We zijn hier niet in Oost Oekraine.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed dat je mensen op ideeën probeert te brengen.
Die is wel veilig, nederlanders doen wraakzuchtiger dan ze zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 09:24 schreef Mr.Ping het volgende:
Is de dochter van Poetin nog wel veilig in Nederland?
De 28-jarige dochter Maria van de president woont in Voorschoten. Samen met haar partner Jorrit Faassen heeft ze een penthouse op de hoek van de Annie M.G. Schmidtlaan en de Harry Mulischstraat.
[ afbeelding ]
Ik kan me voorstellen dat iemand persoonlijk wraak op hem wil nemen, door óók hem af te nemen wat hem dierbaar is.
Waarom is dat een goede reden?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goede reden voor de amerikanen om ons nu te steunen is dit trouwens, zelf over het hoofd gezien.
http://en.wikipedia.org/wiki/Flight_numberquote:Op maandag 21 juli 2014 09:26 schreef Floxcie het volgende:
Ga naar Google, type in "MH17" en sorteer de zoekopdrachten tussen 1 maart en 31 maart 2014.
[ afbeelding ]
Je kan zo'n ding tanken toch?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:23 schreef R2R het volgende:
[..]
Dat was een tweet van iemand. Maar als jij je koelkast uitschakelt, en de deur is dicht, hoe lang duurt het dan voordat het daar binnen warm is?
Het verhaal was dat de motor uitgezet is, om brandstof te besparen. Het zou best lullig zijn als dat ding volop staat te koelen en vervolgens kan de trein nog 1 km rijden en dan is de brandstof op.
Wat?quote:
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goede reden voor de amerikanen om ons nu te steunen is dit trouwens, zelf over het hoofd gezien.
Probeer het eerst maar uit, ik weet dondersgoed wat een flight number betekent.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:28 schreef Kirov het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Flight_number
"Wij schieten ze niet neer, wij helpen ze" .quote:
En wat moet dit zeggen dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:26 schreef Floxcie het volgende:
Ga naar Google, type in "MH17" en sorteer de zoekopdrachten tussen 1 maart en 31 maart 2014.
[ afbeelding ]
Er lopen hier zat gekken rond.quote:
De Amerikanen schieten een Iraans vliegtuig uit de lucht en dat doet ze bewegen ons te helpen in deze situatie?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
"Wij schieten ze niet neer, wij helpen ze" .
Ik denk dat je het niet goed begrijpt hoor...quote:Op maandag 21 juli 2014 09:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
"Wij schieten ze niet neer, wij helpen ze" .
Dezelfde passagierslijst staat in cache bij Google geregistreerd op 27 maart 2014. http://webcache.googleuse(...)+&cd=1&hl=en&ct=clnkquote:
Bedreigd wel misschien, maar niemand die de daad bij het woord voegt. Er zijn maar weinig nederlanders die dat doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er lopen hier zat gekken rond.
Ik breng bijvoorbeeld in herinnering dat Mexicaanse meisje dat dat toffe liedje voor Nederland zong. Dat arme kind werd direct bedreigd. Wat ik al zei: ook hier wonen zat gekken.
Tuurlijk maar wij zitten hier en zij daar, en zij weten hoeveel brandstof er voor handen is en wij nietquote:
Je moet je niet zo aanstellen. Gekken heb je overal en die zullen niet via een bericht op een forum als dit op ideeën komen.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat?
Foto van het betreffende appartementencomplex met de toevoeging: ik kan mij voorstellen dat...
Volkert bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bedreigd wel misschien, maar niemand die de daad bij het woord voegt. Er zijn maar weinig nederlanders die dat doen.
Even simpel doorheen scrollen en je ziet al dat het een oudere lijst is en niet die van donderdag.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:31 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dezelfde passagierslijst staat in cache bij Google geregistreerd op 27 maart 2014. http://webcache.googleuse(...)+&cd=1&hl=en&ct=clnk
Ze hebben een fout gemaakt en dat ontkennen ze uiteraard. Nu gebeurt hetzelfde maar door andere en steken ze de helpende hand uit. Hoe noem je dat ook weer, schone lei maken ofzo.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De Amerikanen schieten een Iraans vliegtuig uit de lucht en dat doet ze bewegen ons te helpen in deze situatie?
Ik overdrijf.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen. Gekken heb je overal en die zullen niet via een bericht op een forum als dit op ideeën komen.
Wow, wat een ontdekking! Ik doe mijn alu hoedje op!quote:Op maandag 21 juli 2014 09:31 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dezelfde passagierslijst staat in cache bij Google geregistreerd op 27 maart 2014. http://webcache.googleuse(...)+&cd=1&hl=en&ct=clnk
Nee, dat noemen ze boter op je hoofd hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 09:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze hebben een fout gemaakt en dat ontkennen ze uiteraard. Nu gebeurt hetzelfde maar door andere en steken ze de helpende hand uit. Hoe noem je dat ook weer, schone lei maken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |