Ik maak de post niet open. Morgen even rondvragen. Wil ze wel ofcourse. Hoe duur is Ysl met korting?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:43 schreef Bortecinem het volgende:
Verjaardagswattes? Tozz ik heb nooit een verjaardagsbon van ze ontvangen.Wel heb ik een 5 euro bon maar dat is omdat ik het zelf heb opgespaard.
Heb je wel die kortingsbonnen thuis ontvangen?
#repostquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat we geen slaap kunnen opslaan. Of vet kunnen omzetten naar slaap.
26/27 euro.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik maak de post niet open. Morgen even rondvragen. Wil ze wel ofcourse. Hoe duur is Ysl met korting?
Nee, dit zijn ook geleerden die de opvattingen van de traditionele soennieten verwerpen en ook sahih ahadith in het licht van de Koran bekijken en veel overleveringen ook verwerpen en de Koran als enige bron van hukm accepteren. O.a. geleerden als Abdülaziz Bayindir, Mustafa Islamoglu en Mehmet Okuyan behoren tot deze stroming, die de laatste jaren in Turkije vrij populair is geworden.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:38 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Aparte opvatting als je naar soennitische orthodoxie en theologische teksten kijkt. Daarin wordt expliciet gesteld dat de "awliyaa" o.a. "wonderen" kunnen verrichten en die "true zijn" (zoals in de algemeen geaccepteerde Tahawiyya-tekst). Die "wonderen" zou dan dus een meetbaarheid kunnen zijn waaraan je de echte wali "herkent". Naast nog wat andere punten. Hij bedoelt wellicht dat elke "mumin een wali is" in (slechts) de letterlijke taalkundige zin van het woord?
Nee agie, dit is geen verdraaing, maar zijn eigen woorden, luister vanaf minuut 37 heel aandachtig.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij heeft een bepaalde manier van het uitleggen van qadar, ja, maar de meeste beweringen over hem zijn bewuste verdraaiingen, akhi.
LETS DO THIS. ik wil ysl tout eclat ook eigenlijk.quote:
Is dat concealer? Ik gebruik dat nooit, goed spul?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
LETS DO THIS. ik wil ysl tout eclat ook eigenlijk.
ja en ja. Heb nu benefit maar ik vind hem duur. Hij is wel fijn tho. Laatst wilde iemand concealer van Bobby ofzo aansmeren. Hij was 65 euroquote:Op maandag 21 juli 2014 02:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is dat concealer? Ik gebruik dat nooit, goed spul?
benefit is 25 en alleen douglas. Het is zo een merk, net als MAC, dat alleen bij douglas wordt verkocht.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:52 schreef Bortecinem het volgende:
Ja bobby brown is echt te duur. Ook altijd uitgesloten van de sale enzo.
Hoe duur is benefit? Niet duurder dan ysl, toch? Oh en die korting geldt niet op concealers he.
Welke van benefit? Fake it up concealer?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
benefit is 25 en alleen douglas. Het is zo een merk, net als MAC, dat alleen bij douglas wordt verkocht.
Mijn baby, yes.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Welke van benefit? Fake it up concealer?
Weet ik. Heb er gewerkt.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
benefit is 25 en alleen douglas. Het is zo een merk, net als MAC, dat alleen bij douglas wordt verkocht.
Ah, dat wist ik natuurlijk niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Nee, dit zijn ook geleerden die de opvattingen van de traditionele soennieten verwerpen en ook sahih ahadith in het licht van de Koran bekijken en veel overleveringen ook verwerpen en de Koran als enige bron van hukm accepteren. O.a. geleerden als Abdülaziz Bayindir, Mustafa Islamoglu en Mehmet Okuyan behoren tot deze stroming, die de laatste jaren in Turkije vrij populair is geworden.
ik was bij ici paris laatst omdat mijn benefit op was en ik iets nieuws zocht. Er is dus blijkbaar niet een concealer die op mijn huid past. Kan toch niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet ik. Heb er gewerkt.
Maar ysl is duurder dan benefit, vandaar.
Wat.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik was bij ici paris laatst omdat mijn benefit op was en ik iets nieuws zocht. Er is dus blijkbaar niet een concealer die op mijn huid past. Kan toch niet.
De 2e voorbeeld in dit geval is inderdaad uit context gerukt, maar in de eerste zegt hij heel concreet.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee agie, dit is geen verdraaing, maar zijn eigen woorden, luister vanaf minuut 37 heel aandachtig.
quote:Bilemez,Imtihan konusuysa bilemez. Cunku Allah bildigi imtihandan gecirmez.
Aloulou, wat vindt jij van een opvatting dat Allah niet weet wat de uitkomst van jouw beproeving zal zijn?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:59 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik natuurlijk niet.
Wat denk je dat van dikgedrukte de oorzaak is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |