RIP aan mijn nabestaandenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou dat dus.. je eigen vraag beantwoorden
Die zit prima momenteel, dank u.quote:
Ik moet juist nodig naar iemand zoals een barbier of zo...quote:
Om en nabijquote:
En geen kinderenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om en nabij.
Neuh, in principe heb ik geen leeftijdseisen, maar feit is gewoon dat jonger vaker single en gezellig betekent.
Ook dat idd. Ik zou er uiteraard totaal geen moeite mee hebben om iemand die rond mijn eigen leeftijd zit te daten, maar je zit dan idd vaak vast aan " baggage". En das vaak niet erg, soms wel.quote:
Wat let je?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:35 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik moet juist nodig naar iemand zoals een barbier of zo...
Pardon?quote:
Tsk, ken je klassiekers dan ook helemaalquote:
Ik ben bang dat als ik het laat doen... dat het dan ook meteen een stuk minder "vol" oogt.quote:
Natuurlijk niet, daar heb ik toch ja heul geen tijd voor?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, ken je klassiekers dan ook helemaal.
n00bquote:Op maandag 21 juli 2014 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, daar heb ik toch ja heul geen tijd voor?
Nee, een levenquote:
Op een eiland met 34 inwonersquote:
omg da's kei-ver!quote:Stille tocht
Ook wordt woensdagavond om 20.00 uur vanaf de Dam een stille tocht georganiseerd. Op Facebook meldt de organisator dat de tocht vanaf de Dam naar het Leidseplein gaat en weer terug. Voor beide evenementen hebben zich al ruim honderd mensen op Facebook aangemeld.
Nee hoor, min of 10 met de tramquote:
Is dat niet Gazallig?quote:
Moet t ver zijn voor de betekenis dan?quote:
Ik word er Israellerig van.quote:
Clearly you have never been herequote:
Eigenlijk wel, maar daar gaat het nu niet omquote:
oh..waarom dan wel?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar daar gaat het nu niet om.
Gewoon zoals altijd, bijdehandte kutopmerkingen maken.quote:
Dan liever batsen hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 19:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon zoals altijd, bijdehandte kutopmerkingen maken..
Met HW? Ik wist niet dat je ook van dat walletje at.quote:
Dat durf ik niet, want dan komt Ang3l ons deaudtvermoordenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met HW? Ik wist niet dat je ook van dat walletje at.
Inwendige stokslagen tot het bloed eruit druipt.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:07 schreef Barbusse het volgende:
Dat durf ik niet, want dan komt Ang3l ons deaudtvermoorden
Dude...quote:Op maandag 21 juli 2014 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inwendige stokslagen tot het bloed eruit druipt.
Pics van je vriendin?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:05 schreef Cue_ het volgende:
Vannacht de slaap maar moeilijk kunnen vangen. Veel gedroomd en nu dan ook moe
Toen ik t huis uit liep bleek vriendins wekker niet te zijn afgegaan en werd ze wakker van de voordeur. Vreemd want heb ook de muziek aangehad en niet zachtjes gedaan ofzo.
quote:
Ik had sushi voor ontbijtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same![]()
Heb al een broodje gehaald en extra zoetje in de thee als troost. Maar ik val in slaap
Lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:25 schreef Barbusse het volgende:
Ik had sushi voor ontbijtMaar nu op, dus de reden om uit bed te komen is alweer vervlogen
Kunnen we samen in slaap vallen
Dan ga je naar de josti's toe (zoals je al doet) dat kost je minder moeite.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk
Krijg bijna de neiging om die josti's hier uit te nodigen. Ik erger me alleen te erg aan hun manier van posten(en de users zijn niet leuk)
Al is een relletje op z'n tijd ook wel leuk.
T gaat toch om t idee, niet de km's?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ga ik hier wel een blokje om. Of gewoon de trap af.
Je hebt gewoon een brakke telefoonquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
1 dag heeft het goed gewerkt, nu krijg ik om de 20 sec een melding dat Unfortunately Google+ has stopped en moet ik op OK klikken.
Neem dan ook een fatsoenlijke telefoon.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Android.
1 dag heeft het goed gewerkt, nu krijg ik om de 20 sec een melding dat Unfortunately Google+ has stopped en moet ik op OK klikken.
Custom roms.
Android.
Ja, dat zal het zijn.quote:
Vriendin heeft onlangs Iphone van t werk gekregen, vind t een kutding. Tja.. voorkeuren..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat zal het zijn.
Android is aids en iedereen die anders beweert heeft Stockholmsyndroom en pikt het gewoon dat dingen het soms niet doen..
Ik wil ook vakantiequote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wel!Maar goed, ik heb dan ook vakantie.
Ja, want precies?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vriendin heeft onlangs Iphone van t werk gekregen, vind t een kutding. Tja.. voorkeuren..
Nu gaan we vandaag weer allemaal lekker zwetenquote:
Ow hier is het wel lekker koelquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Nu gaan we vandaag weer allemaal lekker zweten.
Ja, das met Android met allesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Google+ moet je ook gewoon verwijderen
Hier ook nog welquote:
Fijn. Alsof m'n libido en impulsieve gedrag me nog niet hard genoeg in de weg zatquote:Meer zin in vrijen, meer kans op verslaving, zoals overmatig kopen, gokken of medicijngebruik. Deze bijwerkingen gaan over na een verlaging van de dosis of als u met het medicijn stopt.
Dat is wel irritant ja, hadden ze bij mij onlangs ook wel. Radio harderquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Hier ook nog wel. Alleen jammer dat ze bomen om aan het zagen zijn, wat het geluid redelijk ondraaglijk maakt als ik het raam open zet.
Dan alleen maar meerquote:Ik zit trouwens de bijwerkingen van m'n nieuwe medicijnen te lezen:
Fijn. Alsof m'n libido en impulsieve gedrag me nog niet hard genoeg in de weg zat.
De mijne crasht wel eens hoor, de iPhone 5s.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want precies?
Hij doet het altijd? Hij hangt niet, hij lagt niet hij hapert niet en het crashed niet?.
Ik word nymfoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel irritant ja, hadden ze bij mij onlangs ook wel. Radio harder
[..]
Dan alleen maar meer
Nee? Crush kaputt?quote:
Nou ja, niets meer van gehoord, dus jaquote:
nutteloze crush maakt kaputt. das ook vast niet goedquote:
Vrouwen...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, niets meer van gehoord, dus ja.
Next.
De hoer!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, niets meer van gehoord, dus ja.
Next.
Nee dat mag ik hopen. Je kunt er zo al geen kut mee, zou je ook nog functies moeten uitschakelenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DAT HOEFT NOOIT MET EEN IPHONE!!!!!!!!
Brakke kutzooi.
Klopt!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Nee dat mag ik hopen. Je kunt er zo al geen kut mee,
Zoals altijdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:23 schreef Kreator het volgende:
Goed topic. Gezellige sfeer en lachen om de inhoud.
Oh nee, ik kan geen ander icoontje instellen voor instagram, nu werkt niets meerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee dat mag ik hopen. Je kunt er zo al geen kut mee, zou je ook nog functies moeten uitschakelen_
Zwaar leven hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, ik kan geen ander icoontje instellen voor instagram, nu werkt niets meer.
Gelukkig maakt Putin er binnenkort voor iedereen een eind aanquote:
Moet er niet aan denken dat ik dat kan. overbodige zooiquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, ik kan geen ander icoontje instellen voor instagram, nu werkt niets meer.
Ach, het is wel grappig soms, ik heb ook wel een hoop dingen aangepast, omdat het kan. Maar wat is nou belangrijker, een wat aangepast uiterlijk of een stabiel OS?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat ik dat kan. overbodige zooi
Verwacht je echt een antwoord?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is wel grappig soms, ik heb ook wel een hoop dingen aangepast, omdat het kan. Maar wat is nou belangrijker, een wat aangepast uiterlijk of een stabiel OS?.
Seks.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is wel grappig soms, ik heb ook wel een hoop dingen aangepast, omdat het kan. Maar wat is nou belangrijker, een wat aangepast uiterlijk of een stabiel OS?.
Putain!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig maakt Putin er binnenkort voor iedereen een eind aan.
Het is niet zomaar mijn favoriete telefoon-OS natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met Android ben je elk geval elke dag hard genaaid.
Wat moet die man zich heerlijk voelen op dit moment. Wetende dat dat de hele wereld woest op hem is, maar dat'ie maar hoeft te wijzen naar de gaskraan en iedereen zich weer koest houdtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig maakt Putin er binnenkort voor iedereen een eind aan.
Populairder dan ooit in eigen land ook nog eens. Gestoorde wereld.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat moet die man zich heerlijk voelen op dit moment. Wetende dat dat de hele wereld woest op hem is, maar dat'ie maar hoeft te wijzen naar de gaskraan en iedereen zich weer koest houdt
Daar zit ook een grens aan natuurlijk omdat je jezelf er mee in je vingers snijdt, hun eigen economie drijft op de export van olie en gas.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat moet die man zich heerlijk voelen op dit moment. Wetende dat dat de hele wereld woest op hem is, maar dat'ie maar hoeft te wijzen naar de gaskraan en iedereen zich weer koest houdt
Lekker met je staatsmedia een sfeertje creëren dat de hele wereld tegen je is en er alleen maar op uit is om je te naaien.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Populairder dan ooit in eigen land ook nog eens. Gestoorde wereld.
Combinatie van factoren natuurlijk. Ze zijn er overwegend zwaar nationalistisch.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zit ook een grens aan natuurlijk omdat je jezelf er mee in je vingers snijdt, hun eigen economie drijft op de export van olie en gas.
[..]
Lekker met je staatsmedia een sfeertje creëren dat de hele wereld tegen je is en er alleen maar op uit is om je te naaien.
Het blijft gewoon een eng land dat Rusland. Land leeft nog voor 90% in de 1800e eeuw qua opvattingen en ontwikkeling. Natuurlijk is het anders in de steden, maar ook daar is het nog 1930 vaak.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het een doodenge man, waarbij alleen t rare snorretje en de scheiding nog ontbreken. Ook destijds wierp die man zich op als volksheld en t volk liep er in eerste instantie keihard achteraan. Ook toen was er iets met Olympische spelen en zo. En met onderdrukte bevolkinsgroepen. En ook toen liep t uiteindelijk ernstig uit de hand.
Ik ben niet snel voor boycotten maar het was achteraf vermoedelijk beter geweest om de OS daar niet te houden en om nu alvast het WK af te zeggen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het een doodenge man, waarbij alleen t rare snorretje en de scheiding nog ontbreken. Ook destijds wierp die man zich op als volksheld en t volk liep er in eerste instantie keihard achteraan. Ook toen was er iets met Olympische spelen en zo. En met onderdrukte bevolkinsgroepen. En ook toen liep t uiteindelijk ernstig uit de hand.
O, ik had nog niet begrepen/gehoord dat t WK daar heen gaat de volgende keer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben niet snel voor boycotten maar het was achteraf vermoedelijk beter geweest om de OS daar niet te houden en om nu alvast het WK af te zeggen.
Maar ja, de FIFA kan winst maken dus het zal gewoon door gaan.
Ik vond het volgende stuk uit de Volkskrant het wel treffend brengen, hoe hij over de voormalige staten van de USSR denkt:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben niet snel voor boycotten maar het was achteraf vermoedelijk beter geweest om de OS daar niet te houden en om nu alvast het WK af te zeggen.
Maar ja, de FIFA kan winst maken dus het zal gewoon door gaan.
http://www.volkskrant.nl/(...)vensgevaarlijk.dhtmlquote:Rusland, vindt Poetin, heeft de verantwoordelijkheid alle Russen in het buitenland te beschermen en hij bepaalt wie een Rus is. Dat is de Poetin-doctrine. Het is onmogelijk de mate van gevaar te overschatten die dat vormt voor Ruslands Oost-Europese en Euraziatische buren, maar ook voor de hele internationale wereldorde vanaf 1945.
UEFA en KNVB ook hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:31 schreef Barbusse het volgende:
En de FIFA is natuurlijk een grote mafiabende, dat was al wel bekend ja
Oeh, een russische kloon hunkquote:
EEN RUS!1!!!! PAK 'M!1!!!quote:
Die ook jaquote:
Zou hij een grote ijshockeystick hebben?quote:
Angel is van de welkomstcommissie, dus denk dat we daar wel achter gaan komenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou hij een grote ijshockeystick hebben?
Het is uiteraard allemaal één groot Joods complot, alles.quote:
Daarom maar even aanpappen met de familie Rothschildt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is uiteraard allemaal één groot Joods complot, alles.
Mooi artikel, al is t wel een beetje achteraf natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond het volgende stuk uit de Volkskrant het wel treffend brengen, hoe hij over de voormalige staten van de USSR denkt:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)vensgevaarlijk.dhtml
Heb liever dat ie mij pakt, in m'n rode pleintje!quote:
En eentje die google translate weet te gebruiken!quote:
We waren net een hooivorken-en-fakkels-sfeertje jegens Rusland aan het creëren hier.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar staan we bekend om
Angel zorgt altijd voor wat warms
Typisch dat ie dan NET op komt dagen. Een nieuweling.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We waren net een hooivorken-en-fakkels-sfeertje jegens Rusland aan het creëren hier.
Hamer en snikkel!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb liever dat ie mij pakt, in m'n rode pleintje!
Oohhhh, fuck yeah!quote:
Niet te geloven hè?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Typisch dat ie dan NET op komt dagen. Een nieuweling.
Hi barbje, alles goed?quote:
Nou. Ik ben goedgelovig, dus ik zeg gewoon eerlijk: Plausibel. Ja. Plausibel.quote:
beter dan pausmobielquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou. Ik ben goedgelovig, dus ik zeg gewoon eerlijk: Plausibel. Ja. Plausibel.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou. Ik ben goedgelovig, dus ik zeg gewoon eerlijk: Plausibel. Ja. Plausibel.
Serozno, ya govoryou Po-Ruskee. Ya ichitayou Ruskiye Yazik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En eentje die google translate weet te gebruiken!
I LOVE HIM!
Lekker hoor, en met jou?quote:
Mwah, mijn auto is kapot en heb het geweldige nieuws gehad dat mijn ex een paar huizen verderop gaat wonen. I've been better dusquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:58 schreef missbehavin het volgende:
mijn ex een paar huizen verderop gaat wonen
Op naar Utrechtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, mijn auto is kapot en heb het geweldige nieuws gehad dat mijn ex een paar huizen verderop gaat wonen. I've been better dus
Kind..hij voelt soms alleen als meerquote:
Ja, nog meer motivatiequote:
Dasnieleukquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, mijn auto is kapot en heb het geweldige nieuws gehad dat mijn ex een paar huizen verderop gaat wonen. I've been better dus
Dan zit je hier verkeerd, wij zijn een soort inteeltkliekquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:03 schreef Klokov het volgende:
Waar is trouwens de grimmige sfeer? Ik had wel wat meer spanning in het topic verwacht na het lezen van de Feedback.
Niet te stiekem he, anders denken mensen er straks no iets anders van.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:04 schreef missbehavin het volgende:
Nee joh, stiekem zijn we hartstikke lief!
Daarvoor moet je hier zijn: R&P / [SC Relaties #561] Wachten op goed nieuws...., maar ook daar is er weinig grimmigs aanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:03 schreef Klokov het volgende:
Waar is trouwens de grimmige sfeer? Ik had wel wat meer spanning in het topic verwacht na het lezen van de Feedback.
Daar ben ik niet vies vanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zit je hier verkeerd, wij zijn een soort inteeltkliek.
De hillbillies van Fok!, jeweetsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zit je hier verkeerd, wij zijn een soort inteeltkliek.
Ach, ik ben blij voor hem dat hij eindelijk een huis heeft, maar dit is me wat te dichtbij...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dasnieleuk![]()
Een paar huizen verderop?Is het verstandig om de keukenmessen achter slot en grendel te zetten?
I cannot make chocolate therefrom!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Serozno, ya govoryou Po-Ruskee. Ya ichitayou Ruskiye Yazik.
Ja, dat kan ik wel begrijpen....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, ik ben blij voor hem dat hij eindelijk een huis heeft, maar dit is me wat te dichtbij...
Dibs op die met de geruite blouse!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daar ben ik niet vies van
[ afbeelding ]
Die ziet er inderdaad het normaalste uitquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dibs op die met de geruite blouse!
Oke, die op de achtergrond dan he. Die vooraan is me wat te jong
En z'n benen zijn leukquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Die ziet er inderdaad het normaalste uit
Dat is een 'quote:
wel van gespierde vrouwen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is een 'ik hou niet van zulke gespierde mannen'
Die breekt me doormiddenquote:
Nou, ik ga er weer vandoor hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is een 'ik hou niet van zulke gespierde mannen'
Picsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:46 schreef missbehavin het volgende:
Oh en ik weet dat het jullie bezighoudt: pup groeit als kool, ze is al 10 kg
Het zit bij mij ook echt op t randje hoor.quote:
Nope, hou van skinny bitchesquote:
quote:
Ben (nog) niet zo gespierd maar wel een goed fysiek. Vraag me alleen wel af waar hij zijn broeken kooptquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zit bij mij ook echt op t randje hoor.
Da's stretch jonguuuuhhhquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben (nog) niet zo gespierd maar wel een goed fysiek. Vraag me alleen wel af waar hij zijn broeken koopt
Om daar nu de hele tijd in rond te lopenquote:
Een goede geile openingspost?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Slank, iets minder slank, misschien zelfs iets stevig, ik vind het prima als er maar een goeie geile kop opzit.
Broek uit, broek uit, broek uitquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Om daar nu de hele tijd in rond te lopen
Ninja edit was, wel... ninjaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een goede geile openingspost?
Noemen we een vagina voort zo?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm a bitch.
I'm skinny.
Feed me your ribs!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Of Marilyn manson, zodat ie zichzelf kon pijpenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]Alles voor mijn wespentaille! The Cher way!
Hehe die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of Marilyn manson, zodat ie zichzelf kon pijpen
Hoi Rhutjequote:
hebt toch alleen het nummer en datum nodig, dat kan de verzekeringsmaatschappij wel telefonetisch doorgeven toch zekerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:25 schreef Belsezar het volgende:
Nu wachten tot ze haar verzekering heeft gebeld en er eentje via de post heeft gekregen
Klopt, hopelijk vraagt ze dat ook even. Dan is het zo geregeld.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:32 schreef clevy het volgende:
[..]
hebt toch alleen het nummer en datum nodig, dat kan de verzekeringsmaatschappij wel telefonetisch doorgeven toch zeker
Ik ook niet. Volgens mij heb ik niet eens zo'n formulier in mijn auto liggenquote:
Een schadeformulier of een groene kaart?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Volgens mij heb ik niet eens zo'n formulier in mijn auto liggen
Die groene wel. Ergens. Of zo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een schadeformulier of een groene kaart?
Die groene is dan ook wettelijk verplicht om bij je te hebben.quote:
Een maand of 7? Serieus? Vast welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die groene is dan ook wettelijk verplicht om bij je te hebben.
En ergens ofzo? Je hebt hem een maand of 7 geleden gekregen. Zo lang is dat niet.
Europees aanrijdingsformulier is niet verplicht om in je auto te hebben
Maar Angel.. jij kon toch ook gas terugdoen toen je zag dat hij wou invoegen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat gister trouwens nog bijna ergens achterop.
Ik reed mijlenver voor manquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar Angel.. jij kon toch ook gas terugdoen toen je zag dat hij wou invoegen?![]()
Truusje Treuzel zal vast niet zo dicht achter je hebben gezeten, anders was het niet Treuzel geweest
Dat snap ik, maar als hij zo'n josti is, kan jij je wel als heer gedragenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik reed mijlenver voor manIk hoefde helemala geen gas te geven
Hij kon simpel achter mij invoegen.
iets met hockey geloof ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet niet eens wat een groene kaart is
Iets met verzekering.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet niet eens wat een groene kaart is
W'rom?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als hij zo'n josti is, kan jij je wel als heer gedragen
erger nog.. het schadeformulier bestaat niet eens meerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die groene is dan ook wettelijk verplicht om bij je te hebben.
En ergens ofzo? Je hebt hem een maand of 7 geleden gekregen. Zo lang is dat niet.
Europees aanrijdingsformulier is niet verplicht om in je auto te hebben
Ik reed gewoon heerlijk voorop. Als meneer t niet kan verkroppen dat zijn barrelbak het niet kan trekken bij een nicht in een corsa, dan is dat zijn punt. Waarom zou IK me dan gaan inhouden?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat je dan geen bijna-ongeluk had gehad
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:00 schreef Ang3l het volgende:
mij gigantisch afsnijden want hij was te traag.
Daarom.. omdat je je zelf ook mee hebtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:00 schreef Ang3l het volgende:
Scheelde echt weinig, lijpo. Maar wat doet ie? Gaat ie daarna voor mij KEIhard op de rem staan.
Optie 3: Iets leuks voor mij kopenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Dilemma's... Compactcamera kopen voor op vakantie, of 200 euro in de zak houden...
Ligt eraan, wil je echt foto's maken, koop een camera, wil je gewoon plaatjes waarop je kan zien waar je bent geweest en meer niet, doe het lekker met je mobiel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Dilemma's... Compactcamera kopen voor op vakantie, of 200 euro in de zak houden...
Systeemcamera kopen en 800 uitgevenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
klinkt zowaar logisch voor vrouw.quote:
Ja da's een beetje het probleem. In principe dat laatste, maar vliegtuigen vliegen al snel te ver weg om fatsoenlijk met een mobieltje te fotograferen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt eraan, wil je echt foto's maken, koop en camera, wil je gewoon plaatjes waarop je kan zien waar je bent geweest en meer niet, doe het lekker met je mobiel.
Ik neem nooit meer een camera mee tegenwoordig iig.
ja, das waar, maar of je dan met een simpele compact heel veel opschiet, daar heb ik dan weer te weinig verstand van, zou het in de FOT SC vragen dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja da's een beetje het probleem. In principe dat laatste, maar vliegtuigen vliegen al snel te ver weg om fatsoenlijk met een mobieltje te fotograferen.
Dat is het voordeel van een systeemcamera juist. NIet zo grootquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja neuh, ongans sjouwen met een SLR laat ik wel aan een fotograaf over.
Heb je wel een lege broekzak over voor zo'n compact ding?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
daar zijn wij op getraind.. zulks gaat ook niet vanzelfquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jup.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je wel een lege broekzak over voor zo'n compact ding?
Je vakantie annuleren, nadenken over je aankoop en na je besluit nieuwe vakantie boekenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jup.
Ben er ook wel redelijk uit inmiddels wat ik dan zou willen (gewoon een klein camera'tje met 21x zoom en wifi en alles) maar dan moet ik ook nu bestellen. En dan is het zo'n impulsaankoop en daar heb ik een hekel aan.
Vliegen zou geen wedstrijd moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zal de 70 deelnemers even bellen of we de wedstrijd kunnen verzetten.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat gister trouwens nog bijna ergens achterop.
Zo'n stoplicht. Auto naast me met een patser er in en ik ernaast in mijn gele waggie. Helemaal de bom te wezen. Mijn auto trekt nogal snel op en ik ook, en dat vond patser vast vervelend dus die wilde meekomen. En dan komt er een stuk weg wat van 2 naar 1 gaat.... en ik was sneller (en zat op de rechterbaan, dus sowieso). Hij moest gas terugnemen, maar achter me zat een tante bepje achter t stuur te treuzelen, dus hij kon kiezen: Of keihard gas terug nemen en heel hard falen in mannelijkheid, of keihard gas bijgeven en proberen mij nog in te halen. Hij koos dat laatste maar daarmee moest ie mij gigantisch afsnijden want hij was te traag.
Dus ik TOOOEEETTTTTT op de toeter van mijn hippe waggie. Scheelde echt weinig, lijpo. Maar wat doet ie? Gaat ie daarna voor mij KEIhard op de rem staan. Dus ik vol op de rem en truusje treuzel achter mij ook (ik zag r al bijna binnenkomen). En ja hoor... hij stapt uit. Incl berber-kopje en zo'n star wars star trek oortje in zijn oorKomt even verhaal halen. Eerst bij truusje treuzel, toen bij mij. Ik verstond er echter geen zak van want t was schreeuwerig, gebrekking Nederlands en Sia pompte uit mijn speakers. jke weet zelluf.
Man gas door en slik je trots in!Mongool.
Oh echt? Dat wist ik niet! Zal nu wel via internet gaan dus?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:04 schreef clevy het volgende:
[..]
erger nog.. het schadeformulier bestaat niet eens meer
Dat vonden ze in de Oekraine ookquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vliegen zou geen wedstrijd moeten zijn.
Je moeder zou geen wedstrijd moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vliegen zou geen wedstrijd moeten zijn.
Doet ze een wedstrijd hoe je het meeste dood moet zijn?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je moeder zou geen wedstrijd moeten zijn.
Neuh, aids is allang niet dodelijk meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doet ze een wedstrijd hoe je het meeste dood moet zijn?![]()
Onbehandeld nog steeds hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, aids is allang niet dodelijk meer.
ja app, website of pdf.. ik probeerde een nieuwe te krijgen en was nergens te vinden. om het bij je te hebben moet je 'm zelf printenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh echt? Dat wist ik niet! Zal nu wel via internet gaan dus?
Ok thanks, goed om te weten. Ik zal er van de week ff eentje printen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:38 schreef clevy het volgende:
[..]
ja app, website of pdf.. ik probeerde een nieuwe te krijgen en was nergens te vinden. om het bij je te hebben moet je 'm zelf printen
Dit is geen anticiperen. Dit is als voorop rijden in een stoet en dan omdat degene achter je t niet kan velen dat ie niet voorop rijdt, je gas inhouden, je auto aan de kant zetten en zeggen "Nou komt u maar voorop dan".quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap ook wel dat het haantjes gedrag is en dat het nergens op slaat.
Heb wel zoiets van als ik een eventueel ongeluk of dergelijke bijna-ongelukken kan voorkomen, waarom dan niet effe anticiperen erop en je gewoon inhouden ipv haantjesgedrag terug te doen
Maarja vrouw
Large amounts of cash will cure aidsquote:
Uh, news flash. it is!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, aids is allang niet dodelijk meer.
Als je ziet dat hij extra gas erop gooit omdat ie jou perse voorbij moet, kan jij gas loslaten om hem voor te laten. Zodat hij je niet nog maar net kan inhalen en enorm afsnijd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Dit is geen anticiperen. Dit is als voorop rijden in een stoet en dan omdat degene achter je t niet kan velen dat ie niet voorop rijdt, je gas inhouden, je auto aan de kant zetten en zeggen "Nou komt u maar voorop dan".
Allemaal dankzij Cartmanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Large amounts of cash will cure aids.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, news flash. it is!
En leer t verschil eens tussen HIV en AIDS GRIDS jij.
Neuh.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je ziet dat hij extra gas erop gooit omdat ie jou perse voorbij moet, kan jij gas loslaten om hem voor te laten. Zodat hij je niet nog maar net kan inhalen en enorm afsnijd.
Nee, meer principe dingetjes dat ik vind dat je debiel gedrag niet moet gaan "belonen". Dat is als dingen laten omdat anders de crimineel je wel eens zou kunnen pakken. Niet meer hand in hand lopen omdat anders de homofoob je zou kunnen slaan. Niet meer in een vliegtuig stappen, want dan kan de terrorist je pakken. Ik geef niet toe aan mongolen en angstquote:Maargoed, ego dingetje dus
Er zijn natuurlijk grenzen aan wat je doet. Maar een autoongeluk voorkomen door wat gas in te houden. Neh geen probleem meequote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Nee, meer principe dingetjes dat ik vind dat je debiel gedrag niet moet gaan "belonen". Dat is als dingen laten omdat anders de crimineel je wel eens zou kunnen pakken. Niet meer hand in hand lopen omdat anders de homofoob je zou kunnen slaan. Niet meer in een vliegtuig stappen, want dan kan de terrorist je pakken. Ik geef niet toe aan mongolen en angst
Ego
Ik gun t zo'n monggool gewoon nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk grenzen aan wat je doet. Maar een autoongeluk voorkomen door wat gas in te houden. Neh geen probleem mee
Ik heb er 9!quote:
Daarom hou ik het ook bij zweefvliegwedstrijden, stuk veiliger.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, news flash. it is!
En leer t verschil eens tussen HIV en AIDS jij.
Ja hoor, weer een voordeel aan homo zijn, je hebt blijkbaar 9 levensquote:
Ze wwillen ons nergens en dus sturen ze ons steeds terugquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, weer een voordeel aan homo zijn, je hebt blijkbaar 9 levens.
Kuthomo's.
Daar heb je homo's. Zoals mijn ex.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom hou ik het ook bij zweefvliegwedstrijden, stuk veiliger.
Geloof dat er nog plek is voor een nieuwe staat in Gaza binnenkortquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze wwillen ons nergens en dus sturen ze ons steeds terug
Ik geef je groot gelijk hoor, ik probeer dat ook altijd. Alleen met een Fiat Panda maak je nooit héél veel indrukquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh.
[..]
Nee, meer principe dingetjes dat ik vind dat je debiel gedrag niet moet gaan "belonen". Dat is als dingen laten omdat anders de crimineel je wel eens zou kunnen pakken. Niet meer hand in hand lopen omdat anders de homofoob je zou kunnen slaan. Niet meer in een vliegtuig stappen, want dan kan de terrorist je pakken. Ik geef niet toe aan mongolen en angst
Ego
Gaytopia. We've got glitterquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geloof dat er nog plek is voor een nieuwe staat in Gaza binnenkort.
Met een gele corsa wel dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk hoor, ik probeer dat ook altijd. Alleen met een Fiat Panda maak je nooit héél veel indruk
Gaytopia, dat lijkt me een aardige vakantiebestemming met de kidsquote:
Super fun entertainment kiiiids!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaytopia, dat lijkt me een aardige vakantiebestemming met de kids.
quote:
Tilburg, roze maandag?quote:
toen ik nog ging waren er altijd wel leuke meisjes hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tilburg, roze maandag?
Nee da's kamptopia.
Daar zitten ze beter dan in Oost Oekraïne waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geloof dat er nog plek is voor een nieuwe staat in Gaza binnenkort.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Ik ga naar Singapore verhuizen.
Dikke doei mensen!
Ok, laterquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Dikke doei mensen!
Groetjes!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Dikke doei mensen!
Ik heb ze gehad ja, inwendigquote:
Hey, bereid je maar vast voor op Japan!quote:
Moet dat?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, bereid je maar vast voor op Japan!
Ga je weer richting Azie?quote:
Goede vraag. Ik denk dat ik maar ga.quote:
Het is Japan. Alles is klein.quote:
Een half jaar lang worden uitgewoond door wiskundigen met kleine pielemuisjes.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet ei'k heul niet of ik wel naar Singapiore wil. Zo 2 weken is prima, maar een half jaar?En dan kan ik hier bv al geen audities doen voor t nieuwe stuk. Mis ik super veel repetities voor t parktheater wat ook gewoonweg niet kan. Zie ik m'n vrienden een half jaar niet.
Meh
Huh.. ik heb vast een post gemist.. Maar ze willen dat je nu een half jaar gaat?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet ei'k heul niet of ik wel naar Singapiore wil. Zo 2 weken is prima, maar een half jaar?En dan kan ik hier bv al geen audities doen voor t nieuwe stuk. Mis ik super veel repetities voor t parktheater wat ook gewoonweg niet kan. Zie ik m'n vrienden een half jaar niet.
Meh
Je verwoord het mooiquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een half jaar lang worden uitgewoond door wiskundigen met kleine pielemuisjes.
Dank dank dankquote:
Weinig uitwonen dan he?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een half jaar lang worden uitgewoond door wiskundigen met kleine pielemuisjes.
Misschien wel ja. De vraag is nog niet officieel gesteld, maar de baas zei net "Bereid je er maar op voor dat zulke vragen komen gaan".quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Huh.. ik heb vast een post gemist.. Maar ze willen dat je nu een half jaar gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |