rocky.
Verder is het wel mooi dat Rocky na 1 dag alweer de oude was. Geen koorts meer en geen pijn meer. Ook komt zijn pijn misschien wel doordat we de richtlijnen niet goed aanhouden van het lopen..
Dat zie je mij ook nergens beweren. En we houden ons er wel aan maar liepen laatst verkeerd en hij heeft onwijs veel energie dus als we niet iets langer lopen sprint hij binnen wel heen en weerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En waarom houd je de richtlijnen niet aan voor het lopen? Die zijn er niet voor niks? En nee specific zal misschien niet het aller aller beste voer zijn. Maar het zal ook zeker niet slecht zijn. Nogmaals dierenartsen kletsen over het algemeen geen onzin.
Veel denk spelletjes met hem doen. Ik heb zelf ook zo'n stuiterbal. Nieuwe truukjes leren enzo. Wat voor ras is Rocky? Want hoe groter het ras hoe meer het kwaad kan om teveel te lopen met ze.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:10 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat zie je mij ook nergens beweren. En we houden ons er wel aan maar liepen laatst verkeerd en hij heeft onwijs veel energie dus als we niet iets langer lopen sprint hij binnen wel heen en weer
Old english bulldog. En we overschrijden de richtlijnen niet onwijs hoor. Verder spelen en trainen we ook met hem. Trainen is 3 avonden per week anderhalf uur.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Veel denk spelletjes met hem doen. Ik heb zelf ook zo'n stuiterbal. Nieuwe truukjes leren enzo. Wat voor ras is Rocky? Want hoe groter het ras hoe meer het kwaad kan om teveel te lopen met ze.
Leuke honden zijn datquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Old english bulldog. En we overschrijden de richtlijnen niet onwijs hoor. Verder spelen en trainen we ook met hem. Trainen is 3 avonden per week anderhalf uur.
http://www.dogfoodadvisor(...)/acana-dog-food-dry/quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je zou nog naar Acana kunnen kijken, komt uit dezelfde fabriek als Orijen.
4 maanden, volgens mij 5 minuten per maand idd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leuke honden zijn dat![]()
Ik weet niet hoe oud je pup is. Heb dat ergens gemist denk ik. Maar wat was het ook alweer. Voor iedere week die ze oud zijn mogen ze 1 minuut lopen ofzo?
Oke is dan zo'n cursus van 3 x anderhalf uur niet te lang?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
4 maanden, volgens mij 5 minuten per maand idd.
Is 3 kwartier theorie waar Rocky vast zit. En nee, zal niet teveel zijn want gaat al jaren zo bij alle scholenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke is dan zo'n cursus van 3 x anderhalf uur niet te lang?Ik weet dit echt niet hoor. Misschien de DDA wel.Ben wel benieuwd eigenlijk. Als wij ooit weer een pup nemen wil ik ook op een cursus. Wel belangrijk te weten waar op te letten.
Vanwege gevaar voor Auzjesky en trichinella ja. Af en toe iets voor je eigen honden zal geen problemen zijn, als de varkens vrij van deze pathogenen zijn. Maar 100% op varkensvlees zetten is niet verstandig vanwege toch relatief hoge vetgehalte in varkensvlees.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:50 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Hmm, nee, 40 kg zal dat konijntje niet redden denk ik![]()
De biggen wel, en die zijn hartstikke gezond, geen nare parasieten, geen Auzjesky dus np np voor een hondOf zijn er nog andere redenen waarom honden geen varken zouden moeten eten? De onze (en de katten) krijgen nl wel (rauw) snijafval als we een varken hebben laten slachten.
En ja, we verkopen wel eens wat, vooral eieren als we over hebben, en varkensvlees als er geslacht is (straks in december weer waarschijnlijk). En ook (soep)kip geven we wel eens weg als we over hebben![]()
Cognitieve dysfunctie (dementie) gevallen zijn bekend bij de katten van middelbare leeftijd, maar zijn minder waarschijnlijk. Is hij aanspreekbaar als je hem roept? Loopt hij naar je toe? Drinkt hij goed met dit weer? Hij moet meer drinken vanwege zijn blaasgruis!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:07 schreef Sorella het volgende:
Onze katten zijn met dit weer de hele dag in de tuin en in ene begint Doeraq dan te miauwen en waarom, als hij binnen zit doet hij het ook soms.
Hij zit gewoon op zijn dikke kont om zich heen te kijken of hij ligt op de tafel, of op de tegels of op het gras of in de plantenbak en dan begint hij dus te miauwen. In het begin stoven de buren en ik naar buiten om te kijken wat er aan de hand was maar er is niets, geen vogeltjes, geen vreemde katten, hij zit of ligt gewoon dus even te miauwen.
Het is een blaasgruis kater maar we merken helemaal niets, hij eet, speelt en is vervelend dus gewoon zichzelf op dat miauwen na.
Zou hij dement kunnen worden ? hij is 10 of 11 jaar
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:45 schreef MeneerLogica het volgende:
Mensen raden eigenlijk voornamelijk Orijen aan of Taste of the Wild.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is het probleem van internet. Iedereen kan erop zetten wat ze willen. Heb vooral vertrouwen in de expertise van je dierenarts. En ook in die van onze online dierenarts want die kletst ook echt geen onzin.
Zelf dokteren met google heeft echt geen nut. Dierenartsen hebben een jarenlange studie gevolgd die zullen het echt wel weten.
Heb je een foto waar Rocky staand op staat? Zo zittend oogt hij iets te dik namelijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Hij begon vanochtend ook te hinken en een beetje te huilen. Toch maar naar de Dierenarts geweest. Blijkt dat hij 40 graden koorts heeft en (waarschijnlijk) ontzettende groeipijn. Dierenarts kon amper op zijn bovenarm drukken zonder dat hij verging van de pijn. Antibiotica gehad voor de koorts en pijnstillers voor de groeipijn. Nu onze sul maar lekker de hele dag laten slapen, erg zieligVerder ga ik de tips opvolgen DDA, bedankt!
Hier de verdrietige Rocky
[ afbeelding ]
Als ik hem roep komt hij meteen aanrennen, ik zie hem wel af en toe drinken maar of het genoeg is weet ik niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:54 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Cognitieve dysfunctie (dementie) gevallen zijn bekend bij de katten van middelbare leeftijd, maar zijn minder waarschijnlijk. Is hij aanspreekbaar als je hem roept? Loopt hij naar je toe? Drinkt hij goed met dit weer? Hij moet meer drinken vanwege zijn blaasgruis!
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:58 schreef roos85 het volgende:
Je zou nog naar Acana kunnen kijken, komt uit dezelfde fabriek als Orijen.
Slechte tipquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
http://www.dogfoodadvisor(...)/acana-dog-food-dry/
Goede tip!!
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:35 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
[..]
Slechte tip![]()
Nogmaals alles op een rij:
- Wat wilt de DA van Rocky en DDA? Rocky langzaam laten opgroeien zonder groeipijn.
- Wat hebben wij er voor nodig? Een voer met zo weinig mogelijk Calcium en zo weinig mogelijk Eiwit ( maar dat nog verantwoord is voor de pup).
In wilde weg voernamen roepen zonder Calcium en Eiwit uit te reken heeft dus geen zin!!!
Voervergelijking per 1 MJ energie:
Specific Adult Large Breed: Calcium 0,43 gram, Eiwit 13,8 gram
RC Maxi Junior: Calcium 0,72 gram, Eiwit 18,2 gram
Arcana pup&junior Large Breed: Calcium 1,1 gram, Eiwit 20,7 gram
Kunnen jullie mij uitleggen waarom jullie Arcana voer dat 3 x zo veel calcium en 1,5 x zo veel eiwit dan Specific Adult bevat, aanraden / willen geven aan een pup die op dit moment Minder Calcium en Minder Eiwit moet hebben???
Sorry DDA, had niet alles (terug)gelezen, zag alleen iets over Orijen staan, vandaar mijn reactie.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:35 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
[..]
Slechte tip![]()
Nogmaals alles op een rij:
- Wat wilt de DA van Rocky en DDA? Rocky langzaam laten opgroeien zonder groeipijn.
- Wat hebben wij er voor nodig? Een voer met zo weinig mogelijk Calcium en zo weinig mogelijk Eiwit ( maar dat nog verantwoord is voor de pup).
In wilde weg voernamen roepen zonder Calcium en Eiwit uit te reken heeft dus geen zin!!!
Voervergelijking per 1 MJ energie:
Specific Adult Large Breed: Calcium 0,43 gram, Eiwit 13,8 gram
RC Maxi Junior: Calcium 0,72 gram, Eiwit 18,2 gram
Arcana pup&junior Large Breed: Calcium 1,1 gram, Eiwit 20,7 gram
Kunnen jullie mij uitleggen waarom jullie Arcana voer dat 3 x zo veel calcium en 1,5 x zo veel eiwit dan Specific Adult bevat, aanraden / willen geven aan een pup die op dit moment Minder Calcium en Minder Eiwit moet hebben???
Gezien zijn voorgeschiedenis is het idd verstandig om toch even zijn urine na te laten kijken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:17 schreef Sorella het volgende:
[..]
Als ik hem roep komt hij meteen aanrennen, ik zie hem wel af en toe drinken maar of het genoeg is weet ik niet.
We zijn ontzettend alert op hem wat betreft zijn blaasgruis aangezien we hem bijna kwijt waren omdat we de signalen niet herkende. Maar we zien hem niet extra likken, vaker naar de kattenbak gaan of in pers ? houding zitten, ook miauwt hij niet als hij de kattenbak opgaat dus ik sluit het voor 90 % uit, misschien is wel verstandig om zijn urine te laten controleren aankomende week.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb je een foto waar Rocky staand op staat? Zo zittend oogt hij iets te dik namelijk
Geeft niksquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]
Sorry DDA, had niet alles (terug)gelezen, zag alleen iets over Orijen staan, vandaar mijn reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |