Ja eens. Maar een opmerking dat we dus blijkbaar maar geen homo demonstraties toe moeten staan omdat die hond toevallig op Nederlandse grond uitgelaten word?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, we moeten handelen vanuit ratio. Dat wordt nu heel keurig gedaan. Veel meer kun en moet je ook niet doen.
Rusland kan je op geen enkel punt pakken.. begrijp dat toch..quote:Op zondag 20 juli 2014 23:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, we moeten handelen vanuit ratio. Dat wordt nu heel keurig gedaan. Veel meer kun en moet je ook niet doen.
Ieder beetje land heeft die gegevens al lang.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gepost.. maar:
Al ik op google maps de dakpannen kan tellen..
Dan neem ik aan dat er ook live beelden zijn..
Het is niet dat er geen aandacht voor het betreffende gebied was de afgelopen tijd...
Nederland is nu eenmaal niet het middelpunt van de wereld en de Chinese delegatie gaat zich echt niet haasten omwille van een paar opgefokte Hollanders.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fine. Maar laat ze daar dan haast mee maken. Waarom pas morgenavond om 21:00? Desnoods ruk je mensen uit bed, voer je die overbodige klotestemming uit en laat je alles met spoed plaatsvinden. Het heeft al veel te lang geduurd.
Is al gepost.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:43 schreef Bremmelbips het volgende:
Filmpje van passagier van het opstijgen van Schiphol..
http://www.liveleak.com/view?i=a3a_1405878942
Behalve eten, heel veel eten.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Rusland kan je op geen enkel punt pakken.. begrijp dat toch..
het is een ongebond land die niks nodig hoeft te hebben van het buitenland
Sinds wanneer gaat dit enkel over Nederland en Nederlanders?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nederland is nu eenmaal niet het middelpunt van de wereld en de Chinese delegatie gaat zich echt niet haasten omwille van een paar opgefokte Hollanders.
in Libie was het in 2010 nog relatief rustig geen rebellen zoals in 2011.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die is er ook niet. Maar onderhandelen over het veiligstellen van lichaam zou niet nodig moeten zijn.
Libië was ook niet bepaald veilig in 2010, was zelfs een dictatuur, maar dat was daar niet nodig volgens mij.
Van onder.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is het al bekend van welke kant de raket kwam?
hij laat zich niet door schoothondjes kleineren met 100 camera's op hem gerichtquote:
Ik denk dat de eerste 48 uur, toen de plaats delict nog slechts door lokale analfabete dronkelappen werd bevolkt, cruciaal zijn in zo'n onderzoek en er dus al heel veel puzzelstukken verdwenen dan wel geroofd zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:42 schreef Inaithnir het volgende:
ik denk dat er genoeg foto- en filmmateriaal is om alle onderdelen te lokaliseren bij de reconstructie.
Nee hoor, die economische sancties vallen ze heel erg zwaar. Een land kan niet zomaar helemaal zelfvoorzienend worden. Ze zijn wel degelijk van het Westen afhankelijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Rusland kan je op geen enkel punt pakken.. begrijp dat toch..
het is een ongebond land die niks nodig hoeft te hebben van het buitenland
Zeker ben ik met je eens.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gepost.. maar:
Al ik op google maps de dakpannen kan tellen..
Dan neem ik aan dat er ook live beelden zijn..
Het is niet dat er geen aandacht voor het betreffende gebied was de afgelopen tijd...
Is te zien op het plaatje in de openingspost, waar de raketinstallatie zich zou hebben bevonden en waar het vliegtuig vloog.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is het al bekend van welke kant de raket kwam?
Omdat wij het grootste belang hebben. Leuk als die enkele Belg ook terugkomt, maar daarvoor wordt er geen VN-vergadering belegd.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat dit enkel over Nederland en Nederlanders?
denk dat het reuze meevalt.. wat zeg ik. ik denk dat rusland dermate groot is dat het niks nodig hoeft te hebben van welk ander land op de wereld ook..quote:Op zondag 20 juli 2014 23:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, die economische sancties vallen ze heel erg zwaar. Een land kan niet zomaar helemaal zelfvoorzienend worden. Ze zijn wel degelijk van het Westen afhankelijk.
Dat zie je aan de vleugel?quote:
Jezusquote:Op zondag 20 juli 2014 23:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat wij het grootste belang hebben. Leuk als die enkele Belg ook terugkomt, maar daarvoor wordt er geen VN-vergadering belegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |