Maliebaan volgens mij.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Welk park? zijn er hier heel veel
En puntige knieenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Te grote handen.En ja ik ben serieus, bij vrouwen val ik op kleine handjes.
Ach, zolang het geen 60 plussers zijn die het in de tuin doen is dat niet zo erg toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja ik ook gekochtZit nu een km van het centrum, echt genieten om buiten te komen in de chaos
Net hadden mensen nog seks met de ramen open, kon mee genieten
![]()
Ik krijg 11 augustus de sleutel als alles goed gaat, dan wel iets verder van het centrum en een stuk rustiger. Ook veel groener maar nog steeds Utrecht.
Dat hoofd:quote:Op zondag 20 juli 2014 22:59 schreef UnicornFarts het volgende:
Nee even zonder dollen ik doel dan op dit soort vrouwen:
[ afbeelding ]
quote:
Is maar 1,71 volgens wiki..quote:Op zondag 20 juli 2014 22:59 schreef UnicornFarts het volgende:
Nee even zonder dollen ik doel dan op dit soort vrouwen:
[ afbeelding ]
Ging om het dunnequote:Op zondag 20 juli 2014 23:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Is maar 1,71 volgens wiki..Reusachtige vrouw dus.
Oke man.. Daar ging iets fout.quote:
Ligt er een beetje aan, volgens mij is het een beetje random en komen matches soms pas later door. En soms meteen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is jullie ervaring dat matches echt pas dagen later komen? Ik heb er slechts twee sinds ik vanmiddag registreerde en al zoveel aangeklikt
Mmm ok en ik zie dat hij rangschikt op mensen die laatst online zijn geweest als je nieuwe mensen tegenkomt, dus die zouden jou dan ook sneller tegen moeten komen als je veel inlogtquote:Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef UnicornFarts het volgende:
Als man zijnde wel ja. Komt vaak dag erna of aantal dagen erna.
Kan wel ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is jullie ervaring dat matches echt pas dagen later komen? Ik heb er slechts twee sinds ik vanmiddag registreerde en al zoveel aangeklikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |