Wie kan er nou zonder stroopwafels en dropquote:Op zondag 20 juli 2014 23:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
denk dat het reuze meevalt.. wat zeg ik. ik denk dat rusland dermate groot is dat het niks nodig hoeft te hebben van welk ander land op de wereld ook..
Onuitputtelijke bronnen olie gas e.d.
ze hebben weinig nodig van het buitenland
Zelf koester ik me ook geen illusie over wat er in Nederland op internet zou zijn verschenen en een gebied afzetten van een paar vierkante kilometer waar mensen wonen lijkt mij ook erg lastig.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er wordt met name een heel groot issue van gemaakt. Als er in een neutraal gebied ergens in Afrika een vliegtuig was neergestort en de lokals gingen met eigen middelen de lichamen ruimen was er helemaal niks van gezegd. En als dan bezittingen werden gestolen dan zou gezegd worden; "Ja maar die mensen zijn arm, die hebben niks". Kortom, het wordt enorm opgeblazen allemaal.
Denk dat de conclusie is dat wij Nederlanders geen poot hebben om op te staanquote:Op zondag 20 juli 2014 23:47 schreef Partypoeper het volgende:
Voorspelling:
Zodra het 'onderzoek' afgerond is, komen experts tot de conclusie dat "er geen sluitende conclusie over de oorzaak van de crash kan worden gevormd, in verband met aangetast en verdwenen bewijsstukken"
Sancties zullen misschien wel effect hebben, maar ik denk ook dat Rusland prima voor zichzelf kan zorgen, al helemaal met de hulp van China. In de tijden van de USSR deden ze het ook prima zonder de rest van de wereld.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
denk dat het reuze meevalt.. wat zeg ik. ik denk dat rusland dermate groot is dat het niks nodig hoeft te hebben van welk ander land op de wereld ook..
Hoe is dit een uitleg, dit is jij die denkt mensen die hij niet persoonlijk kent te kennen om vervolgens een persoonlijke stempel op mij te plakken die je, verassend, ook niet kent!quote:Op zondag 20 juli 2014 23:44 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hij laat zich niet door schoothondjes kleineren met 100 camera's op hem gericht
denk je dat hij dat accepteert?
naieveling
Wat betreft energie behoorlijk zelfvoorzienend ja. Alleen op de financiële markt zijn ze volkomen overgeleverd aan de wereldeconomie. Dat ze nu nog geen krimp geven betekent niet dat de sancties niet gevoeld worden.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ik denk dat jij denkt meer te weten dan dat je daadwerkelijk doetquote:Op zondag 20 juli 2014 23:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Rusland is inderdaad volledig zelfvoorzienend. Ze hebben daardoor de Oekraine ook niet nodig ofzo, dat lijkt me A) machtspolitiek en strategische belangen aan de Zwarte Zee en B) historische bindingen/Russen die op de Krim en in het Donetskbekken wonen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Wat je prima noemt. Daarnaast was de ussr een tikkeltje groter dan Rusland nu.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:48 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Sancties zullen misschien wel effect hebben, maar ik denk ook dat Rusland prima voor zichzelf kan zorgen, al helemaal met de hulp van China. In de tijden van de USSR deden ze het ook prima zonder de rest van de wereld.
Inderdaad, de mensen die hebben geschoten zullen niet bestraft worden enkel zullen onze betrekkingen met Rusland tot een all-time low zakken.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:47 schreef Partypoeper het volgende:
Voorspelling:
Zodra het 'onderzoek' afgerond is, komen experts tot de conclusie dat "er geen sluitende conclusie over de oorzaak van de crash kan worden gevormd, in verband met aangetast en verdwenen bewijsstukken"
jij bent een sukkel.. die conclusie kan ik al trekken na 2 nietszeggende onderontwikkelde zinnenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:49 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Hoe is dit een uitleg, dit is jij die denkt mensen die hij niet persoonlijk kent te kennen om vervolgens een persoonlijke stempel op mij te plakken die je, verassend, ook niet kent!
Dit verklaart niet waarom Putin het laatste woord heeft, dus nogmaals leg uit.
Ik weet niet of de gemiddelde inwoner van de USSR daar ook zo over dacht.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:48 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Sancties zullen misschien wel effect hebben, maar ik denk ook dat Rusland prima voor zichzelf kan zorgen, al helemaal met de hulp van China. In de tijden van de USSR deden ze het ook prima zonder de rest van de wereld.
Goed, het zal niet 'de Westerse levensstandaard' zijn, maar ze zullen daar echt niet doodhongeren of failliet gaan. Ja, de USSR was groter, maar qua grondstoffen en dergelijke zit er niet zoveel verschil tussen modern Rusland en de USSR.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat je prima noemt. Daarnaast was de ussr een tikkeltje groter dan Rusland nu.
35 is iets meer dan een paarquote:
mogelijkquote:Op zondag 20 juli 2014 23:49 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik denk dat jij denkt meer te weten dan dat je daadwerkelijk doet
Saillant detail is dat Rusland haar eigen onderdanen niet van voedsel kan voorzien en dus afhankelijk is van die import.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rusland is inderdaad volledig zelfvoorzienend. Ze hebben daardoor de Oekraine ook niet nodig ofzo, dat lijkt me A) machtspolitiek en strategische belangen aan de Zwarte Zee en B) historische bindingen/Russen die op de Krim en in het Donetskbekken wonen.
Toen wel, door de propaganda. Erna niet echt, als je ziet hoe het anders kan en dat urenlange rijen bij de slager NIET normaal zijn, dan realiseer je je hoe erg het was. Cuba maakt een soortgelijk proces door.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of de gemiddelde inwoner van de USSR daar ook zo over dacht.
Welnee, hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:52 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Saillant detail is dat Rusland haar eigen onderdanen niet van voedsel kan voorzien en dus afhankelijk is van die import.
Je laat je ware persoon wel zien nu, ik kan je vertellen dat je het niet bij het juiste eind hebtquote:Op zondag 20 juli 2014 23:50 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jij bent een sukkel.. die conclusie kan ik al trekken na 2 nietszeggende onderontwikkelde zinnen
en daarmee ken ik jou waarschijnlijk beter dan jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |