Wat je ook dacht, fout gedachtquote:Op zondag 20 juli 2014 22:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats weet waar ik vandaan kom, zei ie gisteren nog. Heb al een vermoeden wat daar stond
Ik ben Utrechter.
Ja ik ook gekochtquote:Op zondag 20 juli 2014 22:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een koopje gedaanDat is het ook wel.
Utrecht is tofMaar ik functioneer beter in dorpjes
Sociale buren!quote:Op zondag 20 juli 2014 22:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja ik ook gekochtZit nu een km van het centrum, echt genieten om buiten te komen in de chaos
Net hadden mensen nog seks met de ramen open, kon mee genieten
![]()
Ik krijg 11 augustus de sleutel als alles goed gaat, dan wel iets verder van het centrum en een stuk rustiger. Ook veel groener maar nog steeds Utrecht.
Groen in Utrecht?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja ik ook gekochtZit nu een km van het centrum, echt genieten om buiten te komen in de chaos
![]()
Ik krijg 11 augustus de sleutel als alles goed gaat, dan wel iets verder van het centrum en een stuk rustiger. Ook veel groener maar nog steeds Utrecht.
Mja, een langere vrouw is voor mij wel een afknapper eerlijk gezegd.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:48 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Meestal wel. Maar ach, daar raak je ook wel aan gewend. Zijn niet heel veel vrouwen die langer zijn. En zelfs vrouwen die langer zijn vallen nog op je als je leuk genoeg bent
quote:
Ik vind het juist een compliment als een langere vrouw mij wil terwijl ze zegt dat ze niet op kleinere mannen valt. Egoboost jwzquote:Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja, een langere vrouw is voor mij wel een afknapper eerlijk gezegd.
Tofquote:Op zondag 20 juli 2014 22:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
![]()
Ik ben 1.73, dus het valt mee. Denk ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]Nu begin ik te twijfelen.
Maar we kunnen het altijd proberen toch?
Haal me over!
Oh je valt echt op vrouwen?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Voor mannen toch, lieverd!![]()
Vrouwen moeten onder de 1,70m zijn. En verder niet echt een minimum.
Hmm ja zo. Zit wat in maar ik zou me er niet comfortabel bij voelen in een relatie of zo.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:51 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik vind het juist een compliment als een langere vrouw mij wil terwijl ze zegt dat ze niet op kleinere mannen valt. Egoboost jwz
Dát is waarquote:Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik doe dat zelf ook, te heet om alles dicht te gooien ja daag![]()
Als ze te dun zijn, zijn het echter weer net sprieten ... Dus: niet te dun.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:51 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik vind lange vrouwen super aantrekkelijk maar wel super dun dan. Anders lijken ze al heel gauw log.
Het enige groen wat ik daar ken is het park.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, als je de ramen daar open doet alleen maar vogeltjes enzo, ik kijk uit op de bomen..
Welk park? zijn er hier heel veelquote:Op zondag 20 juli 2014 22:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het enige groen wat ik daar ken is het park.
Daarachter zit ook een leuk eettentje in de zijstraat.
Direct slakkensporen in de stoel?quote:
Te grote handen.quote:
Had ik al van jouw 1.80quote:Op zondag 20 juli 2014 22:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Direct slakkensporen in de stoel?
Maliebaan volgens mij.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Welk park? zijn er hier heel veel
En puntige knieenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Te grote handen.En ja ik ben serieus, bij vrouwen val ik op kleine handjes.
Ach, zolang het geen 60 plussers zijn die het in de tuin doen is dat niet zo erg toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
![]()
Dat hoofd:quote:Op zondag 20 juli 2014 22:59 schreef UnicornFarts het volgende:
Nee even zonder dollen ik doel dan op dit soort vrouwen:
[ afbeelding ]
quote:
Is maar 1,71 volgens wiki..quote:Op zondag 20 juli 2014 22:59 schreef UnicornFarts het volgende:
Nee even zonder dollen ik doel dan op dit soort vrouwen:
[ afbeelding ]
Ging om het dunnequote:Op zondag 20 juli 2014 23:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Is maar 1,71 volgens wiki..Reusachtige vrouw dus.
Oke man.. Daar ging iets fout.quote:
Ligt er een beetje aan, volgens mij is het een beetje random en komen matches soms pas later door. En soms meteen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is jullie ervaring dat matches echt pas dagen later komen? Ik heb er slechts twee sinds ik vanmiddag registreerde en al zoveel aangeklikt
Mmm ok en ik zie dat hij rangschikt op mensen die laatst online zijn geweest als je nieuwe mensen tegenkomt, dus die zouden jou dan ook sneller tegen moeten komen als je veel inlogtquote:Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef UnicornFarts het volgende:
Als man zijnde wel ja. Komt vaak dag erna of aantal dagen erna.
Kan wel ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is jullie ervaring dat matches echt pas dagen later komen? Ik heb er slechts twee sinds ik vanmiddag registreerde en al zoveel aangeklikt
Ik heb kanovinnie al een tijdje niet meer gespot hierquote:Op maandag 21 juli 2014 00:04 schreef SiIk het volgende:
Je zal je ex-tindermatch maar op FOK! tegenkomen![]()
![]()
Die is niet ex-matchquote:Op maandag 21 juli 2014 00:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb kanovinnie al een tijdje niet meer gespot hier
Die is nog steeds match?quote:
Jaquote:
Ah. Ik gun het hem overigens van harte dat het nu zo goed gaat met die match.quote:
Wss haten ze foto's, I know I do.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:14 schreef PyramidSong het volgende:
Ik snap niet waarom zo veel mannen van die depressieve koppen trekken op hun profielfoto.
Haha ja ik weet niet, ik trek die koppen niet... misschien hebben ze het niet door of het boeit ze nietquote:Op maandag 21 juli 2014 00:17 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja, maar niemand die dan op like drukt.
Hoe depressiever, hoe beter. Dan heeft de vrouw iets om op te knappen. Wie geeft er om een man die toch al perfect is? Geen spanningquote:Op maandag 21 juli 2014 00:14 schreef PyramidSong het volgende:
Ik snap niet waarom zo veel mannen van die depressieve koppen trekken op hun profielfoto.
Ik kwam een ex-pepper date tegen. En andere ex-dates ook wel tegen gekomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:04 schreef SiIk het volgende:
![]()
Jij ook al?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:04 schreef SiIk het volgende:
![]()
Ik maak het toch wel liever andersom mee ofzo, denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kwam een ex-pepper date tegen. En andere ex-dates ook wel tegen gekomen.
quote:
Hij is van mij. Hier is het bewijs:quote:
Hij deed mij liken op Tinderquote:
Ben ik ook al eens tegen gekomen haha. Ach ja, lekker boeiend. Kan gebeurenquote:Op maandag 21 juli 2014 00:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik maak het toch wel liever andersom mee ofzo, denk ik.
FOK! is toch een deel van m'n leven dat ik niet graag mix met andere delen, ofzo. Apart is het in ieder geval.
Vrouwenhumor zeker?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Hij is van mij. Hier is het bewijs:
[..]
Hij deed mij liken op Tinder
Zo grappig was het niet?quote:
Zou kunnen. Dikke lelijke meisjes hebben zo 100en matches. Als kerel gaat dat niet zo snel, als je geen Brad Pitt bent en ook een beetje kieskeurig. Maar met 1 per jaar zal die zelf ook niet heel actief getinderd hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 08:34 schreef Meaghan het volgende:
Inmiddels meerdere dates met bn'er match achter de rug, was overigens mijn eerste date via tinder. Zeer intense man en dito dates, had ook niet anders verwachtBlijf het een erg leuke en effectieve app vinden, dat tinder
Ik had nog een match met iemand die beweerde dat ik de eerste match was in een jaar tijd. Leuke man verder, begrijp dat niet zo.
quote:Op maandag 21 juli 2014 08:34 schreef Meaghan het volgende:
Inmiddels meerdere dates met bn'er match achter de rug, was overigens mijn eerste date via tinder. Zeer intense man en dito dates, had ook niet anders verwachtBlijf het een erg leuke en effectieve app vinden, dat tinder
Ik had nog een match met iemand die beweerde dat ik de eerste match was in een jaar tijd. Leuke man verder, begrijp dat niet zo.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:00 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Mocht het daadwerkelijk tot een date komen dan zal ik het je wellicht vertellen
Hij wil gewoon je broekje in.quote:Op maandag 21 juli 2014 08:34 schreef Meaghan het volgende:
Die heeft er zin in op de maandagochtendquote:Op maandag 21 juli 2014 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarover gesproken
"sex?" was het openingsgesprek met iemandToch maar niet
Zondagavond eigenlijk alquote:Op maandag 21 juli 2014 09:38 schreef UnicornFarts het volgende:
Die heeft er zin in op de maandagochtend
kwam door het weerquote:
Maar maar.. jij hebt al een leuke date?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:49 schreef UnicornFarts het volgende:
Nu weer een erg leuke match, eigenlijk een tikje te oudToen ik het net tegen mijn collega zei was het eerste wat ze riep "OMG" maar toen ik eenmaal zijn foto liet zien zei ze gelijk oh wow daar zou ik ook zo op kunnen vallen
Is dat aan dagen gebonden dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Die heeft er zin in op de maandagochtend
Dat klopt. En blijkbaar kunnen andere mensen dat niet aan en gaan raar doen. Daarom post ik hier niet meer.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb kanovinnie al een tijdje niet meer gespot hier
Ik match altijd met SiIkquote:
Hoe bedoel je dat? Als in dat mensen niet blij voor je zijn oid? Stink-ui heeft ook een vriendinnetje, vinden wij ook heel niet ergquote:Op maandag 21 juli 2014 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat klopt. En blijkbaar kunnen andere mensen dat niet aan en gaan raar doen. Daarom post ik hier niet meer.
[..]
Ik match altijd met SiIk![]()
Stink-uiquote:Op maandag 21 juli 2014 11:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Als in dat mensen niet blij voor je zijn oid? Stink-ui heeft ook een vriendinnetje, vinden wij ook heel niet erg
Als je mij en stink-ui kruist krijg je stink-kano-ui-fartsquote:Op maandag 21 juli 2014 12:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als je ons kruist krijg je stink-unicorn-ui-farts![]()
Liefde voor die man
quote:Op maandag 21 juli 2014 12:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je mij en stink-ui kruist krijg je stink-kano-ui-farts
Klopt wel. Ik stink als ik ui'en scheten laat.
Bedankt voor de mededeling.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik kreeg ook een geweldige opening voor mij kiezen: "Hoi"
Wat een fantasie weer![]()
![]()
Vervolgens stond er dat ze niet op zoek is (zoals iedereen die op Tinder zit, moehaha).
Op naar de volgende match!
Ik zag mijn naam voorbij komen?!quote:Op maandag 21 juli 2014 12:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als je ons kruist krijg je stink-unicorn-ui-farts![]()
Liefde voor die man
Waar ligt dat?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tip: omgeving Nieuw Vennep hoef je niet lokaal (2/5 km) te zoeken.....mijn God zeg
_!
Ik kwam jou van de week tegen op Tinder geloof ikquote:Op maandag 21 juli 2014 14:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tip: omgeving Nieuw Vennep hoef je niet lokaal (2/5 km) te zoeken.....mijn God zeg
_!
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik kwam jou van de week tegen op Tinder geloof ik
Ik zat in de automatische druk-op-het-kruisje standquote:Op maandag 21 juli 2014 15:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]geloof er niks van. Waar is de match dan?
Wat is er mis met hoi? Standaard opening in de kroeg, op straat en op tinder. Wat had je dan verwacht. Een geweldige originele vraag die meteen leidt tot gesprekken die duren tot middernacht?quote:Op maandag 21 juli 2014 12:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik kreeg ook een geweldige opening voor mij kiezen: "Hoi"
Wat een fantasie weer![]()
![]()
Vervolgens stond er dat ze niet op zoek is (zoals iedereen die op Tinder zit, moehaha).
Op naar de volgende match!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |