abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juli 2014 @ 23:37:34 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142535809
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:13 schreef KingRadler het volgende:
hier is de bron: http://news.yahoo.com/dut(...)ports-155839417.html

Creditcard Fraude
Daar staat dat banken zaterdag al preventieve maatregelen hebben getroffen.

Geen idee hoe jij daarin leest dat de creditcards nog steeds zouden worden gebruikt, maar of je begrijpt het Engels niet zo goed, of je hebt wat moeite met overbrengen wat je bedoelt.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 20 juli 2014 @ 23:38:06 #227
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_142535838
quote:
10s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:36 schreef Sodapoppin het volgende:

[..]

liwwadder
ik ben een Stadsfries
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  zondag 20 juli 2014 @ 23:38:12 #228
242879 Onnoman
The On And Only
pi_142535842
Tot hoe ver laten wij Nederlanders het komen?
Het is een opeenstapeling van smerige feiten waarin Rusland in combinatie met Nederland in het nieuws komt.
Dat gedoe met schendingen van het luchtruim, kleine invasies bij buurlanden. Waar zijn deze gestoorde mensen mee bezig? Het is met een mes kleine wondjes aanbrengen totdat er zoveel bloed verloren is dat het dood gaat.

Daarnaast is het misschien ook onze schuld.. met overdreven machtsvertoon tijens de olympische spelen naar Rusland afreizen, homo demonstraties toestaan bij de komst van poetin?
Wat zijn wij Nederlanders eigenlijk denkende?????
Dat wij eens even Rusland de les kunnen lezen?? Toppunt van naieviteit
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_142535861
quote:
13s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:37 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Niet recht te praten dit. Dit is het extreme tegenovergestelde van BOMB THEM INTO OBLIVION.
Het feit dat je een resolutie nodig hebt om experts op de rampplek te krijgen en moet onderhandelen om een trein met lichamen naar veilig terrein te brengen, zegt me voldoende.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabb
  zondag 20 juli 2014 @ 23:38:42 #230
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_142535873
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:34 schreef Cara het volgende:
EuromaidanPR twitterde op zondag 20-07-2014 om 22:18:27 #OSCE is negotiating w / separatists to move the train w / #MH17 bodies to area under #Ukraine gov control http://t.co/fgYKxafIbY |EMPR reageer retweet
Beide partijen vertrouwen elkaar niet. Dit gaat alleen maar meer tijd kosten. Kan er niet worden afgesproken dat de lichamen gewoon rechtstreeks naar Nederland worden gevlogen om vervolgens daar onderzoek te doen?
pi_142535876
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:38 schreef Abrikozentaart het volgende:

[..]

ik ben een Stadsfries
jammer weer :6
pi_142535879
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar staat dat banken zaterdag al maatregelen hebben getroffen.

Geen idee hoe jij daarin leest dat de creditcards nog steeds zouden worden gebruikt, maar of je begrijpt het Engels niet zo goed, of je hebt wat moeite met overbrengen wat je bedoelt.
Meen ook ergens gelezen te hebben dat er wel een kleine kans is dat en fraude mee word gepleegd, maar dat dit door de banken zonder twijfel direct word vergoed.
pi_142535880
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:36 schreef Persefoneia het volgende:
Het zou fantastisch zijn als de waarheid nog boven tafel komt.
Maar veel aspecten die daarvoor nodig zijn, zijn al beschadigd in welke vorm ook.
:Y
pi_142535883
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee dat kan niet prima versleept worden zonder invloed te hebben op het onderzoek.

Foto's en filmmateriaal zijn onvoldoende om betrouwbare en nauwkeurige conclusies uit te trekken lijkt mij.
De foto's zijn op dit moment voor twee zaken: locatie en ter vergelijking voor schade tijdens transport. Meer hoeft er qua onderzoek waarschijnlijk niet meer ter plekke te gebeuren.
  zondag 20 juli 2014 @ 23:39:20 #235
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_142535904
13 juli gepload. Transport van materieel in Rusland, vlakbij de Oekraense grens:

Vertaling bijschrift:

Regio Koersk, Sudzha. Om de grens met Oekrane te versterken, heeft Rusland een beetje militair materieel ingezet.

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zondag 20 juli 2014 @ 23:39:30 #236
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_142535911
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:

[..]

Het feit dat je een resolutie nodig hebt om experts op de rampplek te krijgen en moet onderhandelen om een trein met lichamen naar veilig terrein te brengen, zegt me voldoende.
het is een oorlogsgebied ik zou niet weten welke andere geweldloze manier er is dan de diplomatieke route te volgen
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_142535915
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:38 schreef Onnoman het volgende:
Het is een opeenstapeling van smerige feiten waarin Rusland in combinatie met Nederland in het nieuws komt.
Dat gedoe met schendingen van het luchtruim, kleine invasies bij buurlanden. Waar zijn deze gestoorde mensen mee bezig? Het is met een mes kleine wondjes aanbrengen totdat er zoveel bloed verloren is dat het dood gaat.

Daarnaast is het misschien ook onze schuld.. met overdreven machtsvertoon tijens de olympische spelen naar Rusland afreizen, homo demonstraties toestaan bij de komst van poetin?
Gast, wij hebben zelf die raket dus eigenlijk afgeschoten, zo had ik er nog nooit naar gekeken! :o
pi_142535925
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:37 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Hoezo niet? Zo werkt het altijd met dit soort onderzoeken. Eerst alle locaties fotograferen, dan alles naar het lab slepen. Eerste stuk is nu gedaan, nu over naar het tweede deel.
Omdat dan meteen nauwkeurige aantekeningen worden gemaakt over de locatie, op de cm nauwkeurig, en gekeken wordt naar sporen in de grond icm het wrakstuk wat er bovenop ligt.

Als die wrakstukken al weggehaald zijn is het een stuk lastiger de crashsite te reconstrueren.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 20 juli 2014 @ 23:39:55 #239
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142535930
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:34 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Er was een paar uur geleden al aangekondigd dat ze de grote stukken zouden verplaatsen om te zien wat eronder lag. Bovendien ligt de oorspronkelijke locatie waarschijnlijk vast op foto en filmmateriaal, dus hij kan prima versleept worden zonder invloed te hebben op het onderzoek.
Dus wanneer ze het van te voren aankondigen rechtvaardigt het om spullen te verplaatsen?
En de kleine details (bouten/moertjes/onderdeeltjes) kunnen van belang zijn voor het onderzoek en ik geloof niet dat alles van binnen en buiten gefotografeerd is.
Dit is gewoon raar :l
pi_142535933
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:38 schreef Onnoman het volgende:

Ja we moeten maar naar de pijpen van een terrorist dansen toch? :')
pi_142535948
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:38 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

De foto's zijn op dit moment voor twee zaken: locatie en ter vergelijking voor schade tijdens transport. Meer hoeft er qua onderzoek waarschijnlijk niet meer ter plekke te gebeuren.
Het is echt wel belangrijk dat ze precies weten waar wat is terecht gekomen. Vanaf daar kunnen reconstrueren op welke hoogte het uit elkaar gevallen is etc...
  zondag 20 juli 2014 @ 23:40:43 #242
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142535970
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:36 schreef Persefoneia het volgende:
Maar veel aspecten die daarvoor nodig zijn, zijn al beschadigd in welke vorm ook.
Ik heb het al eerder gepost.. maar:

Al ik op google maps de dakpannen kan tellen..
Dan neem ik aan dat er ook live beelden zijn..
Het is niet dat er geen aandacht voor het betreffende gebied was de afgelopen tijd...

;)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  zondag 20 juli 2014 @ 23:41:30 #243
242879 Onnoman
The On And Only
pi_142536006
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:39 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Gast, wij hebben zelf die raket dus eigenlijk afgeschoten, zo had ik er nog nooit naar gekeken! :o
poetin heeft nu het laatste woord.. begrijp je dat ?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_142536008
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:39 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Ja we moeten maar naar de pijpen van een terrorist dansen toch? :')
Nee, we moeten handelen vanuit ratio. Dat wordt nu heel keurig gedaan. Veel meer kun en moet je ook niet doen.
pi_142536031
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:39 schreef Abrikozentaart het volgende:

[..]

het is een oorlogsgebied ik zou niet weten welke andere geweldloze manier er is dan de diplomatieke route te volgen
Die is er ook niet. Maar onderhandelen over het veiligstellen van lichaam zou niet nodig moeten zijn.

Libi was ook niet bepaald veilig in 2010, was zelfs een dictatuur, maar dat was daar niet nodig volgens mij.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabb
pi_142536035
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:40 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Het is echt wel belangrijk dat ze precies weten waar wat is terecht gekomen. Vanaf daar kunnen reconstrueren op welke hoogte het uit elkaar gevallen is etc...
Als de juiste mensen de foto's hebben gemaakt dan kan je een 3D-reconstructie maken, de vraag is dus of dat is gedaan maar omdat ik het tegendeel niet kan bewijzen en geen zin heb om dat allemaal uit te vogelen neem ik het voorlopig maar even aan.
pi_142536045
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:39 schreef Abrikozentaart het volgende:

[..]

Fine. Maar laat ze daar dan haast mee maken. Waarom pas morgenavond om 21:00? Desnoods ruk je mensen uit bed, voer je die overbodige klotestemming uit en laat je alles met spoed plaatsvinden. Het heeft al veel te lang geduurd.
pi_142536053
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:39 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Dus wanneer ze het van te voren aankondigen rechtvaardigt het om spullen te verplaatsen?
En de kleine details (bouten/moertjes/onderdeeltjes) kunnen van belang zijn voor het onderzoek en ik geloof niet dat alles van binnen en buiten gefotografeerd is.
Ik geloof dat het in overeenkomst met de OVSE aangekondigd was (niet zeker). Bovendien zijn de OVSE nu drie dagen, waarvan n met volledige toegang, bezig met hun zaken, ik denk dat er genoeg foto- en filmmateriaal is om alle onderdelen te lokaliseren bij de reconstructie.
pi_142536066
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:41 schreef Onnoman het volgende:

[..]

poetin heeft nu het laatste woord.. begrijp je dat ?
Nee, leg uit alsjeblieft.
  zondag 20 juli 2014 @ 23:42:36 #250
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142536072
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:38 schreef Abrikozentaart het volgende:

[..]

fries
En niet op een skutsje..?
Nepper..! :6
One good thing about music: