Ehm... Canada vervangt deze landen niet volgens het berichtquote:Canada is iig een betere keuze dan Rusland en Qatar
In Zuid Afrika waren er 10, Frankrijk ook, Brazilië 12 en Duitsland ook 12. Denk minimaal 10?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:09 schreef Deetch het volgende:
Hoeveel heb je er eigenlijk minimaal nodig>
Maar wel een echte sportcultuurquote:Op maandag 21 juli 2014 14:25 schreef Wouterw17 het volgende:
Wel mooie stadions maar Canada is natuurlijk geen echt voetballand.
Brazilie ook nietquote:Op maandag 21 juli 2014 14:25 schreef Wouterw17 het volgende:
Wel mooie stadions maar Canada is natuurlijk geen echt voetballand.
Das niet waar. Voetbal is volksport nummer 1. Volgens mij leeft voetbal in Brazilië ook veel meer dan in Nederland.quote:
Stadions zijn gewoon compleet leeg in de competitie.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:31 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Das niet waar. Voetbal is volksport nummer 1. Volgens mij leeft voetbal in Brazilië ook veel meer dan in Nederland.
Lege stadions komt waarschijnlijk door de welvaart van de bevolking. Ik weet toch vrij zeker dat het in Brazilië heel erg leeft hoor. Kijk maar eens naar de aankomst van Ronaldinho bij Flamengo. Zulke taferelen zie ik in Nederland toch niet voorkomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Stadions zijn gewoon compleet leeg in de competitie.
Niveau is gelijkwaardig aan Eredivisie, wij hebben een veel kleinere bevolking, het leeft hier veel meer.
Het leeft bij sommige mensen misschien meer, maar dat zegt vrij weinig over hoe het bij de bevolking als geheel leeft.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:40 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Lege stadions komt waarschijnlijk door de welvaart van de bevolking. Ik weet toch vrij zeker dat het in Brazilië heel erg leeft hoor. Kijk maar eens naar de aankomst van Ronaldinho bij Flamengo. Zulke taferelen zie ik in Nederland toch niet voorkomen.
Dat noem ik geen argument, kijk naar de aankomst van Sneijder bij Gala.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:40 schreef Wouterw17 het volgende:
Kijk maar eens naar de aankomst van Ronaldinho bij Flamengo. Zulke taferelen zie ik in Nederland toch niet voorkomen.
6 en 5 uur vroeger had Brazilie ook, prima tijden waren dat. Ottawa en Toronto liggen ook in die tijdzones volgens mij.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:08 schreef Nober het volgende:
Vancouver, 9 uur vroeger.
Edmonton, 8 uur vroeger.
Winnipeg, 7 uur vroeger.
Montreal, 6 uur vroeger.
Halifax, 5 uur vroeger.
Alleen Anonymousz wil deze nachtwedstrijden.
quote:New stadiums and renovations accounted for much of that cost, with FIFA requiring at least eight 40,000-plus seater venues and one stadium with a capacity of 80,000 to host the tournament final. Canada’s largest venue is Montreal’s Olympic Stadium, and the city has expressed an interest in spearheading a 2026 hosting operation. But the CSA doesn’t see a need for a lot of new construction because many existing and planned CFL venues are expandable. “I believe we have enough there to put a successful bid together in the stadia that are currently available and maybe one more that would meet the highest needs of FIFA,” says Peter Montopoli, general secretary of the Association.
Bron
Ik zou wel een Cruzeiro willen zien in de Eredivisiequote:Op maandag 21 juli 2014 14:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Niveau is gelijkwaardig aan Eredivisie, wij hebben een veel kleinere bevolking, het leeft hier veel meer.
Ik ook.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou wel een Cruzeiro willen zien in de Eredivisie
Toch mooi man die nachtwedstrijdenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:08 schreef Nober het volgende:
Edmonton, 8 uur vroeger.
Winnipeg, 7 uur vroeger.
Montreal, 6 uur vroeger.
Halifax, 5 uur vroeger.
Belo Horizonte?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou wel een Cruzeiro willen zien in de Eredivisie
De speeltijden worden altijd aangepast aan de Europeese markt, ongeacht waar het WK gehouden wordt. WK in Amerika was ook op voor ons prettige tijden....dat de voetballers dan in temperaturen van 40+ graden moeten spelen maakt niet uit, want commercie.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:08 schreef Nober het volgende:
Edmonton, 8 uur vroeger.
Winnipeg, 7 uur vroeger.
Montreal, 6 uur vroeger.
Halifax, 5 uur vroeger.
canada is primaquote:Op maandag 21 juli 2014 16:08 schreef Nober het volgende:
Edmonton, 8 uur vroeger.
Winnipeg, 7 uur vroeger.
Montreal, 6 uur vroeger.
Halifax, 5 uur vroeger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Een Brazilie expert blijkbaar .....quote:Op maandag 21 juli 2014 14:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dan doe je dat blijkbaar op je XBox, want beweren dat voetbal in Brazilie minder leeft dan in NL klopt gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:29 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Of ik pak gewoon regelmatig een lekkere pot in Brazilie mee. Blijkbaar.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:34 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dan doe je dat blijkbaar op je XBox, want beweren dat voetbal in Brazilie minder leeft dan in NL klopt gewoon niet.
Kom op zeg, dat is toch gewoon zo.quote:
Nee. Er zijn wedstrijden waar stadions gewoon 20% gevuld zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:41 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat is toch gewoon zo.
Zeker als jij dus ervaring hebt hier in Brazilie kun je dat niet ontkennen.
Maar dat heeft meer met de afstanden en de prijzen te maken dan met passie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee. Er zijn wedstrijden waar stadions gewoon 20% gevuld zijn.
Hier is GAE - NEC zelfs een wedstrijd waar men naar toe gaat.
Klopt dat er meer toeschouwers zijn bij hockey of lacrosse (lacrossequote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:55 schreef Hathor het volgende:
Canada is wel een land met een sportcultuur, maar voetbal is daar geen onderdeel van. De gemiddelde Canadees loopt alleen warm voor hockey of lacrosse, dus waarom er wederom overwogen zou moeten worden om in een land waar men geen reet om voetbal geeft te gaan spelen is mij een raadsel.
Heeft allemaal te maken met de continentale verdeling en als je gaat kijken welke landen er in staat zijn in de CONCACAF om een WK te organiseren, dan kom je toch niet veel verder als Mexico, USA en Canada.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:55 schreef Hathor het volgende:
Canada is wel een land met een sportcultuur, maar voetbal is daar geen onderdeel van. De gemiddelde Canadees loopt alleen warm voor hockey of lacrosse, dus waarom er wederom overwogen zou moeten worden om in een land waar men geen reet om voetbal geeft te gaan spelen is mij een raadsel.
Dat was bij de VS (qua oppervlak net iets kleiner dan Canada) ook geen probleem in 1994. Net zoals grote afstanden tussen speelsteden bij andere grote organisatoren (Mexico '70/'86, Brazilie een maand geleden en bijvoorbeeld ook Japan/Zuid-Korea '02)). Wellicht dat de afstanden in Canada net iets groter worden, maar dat zal qua vlieguren niet al te veel uitmaken, lijkt me.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef Tassendief het volgende:
Zijn de afstanden niet te groot tussen de steden dan?
Door vrouwen volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt dat er meer toeschouwers zijn bij hockey of lacrosse (lacrosse) maar voetbal (oftewel soccer) is daar wel de meest BEOEFENDE sport.
Nog 12 jaar om daar iets aan te veranderen. Bovendien heb ik er totaal geen problemen mee als de stadions gewoon vol zitten en de rest van de Canadezen er in de loop van het toernooi pas achter komen dat het een geweldige sport is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:55 schreef Hathor het volgende:
Dan kun je het net zo goed het Open EK noemen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 03:16 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Ik vind het niks, WK moet gewoon altijd in Europa gehouden worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |