ik zoek altijd naar beter. Ja die ene was licht en die andere donker. Ik heb een rare huidskleur.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat.
Jij vond die benefit toch fijn? Gewoon blijven gebruiken.
Ja maar dat is dan te licht. En donker, ja spreekt voor zich.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:03 schreef Bortecinem het volgende:
Je zou toch juist iets lichter moeten nemen? Al die celebs smeren bijna witte verf onder hun ogen wanneer ze contouren enzo. Ik zou voor een lichtere kleur gaan iig.
Oké, hier zegt hij inderdaad wat twijfelachtige dingen, zoals God die je keuzemogelijkheden geeft, maar dat Hij pas weet wat je kiest wanneer je hebt gekozen, maar mijn kennis is te beperkt om er inhoudelijk wat tegenin te brengen, want hij zegt ook in andere video's ''Allah'tan baskasi gaybi bilmez''.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee agie, dit is geen verdraaing, maar zijn eigen woorden, luister vanaf minuut 37 heel aandachtig.
In geen van de drie abrahamistische godsdiensten past dit qua godsbeeld. Kan mij ook niet indenken hoe je dit toch kan inpassen qua interpretatie?quote:Op maandag 21 juli 2014 03:01 schreef Triggershot het volgende:
Aloulou, wat vindt jij van een opvatting dat Allah niet weet wat de uitkomst van jouw beproeving zal zijn?
Kan ik ook niet echt beschrijven.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:08 schreef Bortecinem het volgende:
Tja ik weet verder ook niet hoe jouw huidskleur is dus.
Dunnow? Misschien in de aanbieding?quote:Op maandag 21 juli 2014 03:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kan ik ook niet echt beschrijven.
http://www.iciparisxl.nl/(...)R-ULTRA-CURL/p435250
waarom zo goedkoop?
Jimmy Kimmel. Enige grapjurk die echt grappig is.quote:
En schattig en hot.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jimmy Kimmel. Enige grapjurk die echt grappig is.
Misschien gaat hij uit het assortiment.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kan ik ook niet echt beschrijven.
http://www.iciparisxl.nl/(...)R-ULTRA-CURL/p435250
waarom zo goedkoop?
In jouw video zegt hij letterlijk vanaf minuut 4:quote:Op maandag 21 juli 2014 03:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, hier zegt hij inderdaad wat twijfelachtige dingen, zoals God die je keuzemogelijkheden geeft, maar dat Hij pas weet wat je kiest wanneer je hebt gekozen, maar mijn kennis is te beperkt om er inhoudelijk wat tegenin te brengen, want hij zegt ook in andere video's ''Allah'tan baskasi gaybi bilmez''.
Maar ik neig er naar het met hem eens te zijn over zijn uitleg van 'leiding van Allah'. Hij zegt dat de traditionele opvatting dat Allah alleen leiding verschaft aan degenen die Hij wil, een verkeerde is. Hij zegt dat Allah juist degenen leidt die zelf ook leiding wensen. Er wordt dus een actievere rol toegedicht aan de mens, waarin deze het eigen lot in handen heeft.
- Dus wat Is dat gene wat Allah niet weet, wat we als gevolg van ons beproeving wel of niet gaan doen. -quote:Ozaman Allahin bilmedigi hangi seymis, imtihan geregi bizim yapacagimiz veya yapamayacagimiz seyler.
-Allah heeft niet bepaald in jouw beproeving wat jij wel of niet gaat doen, aan jou overgelaten, als gevolg daarvan zegt hij zelf dat hij het niet weet. -quote:Ama Allah senin imtihan geregi, ne yapip yapmayacagini kendi belirlememis, sana birakmis, ondan dolayida bilmedigini kendisi soyluyor.
Hij gebruikt deze vers als onderbouwing:quote:Op maandag 21 juli 2014 03:11 schreef Aloulou het volgende:
[..]
In geen van de drie abrahamistische godsdiensten past dit qua godsbeeld. Kan mij ook niet indenken hoe je dit toch kan inpassen qua interpretatie?
Maar dit zegt ook de traditionele opvatting, verschillende tafsirs/exegeses van het vers "Allah leidt wie Hij wil" benadrukken dit ook altijd. Zowel klassieke als modernere. Voor mij is dit niets nieuws, hoewel je inderdaad onder Moslims wel vaak een wat fatalistische houding tegenkomt.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar ik neig er naar het met hem eens te zijn over zijn uitleg van 'leiding van Allah'. Hij zegt dat de traditionele opvatting dat Allah alleen leiding verschaft aan degenen die Hij wil, een verkeerde is. Hij zegt dat Allah juist degenen leidt die zelf ook leiding wensen. Er wordt dus een actievere rol toegedicht aan de mens, waarin deze het eigen lot in handen heeft.
Precies, hij bekritiseert moslims die maar alles op zich laten afkomen omdat het simpelweg 'Qadr' is, hij gaat richting een Ashari opvatting denk ik, maar hij koppelt er onder meer aan dat 'waarom zou Allah je beproeven als hij de uitkomst al weet'quote:Op maandag 21 juli 2014 03:24 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Maar dit zegt ook de traditionele opvatting, verschillende tafsirs/exegeses van het vers "Allah leidt wie Hij wil" benadrukken dit ook altijd. Zowel klassieke als modernere. Voor mij is dit niets nieuws, hoewel je inderdaad onder Moslims wel vaak een wat fatalistische houding tegenkomt.
Ik zie Turkije op dit gebied eigenlijk als een redelijke voorloper in de islamitische wereld, maar ik weet dan ook niet precies hoe sterk deze stroming buiten Turkije vertegenwoordigd is. Dit zijn niet de bekende Koranisten die de soenna volledig verwerpen, maar prediken juist overeenstemming tussen Koran en soenna. Ze houden bijvoorbeeld het gebed zoals de soennieten doen, maar verwerpen overleveringen over de mahdi, dajjal of de wederkering van Jezus, omdat deze geen basis hebben in de Koran.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:59 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik natuurlijk niet.
Wat denk je dat van dikgedrukte de oorzaak is?
ben jij ook ashariquote:Op maandag 21 juli 2014 03:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies, hij bekritiseert moslims die maar alles op zich laten afkomen omdat het simpelweg 'Qadr' is, hij gaat richting een Ashari opvatting denk ik, maar hij koppelt er onder meer aan dat 'waarom zou Allah je beproeven als hij de uitkomst al weet'
Hmmmm.quote:
http://www.skins.nl/catalogsearch/result/?q=laura+mercierquote:Op maandag 21 juli 2014 03:17 schreef Bortecinem het volgende:
Weten jullie waar ik Laura Mercier kan kopen?
Nee, klopt, zijn uitleg hierover zint mij ook niet helemaal.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In jouw video zegt hij letterlijk vanaf minuut 4:
[..]
- Dus wat Is dat gene wat Allah niet weet, wat we als gevolg van ons beproeving wel of niet gaan doen. -
En eindigt met:
[..]
-Allah heeft niet bepaald in jouw beproeving wat jij wel of niet gaat doen, aan jou overgelaten, als gevolg daarvan zegt hij zelf dat hij het niet weet. -
Zegt jouw fitrat niet dat dit voorbij twijfelachtig is maar gewoon rondom onjuist en gevaarlijk, eerlijk?
Shafieyah, wat ik ben, is op veel vlakken Ashari ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:33 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
de rest wel? welke mening neem je dan aan voor qadr?
Ik was serieus even bang dat ik iets over het hoofd zag. Maar dit gaat vrijwel tegen alles in wat ik ooit heb geleerd / gelezen / geloof.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, klopt, zijn uitleg hierover zint mij ook niet helemaal.
De fatalistische houding heeft de grootste aanhang in Turkije, is mijn observatie. Maar ze spreken zich dus inderdaad daartegen uit.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:24 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Maar dit zegt ook de traditionele opvatting, verschillende tafsirs/exegeses van het vers "Allah leidt wie Hij wil" benadrukken dit ook altijd. Zowel klassieke als modernere. Voor mij is dit niets nieuws, hoewel je inderdaad onder Moslims wel vaak een wat fatalistische houding tegenkomt.
hebben maturidi niet zelfde mening?quote:Op maandag 21 juli 2014 03:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Shafieyah, wat ik ben, is op veel vlakken Ashari ja.
Dat er veel zaken Qadr zijn, zoals dat ik een jongen ben, hier ben geboren, wanneer ik dood ga etc, maar veel andere zaken, met name wat ik doe en laat mijn eigen keuzes zijn, meer richting moetazila dus.
Zelfde mening waarover, voor zover ik het weet plaatst Maturidi Allah minder centraal in je leven dan de Ashari en meer dan mutazila, of bedoel je met hoe ik er tegenover sta?quote:
zelfde mening over qadrquote:Op maandag 21 juli 2014 03:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfde mening waarover, voor zover ik het weet plaatst Maturidi Allah minder centraal in je leven dan de Ashari en meer dan mutazila, of bedoel je met hoe ik er tegenover sta?
Dat meen ik mij wel te herinneren, dat maturidi idd meer ruimte biedt voor eigen verantwoordelijkheid itt Ashari's, maar durf niet met zekerheid te zeggen.quote:
Maar de soennitische orthodoxie gelooft ook niet in een fatalistisch concept, niet de Ashari's/Maturidi's noch Athari's. Noch salafi's. "dhahara al fasad...bima kasabat aydi al-nass" (wordt directe relatie in dit Koranvers gelegd tussen "fasad" (corruptie/slechtheid) en "wat de mensenhanden hebben veroorzaakt"...ben vers vergeten in soerah al-Rum dacht ik).quote:Op maandag 21 juli 2014 03:26 schreef Triggershot het volgende:
Precies, hij bekritiseert moslims die maar alles op zich laten afkomen omdat het simpelweg 'Qadr' is, hij gaat richting een Ashari opvatting denk ik, maar hij koppelt er onder meer aan dat 'waarom zou Allah je beproeven als hij de uitkomst al weet'
Vers 41:quote:Op maandag 21 juli 2014 03:48 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Maar de soennitische orthodoxie gelooft ook niet in een fatalistisch concept, niet de Ashari's/Maturidi's noch Athari's. Noch salafi's. "dhahara al fasad...bima kasabat aydi al-nass" (wordt directe relatie in dit Koranvers gelegd tussen "fasad" (corruptie/slechtheid) en "wat de mensenhanden hebben veroorzaakt"...ben vers vergeten in soerah al-Rum dacht ik).
quote:Evil (sins and disobedience of Allah, etc.) has appeared on land and sea because of what the hands of men have earned (by oppression and evil deeds, etc.), that Allah may make them taste a part of that which they have done, in order that they may return (by repenting to Allah, and begging His Pardon).
Daar gaat hij meer op in door een onderscheid te maken, tussen datgene wat Allah voor jou heeft besloten dus dat je XYZ gaat overkomen met zijn bepalen, dat al die zaken al bekend en geschreven zijn, maar dat het wat anders is met je beproeving en de uitkomst daarvan, de uitkomst daarvan zal voor Allah ook een as it happens moment zijn volgens hem. Maar idd, beetje lastig om te combineren met de verzen wanneer het gaat om alwetendheid.quote:Waarom zou Allah je beproeven is een hele goede vraag waar ik dan wel een antwoord van hem op zou willen. Want dit kan je weldegelijk in de Koran vinden met beetje overpeinzen. De Koran staat vol met letterlijke verwijzingen dat God niets ontgaat, zijn kennis alles omvat, het geziene en ongeziene kent etc etc. Het is absurd op basis van een specifieke interpretatie van dat ene vers te stellen dat God "sommige zaken nog niet weet". Ik hoef het jou niet te vertellen, maar wat doet hij dan met de andere vele verzen die de alomvattende kennis van God benadrukken? Dat zijn er veel meer dan eentje.
Ok, ze proberen zaken dus nog wel enigzins te verenigen. Maar nemen hier en daar afscheid van overtuigingen waarvan men meent dat die niet in de Koran en dus kernbron van de Islam terugkomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zie Turkije op dit gebied eigenlijk als een redelijke voorloper in de islamitische wereld, maar ik weet dan ook niet precies hoe sterk deze stroming buiten Turkije vertegenwoordigd is. Dit zijn niet de bekende Koranisten die de soenna volledig verwerpen, maar prediken juist overeenstemming tussen Koran en soenna. Ze houden bijvoorbeeld het gebed zoals de soennieten doen, maar verwerpen overleveringen over de mahdi, dajjal of de wederkering van Jezus, omdat deze geen basis hebben in de Koran.
Denk je dat de AKP-ers meer op de lijn van deze zitten in tegenstelling tot de "hurafas"? Ik vind het wel interessant om te zien zo'n fenomeen. Hebben deze mensen bijv ook ingangen tot het "religieuze establishment" (instituten), worden hun werken daar als gezaghebbend aangenomen? En/of bij diyanet zelfs?quote:Ik zou niet precies kunnen benoemen waar deze toegenomen populariteit aan te danken is, maar ik denk dat het een reactie is op het enorm wijdverspreid zijn van hurafa in Turkije, zoals het bezoeken van en wensen uitspreken bij graven van mensen die men onder 'awliya' heeft geschaard, etcetera. De laatste jaren, vooral sinds de AKP-regering, is religie ook steeds vaker onderwerp van gesprek op televisie en dergelijke, dus ik denk dat het hierdoor ook meer wijdverspreid is geworden en aanhang heeft gekregen.
Begrijp jij mijn insteek dan? Niet te serieus opvatten pannenkoek.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je begrijpt niet helemaal waar we het over hebben he?
Oh het getroll was al duidelijk met je eerste woord, maar het is wel ergerlijk, maak je verder niet druk overigens, jou heb ik nog nooit serieus genomen suikerwafel.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:56 schreef Santello het volgende:
[..]
Begrijp jij mijn insteek dan? Niet te serieus opvatten pannenkoek.
waar heb jij gestudeerd eigelijk?quote:Op maandag 21 juli 2014 03:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je begrijpt niet helemaal waar we het over hebben he?
Oh. Dat is best jammer om te horen.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh het getroll was al duidelijk met je eerste woord, maar het is wel ergerlijk, maak je verder niet druk overigens, jou heb ik nog nooit serieus genomen suikerwafel.
Had niet tegen jou.quote:Op maandag 21 juli 2014 04:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
als je aandacht wilt mag je ook gewoon vragen
De AKP'ers zijn natuurlijk een erg grote en diverse groep, dus is het moeilijk ze in een bepaald hokje te stoppen, maar grotendeels zijn het nog steeds traditionele soennieten. De stroming waar ik het over heb, is zoals ik al zei nog opkomende, maar de predikers ervan, zoals de namen die ik heb opgenoemd (Abdülaziz Bayindir, Mustafa Islamoglu, Mehmet Okuyan, etcetera) zijn erkende theologen die aan universiteiten of andere erkende instellingen zijn verbonden of verbonden zijn geweest. Van Mustafa Islamoglu is bijvoorbeeld bekend dat hij close is met de AKP (bevriend met Erdogan's adviseur Bülent Arinç), maar op zijn tijd schroomt hij niet de politiek of uitlatingen van de AKP te bekritiseren.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:55 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ok, ze proberen zaken dus nog wel enigzins te verenigen. Maar nemen hier en daar afscheid van overtuigingen waarvan men meent dat die niet in de Koran en dus kernbron van de Islam terugkomen.
[..]
Denk je dat de AKP-ers meer op de lijn van deze zitten in tegenstelling tot de "hurafas"? Ik vind het wel interessant om te zien zo'n fenomeen. Hebben deze mensen bijv ook ingangen tot het "religieuze establishment" (instituten), worden hun werken daar als gezaghebbend aangenomen? En/of bij diyanet zelfs?
mashaAllah ik zie et terug in wat je zegtquote:Op maandag 21 juli 2014 04:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hint: Oudste beschaving ter wereld.
...that you may know that God is powerful over everything and that God encompasses everything in knowledge. وَأنّ اللهَ قَدْ أَحَاطَ بِكُلِّ شَىءٍ عِلمًا.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:52 schreef Triggershot het volgende:
Daar gaat hij meer op in door een onderscheid te maken, tussen datgene wat Allah voor jou heeft besloten dus dat je XYZ gaat overkomen met zijn bepalen, dat al die zaken al bekend en geschreven zijn, maar dat het wat anders is met je beproeving en de uitkomst daarvan, de uitkomst daarvan zal voor Allah ook een as it happens moment zijn volgens hem. Maar idd, beetje lastig om te combineren met de verzen wanneer het gaat om alwetendheid.
Op welke conclusie ben je gekomen dan, qua stad bedoel ik?quote:Op maandag 21 juli 2014 04:15 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
mashaAllah ik zie et terug in wat je zegt
Wallah agie, ik lag in een deuk met je laatste zin.quote:Op maandag 21 juli 2014 04:19 schreef Aloulou het volgende:
[..]
...that you may know that God is powerful over everything and that God encompasses everything in knowledge. وَأنّ اللهَ قَدْ أَحَاطَ بِكُلِّ شَىءٍ عِلمًا.
Als je trouwens het vers ervoor bekijkt (vers 30 van sura 47) dan zie je dat het over jihad gaat en hypocrieten die zich voordoen alsof ze bij de Moslims horen en wordt Mohammed direct aangesproken dat de hypocrieten die met dubbele tong spreken ontmaskerd zouden kunnen worden: And if We would, We could show them unto thee (Muhammad) so that thou shouldst know them surely by their marks. And thou shalt know them by the burden of their talk. And Allah knoweth your deeds.
..vervolgens wordt in het vers erna gesteld "we testen jullie tot wij weten wie de mujahedin en geduldigen zijn"...lijkt me dat het voor de hand ligt dat "wij" (na3lama) ook duidt op de Moslims en Mohammed en niet God's kennis aangezien het over strijden gaat en in de bredere Koran terugkomt dat die hypocrieten die zich voordeden als Moslims ja zeiden maar nee deden op dat gebied. Juist het vers ervoor maakt dit duidelijk. Die "tot wij weten" is dan waarschijnlijker dat het is "tot jij en ik weten" in het licht van het vorige vers en de andere vele verzen over de alomvattende kennis. En niet wat betreft God's beperkte kennis in dit geval van beproeving.
Kan jij dit antwoord effe naar die man mailen?
ik denk syrie en damascus?quote:Op maandag 21 juli 2014 04:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op welke conclusie ben je gekomen dan, qua stad bedoel ik?
Studeerde, he, jaren terug. Was op een middelbare school, Madrasah.quote:Op maandag 21 juli 2014 04:30 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
studeer je dan onder een sheikh of in een madrasah? heb je ijaza btw?
ooh ik wil na de oorlog ook keertje gaan inshaAllahquote:Op maandag 21 juli 2014 04:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Studeerde, he, jaren terug. Was op een middelbare school, Madrasah.
Nee niet echt een ijaza, eerder wasiqah talib al-ilm wat ik heb afgerond, dat wel, met ijaza zou ik het niet willen noemen.
InshaAllah krijg je de kans, ik ga mijn nest in slaap lekker.quote:Op maandag 21 juli 2014 04:42 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
ooh ik wil na de oorlog ook keertje gaan inshaAllah
slaap lekker triggershotquote:Op maandag 21 juli 2014 04:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
InshaAllah krijg je de kans, ik ga mijn nest in slaap lekker.
mrr kokquote:Op maandag 21 juli 2014 06:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je bent zwlf een slasf va de konding
Gaat alles wel goed met je? :pquote:Op maandag 21 juli 2014 06:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je bent zwlf een slasf va de konding
Alles opschrijven in bulletpoints. Vanuit dat een verhaal maken. Elke bulletpoint is gewoon een alinea.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:07 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben bezig met een verslag, maar heb moeite zaken beknop te houden en tis een warboel..
Heeft iemand tips
Olmuyor. Zoveel verhalen in mijn hoofd.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:21 schreef Blocko het volgende:
Super moe. Gisteren besloten om al vastend naar Amsterdam te gaan (vanuit Limburg
) om daar een hele dag rond te lopen met vrienden. Was pas om 2 uur thuis, had een zielig broodje doner op. Dus maar aan de cornflakes (+ een heel pak melk, niks geen water) gegaan en gaan slapen.
Nu nergens energie voor.
[..]
Alles opschrijven in bulletpoints. Vanuit dat een verhaal maken. Elke bulletpoint is gewoon een alinea.
Ik ben slecht in detailsquote:Op maandag 21 juli 2014 12:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij mij is dan meestal het geval dat ik de materie ook niet helemaal heb gesnapt, omdat ik me er niet genoeg in heb verdiept en het slechts globaal heb doorgenomen. Dan heb ik zelf ook moeite om een (kern)gedachte over te brengen op een ander.
Waar een wil is is een weg natuurlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Olmuyor. Zoveel verhalen in mijn hoofd.![]()
Heb je Amsterdam overleefd? Zal vast eng voor je zijn geweest om uit Limburg te komen
Wij zijn idd erg zuurquote:Op maandag 21 juli 2014 12:28 schreef Blocko het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg natuurlijk.
Nja ik ben altijd wel in staat om een beetje plezier te maken. Na mijn betoog in de metro (in het engels, tegen een Turkse turk die kwam visiten) over hoe fucked up mensen praten in de Randstad en dat het allemaal 10x beter is in Limburg kreeg ik zelfs die zure randstedelingen aan het lachen.
Dus dan voel ik mij altijd wel geslaagd snapje. Dan heb ik weer mensen blij gemaakt, extra punten voor mij en dat tijdens de Ramadan. Dus dan maakt zo'n random dagje Amsterdam wel beter want echt heel spannend is het daar zo ook weer niet.
O, meer praktijkgericht dus. Ik was even in de theoretische hoek aan het denken.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben slecht in detailsAls ik mijn gang ga is het een verslag van 10 pagina's, maar dat is te weinig. Nu wil ik dus alles erbij betrekken, maar ik verdrink in alle inhoud.
Moet uitleggen waarom mijn vorige werkgever iets moet veranderen, hoe ze dat moeten doen, een plan van aanpak maken, interventieplan, communicatieplan etc.
neyse yav. Rustig aan werken dan maar.
HBO deeltijd. Het is een mix van praktijk en theorie. En daarin zit dus het lastigequote:Op maandag 21 juli 2014 12:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, meer praktijkgericht dus. Ik was even in de theoretische hoek aan het denken.
Niks mis met details, zolang ze bijdragen aan het beantwoorden van je onderzoeksvraag en deelvragen. Ik weet natuurlijk niet wat je onderwerp van onderzoek is en of je dit reeds hebt gedaan, maar misschien is het een idee om in je verslag beide perspectieven te beschrijven, dus wat de interventies betekenen en beogen te veranderen voor zowel de werkgever als de werknemers.
Echt he. Ik heb een hele tijd in Istanbul gewoond en daar zijn de mensen gewoon lekker relaxed. Alhoewel ze daar natuurlijk ook redelijk druk bezig zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij zijn idd erg zuurAmsterdam is niet mijn plek trouwens. Er heerst een bepaalde mate van agressie bij die mensen.
Welke miljoenenstad / staatquote:Op maandag 21 juli 2014 12:50 schreef Blocko het volgende:
[..]
Echt he. Ik heb een hele tijd in Istanbul gewoond en daar zijn de mensen gewoon lekker relaxed. Alhoewel ze daar natuurlijk ook redelijk druk bezig zijn.
In de randstad zit iedereen altijd in een eigen wereld waar ze wonen in een of andere miljoenen staat waar "het" allemaal gebeurt.
Waarvoor was je in Istanbul gaan wonen dan? Studie-uitwisseling, stage?quote:Op maandag 21 juli 2014 12:50 schreef Blocko het volgende:
[..]
Echt he. Ik heb een hele tijd in Istanbul gewoond en daar zijn de mensen gewoon lekker relaxed. Alhoewel ze daar natuurlijk ook redelijk druk bezig zijn.
In de randstad zit iedereen altijd in een eigen wereld waar ze wonen in een of andere miljoenen staat waar "het" allemaal gebeurt.
Osdorp.quote:
Werk.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarvoor was je in Istanbul? Studie-uitwisseling?
Moet ik dan denken aan studie even laten voor wat het is en er tijdelijk tussenuit gaan om werk- en levenservaring op te doen, aangezien je weer terug bent in NL?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:18 schreef Blocko het volgende:
[..]
Osdorp.
[..]
Werk.
Alhoewel ik wel gewoon op studentenkamers heb gezeten, want dat is wel leuk (en ik ben nog jong).
Wa aleikum salaam.quote:
Indeed. Weet niet of ik ooit terug zou willen trouwens. Met (exchange) studenten is het wel leuk natuurlijk maar wanneer je daar serieus een huisje hebt is alles veel minder rooskleurig. Misschien leuk als je daar een gezin of iets dergelijks hebt. Alleen is moeilijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moet ik dan denken aan studie even laten voor wat het is en er tijdelijk tussenuit gaan om werk- en levenservaring op te doen, aangezien je weer terug bent in NL?
[..]
Goede trailer.. Wat apart.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Boyhood (2014) - IMDb
Benieuwd naar deze film, maar draait alleen in Amsterdam en Den Haag.
Kom jij ook uit Limburg?!quote:Op maandag 21 juli 2014 12:21 schreef Blocko het volgende:
Super moe. Gisteren besloten om al vastend naar Amsterdam te gaan (vanuit Limburg
) om daar een hele dag rond te lopen met vrienden. Was pas om 2 uur thuis, had een zielig broodje doner op. Dus maar aan de cornflakes (+ een heel pak melk, niks geen water) gegaan en gaan slapen.
Nu nergens energie voor.
[..]
Alles opschrijven in bulletpoints. Vanuit dat een verhaal maken. Elke bulletpoint is gewoon een alinea.
quote:
Barakalahu feekomquote:Op maandag 21 juli 2014 13:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moet ik dan denken aan studie even laten voor wat het is en er tijdelijk tussenuit gaan om werk- en levenservaring op te doen, aangezien je weer terug bent in NL?
[..]
Wa aleikum salaam.
Nope. Ik kom uit Noord-Limburg. Net boven Venlo.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:29 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik heb idd ook zo'n sexy zachte G.
Maar ik kom uit Noord Limburg. Jij komt sowieso uit zuid.
Ik wil em zienquote:Op maandag 21 juli 2014 14:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja hè? Met tussenpozen opgenomen in 12 jaar tijd, waarbij je het jongetje dus ziet opgroeien.
Heb ik gebruikt yes.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:00 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand ervaring met perio-aid? Ik moet dit blijkbaar gebruiken maar lees allemaal horrorverhalen op het i-net. Blijkt best agressief spul te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |