Ik heb kanovinnie al een tijdje niet meer gespot hierquote:Op maandag 21 juli 2014 00:04 schreef SiIk het volgende:
Je zal je ex-tindermatch maar op FOK! tegenkomen![]()
![]()
Die is niet ex-matchquote:Op maandag 21 juli 2014 00:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb kanovinnie al een tijdje niet meer gespot hier
Die is nog steeds match?quote:
Jaquote:
Ah. Ik gun het hem overigens van harte dat het nu zo goed gaat met die match.quote:
Wss haten ze foto's, I know I do.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:14 schreef PyramidSong het volgende:
Ik snap niet waarom zo veel mannen van die depressieve koppen trekken op hun profielfoto.
Haha ja ik weet niet, ik trek die koppen niet... misschien hebben ze het niet door of het boeit ze nietquote:Op maandag 21 juli 2014 00:17 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja, maar niemand die dan op like drukt.
Hoe depressiever, hoe beter. Dan heeft de vrouw iets om op te knappen. Wie geeft er om een man die toch al perfect is? Geen spanningquote:Op maandag 21 juli 2014 00:14 schreef PyramidSong het volgende:
Ik snap niet waarom zo veel mannen van die depressieve koppen trekken op hun profielfoto.
Ik kwam een ex-pepper date tegen. En andere ex-dates ook wel tegen gekomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:04 schreef SiIk het volgende:
![]()
Jij ook al?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:04 schreef SiIk het volgende:
![]()
Ik maak het toch wel liever andersom mee ofzo, denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kwam een ex-pepper date tegen. En andere ex-dates ook wel tegen gekomen.
quote:
Hij is van mij. Hier is het bewijs:quote:
Hij deed mij liken op Tinderquote:
Ben ik ook al eens tegen gekomen haha. Ach ja, lekker boeiend. Kan gebeurenquote:Op maandag 21 juli 2014 00:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik maak het toch wel liever andersom mee ofzo, denk ik.
FOK! is toch een deel van m'n leven dat ik niet graag mix met andere delen, ofzo. Apart is het in ieder geval.
Vrouwenhumor zeker?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Hij is van mij. Hier is het bewijs:
[..]
Hij deed mij liken op Tinder
Zo grappig was het niet?quote:
Zou kunnen. Dikke lelijke meisjes hebben zo 100en matches. Als kerel gaat dat niet zo snel, als je geen Brad Pitt bent en ook een beetje kieskeurig. Maar met 1 per jaar zal die zelf ook niet heel actief getinderd hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 08:34 schreef Meaghan het volgende:
Inmiddels meerdere dates met bn'er match achter de rug, was overigens mijn eerste date via tinder. Zeer intense man en dito dates, had ook niet anders verwachtBlijf het een erg leuke en effectieve app vinden, dat tinder
Ik had nog een match met iemand die beweerde dat ik de eerste match was in een jaar tijd. Leuke man verder, begrijp dat niet zo.
quote:Op maandag 21 juli 2014 08:34 schreef Meaghan het volgende:
Inmiddels meerdere dates met bn'er match achter de rug, was overigens mijn eerste date via tinder. Zeer intense man en dito dates, had ook niet anders verwachtBlijf het een erg leuke en effectieve app vinden, dat tinder
Ik had nog een match met iemand die beweerde dat ik de eerste match was in een jaar tijd. Leuke man verder, begrijp dat niet zo.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:00 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Mocht het daadwerkelijk tot een date komen dan zal ik het je wellicht vertellen
Hij wil gewoon je broekje in.quote:Op maandag 21 juli 2014 08:34 schreef Meaghan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |