Een journalist ter plaatse meldde dat gisteren, zal even kijken of ik het terug kan vinden.quote:
Toedracht zal wel nooit bekend worden, was ook zo met Iran Air-vlucht 655.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er 193 Nederlandse afscheidsceremonies (of beter nog 298 afscheidsceremonies in de diverse landen) gehouden worden met lichaam dan dat de toedracht bekend wordt. Dat is voor mij echt prio 3:
1. Lichamen
2. Bezittingen
3. Toedracht
Op zich dicteert logica ook wel dat het om raketaanval gaat.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb jij al één officieel bewijsstuk gezien die ook daadwerkelijk bevestigd dat er een raketaanval is geweest?
Er is enkel een Amerikaans overheidsorgaan die zegt: vertrouw ons want wij zijn te vertrouwen.
Dat zijn ze ook wat dat betreftquote:Op maandag 21 juli 2014 09:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb jij al één officieel bewijsstuk gezien die ook daadwerkelijk bevestigd dat er een raketaanval is geweest?
Er is enkel een Amerikaans overheidsorgaan die zegt: vertrouw ons want wij zijn te vertrouwen.
Absoluut, het is het meest aannemelijke. Dat neemt niet weg dat een grondig onderzoek van de wrakstukken noodzakelijk is om zo'n bewering te kunnen onderbouwen.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op zich dicteert logica ook wel dat het om raketaanval gaat.
Goed dat je mensen op ideeën probeert te brengen.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:24 schreef Mr.Ping het volgende:
Is de dochter van Poetin nog wel veilig in Nederland?
De 28-jarige dochter Maria van de president woont in Voorschoten. Samen met haar partner Jorrit Faassen heeft ze een penthouse op de hoek van de Annie M.G. Schmidtlaan en de Harry Mulischstraat.
[ afbeelding ]
Ik kan me voorstellen dat iemand persoonlijk wraak op hem wil nemen, door óók hem af te nemen wat hem dierbaar is.
Dat sowieso.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Absoluut, het is het meest aannemelijke. Dat neemt niet weg dat een grondig onderzoek van de wrakstukken noodzakelijk is om zo'n bewering te kunnen onderbouwen.
Er kan net een gek achter de knoppen hebben gezeten. Men probeert dat te voorkomen met atoombominstallaties, maar bij alles wat met een knop bediend wordt heb je dat gevaar.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Toedracht zal wel nooit bekend worden, was ook zo met Iran Air-vlucht 655.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Iran_Air-vlucht_655
Iran Air vlucht 655 (IR655) was een passagiersvlucht vanuit Teheran naar Dubai via Bandar Abbas, uitgevoerd door een Airbus A300-B2 van Iran Air. Op 3 juli 1988 werd het vliegtuig op het tweede deel van de vlucht neergeschoten door de Amerikaanse kruiser USS Vincennes in de Perzische Golf. Hierbij kwamen alle inzittenden om.
Op de USS Vincennes zou het vliegtuig zijn aangezien voor een Iraanse F-14 onderscheppingsjager. Om een aanval door het toestel te voorkomen werden er twee raketten op afgevuurd. Het vliegtuig is nooit positief geïdentificeerd. De Amerikaanse marine heeft nooit het volledige verhaal vrijgegeven omtrent de ramp. Volgens de Iraanse regering wisten de Amerikanen wel degelijk dat het om een passagiersvliegtuig ging.
Bij de ramp kwamen 16 bemanningsleden en 274 passagiers, waaronder 66 kinderen, om het leven. De slachtoffers waren afkomstig uit zes verschillende landen.
Zelfde verhaal, maar alleen geen Nederlandse slachtoffers.
Klein pandje voor de dochter van een Russische presidentquote:Op maandag 21 juli 2014 09:24 schreef Mr.Ping het volgende:
De 28-jarige dochter Maria van de president woont in Voorschoten. Samen met haar partner Jorrit Faassen heeft ze een penthouse op de hoek van de Annie M.G. Schmidtlaan en de Harry Mulischstraat.
[ afbeelding ]
Ik kan me voorstellen dat iemand persoonlijk wraak op hem wil nemen, door óók hem af te nemen wat hem dierbaar is.
Goede reden voor de amerikanen om ons nu te steunen is dit trouwens, zelf over het hoofd gezien.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:24 schreef FANN het volgende:
Bij de ramp kwamen 16 bemanningsleden en 274 passagiers, waaronder 66 kinderen, om het leven. De slachtoffers waren afkomstig uit zes verschillende landen.
Zelfde verhaal, maar alleen geen Nederlandse slachtoffers.
Gast.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed dat je mensen op ideeën probeert te brengen.
quote:Op maandag 21 juli 2014 09:24 schreef Mr.Ping het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een vraag!quote:Op maandag 21 juli 2014 09:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We zijn hier niet in Oost Oekraine.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die is wel veilig, nederlanders doen wraakzuchtiger dan ze zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 09:24 schreef Mr.Ping het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is dat een goede reden?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goede reden voor de amerikanen om ons nu te steunen is dit trouwens, zelf over het hoofd gezien.
http://en.wikipedia.org/wiki/Flight_numberquote:Op maandag 21 juli 2014 09:26 schreef Floxcie het volgende:
Ga naar Google, type in "MH17" en sorteer de zoekopdrachten tussen 1 maart en 31 maart 2014.
[ afbeelding ]
Je kan zo'n ding tanken toch?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:23 schreef R2R het volgende:
[..]
Dat was een tweet van iemand. Maar als jij je koelkast uitschakelt, en de deur is dicht, hoe lang duurt het dan voordat het daar binnen warm is?
Het verhaal was dat de motor uitgezet is, om brandstof te besparen. Het zou best lullig zijn als dat ding volop staat te koelen en vervolgens kan de trein nog 1 km rijden en dan is de brandstof op.
Wat?quote:
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goede reden voor de amerikanen om ons nu te steunen is dit trouwens, zelf over het hoofd gezien.
Probeer het eerst maar uit, ik weet dondersgoed wat een flight number betekent.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:28 schreef Kirov het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Flight_number
"Wij schieten ze niet neer, wij helpen ze" .quote:
En wat moet dit zeggen dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:26 schreef Floxcie het volgende:
Ga naar Google, type in "MH17" en sorteer de zoekopdrachten tussen 1 maart en 31 maart 2014.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |